Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 006
  • 1 868

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuinka moni jatkoaikalainen on paskonut housuunsa aikuisiällä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lasketaanko löysällä vatsalla pierun mukaan eksyvä ns. teelusikallinen tähän?

Mietin itsekin asiaa, kun asettelin kysymystä. Ehkä teelusikallinen ei riitä kyllä-vastaukseen. Kapustallinen eli keittokauhallinen riittää. Pökäleestä kunniamaininta.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
- Onko kukaan jatkoaikalainen minulle ns.napalanko eli joskus pannut samaa naista?

- Onko kenelläkään muulla Jatkoaikalaisella lähes pakkomielteistä tarvetta nähdä jokaisen viikon Avara Luonto -jakso?


ps. Kuka nyt ei olisi joskus löysää ja kuumaa pierua päästänyt.

pps. Tarkemmin ajatellen en ole sittenkään täysin varma haluanko tietää tuota ekaa kohtaa
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuinka moni jatkoaikalainen on paskonut housuunsa aikuisiällä?

En ole kokeillut moista taiteenlajia varmaan 30 vuoteen (olen nyt 32), mutta jos asia noin paljon kiinnostaa, niin avaa aiheesta äänestys. Olihan täällä joskus sellainenkin äänestys kuin "Oletko kussut housuihisi?".
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
- Onko kukaan jatkoaikalainen minulle ns.napalanko eli joskus pannut samaa naista?

- Onko kenelläkään muulla Jatkoaikalaisella lähes pakkomielteistä tarvetta nähdä jokaisen viikon Avara Luonto -jakso?
1. Paljon mahdollista. Postaatko kaikista panoistasi kuvan nykyhetkellä, strategiset mitat, nimen, puhelinnumeron ja subjektiivisen "panisin" raten?

2. Sunnuntaiaamuisin boksilta avara luonto, runsas aamiainen ja pannullinen kahvia kuuluu ainakin JZZ:n talouden rutiineihin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuinka moni jatkoaikalainen on paskonut housuunsa aikuisiällä?

Kaksi kertaa viimeisen 5 vuoden aikana. Sen jälkeen en ole juonut kirkasta enempää kuin muutama huikka. Mahan kanssa ollut häikkää ja tähän yhtälöön ei väkevät näemmä sopineet. Jälkikäteen naurattaa, silloin lähinnä itketti.

Mukavaa hommaa noin muuten, paskahousuna ei ole hassumpaa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Bonuskysymyksenä sellainen, että moniko ei Pirkanmaalla asuva on käynyt katsomassa Ilveksen putoamiskarsintoja Hakametsässä?

Olen käynyt katsomassa joka kerta, kun Ilves on liigakarsintaan ajautunut vähintään yhden pelin Hakametsässä Helsingistä / muualta Uudeltamaalta. Siis vuonna 1994 SaiPaa, 2010 Jokipoikia ja 2012 Sportia vastaan.

Harrastuksenihan olivat hevospoolo ja masokismi.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Onko kukaan täällä kirjoittanut kirjaa? Oikeaa kirjaa, joka on päätynyt levitykseen saakka. Vert. Tuntematon sotilas.
Entä onko yhdelläkään jatkoaikalaisella suhteita NHL-pelaajiin? Teemu Selänteen isän hyvä ystävä, Saku Koivun entinen naapuri, Olli Jokisen kummisetä, Joni Pitkäsen lapsuuden kaveri tms?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En ole kokeillut moista taiteenlajia varmaan 30 vuoteen (olen nyt 32), mutta jos asia noin paljon kiinnostaa, niin avaa aiheesta äänestys. Olihan täällä joskus sellainenkin äänestys kuin "Oletko kussut housuihisi?".

Lajiahan ei yleensä kokeilla vaan se koetaan, ellei erityisesti harrasta housuihinsa paskantamista. Äänestys voisi kieltämättä olla tärkeä virstanpylväs Jatkoajan paska-aiheistossa.

Kaksi kertaa viimeisen 5 vuoden aikana. Sen jälkeen en ole juonut kirkasta enempää kuin muutama huikka. Mahan kanssa ollut häikkää ja tähän yhtälöön ei väkevät näemmä sopineet. Jälkikäteen naurattaa, silloin lähinnä itketti.

Mukavaa hommaa noin muuten, paskahousuna ei ole hassumpaa.

Kiitos tästä. Tuliko paskaa lahkeista asti? Ilmeisesti oli kuitenkin märkä paska eli ripuli? Sehän tarttuu kankaaseen, tiemmä, eikä pyöri pökylänä jalkaa pitkin kenkään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
- Onko kukaan jatkoaikalainen minulle ns.napalanko eli joskus pannut samaa naista?

Lasketaanko sun äiti tähän? Ei sillä että olisin sitä nylkeny mut tuli vaan mieleen.

Jottei mene offtopiciks niin haluan tietää onko kukaan pannu Pavlovin Koiran äitiä?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kuinka moni jatkoajan "jääkiekkotietäjistä" ei käy katsomassa pelejä paikan päällä Livenä ollenkaan?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kreetalle lähden ensi viikolla.

4 NHL-peliä nähtynä( TB-BOS / TB-BUF / SJ-VAN / ANA-STL).
Olin pettynyt kun San Josessa ei ollut mitään voittoviiriä HP Pavilionin katossa.

Pavlikovskyn kysymykseen viitaten, olen ollut katsomassa Iso-Britannian liigaa vajaa kaksi vuotta sitten.
Belfast Giants - Dundee Stars. Sisääntulovideossa järjetön määrä tappeluita, sai odotukset kasvamaan. Eikä yhtään tappelua koko ottelussa. Shaatana!
Siitä hyvästä join olutta kannellisesta muovimukista pillillä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Lasketaanko sun äiti tähän? Ei sillä että olisin sitä nylkeny mut tuli vaan mieleen.

Jottei mene offtopiciks niin haluan tietää onko kukaan pannu Pavlovin Koiran äitiä?

Murrrr

Ei lasketa, en ole pannut äitiäni.

Ja välillä asiallisemmille linjoille. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, onko yleistä että kiekkoilijat itse tai seurojen organisaatioissa työskentelevät henkilöt kirjoittelevat Jatkoajalle? Ipan ex-toimarihan tänne taisi ihan itse kirjoitella ja olikohan nyt Tepsin osiossa myös joku organisaation tyyppi kirjoittelemassa myös.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ja välillä asiallisemmille linjoille. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, onko yleistä että kiekkoilijat itse tai seurojen organisaatioissa työskentelevät henkilöt kirjoittelevat Jatkoajalle? Ipan ex-toimarihan tänne taisi ihan itse kirjoitella ja olikohan nyt Tepsin osiossa myös joku organisaation tyyppi kirjoittelemassa myös.

Kerholla ainakin parilla on tunnukset olemassa. Kirjottelu vaan on hiljasempaa, lukeminen aktiivista kuitenkin. Nämä siis "toimisto-osastolta", pelaajista en tiedä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entä onko yhdelläkään jatkoaikalaisella suhteita NHL-pelaajiin? Teemu Selänteen isän hyvä ystävä?

Toki. Olen Teemun enon firmassa ollut töissä, sittemmin myös ko enon työkaveri usean vuoden ajan. (Ihan eri toimiala.) Erään perhetapahtuman yhteydessä Teemu kävi jopa meidän pihalla pistäytymässä. Perikunta aikoinaan sai rapakon takaa jotain fanikuvia yms matskua.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen ollut Ässien palkkalistoilla 90-luvun vaihteessa täyspäiväsenä pari vuotta. Sen aikaiset porilaiset NHL-pelaajat (mm.Takko, Ruuttu ) olivat tuttuja.

Ja tätä palstaa seurataan hyvin tarkkaan ainakin Ässien ja Lukon organisaatioissa. Ja epäilen, että Ässien organisaatiosta tänne myös kirjoitellaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuinka moni on paskonut veteen (järveen, jokeen tai vastaavaan)?
_o/

En suosittele. Jää kellumaan. En siis suosittele tuota muutenkaan, mutta silloin oli ns. pakkotilanne. Taisin olla 8-vuotias.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Entä onko yhdelläkään jatkoaikalaisella suhteita NHL-pelaajiin? Teemu Selänteen isän hyvä ystävä, Saku Koivun entinen naapuri, Olli Jokisen kummisetä, Joni Pitkäsen lapsuuden kaveri tms?

Sirpa Selänne on siskoni facebook-kaveri, vouvouvouvouv!

Nain Teemua nopeasti pelin jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös