Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 902 192
  • 5 385

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
En nyt tästä pelistä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tekisi.
Ja tulihan siitä loppua kohti ihan ok-suoritus.

Ohjelma kaikkineen oli niin erilainen, että sen turvin JYP karkasi ekassa erässä liian kauas. JYP treenasi pari päivää, piti päivän taukoa ja taas treeniä sekä loppuun tärkeä aamujää. Lukko piti täyslepoa hurjan pelitahdin takia. Siihen kun lisätään Zapon huonoin erä Lukon pelipaidassa, niin tulos avauserän osalta on selitettävissä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Keväällä sitten.
 

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
Perhepeli ja kaikki, liigan paras hyökkääjä poissa vastustajalta ym.
Sitte tämä meijän länsirannikon "ylpeys" tulee ja pamauttaa toisen kotipelin putkeen ilman maalia. Vitun jätkät, hävetkää saatana!
Sarjan paskin porukka atm, oisko vaikka aika vaihta valmentajaa tai jotain. Vähän herätellä tota jengiä!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Masentavan näköistä virkamieskiekkoa. Ei edes kunnon maalipaikkoja, vaan näennäistä näpertelyä. Joko RD voitaisiin heivata Mikkeliin ja Vuori vetäisi kauden loppuun?
 

Thompson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Arsenal
3-3 maali. Vittu mitä sähläämistä taas. Brookbank purkaa ensimmäistä kaveria päin ja sitten Gagnon muuten vain päätti pelata kiekon vastustajan lapaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt jumalauta! Ei voi ammattilaiset purkaa kuin juniorit. Tuon lisäksi Lukon alivoima on täysi vitsi juonikasta ylivoimaa vastaan!!
 
3-3 maali. Vittu mitä sähläämistä taas. Brookbank purkaa ensimmäistä kaveria päin ja sitten Gagnon muuten vain päätti pelata kiekon vastustajan lapaan.

Joo ja Dufvan kädenjälki näkyy taas hienosti kun oli peliä 4 minsaa pelattu niin Riskat oli vetäneet jo kaksi vaihtoa. No tuo on näkynyt tulostaululla, kun ensin nelosen koomailut aiheutti Tapparan ekan maalin ja äsken päällikkö Sipiläisen fiksu jäähy kostautui.
Lisää peliaikaa vaan.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
No eipä ollu mitään merkitystä vaikka eka erä pelattiin hyvin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Taas ollaan tappioputkessa ja pahimpaan aikaan, on jo pitkään ollut nähtävissä että RD eväät on syöty, mutta mitenkään ei reakoida ? Rajala ja kumppanit herätys !
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taas ollaan tappioputkessa ja pahimpaan aikaan, on jo pitkään ollut nähtävissä että RD eväät on syöty, mutta mitenkään ei reakoida ? Rajala ja kumppanit herätys !

Lukkohan pelasi tänään huomattavasti pirteämmin ja paremmin kuin eilen. Näkisin, että RD:n paluu aitioon oli todella hyvä asia, joka selvästi paransi suoritusta. Eilen Lukko oli heikko, tänään Lukko karvasi hyvin ja loi tukuittain maalintekopaikkoja. Toki tämä nyt on mun mielipide vaan, mutta onhan tuo rankkariskapa jokainen kerta (ja jatkoaika) aivan kolikkoa kummalle se tippuu. Kolme tai kaksi pistettä olisi tänään hyvin voinut jäädä Raumalle.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Lukkohan pelasi tänään huomattavasti pirteämmin ja paremmin kuin eilen. Näkisin, että RD:n paluu aitioon oli todella hyvä asia, joka selvästi paransi suoritusta. Eilen Lukko oli heikko, tänään Lukko karvasi hyvin ja loi tukuittain maalintekopaikkoja. Toki tämä nyt on mun mielipide vaan, mutta onhan tuo rankkariskapa jokainen kerta (ja jatkoaika) aivan kolikkoa kummalle se tippuu. Kolme tai kaksi pistettä olisi tänään hyvin voinut jäädä Raumalle.
Se ei loduta yhtään jos on huompi paikalla olijoista lainatkseni RD:tä. Pisteet Tapparalle 5-1 joka on päävastustajia. Tappara fani tulee lohduttamaan että hei pelasitte kuitenkin paremmin on jotenkin kornia...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lukkohan pelasi tänään huomattavasti pirteämmin ja paremmin kuin eilen. Näkisin, että RD:n paluu aitioon oli todella hyvä asia, joka selvästi paransi suoritusta. Eilen Lukko oli heikko, tänään Lukko karvasi hyvin ja loi tukuittain maalintekopaikkoja. Toki tämä nyt on mun mielipide vaan, mutta onhan tuo rankkariskapa jokainen kerta (ja jatkoaika) aivan kolikkoa kummalle se tippuu. Kolme tai kaksi pistettä olisi tänään hyvin voinut jäädä Raumalle.

Joo varsinkin tuo vitun hyvä alivoima lämmittää mieltä.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se ei loduta yhtään jos on huompi paikalla olijoista lainatkseni RD:tä. Pisteet Tapparalle 5-1 joka on päävastustajia. Tappara fani tulee lohduttamaan että hei pelasitte kuitenkin paremmin on jotenkin kornia...

Noh, mun täytyy myöntää, että se on mulle vähän henkilökohtaista, kun itse pidän Dufvaa aika hyvänä valmentajana ja oon pitänyt häntä hyvänä valmentajana jo Tapparan ajoista asti. Noh, yhtä kaikki, ei sillä, että mun mielipiteellä tässä tapauksessa olisi mitään merkitystä.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Noh, mun täytyy myöntää, että se on mulle vähän henkilökohtaista, kun itse pidän Dufvaa aika hyvänä valmentajana ja oon pitänyt häntä hyvänä valmentajana jo Tapparan ajoista asti. Noh, yhtä kaikki, ei sillä, että mun mielipiteellä tässä tapauksessa olisi mitään merkitystä.
Tosi hyvä on ollut Tapparalle joka kerta kuokkaan pleijareissa niin ymmärrän kyllä että pidät RD:stä. Pelitapakin on huippuunsa viihdyttävä...
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noh, mun täytyy myöntää, että se on mulle vähän henkilökohtaista, kun itse pidän Dufvaa aika hyvänä valmentajana ja oon pitänyt häntä hyvänä valmentajana jo Tapparan ajoista asti.

Onhan Dufva hyvä valmentaja ja uskon että hän tekee hyvää työtä ensi vuonna Mikkelissä. Onhan hän valmentanut kolmena viime vuonna Lukon varsin hyville sijoille ja lisännyt joukkueen uskottavuutta.

Nyt kuitenkin taitaa olla vaan niin että Dufvan eväät Raumalla on syöty. Neljäs kausi oli liikaa, projektin olisi pitänyt huipentua viime keväänä, mutta siinä oli huonoa tuuriakin loukkaantumisten kanssa.

Varsin ikävää että Dufvan sinällään menestyksekäs Lukkoaika päättyy tällaiseen mahalaskuun.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vitu... Ketuttaa varmaan kaikki mahdollinen Lukkoon liittyvä tällä hetkellä. Mitenköhän sitä pystyisi pitämään vaikkapa sellaisen kuukauden totaalitauon Lukosta näin kauden aikana? Varmaan taas Perjantaina olen hallilla kärvistelemässä kuitenkin.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuntuu, että Lukko ei pysty tällä hetkellä pelaamaan hyvää täyttä 60 minuuttia, vaan vastustaja pääsee rokottamaan suhteellisen helpostikin, vaikka pelissä ei sinänsä olisi mitään hätää. Se jos jokin, syö kannattajan luottoa omaan jengiin. Sitä tunnetta on jo ikävä, kun ennen peliä on luottavainen fiilis, että Lukko voittaa tänään. Nyt on melko luottavainen, että Lukko häviää pelin. Ja sehän vituttaa!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vitu... Ketuttaa varmaan kaikki mahdollinen Lukkoon liittyvä tällä hetkellä. Mitenköhän sitä pystyisi pitämään vaikkapa sellaisen kuukauden totaalitauon Lukosta näin kauden aikana?
Yllättävän helposti. Mulla oli tänään jo toinen kotipeli peräkkäin kun jätin menemättä Äijänsuolle, ja toinen peli peräkkäin kun en edes maalikoostetta katsonut. Olisin tänäänkin ehtinyt mutta en viitsinyt lähteä. Kieltämättä hiukan huolestuttavaa, mutta nyt tuntuu siltä että saatan jättää perjantaisen TPS-pelinkin väliin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tullut tänää peliä katsottua, mutta kyllä pieni huolestus hiipii puseroon. Ei ole mitenkään Lukon aikaisemmille kausille tyypillistä RD:n aikana hävitä 2-0/3-2 johtoasemasta. Faktahan on se, että turha tässä on valmentajaa potkia enää. Jos suoraa pudotuspelipaikkaa ei tule niin kyllä mestaruushaaveet voi melkein romukoppaan pistää. Omissa käsissähän tuo on, joten katsellaan nyt mihin tämä etenee.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jumalauta mitä virheitä ihan liukuhihnalta omissa.

Eka maali Virtasen löysäilyyn, kolmas maali täysin Tommilan nukkumisen piikkiin ja nyt neljäs maali Niskalan piikkiin.

Alkaa kärsivällisyys tähän löysäilyyn loppua.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jumalauta mitä virheitä ihan liukuhihnalta omissa.

Eka maali Virtasen löysäilyyn, kolmas maali täysin Tommilan nukkumisen piikkiin ja nyt neljäs maali Niskalan piikkiin.

Alkaa kärsivällisyys tähän löysäilyyn loppua.
Kieltämättä. Jos nuo maalit edes tulisivat hienojen syöttökuvioiden päätteeksi, mutta kun ei.. käytännössä kolme ilmaista maalia tepsillä ihan vain sen takia, että Lukon pakkeja ei kiinnosta pelata täysillä.

Mulle opetettiin joskus 10-vuotiaana junnuna, että kaverin maila pitää aina pelata pois maalin edustalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös