Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 897
  • 1 868

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta julkihomoja on muutama mutta en nyt lähde nimimerkkejä tähän muistelemaan, voi osua väärin.

Oliko ainakin yhden suosikkijengi Blues ja toisen Pelicans?

Kaikesta päätellen eräs Saipan kannattaja taitaa myös kuulua tähän kategoriaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kaikesta päätellen eräs Saipan kannattaja taitaa myös kuulua tähän kategoriaan.

+1

Täällä mietitään puolestaan usein minkä vuoksi Vanha Len on lusinut?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kuinka moni on saanut pimppaa Teksti-TV:n kautta?

Minä kyllä ainakin... varmaan joku muukin.

Minusta moderaattorien pitäisi olla julkisia, jotenka haluaisinkin tietää moderaattorien nimimerkit. Ihan vain koska olisi kiva tietää.
 

julle-jr

Jäsen
Kuinka moni teistä tuntee minut oikeassa elämässä?
Mun vaimo ilmeisesti tuntee (tai siis tietää) sinut. Minä en tunne, etkä sinäkään tunne minua, tai ainakaan tietääkseni emme ole koskaan tavanneet. Vaimoni kuitenkin on joskus selaillut Jatkoaikaa, koska on huomannut, että minä vietän täällä jonkin verran aikaa. Hän ainakin oli lähes varma, että tietää kuka olet, koska nimimerkistäsi tietää missä päin Jyväskylää asut ja lisäksi joistakin kirjoituksistasi kuulemma pystyi päättelemään riittävästi.

Aika jännää.
 

J.Petke

Jäsen
Onko Jatkoaika foorumi hostattu Suomessa? Onkohan ikinä ajateltu siirrettävän tuota esim. Viroon mahdollistaen huomattavasti isommat mainosrahat?
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Kirjoitteleekohan Jatkikseen ketään jonkin yliopiston professorin virkaa omaavaa? Tai entistä sellaista?

Eikö amerikanihme ole jossain jenkkiyliopistolla töissä? Tiedä sitten missä virassa, jos näin oli...

Löytyykö jatkoaikalaisista yhtään kirjoittelijaa, jonka ammatti olisi lentäjä?

kiwipilotin jutuista olen saanut käsityksen, että lentäjä olisi. Tai sitten hyvin kiinnostunut aiheesta.

Onko Jatkoaika foorumi hostattu Suomessa? Onkohan ikinä ajateltu siirrettävän tuota esim. Viroon mahdollistaen huomattavasti isommat mainosrahat?

Eikös tää ole jo Virossa?
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Onko palstalla eläkeläisiä? Ei työkyvyttömyyden takia, vaan ihan ikänsä puolesta. Keski-ikäisiä on paljonkin, mutta vanhuksia? Entä onko täällä peruskouluikäisiä? Löytyykö avoimesti homoseksuaaleja?

Peruskoulun kasiluokkalainen ilmoittautuu.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Mun vaimo ilmeisesti tuntee (tai siis tietää) sinut.

Aika jännää.

Olipas multa tökerö kysymys, koska nyt tämä vasta kysymyksiä päähäni aiheuttikin. Siskoni lisäksi en tiedä muita pääkaupunkiseudulla asuvia (tämän päättelin suosikkijoukkueestasi) naisia, jotka tietäisivät missäpäin Jyväskylää asun. Yksi hämärä aavistus on, jos vaimollasi on kolmikirjaiminen etunimi.

Todella jännää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten porukka sai aikanaan tietää Jatkoajasta? Tarkoitan siis vuonna 2001, kun aika moni käyttäjä on kuitenkin rekisteröitynyt palstan ensimmäisenä(?) päivänä.
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinka suuri on Jatkoajan "nuoriso-osasto" ylipäätään?

Edit: alle 18-vuotiaat, siis.

Täällä on yksi alle kahdeksantoista vuotias. Syksyllä täytän 17 ja aloitan myös lukion toisen luokan. Eiköhän tuo nuoriso-osasto ole aika hyvin edustettuna täällä, äkkiseltään tulee mieleen joku 5 nimimerkkiä jotka kuuluvat, tai ainakin luulen kuuluvan, kanssani samaan ikäluokkaan. Eikös täällä joskus ollut jokin äänestyskin, jossa kysyttiin jatkoaikalaisten ikiä ja alle 18-vuotiaitakin oli ihan hyvä määrä?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten porukka sai aikanaan tietää Jatkoajasta? Tarkoitan siis vuonna 2001, kun aika moni käyttäjä on kuitenkin rekisteröitynyt palstan ensimmäisenä(?) päivänä.

Muinainen Kiekkopesä oli seilannut jo pidempään ilman ylläpitoa, niin muutama aktiivi kääri hihansa ja päätti perustaa Jatkoajan, jottei kirjoittajajoukko olisi jäänyt orpona harhailemaan bittiavaruuteen, jos Kiekkopesä olisi kaatunut lopullisesti. Varmaan ainakin melkein kaikki ensimmäisien päivien rekisteröityjät ovat vanhoja kiekkopesäläisiä. Tosin, virallinen perustamispäivä taisi olla hieman aiemmin mitä nyt näkyy ensimmäisenä rekisteröitymispäivänä?

Jatkokysymyksenä tuli mieleen, että kuka mahtoi olla ensimmäinen ei-kiekkopesäläinen Jatkoaikaan rekisteröitynyt?
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Täällä on yksi alle kahdeksantoista vuotias. Syksyllä täytän 17 ja aloitan myös lukion toisen luokan.

Täällä sama. Itsekin täytän syksyllä 17 ja lukion toiselle vie matka.

Miten on jatkoajan muusikoiden laita? Onko harrastelijamuusikoita tai jopa ihan bändissä asti soittavia? Itse olen soitellut kitaraa vähän päälle puoli vuotta, vaikka puoli vuotta lyhyt aika onkin, niin koen kuuluvani tuohon harrastelijamuusikoiden joukkoon.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Kuinka moni on ollut sviitissä ruotsinlaivalla, entä kaikkein surkeimmissa hyteissä autokannen alapuolella, kuuluuko niissä kovakin meteli ?
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuinka moni on ollut sviitissä ruotsinlaivalla, entä kaikkein surkeimmissa hyteissä autokannen alapuolella, kuuluuko niissä kovakin meteli ?

Silja Galaxyn Executive Suite-nimisessä hytissä matkustin keväällä, sviitiksi kai se lasketaan. Ja olen joskus matkustanut autokannen allakin, jossei ota huomioon kanssamatkustajien meteliä,niin ei niissä mitään häiritsevää melua kuulu.

Itseasiassa enemmän häiritsi tuossa Galaxyn hytissä nukkuessa kun känniset ruottalaiset huuteli käytävillä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuinka moni on ollut sviitissä ruotsinlaivalla, entä kaikkein surkeimmissa hyteissä autokannen alapuolella, kuuluuko niissä kovakin meteli ?

Matkalla kerran katsomaan NHL ottelua Ruotsissa, matkustimme matkanjohtajan, terveisiä vaan, tahdissa jossakin ihme loukossa. Siellä oli kiinteät puusängyt. En uskonut, että sellaisia voi edes olla. Helvetin hauskaa oli tosin, ei paljon haitannut menoa. Tosin 90% matkalaisista oli kusta housuun kun hytin ovet aukesivat, sen verran hulvattoman näköiset "sviitit" oli kyseessä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka moni on ollut sviitissä ruotsinlaivalla, entä kaikkein surkeimmissa hyteissä autokannen alapuolella, kuuluuko niissä kovakin meteli ?
Ei ruotsinlaivalla, mutta saksanlaivalla (Finnjet) 90-luvulla. Muistatteko niitä neljän neliömetrin (2 m x 2 m) hyttejä, joissa siis oli neljä sänkyä limittäin ja WC/(suihku?) käytävällä? Ah, mikä sardiinipurkki. Good times. Onkohan joku ollut vielä ahtaammassa hytissä?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuinka moni on ollut sviitissä ruotsinlaivalla, entä kaikkein surkeimmissa hyteissä autokannen alapuolella, kuuluuko niissä kovakin meteli ?

Sviitit on jääny väliin, mutta autokannen alapuolella olen ollut monta kertaa. Kyllä siellä aikamoinen älämölö on, sen verran hyvät bileet siellä on usein käynnissä. Etenkin jollain opiskelijaristeilyillä 2-kerroksen hyteissä oli älytön meno.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Eikö amerikanihme ole jossain jenkkiyliopistolla töissä? Tiedä sitten missä virassa, jos näin oli...
Jenkkiyliopistolla töissä, mutta ei proffana. Kai sellaiseenkin paikkaan olisi pätevyys ja mahdollisuus jossain pienemmässä yliopistossa, mutta ei ole vain kiinnostanut. Mieluummin teen näitä tutkijahommia ilman opetusvelvollisuuksia.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jatkokysymyksenä tuli mieleen, että kuka mahtoi olla ensimmäinen ei-kiekkopesäläinen Jatkoaikaan rekisteröitynyt?

Tästä en nyt ota kunniaa itelleni, mut veikkaisin et sivuunkirjoittanut saattaisi olla yksiä ensimmäisiä ei-kiekkopesäläisiä Jatkoajassa. Meikäläinen rekisteröityi Jatkoaikaan 10,5 vuotta sitten, 9.1.2002, noin 16-vuotiaana pojankloppina. En tiennyt tuolloin mistään kiekkopesistä mitään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tästä en nyt ota kunniaa itelleni, mut veikkaisin et sivuunkirjoittanut saattaisi olla yksiä ensimmäisiä ei-kiekkopesäläisiä Jatkoajassa. Meikäläinen rekisteröityi Jatkoaikaan 10,5 vuotta sitten, 9.1.2002, noin 16-vuotiaana pojankloppina. En tiennyt tuolloin mistään kiekkopesistä mitään.
Voitin näköjään parilla kuukaudella. Tuskin kuitenkaan ensimmäisenä ei-pesäläisenä liityin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös