Sinun henkilökohtainen huumeesi?

  • 34 494
  • 241

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Sistis
Java Green Tea. Aivan addiktiivinen teelaatu. Parasta seksin korviketta.

Jos nämä ovat vaihtoehdot, niin kyllä meikäläinen seksin puoleen kallistuisi - huolimatta siitä, että olen teenjuoja (kahvi korventaa). Jos nimittäin joisin teetä korvaamaan seksihimon - menisi aika paljon teetä/vrk - ja siitä tulisi teepöhö. Elimistö olisi kovilla yrittäessään poistaa kaiken sen nestemäärän. Mieluummin poistan elimistöstäni aivan jotain muuta....
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti mauri


Jos nämä ovat vaihtoehdot, niin kyllä meikäläinen seksin puoleen kallistuisi - huolimatta siitä, että olen teenjuoja (kahvi korventaa). Jos nimittäin joisin teetä korvaamaan seksihimon - menisi aika paljon teetä/vrk - ja siitä tulisi teepöhö. Elimistö olisi kovilla yrittäessään poistaa kaiken sen nestemäärän. Mieluummin poistan elimistöstäni aivan jotain muuta....

Aivan, mutta puhe olikin nimenomaan korvikkeesta. Eihän sitä hullukaan sodan aikana korvikekahviakaan juonut, mikäli oli tarjolla aitoa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Sistis


Aivan, mutta puhe olikin nimenomaan korvikkeesta. Eihän sitä hullukaan sodan aikana korvikekahviakaan juonut, mikäli oli tarjolla aitoa.

NIIMPPÄ!:=)
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kuntoilu. Kun siihen pääsee kerran kiinni, tulee outo olo jos ei pääsekään nostamaan oikeaan aikaan.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Xantier
Yllättävää ettei kukaan ole maininnut Jatkoaikaa, vaikka tietyt
henkilöt näyttävät täällä koko ajan roikkuvan.
Mitä helvetti... Voin kyllä lopettaa milloin tahansa. :rolleyes:
 

Lint

Jäsen
Joo...tää on aika helppo. Internet, urheilu (tennis, jalkapallo ja jääkiekko) ja vedonlyönti.
Jos ei pääse nettiin laittamaan vetoja, niin ei mistään tuu mitään. Vedonlyönti on mun elämän suola. Plus kaikki muut hölmöt uhkapelit....:p
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jääkiekon lisäksi Coca-Colaa kuluu aikamoisella tahdilla. Ja kai internetiinkin on jonkin verran koukussa, sen huomasin, kun kone oli viikon huollon sedillä.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun joka lauantai ei enää innostu lähteä baariin niin lauantai illan huume on pari olutta saunan jälkeen ja Avara luonto. Siihen on tullut ihan sairaalloinen suhde. (ikä taitaa tehdä tehtävänsä, kun sadekauden odotukset ovat ruudussa mielenkiintoisempaa kuin pulut pubissa)

Todellinen huumeeni on kuitenkin urheilu kaikissamuodoin.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Huulirasva. Mutta tämähän nyt on yleistä ja eikös sitä just tutkita onko huulirasvoissa jtn riippuvuutta aiheuttavia aineita?
Jääkiekko. Rakkaat Jyppiläiset illasta toiseen. Voivoi niitä. Aivan ihania hemmoja.:D
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Viestin lähetti Sistis


Tuo oli meikäläiselläkin eräässä vaiheessa... sitten siirryin kovempiin huumeisiin, eli Eastside Hockey Manageriin.
Perkele... pitäisi varmaan kokeilla tuota kun tuo lätkämanagerointi on jäänyt Maso Hockey Managerin-shareware version pelaamiseen.

Sitten noihin omiin riippuvuuksiin. Yksinkertaisesti kofeiini. Niin kolassa kuin kahvissakin. Toinen taitaa olla tietokonepelit. Joskus olen ajattelut, että pelaanpas tuota muutaman minuutin niin pelikerta onkin venynyt muutamaksi tunniksi joskus jopa 8 tuntia on tullut pelattua putkeen. Viimeisenä addiktiona voidaan pitää musiikkia, varsinkin 80-luvun hard rock ja speed metalli on kova sana tai yleensäkin hevi ja miksei rock myös.

edit: typoja
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Autot käy (pääasiassa) bensalla, minä kahvilla. Toinen kova addikti on Jatkoaika ja hyvänä kolmosena tulee tietokoneet. Eli varsin perusvastaus "nörtiltä". :confused:

Onkos kukaan muuten tunnustanut olevansa seksiaddikti? (En lukenut ketjua läpi) Luulisi tästäkin porukasta sellaisia löytyvän. Useita. :D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Iceman
Onkos kukaan muuten tunnustanut olevansa seksiaddikti? (En lukenut ketjua läpi) Luulisi tästäkin porukasta sellaisia löytyvän. Useita. :D

Se lienee niitä perusjuttuja, ns. itsestäänselvyyksiä, joita ei tarvitse erikseen mainita. Eiköhän me jokainen jonkin verran...minä ainakin. Se on sitten eri asia, saako addiktini vastakaikua vai onko tänäkin iltana pää kipeä...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä en malta olla ilman hyvää musiikkia. Esim. automatka pelkästään kavereiden laulantaa kuunnellessa ei oikein vedä vertoja omatekemän Portishead -kompilaation pistämiselle pesään...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kahvin vois mainita, tosin pystyn olemaan parikin päivää ilman, mikäli tarvitsee. Ei ole vielä täydellinen addiktio päässyt vallalle.
Kasvava addiktio on Batteryyn, kiitti vaan Reffille...:rolleyes:

Makean himo iskee joskus ja silloin on pakko saada jotain, missä on sokeria. Se taitaa olla ainoa todellinen addikti syötävän puolesta.

Muut addiktiot ovat Jatkoaika sekä jääkiekko.
 
Suosikkijoukkue
Hpk sekä Southampton FC
Mä olisin todella mielelläni koukussa seksiin... Miksei ne vaan antaudu??!! No joo... Kyllä se on niin, että vedonlyönti meinaa välillä mennä sairauden puolelle. En voi myöskään kuvitella eläväni ilman brittifutista...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen koukussa huulirasvaan ja kannan aina mun kännyäni mukana (en kyllä vessaan!:D ). C.S.I. pitää myös aina katsoa. Kaipa mä olen koukussa myös Jatkoaikaan, alkaa olla toi netissäoloaika niin suuri. Nytkin pitäis olla kotona lukemassa, mut mä surffaan täällä koululla...:o
 

Miguel

Jäsen
Urheilu on se tärkein. Liikunta, pallopelit (etenkin jääkiekko) ja penkkiurheilu ovat asioita, joita ilman on vaikea elää. Lisäksi limsaa tulee juotua paljon, karkkiin iskee joskus kyltymätön himo ja kun vauhtiin pääsee, Championship Manager addiktoi. Usein tekee mieli lukea, mutta lukion ja em. asioiden rinnalla aikaa ei ole paljoa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
- Penkkiurheilu
- Vesi (siis juomana)
- Lukeminen
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tällainen sinänsä hyvin mielenkiintoinen ketju löytyi Jatkoajan historiasta.

Onhan noita "huumeita" minunkin elämässä ollut ja on edelleenkin aivan riittämiin. Addiktoitumisen kohteita löytyy kummallekin kädelle. Tätänykyä addiktioni ovat jotakuinkin harmittomia, eivät suoranaisesti hengelle vaarallisia - korkeintaan välillisesti.

Nuoruudessa alkoholi meinasi muodostua todelliseksi huumeeksi minulle, onnekseni sain taisteltua itseni irti viinakierteestä - samalla tuli jätettyä taakse lukematon määrä viinaan meneviä kavereita, ystäviksi heitä ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua.

Tätänykyä Jatkoajan ohella olen addiktoitunut voimakkaasti makeisiin (erityisesti suklaaseen). Makeisten ohella toinen todellista addiktiota aiheuttava herkku on jäätelö, sitä menee aivan tolkuttomia määriä. Eräs kesä tulin popsineeksi jäätelöä lähes 40 litraa, tähän lukuun laskin vain kaupasta ostetut paketit, en tuutteja tahi tikkuja.

Juomapuolelta addiktiota synnyttävät limonadit, Sprite ja Pepsi Max. Uutena addiktion synnyttäjänä listalle voisin heittää capuccinon, siihen olen hurahtanut totaalisesti tässä viimeaikoina.

Muista addiktoitumisen kohteista voisin mainita seksuaalisten halujeni tyydyttämisen - tavalla tai toisella.

Unohtamatta myöskään erästä hyvin viehättävää naisimmeistä.

Eiköhän tässä ole riittämiin addiktioita yhdelle henkilölle.

vlad.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös