Su 18.12.2011 Jokerit-EC Red Bull Salzburg

  • 88 449
  • 390

jan_suchy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dukla Jihlava.
Maalit on paremmuuden indikaattori. Se voi olla myös harhainen.

Kanadalaiset on aina osannu tehdä paikoista maaleja. Siinä on harvoin ollut tuurilla ratkaisevaa osuutta. Ja aina osannu pelata loppuun asti, välillä näennäisesti laiskankin oloisesti. Niinkuin olisinkin toivonut voittoa kotiin niin on tunnustettava etä kypsemmin (ei välttämättä paremmin) pelannut joukkue voitti.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Miten sitä paremmuutta mitataan jääkiekossa? Vaikka Jokerit olisi pitkässä juoksussa miten paljon parempi, ja voittaisivat sadasta pelistä 99, niin tänään noi tölkkipäät olivat parempia. Tekivät yhden maalin enemmän. Hallinta ja voittaminen ovat kaksi todella eri asiaa.

Kyllä tuli taas väkevästi mieleen miksi on niin hienoa olla suomalainen. Tätä samaa myrkkyä tulee joka tuutista.
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mut hei, saadaanpahan sentään aquugaaquan videota linjoille!

Vituttaa niin ettei veri kierrä, mutta eipä tämä tarkemmin mikään "iso" juttu ollut. Ei sillä, olisi ollut kiva voittaa silti. Se olisi hieman parantanut haavoja.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kanadalaiset on aina osannu tehdä paikoista maaleja. Siinä on harvoin ollut tuurilla ratkaisevaa osuutta. Ja aina osannu pelata loppuun asti, välillä näennäisesti laiskankin oloisesti.

Eräät junnukisat ainakin tulee elävästi mieleen tässä vuoden sisältä. Mutta ensi vuonna uudestaan!
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ihan sama oliko Jokereilla enemmän paikkoja, parempi on se, kumpi tekee enemmän maaleja. Jokerit hävisi, ja kaukosäädin pyyhkii mällejä näppikseltä.

Se on aina mukava huomata, että Jokerit herättää tunteita.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"Vaikka suomalainen joukkue ei voittanut turnausta, niin voi lohduttautua sillä, että ei kovin ansaittu voitto tälle saltspurkille."
No joo, ei nyt niin kovin suoraan, mutta kuitenkin. Eikä siis mitenkään vittuiluna tai muutenkaan sinua vastaan, vaan lähinnä tuohon kaukkarin naurettavaan väitteeseen, että narrifanit kitisee väärästä voittajasta.

Niin ja näin kirjoitin myös.

Aina ei paremmin pelannut joukkue voita ja nyt se sattui Jokereille keskimääräistä liigaottelua tärkeämpään paikkaan. Harmi juttu, mutta hyvä suoritus on tietysti jo finaalipaikkakin.

Eiköhän Kaukosäädin ilku ja huutele riippumatta siitä, kuka kirjoittaa mitä.

Jokerit pelasi paremmin, hallitsi tapahtumia, mutta ei onnistunut maalinteossa loistopaikoiltakaan. Sitä tarkoitin jo alkuperäisellä kommentilla, mutta täällä nyt on tapana saivarrella jokaikisellä asialla, josta vaan voi napata kiinni.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Antaahan "kaukosäätimen" nyt huudella ja nauttia Jokereiden häviöstä. Suodaan nyt tälle reppanalle edes tämä ilo.

Mitäs sitten jos joku nauttii siitä että jokerit hävisi? Vai ei kai kukaan olettanut että koko Suomi olisi teidän puolella? En minä ainakaan ollut, vaikka en siitä täällä huudellutkaan erikseen.

Ja kyllä jokerit saa ihan itseään syyttää osaltaan tappiosta. Paikkoja oli kyllä ratkaista ottelu mutta kun ei uppoa niin ei uppoa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mitäs sitten jos joku nauttii siitä että jokerit hävisi? Vai ei kai kukaan olettanut että koko Suomi olisi teidän puolella?

Neutraalisti suhtautuminen on myös yksi vaihtoehto, mitä esimerkiksi nimimerkki tiuke on melko ansiokkaasti tässä illan aikana tehnyt.
 

RDivis

Jäsen
Sinänsä mua ei haittaa rahankäyttö. Jos massia löytyy, niin ok. Kieltämättä joku rajoitus ulkomaalaispelaajien määrään olisi ok. Hienosti edistyy Itävallan jääkiekko tähän tapaan. Sehän ei Red Bullia haittaa, kunhan näkyvyyttä saadaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
1. Minä vetäisin ottelun nippuun niin, että kanukkeja ei kiinnostanut kuin vähän alusta. Eli kolmannen erän pelasivat puoliksi hyvin ja siinä tekivät tarvittavat maalit voittoon.

2. Tykkään siitä että Jokerit hävisi ihan sen takia, että täälä puhuttiin kuinka vastustajalla oli hankittu pelaajia ties mistä. Maalivahdin hankkii jokainen huippuseura (mm. HIFK ja KalPa) jos on tarvetta, eikä nuo Glenn ja Barney mitään huippumiehiä ole edes SM-Liigassa. Jos "Euroopanmestaruus" noin kauheasti saa mielen kiehumaan, Jokerien kannattaisi muuttaa Itävaltaan ja ostaa joukkue täyteen kanukkeja. :)

Jokerit on SM-Liigassa se rahaseura joka ostaa tähdet, ja itse haukutte "maalaisseuroja" ja huutelette toisilla on rahaa ja toisilla ei, näin se vaan menee. Mukavaa kun kerrankin tuli "isompi tyyppi" vastaan ja saitte edes hieman maistaa omaa lääkettä. Siitä tässä on kysymys. Enkä todellakaan ala huoraamaan muuta SM-Liigajoukkuetta jonkun epävirallisen Euroopanmestaruuden takia. En kyllä minkään muunkaan.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Neutraalisti suhtautuminen on myös yksi vaihtoehto, mitä esimerkiksi nimimerkki tiuke on melko ansiokkaasti tässä illan aikana tehnyt.

Onhan se myös yksi vaihtoehto, sitä en kiistä. Mutta jos nyt tykkää siitä että "Itävalta" vei voiton niin onko se väärin tykätty?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos "Euroopanmestaruus" noin kauheasti saa mielen kiehumaan, Jokerien kannattaisi muuttaa Itävaltaan ja ostaa joukkue täyteen kanukkeja. :)

Jokerithan vaikuttaisi pärjäävän SM-Liigassa ihan riittävän hyvin noillakin miehillä ja varmaankin varaa on vielä ostaakin, vaikka niitä kanukkeja.

Tekisi mieli kysyä Ilveksen sijoituksista ja rahavarannoista ostella niitä kanukkeja, mutta se on varmasti toisen ketjun asiaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onhan se myös yksi vaihtoehto, sitä en kiistä. Mutta jos nyt tykkää siitä että "Itävalta" vei voiton niin onko se väärin tykätty?

Niin, voihan sitä sitten juhlia sitä voittoa, eikä Jokereiden tappiota? Vai? Tosin tällä foorumilla ei kyllä yllätä yhtään mikään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomalaisen kiekon puolella itse olen. Jokereiden voittoa olisin toivonut, mutta kun sitä ei tullut, niin kakkossijakin on hyvä.

Toisin sanoen, ennemmin SM-Liigan puolella kuin minkään EBEL-sekasikiön.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
1. Minä vetäisin ottelun nippuun niin, että kanukkeja ei kiinnostanut kuin vähän alusta. Eli kolmannen erän pelasivat puoliksi hyvin ja siinä tekivät tarvittavat maalit voittoon.

Ei kiinnostanut ei. Ottelun loputtua pelaajat halailivat toisiaan ja hymyilivät, varmaan tuli siinäkin kohtaa käsky ylemmältä taholta että yrittäkää nyt edes tuulettaa voittoanne.

Salzburg oli turisti aina paitsi ylivoimalla. Ehdottomasti Jokereiden peli, mutta jos tekee vähemmän maaleja kuin vastustaja, niin siinä vaiheessa ei itku auta.
 

RDivis

Jäsen
Ei todellakaan ole ihme jos kaikki eivät Jokerit-voitonjuhlia toivoneet. Tunnen pari kaveria, jotka eivät mahd. leijonapaidassa luisteleville jokereille toivo mitään hyvää. Se kumpuaa jo syvältä sellainen :)
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Ei, mutta silloin mielestäni pitää keskittyä siihen että RB Salzburg voitti, eikä siihen, että Jokerit hävisi. Siinä on vissi ero, sanoi ystävämme Essi Viro!

Onhan tuossa toki pointti mutta helposti allekirjoittanut ainakin keskittyy siihen että Jokerit hävisi. Nimimerkillä: 90-luku ei koskaan unohdu.

Mutta taitaa mennä sen verran ohi itse ketjusta että riittää minun osaltani tämä tästä.

Itse pelihän oli ihan viihdyttävä näin "sivustakatsojan" roolissa, jotain vaan tarvisi tehdä ensi kaudeksi kyseistä turnausta ajatellen jotta saatataisiin ne katsomot edes finaalissa suht täyteen.
 

Kreator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Sinänsä mua ei haittaa rahankäyttö. Jos massia löytyy, niin ok. Kieltämättä joku rajoitus ulkomaalaispelaajien määrään olisi ok. Hienosti edistyy Itävallan jääkiekko tähän tapaan. Sehän ei Red Bullia haittaa, kunhan näkyvyyttä saadaan.
Samoilla linjoilla, budjettikattoa en kannata mutta tällaisissa sarjoissa pelaavilla seuroilla pitäs kyllä pitää joku kiintiö voimassa jos pelataan kerran sarjatason euroopan mestaruudesta. On tuo suhde vaan niin hurja, 17 ulkomaalaista vastaan 6 Itävaltalaista, vai miten se nyt tarkalleen meni? Tuolla tavalla ei aikakaan Itävallan oma kiekon taso lähde ikinä nousuun

Ja mitä matsiin tulee niin todetaan että väärä voitti pelitapahtumiin nähden (poislukien maalinteko), joskus se vaan menee noin... ja tuomaritoiminta oli kyllä vähintään arveluttavaa ainakin kolmannessa erässä. Enpä tiiä olisko se Pulkkinen tai Hahl tuohon maalinteko-ongelmaan auttanut, muttei kavereidein läsnä olo ainakaan olis pahaa tehnyt. Ois voinu Jokerit lainata tilannetta paikkaamaan vaikka Selänteen Winnipegistä :)
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan se myös yksi vaihtoehto, sitä en kiistä. Mutta jos nyt tykkää siitä että "Itävalta" vei voiton niin onko se väärin tykätty?
Eise väärin ole, mutta en mä tiiä täytyykö sitä tulla tänne huutelemaan. Usein minäkin haluaisin, että vaikka Ilves voittaa Tepsin, mutta en minä jaksa provoilla koko iltaa kyseisen ottelun seurantaketjuun. Pieni provo kuuluu aina asiaan, mutta mun mielestä tää ei oo oikee paikka tulla huutelemaan väliin, kun toisen joukkueen fanit yrittää keskustella ottelusta. Mutta taitaa olla kaukkarilla niin tylsää, kun oman jengin tavotteet tälle kaudelle on lähinnä välttää divaria.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onhan tuossa toki pointti mutta helposti allekirjoittanut ainakin keskittyy siihen että Jokerit hävisi. Nimimerkillä: 90-luku ei koskaan unohdu.

Tuokaan mielipide ei ole väärin. Sitten ehkä vaan kannattaisi sanoa, ettei toivo Jokereiden voittoa, jos kerran vaivautuu kommentoimaan asiaa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Red Bullin omistajat heittävät varmaan hattua ilmaan parhaillaan. Siis jos tietäisivät että voittivat tällaisen turnauksen. Ja jos tietäisivät että heillä on joku jääkiekkojoukkuekin.

Dietrich Mateschitz tietää varsin hyvin, että hänellä on jääkiekkojoukkue ja panostaa siihen rahallisesti hyvin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös