Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 887
  • 1 868

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos taas haluaa katsoa kuka on vanhin käyttäjä, niin valikosta yhteisö -> käyttäjälista ja sorttaat rekisteröitymispäivämäärän mukaan. Vanhin jäsen siis on Flonaldo, numerolla 3.
Kyllä se nro 1. sieltä myös löytyy. Tiedän, koska tiedän, mutta en kerro. Tarkistin myös.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kyllä se nro 1. sieltä myös löytyy. Tiedän, koska tiedän, mutta en kerro. Tarkistin myös.
Kikkailemalla saa kyllä muitakin näkyviin. Peruskäyttäjät siis on listattuna tuonne tuolleen "helposti".
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kikkailemalla saa kyllä muitakin näkyviin. Peruskäyttäjät siis on listattuna tuonne tuolleen "helposti".
Käyttäjä numero yksi on näköjään Lelu. Suosikkijoukkue on "yllättäen" HPK. Huvinsa kullakin, kun perjantai-iltana tarkastelee Jatkoajan käyttäjänumeroita.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Helposti.

Kuinka moni palstalainen on saanut porttikiellon johonkin jäähalliin?

En ole saanut porttikieltoa, mutta hallista minut on poistettu. Olin 2004 faijani kanssa muutaman päivän kevätreissulla Barcelonassa ja jostain keskustan kupeesta bongattiin jäähalli. Oven pielessä oli iso kuva Jevgeni Nabokovista San Josen vermeissä.

Kaukalo oli kooltaan ehkä hyökkäysalueen kokoinen. Hallista sai vuokrattua luistimia, en yhtään muista hintaa, mutta joka tapauksessa oli pakko käydä kokeilemassa paikallisen Pablon tekemää jäätä. Maksoin puolesta tunnista ja olin ollut jäällä 10 minuuttia kun joku heppu tuli sanomaan minulle, että minun pitää mennä jäältä pois. Kysyin, että minkä ihmeen takia.

Syy oli se, että minulla ei ollut hanskoja kädessä. Jos kaadun, niin joku voi luistella käteni päältä, heppu selitti. Arvatkaapa kahdesti oliko minulla kypärää? Selitin hänelle, että olen Suomesta ja olen luistellut 5-vuotiaasta lähtien eli jos joku täällä kaatuu niin viimeisenä minä. Ei auttanut selittely vaan ulos kaukalosta.

Ja samalla joku varmaan 35-40 vuotias nainen ilman kypärää luistelee pitäen koko ajan kaukalon reunasta kiinni. Ei hanskoja, ei kypärää.

Eivät vissiin jaksaneet katsoa enempää takaperin sirklausta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä olen halunnut jo pitkään kysyä kenellä on palstan tehokkaimmat värilasit?

Vaikka tässä nyt saatan suututtaakin joitakin, niin itse sanoisin, että vahvimmat värilasit ovat HPK- ja Ässät-faneilla (toki näissäkin poikkeuksia). Joka joukkueella on joku, kenellä värilasit ovat liimattu kiinni, mutta aiemmin mainittujen joukkueiden faneilla on näitä omaan joukkueeseensa hiukan liikaa uskovia enemmän.

Maltillisimmat arviot omasta joukkueesta ovat mielestäni SaiPa-, Tappara- ja Blues-faneilla.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tätä olen halunnut jo pitkään kysyä kenellä on palstan tehokkaimmat värilasit?

Kai se GaDa on. Ei siis millään pahalla kuitenkaan, mutta kai hänenkin on myönnettävä että ne Avalanche- ja Juventus-värilasit ainakin vilkkuu usein. Kerho-laseista en tiedä, kun en ole HPK:n asioista lueskellut.
 
Siirrä hiiren osoitin oman (tai jonkun muun) käyttäjänimen päälle, niin linkin perässä oleva numero ilmoittaa järjestysnumeron jossa on palstalle saavuttu.

Kaikkia järjestysnumeroita ei kuitenkaan ole käytössä. Palstan etusivu kertoo, että käyttäjiä on kaikkineen 53,075 kappaletta. Kuitenkin jäsennumeroita näkyy olevan päälle sadan tonnin.

Terveisin jäsen 446.

edit:
Esimerkiksi palstan tuoreimmalla jäsenellä on tuo jäsennumero 101703, kuitenkin hän on palstan 53075. rekisteröity nimimerkki. Olisiko noita käyttäjätunnuksen tehneitä käyttäjiä sitten tuo reilut sata tuhatta, joista karkeasti puolet on hyväksytty mukaan aikojen saatossa, mene ja tiedä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mikä mahtoi olla ennen Vanhan Lenin lekaa Jatkiksen suosituin keskustelunaihe?
Olen ollut täällä vuodesta 2006 lähtien, mutta en kuolemaksenikaan muista vastaavanlaiseen suosioon noussutta puheenaihetta jostain Jatkiksen kirjoittajasta.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mikä mahtoi olla ennen Vanhan Lenin lekaa Jatkiksen suosituin keskustelunaihe?
Olen ollut täällä vuodesta 2006 lähtien, mutta en kuolemaksenikaan muista vastaavanlaiseen suosioon noussutta puheenaihetta jostain Jatkiksen kirjoittajasta.
Jompan rahakirjeet pääsevät ainakin lähelle, ellei jopa ohi. Schollhan on myös meemi omana itsenään ja vaikkei häntä ihan yhtä tasaiseen tahtiin viesteissä referoidakaan, on hän ilmiönä ainakin toistaiseksi aika paljon Lenin kalua edellä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
En ole saanut porttikieltoa, mutta hallista minut on poistettu.
Sama. Kausi taisi olla 1995-96, jolloin TuTo pelasi liigaa ja matsinsa Turkuhallissa.

Hallissa oli n. 3000 ihmistä, ja tunnelma kuin hautajaisissa. Kolmatta erää oli viitisen minuttia jäljellä, kun nousin seisomaan ja kannustin äänekkäästi Lukkoa joka siis oli TuTon vastustajana. Peli itse oli siinä vaiheessa selvä Lukon eduksi.

Kaikki katsoivat meikäläistä kun takaa tuli kaksi jää-viileäkaapin kokoista järkkäriä. Sitten lähdettiin niin etteivät jalat koskeneet kertaakaan lattiaan.

Pojat kantoivat ulos asti, ja haukkuivat pystyyn, kun olin äänekkäästi mennyt kannustamaan. Heidän mukaansa Turku-hallin katsomossa ääntä ei saanut käyttää.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhdys sana meininki on näköjään ollut kohdallaan alusta asti. Tosin Flonaldo lienee ollut niin innoissaan, että oikoluku unohtui...

t. jäsen 48

"Terve tuloa" ei ole varsinaisesti virheellinen kirjoitusasu, vaan ennemmkin käytössä vanhentunut. Muistaakseni tuo on vielä jonkun kielitoimiston mukaan ihan hyväksyttävä kirjoitustapa, mutta Kotus ym laahaavat kielen osalta muutenkin n.100 vuotta "oikeaa aikaa" perässä joten kestänee vielä tovin ennenkuin terve tuloa saa virallisesti yhdyssanan aseman.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ei tässä ollut tarkoitus puida yhteenkirjoitusta, vaan esitellä JA:n historiaa. Toisaalta, eihän terve menoa ole sekään yhdyssana.

Näke miin ja hyvääyötä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Uskon että sähköpostiosoitteen muodolla on lähes ratkaiseva merkitys kirjoitusoikeuksia myönnettäessä. Pari kertaa kokeilin hakemukseen laittaa yleisesti käyttämäni sähköpostiosoitteen, joka ei ole muotoa etunimi.sukunimi, mutta huolimatta varsin pitkistä perusteluista en kirjoitusoikeuksia saanut. Sitten kaivoin naftaliinista vanhan ala-asteaikaisen koulussa tehdyn sähköpostiosoitteen, joka siis oli muodoltaan oikeanlainen ja heti ensimmäisellä yrityksellä sain kirjoitusoikeudet, vaikka se tekstiosa muistaakseni oli huomattavasti lyhyempi kuin aiemmilla kerroilla.

Eteläpäädyn Pavesta muistan lukeneeni Jokerifanit.netin puolelta joskus pari vuotta sitten ettei hänellä olisi välttämättä edes tietokonetta. Tiedä sitten tuon todenperäisyydestä.

Ainakin toinen Eteläpäädyn aktiivicapoista omaa tänne kirjoitusoikeudet.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eteläpäädyn Pavesta muistan lukeneeni Jokerifanit.netin puolelta joskus pari vuotta sitten ettei hänellä olisi välttämättä edes tietokonetta. Tiedä sitten tuon todenperäisyydestä.

Joskus kännicabiä jakaessamme on läppä lentänyt ja olen ymmärtänyt, että miehellä kompuutteri löytyy. Pitänee kysästä kun pelit alkaa, jos ei aikasemmin törmätä :D
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Omistaako joku yli 100k€ auton tai 1m€ asunnon? Nimimerkillä katiska vuokrakämpän pihalla...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miljoona-asuntoa en omista, ja autokin on vain "Fordi" mutta luulen tietäväni, että Predator oli ensimmäinen, ei Kiekkopesään kirjoittanut nimimerkki. Tuosta jutusta oli joskus jossain ketjussa "rähinää". Mutta voin muistaa väärinkin.

Tässä harvinaisessa auringonpaisteessa ikkunasta ulos katsellessani mietin kaunista luontoa ja nyt kysynkin jatkoajan väen fyysisiä maisemia.
Mitä, ja kuinka pitkälle kilometreissä, ikkunoistasi näkyy?

Terveisin koo
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tässä harvinaisessa auringonpaisteessa ikkunasta ulos katsellessani mietin kaunista luontoa ja nyt kysynkin jatkoajan väen fyysisiä maisemia.
Mitä, ja kuinka pitkälle kilometreissä, ikkunoistasi näkyy?
Merinäköala. Jos pistää pään parvekkeen kaiteen yli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös