Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 901 936
  • 5 385

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Ei nyt varsinaisesti ketuta, mutta omaa piheyttä kun en viitsi viaplaytä hankkia CHL:län tähden. Nyt kun lapsoset ovat kasvaneet sen verran, ettei yöllä olla enää hereillä, jätin Viaplayn pois kun silloin tuli änäriä katseltua. Tämän päivän peli kyllä kiinnostelisi, mutta en ala viittäkymppiä maksamaan yhden pelin takia.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Juuri näin. Siinä on sisäänrakennettu VPN.
Viimeksi en saanut Operan VPN:llä auki. Saako siellä määritettyä sijaintimaan?
Onneksi oli F-Secure/Freedome voimassa (maksullinen), jossa on helppo asettaa sopiva sijaintimaa (yrityksen ja erehdyksen kautta), jolla lähetys voi aueta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en myöskään saanut Operalla peliä näkymään. Luki vain että tämä lähetys ei näy maassasi...Jonkun sijainti jutun myös löysin ja vaihtelin mutta se ei hyödyttänyt mitään...Tällaista se on kun ei osaa
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja onhan niitä VPN-ohjelmia, joissa saa ilmaisen kokeilujakson, esim viikon, joka ennen Muchen-peliä otettuna ehkä riittää vielä tähän iltaan asti.
Itse olen siis Briteissä ja käytän VPN:ää vaan huvin vuoksi ja täysin laillisesti ja näin.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Saattoi olla, että se VPN:n sijainti oli Saksassa, jolloin saksalaisjoukkueen peli ei näkynyt. Itse laitoin sijainnin Amerikkaan jolloin näkyi.
Ei vaan Operan VPN:n kaista oikein riitä Amerikoista tänne striimin katseluun yli 360p.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Onhan noita maksullisia veepeeänniä saatavilla vaikka kuinka ja paljon, ja yleensä niissä on about viikon testijakso. Itse työskentelen Maceillä ja viimeksi kokeilin Safer VPNää. Sijainniksi vaikkapa känädä, niin viikon voi katsella ilmatteeks. Tosin, minulla on myös vakituisena maksullinen Norton 360, jonka kautta nyt katselen läppäristä 55” telkkariin peilaten. Ei juurikaan kuvanlaatu häviä cmorelle/maikkarille.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Kyllä se vitutus kuuluu tähän kannattamiseen mutta vitutuksen määrälle tulee myös joskus raja vastaan ja jos ensi viikko on samaa ripulia mitä nämä viimeiset pari peliä niin hyi helvetti sitä vitutuksen määrää...
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Meikäläisen tämän illan vitutusta tasoitti hieman se että siinä missä Jukurit kairasi Lukkoa kakkoseen lukemin 1-6 niin pikkuhallissa Tigers kairasi UJK:ta kakkoseen pikkusen rajummin kun siellä peli päättyi 13-1.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli jo pieni pahja enne ennen peliä, mutta tämä oli taas niin tyypillinen peli Lukolta. Jos seura järjestää jonkun erikoispelin, kuten nyt perhepeli. Tulos on aina se, että halli lähes täynnä ja joukkue sulaa hallin edessä. Miksi nämä pelit aina hävitään?
 

JeReTN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voisko Lukko järjestää teemapelin "pysykää kaukana hallilta" ja ei päästäisi ketään katsomaan. Varma voitto tuosta pelistä.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Mä en edes löydä sanoja mitkä riittäisi kuvaamaan tätä vitutusta, joka tämän päiväisen tappion jälkeen on päälleni laskeutunut
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Itselleni riitti vähäksi aikaa. En meinaa vähään aikaan lähteä ajamaan Lukon vuoksi Rauman suuntaan. Laitan vapaa-aikaani johonkin muuhun. Tuollainen perseily vituttaa ihan huolella. Tai oikeastaan fiilis on sellainen välinpitämättömän turtunut. Mitähän maanantaina pomo sanoisi, jos olisin työpäivästäni tekevinäni hommia Mattilan mainitsemat 90%?

Tappion vituksen kestää, jos joukkue antaa kaikkensa. Se vitutus menee ohi aika nopeasti.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Itselleni riitti vähäksi aikaa. En meinaa vähään aikaan lähteä ajamaan Lukon vuoksi Rauman suuntaan. Laitan vapaa-aikaani johonkin muuhun. Tuollainen perseily vituttaa ihan huolella. Tai oikeastaan fiilis on sellainen välinpitämättömän turtunut. Mitähän maanantaina pomo sanoisi, jos olisin työpäivästäni tekevinäni hommia Mattilan mainitsemat 90%?

Tappion vituksen kestää, jos joukkue antaa kaikkensa. Se vitutus menee ohi aika nopeasti.
Tämä on mielenkiintoista kyllä. Missä työpaikalla vetää tuolla asenteella. Mun työmaalla joku kuolee jos vedellään samalla asenteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös