Suomen Big Brother 2007

  • 969 852
  • 3 273

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Tänään alkaa.. Mielenkiinnolla odotan, millaiseksi taloa on muokattu ja minkälaisia idootteja sinne marssii sisään. Täytyy toivoa, että mukana ei ole ainoastaan jotain trendipellejä vaan myös ihan aitoja ihmisiä periferiasta.
 

krobbe

Jäsen
Ihanaa, mulla on jo riemupissat housuissa, tulis jo kello 19.00.

Mutta missä on Flintstone? Ei ole kaveria näkynyt vielä ja H-hetki on kohta käsillä.

Ps. Jumankeuda, nyt mä sen tajusin, jätkähän taitaa olla menossa taloon!
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Welhon asiakkaat, hoi!

Welhon asiakaspalvelussa todettiin viime viikolla, ettei kanavia tarvitse hakea uudelleen, vaan 24/7-kanavan tulisi ilmestyä automaattisesti digiboksin kanavalistaukseen. Itselläni ei kanavaa vielä näy. Mites muut, löytyykö kanava jo? Jos löytyy, niin miltä kanavapaikalta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Welhon asiakaspalvelussa todettiin viime viikolla, ettei kanavia tarvitse hakea uudelleen, vaan 24/7-kanavan tulisi ilmestyä automaattisesti digiboksin kanavalistaukseen. Itselläni ei kanavaa vielä näy. Mites muut, löytyykö kanava jo? Jos löytyy, niin miltä kanavapaikalta.
Itse tein jopa kanavahaunkin eilen, silti ei löytynyt koko helvetin kanavaa. Mielelläni kuulisin minäkin miten toi homma skulaa.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Kyllä se ny löytyi. Pitääkös vielä erikseen soittaa Welhon asiakaspalveluun vai aukeaako se automaattisesti?
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Kyllä itselläni tuo silmä näkyy Welhon kaapelin (kanavapaikka 56, kuten viimevuonnakin) kautta...

Alkaako tuo nyt sitten klo19 aikoihin, vai klo18 aikoihin?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tänään aamulla kanavahaun jälkeen kanavapaikalla 56 tuli näkyviin tuo BB-kanava silmineen. Ja Welhosta kyse siis. Täytyy toki erikseen Welholta aktivoida, koska maksukanavasta kyse, vaikka saakin ilmaisiksi jonkun maksupaketin päälle.

Ilmeisesti klo 19 tai jopa vasta klo 20 aikoihin sinne taloon on ensimmäinen ihminen menossa. Joten salkkareiden jälkeen sitten kanavanvaihto.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä ilouutisia BB-forumilta niille jotka pelkäsivät missaavansa asukkaiden taloon saapumisen töiden takia (olettaen että tekee "normaalia" 8-16 duunia).

Itse olen töissä aina tuonne kello 22:00 saakka, mutta ei hätiä mitiä! Tilasin vuorokaudeksi netin kautta, voi sitten täällä töissä väijyä tänään. Himassa toki on kaapelin kautta 24/7.
 

Tobias

Jäsen
Jaahas, jälleen tämä vähän tyhmemmän kansanosan suosikkiohjelma ilmeisesti alkaa. Tarjolla takuulla kusipäistä meininkiä 24/7. Näin olen ymmärtänyt, itsehän varjelen itseäni idiotisoitumiselta enkä katso sekuntiakaan Big Brother -ohjelmaa.

Tokihan tämä ohjelma on hyvä peilaus nykysuomesta; ihmiset tyhmenevät, veltostuvat, laiskistuvat, kusipäistyvät. Täytyy vaan varoa ettei itsellen käy samalla tavalla ja keskittyä hyötymään muiden ihmisten tyhmyydestä.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Jaahas, jälleen tämä vähän tyhmemmän kansanosan suosikkiohjelma ilmeisesti alkaa. Tarjolla takuulla kusipäistä meininkiä 24/7. Näin olen ymmärtänyt, itsehän varjelen itseäni idiotisoitumiselta enkä katso sekuntiakaan Big Brother -ohjelmaa.

Tokihan tämä ohjelma on hyvä peilaus nykysuomesta; ihmiset tyhmenevät, veltostuvat, laiskistuvat, kusipäistyvät. Täytyy vaan varoa ettei itsellen käy samalla tavalla ja keskittyä hyötymään muiden ihmisten tyhmyydestä.

No oh hoh, olipas mulkkumainen viesti.

Toivottavasti kirjoittajalla oli muutakin huumoria takana, kuin ivailu. Yksi todellisen vesipään merkki on tulla aukomaan päätään ketjuun jossa ei ole muuta annettavaa kuin dissaaminen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No oh hoh, olipas mulkkumainen viesti.

Toivottavasti kirjoittajalla oli muutakin huumoria takana, kuin ivailu. Yksi todellisen vesipään merkki on tulla aukomaan päätään ketjuun jossa ei ole muuta annettavaa kuin dissaaminen.

Kyllä. Ihan kuin yhden ohjelman takia nyt voi luokitella ihmisiä älykkäisiin ja epä älykkäisiin?

Mielestäni älykästä olisi jättää vain katsomatta sellainen ohjelma, mistä ei ole kiinnostunut ja antaa kiinnostuneidein katsella. Jotkut tykkää äidistä, jotkut tyttäristä...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on eka asukas talossa. Kevyt kissa. Blondi. Hyvät kannut.

Tämähän on juuri se asukas, tässäkin ketjussa puitu, joka tuossa "Asukkaaksi taloon" -ohjelmassa ihmetteli että miksiköhän casting-ryhmä haastatteli häntä niin vähän aikaa muihin verrattuna. Siihen taisi olla kaksi syytä.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Nyt on eka asukas talossa. Kevyt kissa. Blondi. Hyvät kannut.

Voi vitun vittu. Mun Welhon 24/7 on yhä pimeä. Palvelu aktivoitu viime viikolla ja tänään haettu kanava kanavahaulla, mutta mitään ei näy! Menee hermot, saatana.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Tämähän on juuri se asukas, tässäkin ketjussa puitu, joka tuossa "Asukkaaksi taloon" -ohjelmassa ihmetteli että miksiköhän casting-ryhmä haastatteli häntä niin vähän aikaa muihin verrattuna. Siihen taisi olla kaksi syytä.

Ahaa. Itsellä ei ollut mitään hajua ketä sinne on ehdolla. Voisi kai sanoa muita näkemättä, että oikea voitti. Ehkä.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Voi vitun vittu. Mun Welhon 24/7 on yhä pimeä. Palvelu aktivoitu viime viikolla ja tänään haettu kanava kanavahaulla, mutta mitään ei näy! Menee hermot, saatana.

No etpä ole ainoa... Unohdin koko jutun viime viikolla ja nyt kun Welhon kusipäille yrittää soittaa, niin aina on palvelussa ruuhkaa!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nonni. Nyt on kiintiö-mustamies talossa. Ettei vaan tää metroseksuaali olisi sitten se homo.

Nyt taisi astua sisään se håmå... Tai voihan niitä tietenkin olla useampikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös