Suomen Big Brother 2007

  • 969 850
  • 3 273

scholl

Jäsen
Fiksu veto, jos on niin, että Welho laittaa 24 horasin vain nettijakeluun. Jokainenhan tietää, että ne on tietokonenörtit, jotka kuolaavat niitä mahdollisia tissejä siellä kellon ympäri, eikä kukaan muu. Big Brotheria, Pepsi Maxia ja koodausta. Sillähän nörtti pärjää vuoden.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
DNA:n asiakkaille BB on tarjolla hintaan 28,90€, mutta sen saa ilmaiseksi minkä tahansa kanavapaketin yhteydessä. Itse otin Musiikkikanava-paketin hintaan 8,90/kk. Eli tuo kolmen kuukauden setti tulee maksamaan lähes saman verran kuin pelkkä BB. Ja lisäksi näkyy ainakin VH-1, VH-1 Classic ja MTV 2.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
DNA:n asiakkaille BB on tarjolla hintaan 28,90€, mutta sen saa ilmaiseksi minkä tahansa kanavapaketin yhteydessä. Itse otin Musiikkikanava-paketin hintaan 8,90/kk. Eli tuo kolmen kuukauden setti tulee maksamaan lähes saman verran kuin pelkkä BB. Ja lisäksi näkyy ainakin VH-1, VH-1 Classic ja MTV 2.

Ja arvatenkin kaapeliin? Fittan ku meikäläisen luukussa keskustassa ei ole kaapelia.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Fiksu veto, jos on niin, että Welho laittaa 24 horasin vain nettijakeluun. Jokainenhan tietää, että ne on tietokonenörtit, jotka kuolaavat niitä mahdollisia tissejä siellä kellon ympäri, eikä kukaan muu. Big Brotheria, Pepsi Maxia ja koodausta. Sillähän nörtti pärjää vuoden.

Vain nettijakeluun?? Itse ainakin ymmärsin että jos on tilannut Welholta maksullisia kanavapaketteja saa BB 24 ilmaiseksi, muuten se maksaa jotain. Jos et muista niin Welho on entinen HTV eli taitaa olla Suomen suurin kaapelitvyhtiö.
Eli nykyään Welho nimellä mydään sekä nettiliittymää että kaapelitvtä
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei hyvin mene. Itse olen Canal+ tilaaja ttv:ltä. BB 24/7 kuuluu siis ilmaiseksi kaupan päälle. Aktivoin palvelun äsken ttv:n verkkokaupassa. Hinta 0 euroa. Nyt sitten ilmeisesti yhteys taloon on koko ajan? Katsomiset tosin jää kyllä murto-osiin tuosta kokonaisajasta. Toivottavasti olisi muutama hyvä kissa talossa. Enpä panisi pahakseni, jos tuotantoryhmä olisi ajan hermoilla ja olisi hankkinut jo legendaarisella Milf-käsiteellä kulkevan daamin taloon.

Allekirjoitan täysin. Tein itsekin äsken aktivoinnin (tosin asiakaspalvelun kautta), ja rouva varmasti tykkää. Toivottavasti tykkäisi asiasta niin paljon, että...kröhöm.

Mutta tuleehan tuota sitten katseltua, ainakin siten että töllö pysyy päällä koko ajan. Eri asia paljonko katse on kohti ruutua sinä aikana. Ja kooste toki katsellaan illalla.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän tätä tule jonkun verran tiirattua, jos jotakuinkin mielenkiintoisia ihmisiä ovat sinne saaneet.
Ja toivon, että tämän vuoden kohu tulee kiihkeästä kimppakivasta eikä hieman pahan maun viime kaudesta jättäneestä episodista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko siis minunkin mahdollisuus saada jostain joku 24/7- BB ilmaiseksi?

Liittymäni ovat Sonera ja Elisa sekä olen Canalin tilaaja?
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko siis minunkin mahdollisuus saada jostain joku 24/7- BB ilmaiseksi?

Liittymäni ovat Sonera ja Elisa sekä olen Canalin tilaaja?
Kyllä, jos asut kaapelitaloudessa. Soittoa vaan Soneralle, ja ilmoittelet että kytkekääpä kanava.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Loistavaa palvelua TTV:ltä... piti itsekin aukaista tuo BB näkyviin ilmatteeksi. Itselläni on kans tuo canal +, niin täyttyi ehdot. Nyt saa olla sitten tv:n ääressä koko syksyn...
 

Ferris

Jäsen
Loistavaa palvelua TTV:ltä... piti itsekin aukaista tuo BB näkyviin ilmatteeksi. Itselläni on kans tuo canal +, niin täyttyi ehdot. Nyt saa olla sitten tv:n ääressä koko syksyn...

Mietinpä tässä että riittääköhän ttv:lle kuitenkin että omistaa vain kaapelikortin? Ainakin tuolla verkkopalvelussa nimittäin antaa meikäläiselle vaihtoehdon, että avaa BB ilmaiseksi vanhalle asiakkaalle.

Big Brother 24/7 2007 VANHAT ASIAKKAAT. 0.00
Big Brother 24/7 ilmaiseksi olemassa oleville asiakkaille.

Aikanaan itsellä oli Canalin joku tutustumispätkä, mutta ei ole ollut sen jälkeen mitään kanavapakettia kehissä. BB-mainoksissa puhutaan, että kaapelikortti+kanavapaketti tuo mukanaan ilmaisen BB:n ja että jos ei ole kaapelikorttia niin sitten maksaa. Kaapelikortin omistajien tilanteesta ei ole mitään mainintaa...

Meinasin pistää asiasta TTV:lle kyssäriä, mutta sitten tulin siihen päätökseen että jos tuo on joku bugi, niin korjaavat ja jää ilmaiset tissit vielä näkemättä. :D Sen puoleen aattelin kysellä täällä, jotta onkohan joku muu pelkän kaapelikortin omistaja testannut, notta saako sen BB:n aktivoitua? Ite en vielä uskaltautunut laskun pelossa moiseen hommaan.
 

Aatos

Jäsen
Ne jotka väittävät, ettei voisi olla tyhmempää kuin tirkistellä tavissuomalaisten elämää suljetussa talossa ilman minkäänlaista järkevää tekemistä, ovat luultavasti oikeassa. No 24/7 tulee tähän talouteen kuitenkin varmasti kirkastamaan pimeintä aikaa syksystä.

Olosuhteet ovat labotoriamaiset, joka tuo touhuun erilaisia ulottuvuuksia. Anna mennä vaan jos siltä tuntuu. Syksy on niin vittumaista aikaa, että jokainen valonlähde on tarpeen.
Itse katselen varmasti alussa, jolloin asukkaat tulevat tutuksi, ja sitten loppuratkaisun. Niin se on tähän asti mennyt. Paitsi jos nuo moraalinvartijat esittävät mulle kiveen hakattuja totuuksia ko. asiasta, jää varmaan väliin ;)
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BB 24/7 tilattu Welhon kautta, ilmainen kun oli. Sitä kuuluisaa huikeutta. Toivottavasti talossa on hieman enemmän menoa kuin kahdella edellisellä kaudella. Alkais jo!
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kertokaapas paremmin asioista perillä olevat, milloin kilpailijat oikein kävelevät sisään taloon?
Kaikissa mainoksissa mainitaan että BB alkaa Subtv:llä keskiviikkona klo 21. Onko tuo se aika jolloin kilpailijat astuvat talon ovesta sisään, vai tapahtuuko se tiistaina ja subbari jatkaa tutulla linjallaan, eli tapahtumia seurataan vuorokauden viiveellä?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaapas paremmin asioista perillä olevat, milloin kilpailijat oikein kävelevät sisään taloon?
Kaikissa mainoksissa mainitaan että BB alkaa Subtv:llä keskiviikkona klo 21. Onko tuo se aika jolloin kilpailijat astuvat talon ovesta sisään, vai tapahtuuko se tiistaina ja subbari jatkaa tutulla linjallaan, eli tapahtumia seurataan vuorokauden viiveellä?

Minun käsitykseni mukaan kilpailijat kävelevät taloon keskiviikkona iltaysistä lähtien. Eikös viime vuonnakin Subbarikin seurannut ihan reaaliaikaisesti kilpailijoiden taloon saapumista ja kuva pomppi talon ja talk show -huoneen välillä? Ensimmäisellä kaudella noin ei kyllä ollut. Viime vuonna sitten heti seuraavasta päivästä alkaen Subbarin koostelähetykset tulivat normisti päivän "myöhässä", eli taloon saapuminen näytettiin Subbarilla tavallaan kahteen kertaan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ne kuule taitaa marssia jo tiistaina sisälle... Ainakin VLP:n BB kanava aukeaa jo tiistaina...

Voi helvetin helvetti! Olet oikeassa, tiistaina menevät taloon noin kahdeksan aikoihin...ja minä olen töissä silloin! Nyt on todellakin asiaa vitutusketjuun.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Voi helvetin helvetti! Olet oikeassa, tiistaina menevät taloon noin kahdeksan aikoihin...ja minä olen töissä silloin!
Sama vika, töissä pitäisi olla. Voi kyllä olla, että saikku muutenkin jatkuisi vielä ensi viikolla. köh köh...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toivottavasti sarjaan saadaan joku 30-senttisen lerssin omistava neekeribodarihomo ja pari suomalaista homopoikaa kilpailemassa sanotaan vaikka "Tyronen" suosiosta.

Viinaa pitäisi olla rajattomasti. Tai ainakin tenttua. Jos jotakuta alkaa väsyttää, niin Ärrältä voisi saada tiskin alta piriä, jos saa viikkotehtävän läpi ja salasanan, jota vastaan Hussein-niminen heebo vaihtaisi virtuaalieuroja piriin tai essoihin.

Tietenkin jossakin vaiheessa virkavallan olisi puututtava asiaan ja perustettava pidätys- ja esitutkintaselli BB-taloon. Sammuneiden Big Brother -kilpailijoiden peräsuoliin sijoitetaan solutusmielessä Kindermunallisia hepoa ja kokkelia ja näistä annettaisiin julki oikeudessa annetut tuomiot talk-showssa.

Jokainen kisaaja, paitsi se lapsenuskoinen kuvankaunis ja tiukkaperseinen helluntalainen saisi vähintään kuusi kuukautta ehdotonta vankeutta tai sakkoja juuri sen verran mitä kisan voittaja saisi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alkulämmittelyä tulevaan BB-syksyyn on tarjolla tänään Subilla klo 19, kun kanavalta tulee ohjelma Big Brother 2007, asukkaaksi taloon? Siinä kait kerrotaan kilpailijoiden rekrytoinnista ja seulonnasta. Että miten tuhansien hakijoiden joukosta nuo asukkaat ovat valikoituneet.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Alkulämmittelyä tulevaan BB-syksyyn on tarjolla tänään Subilla klo 19, kun kanavalta tulee ohjelma Big Brother 2007, asukkaaksi taloon? Siinä kait kerrotaan kilpailijoiden rekrytoinnista ja seulonnasta. Että miten tuhansien hakijoiden joukosta nuo asukkaat ovat valikoituneet.

Toviottavasti tuo alussa ollut isorintainen tyttö pääsee taloon. ;)
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanoi itsekin, että haastattelutuokio oli selvästi lyhyempi kuin muilla hakijoilla. Eli kai tuotantotiimi oli päättänyt että ainakin yksi mimmi pääsee DD-kupeilla BB-taloon, muilla ominaisuuksilla ei niin väliä.

No jos ekalla kierroksella on haastattelemassa kolme miestä, niin onhan se ihan selvää että joku pääsee vain kuppikoon perusteella. Tosin veikkaisin, että pari jätkääkin pääsee ihan vain ulkonäön perusteella, kuten vaikka se käkkäräpää, joka tykkää ihailla itseään peilistä. Ja mikäs siinä, minusta on vain hyvä että ihmiset pääsevät taloon eri "ansioista". Noiden kahden lisäksi taloon pääsee varmaan se suht lopussa ollut helmityttö, vaikutti sopivan rempseältä.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä ilouutisia BB-forumilta niille jotka pelkäsivät missaavansa asukkaiden taloon saapumisen töiden takia (olettaen että tekee "normaalia" 8-16 duunia).

Tämän alkaa olla jo vanhan toistoa, mutta asukkaat tulevat taloon tiistaina illalla Kick Off lähetyksen aikana klo 19-21 välisena aikana. Tuo tilaisuus näytetään nauhoitettuna kaskiviikkona. 24/7 (tv ja netti) kautta asukkaiden saapumista on mahdollisuus seurata livenä tiistaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös