Sinun henkilökohtainen huumeesi?

  • 34 488
  • 241

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäköhän noita olisi. Suklaa nyt ainakin ja Eukalyptus-menthol -namit. Kolajuomat kanssa ja lievemmässä mittakaavassa energiajuomat. Musiikkikin on kai jonkunlainen huume, kun sitä pitää kuunnella aina. Ja joku mainitsi tuolla aiemmin huulirasvan - sitä, tai käsirasvaa ilman ei pärjäisi. Aijoo, Kaino kans.

Tossa nyt muutamia:)
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Seksi. Tavalla tai toisella.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
- Seksi
- Jääkiekko
- Internet
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
- kahvi
- suklaa

Näillä kiloilla ja perintötekijöillä tuota jälkimmäistä pitäisi vähentää. Kaikkea vielä, olen kuin pikku lapsi, en vain yksinkertaisesti pääse karkkihyllyn ohitse. Näin on.

Kahvikupillista ilman taas ei päivä käynnisty, ei sitten millään. Lisävarusteena on tällöin saatavilla myös päänsärky iltojen iloksi.
 

rinkeli22

Jäsen
-kahvi
-tupakka
-lätkä
-HPK
-vedonlyönti
-korttipelit rahapanoksilla
-toimivat ihmissuhteet

Eiköhän nuo ole meikäläisen huumeet, joista saa kiksejä jaksaa elämää eteenpäin..
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä kaikkein pahin mulla on huulirasva, niin perverssiltä kun se kuullostaakin... En tule ilman sitä toimeen hetkeäkään. Myöskin kahviin ja erilaisiin kofeiinituotteisiin olen aikas kiintynyt.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
pelaaminen, lopettamista koitettu moneen kertaan, ei onnistu.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mielestäni ihmiselämän perustarpeita, kuten nukkumista, seksiä, Jatkoaikaa, kofeiinia tai roskalehdistön haukkumista, ei voi pitää huumeena. Nehän ovat pakollisia asioita, joita ilman ei voi elää. Minulle henkilökohtainen huume on perunalastut. En syö niitä päivittäin enkä edes viikoittain. Mutta jos en saa niitä silloin, kun oikeasti tarvitsen, niin silloin kyllä harmittaa. Long live Kartanon perunalastut!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti Designer
Minulle henkilökohtainen huume on perunalastut. En syö niitä päivittäin enkä edes viikoittain. Mutta jos en saa niitä silloin, kun oikeasti tarvitsen, niin silloin kyllä harmittaa. Long live Kartanon perunalastut!

Aamen. Tämä sama tauti on vaivannut myös minua. Jo useamman vuoden ajan. Ero on vaan siinä, että minun on pakko saada sipsejä väh. kerran viikossa. Ja siihen kun ottaa litran maitotölkin kyytipojaksi, niin euforinen olotila on aika lähellä.

Muina pakollisina nautintoaineina löytyy kahvi. Hulluksi tulen, ellen saa kahvia muutamaa kuppia päivässä. Ja jos vaan mahdollista, niin kahvia menee just niin paljon, kun sitä on tarjolla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuli mieleeni sama asia kuin Designerillä eli en oikeastaan osaa laskea seksiä, ihmissuhteita tai nukkumista miksikään huumeiksi, koska nehän ovat ihmisen perustarpeita. Tältä pohjalta uskaltaisin väittää, etten ole vakavasti koukussa mihinkään yksittäiseen asiaan. No, joku ksylitolipastilli on suotavaa saada suuhun heti ruokailun jälkeen, mutta muuten olen aikalailla kuivilla. Kahviin olin voimakkaasti koukussa viitisentoista vuotta, mutta pari vuotta sitten pääsin päivittäisestä kupista eroon. Tosin nyt olen taas aloittanut aamukahvittelun ja päivisinkin menee kuppi pari, mikäli kohdalle sattuu. Pystyn kuitenkin olemaan ilman, jos niin haluan.

Addiktio-oireita minulla on musiikin kuunteluun, suklaaseen, Jatkoaikaan sekä lukemiseen ruokailun yhteydessä.

Edit: muokattu yhtä lausetta selkeämmäksi.
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kolme vuotta sitten kirjoitettu viestini kaipaa päivitystä. Kahviin on tullut addiktio, sitä on saatava joka päivä. Enää ei kyllä paria päivää mene ohi ilman sitä, ei millään.

Energiajuomaa ei mene enää juuri yhtään.
Kolajuomaaddiktio on pahempi.

Tuli muuten tuosta seksijutusta, kun joku sanoi että se on perustarve.
Onko se sitä? Mehän tulemme toimeen ilman seksiä, eikö? Siis pystymme elämään ilman sitä, että kuolisimme (ainakin jotkut). Joku tässä rupesi väittämään sellaista, ja aloin itsekin miettimään että onko se todellakin perustarve.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Tuli muuten tuosta seksijutusta, kun joku sanoi että se on perustarve.
Onko se sitä? Mehän tulemme toimeen ilman seksiä, eikö? Siis pystymme elämään ilman sitä, että kuolisimme (ainakin jotkut). Joku tässä rupesi väittämään sellaista, ja aloin itsekin miettimään että onko se todellakin perustarve.
Seksuaalisuus on ainakin psykologisessa mielessä perustarve (vtr. esimerkiksi Maslowin tarvehierarkia, jossa fysiologiset tarpeet "alimpana perustasona"), seksi aktina ei.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti B1
Tuli muuten tuosta seksijutusta, kun joku sanoi että se on perustarve.
Onko se sitä? Mehän tulemme toimeen ilman seksiä, eikö? Siis pystymme elämään ilman sitä, että kuolisimme (ainakin jotkut). Joku tässä rupesi väittämään sellaista, ja aloin itsekin miettimään että onko se todellakin perustarve.
Niin, riippuu vähän siitä mistä roikkuu. Eli verrattuna syömiseen, juomiseen ja nukkumiseen seksi ei samalla tavalla ole välttämätön. Ehkä seksi on terminä hiukan väärä, ja tuo Pikku Myyn esittämä termi seksuaalisuus on lähempänä totuutta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kovimmat aineet lienevät musiikki ja nainen.

Miedompia "huumeita" on sitten enemmän.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsinaisista stimulanteista vedän ainoastaan alkoholia ja kahvia, joista molemmat maistuvat kohtuudella.

Riippuvainen olen sitten lisäksi muistakin asioista, joita en kuitenkaan laske huumeiksi. Näistä mainittakoon musiikki, nainen sekä eräät muut viihtyvyyttä lisäävät elementit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös