Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 902 557
  • 5 385

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin Lukko pelasi ja noilla palikoilla saatiin taaskin hyvä taistelu. Mitään mahdollisuuksia kolmeen pojoon ei vaan tänäänkään ollut. Eikä tässä voi oikeestaan kenellekkään vittuja edes haistattaa.

Vähän sama meininki kuin formulakisassa jossa kärkisijoilla ajavasta kilpurista kone hajoaa paria kierrosta ennen loppua, savu vaan nousee, muut painaa ruutulipulle ja nolla pistettä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaahan se, että periaatteessa ihan kuosissa olevasta pelistä huolimatta kausi valuu vääjäämättä hiekkana kämmenen lävitse.
Virheiden hinta on tällä viikolla ollut kyllä jopa kohtuuttoman kova. Ilves peliä voisi vähän valmennukseltakin näin jälkikäteen kysellä, että mikä v**un kiire oli tehdä neljättä maalia, kun just oli hirveän hienolla pelillä ja työllä päästy johtoon? Tänään sitten tokan erän loppu sama virsi.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Virheiden hinta on tällä viikolla ollut kyllä jopa kohtuuttoman kova. Ilves peliä voisi vähän valmennukseltakin näin jälkikäteen kysellä, että mikä v**un kiire oli tehdä neljättä maalia, kun just oli hirveän hienolla pelillä ja työllä päästy johtoon? Tänään sitten tokan erän loppu sama virsi.
Juuri näin.
Tiistaina ja torstaina Lukko on alkanut näyttää sitten kuitenkin häviävältä joukkueelta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Luulin joskus, että minä olen negatiivinen kirjoittaja mutta ei mulla ole palaakaan, kun vertaa näihin @Via Dolorosa @Sinkilä @Parry Sound ja muihin sankareihin, jotka ovat tämän kauden lisäksi luovuttaneet jo pari seuraavaakin kautta. Ainakin siltä vaikuttaa.
Jumalauta kaikki on joukkueen omissa käsissä paitsi tuo koronan perkele.
Viime pelit ovat päättyneet tappioon mutta kyllä siellä saappaat jalassa on kaaduttu. Lauantaiksi toivottavasti pari-kolme pelaajaa mukaan sairastuvalta, niin auttaa paljon.
Mun mielestä Lukko on ollut monessa pelissä parempi kuin vastustaja mutta vajaa rosteri on vajaa rosteri.

Lopettakaa nyt se saatanan negatiivisuus. Just oltiin mestareita ja voidaan olla tälläkin kaudella. Ei nuo saatanan Anttilat ja velimatit mitään kovia äijiä ole. Lapasia.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sama. Olen syksyn ensimmäisestä liigapelistä saakka ihmetellyt että mikä tähän porukkaan oikein on mennyt kesän aikana?
Aika paljon tullut uusia kirjoittajia ja viime aikoina tämä tilasto"mies" on keskittynyt muiden haukkumiseen ja ainakin muutaman viime pelin aikana on selkeästi ollut korkki auki.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Luulin joskus, että minä olen negatiivinen kirjoittaja mutta ei mulla ole palaakaan, kun vertaa näihin @Via Dolorosa @Sinkilä @Parry Sound ja muihin sankareihin, jotka ovat tämän kauden lisäksi luovuttaneet jo pari seuraavaakin kautta. Ainakin siltä vaikuttaa.
Jumalauta kaikki on joukkueen omissa käsissä paitsi tuo koronan perkele.
Viime pelit ovat päättyneet tappioon mutta kyllä siellä saappaat jalassa on kaaduttu. Lauantaiksi toivottavasti pari-kolme pelaajaa mukaan sairastuvalta, niin auttaa paljon.
Mun mielestä Lukko on ollut monessa pelissä parempi kuin vastustaja mutta vajaa rosteri on vajaa rosteri.

Lopettakaa nyt se saatanan negatiivisuus. Just oltiin mestareita ja voidaan olla tälläkin kaudella. Ei nuo saatanan Anttilat ja velimatit mitään kovia äijiä ole. Lapasia.
Joskus ollaan oltu vähän nuottasilla, mutta veitpä sanat suustani.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kyllä Lukon pelissä rakenteet on kunnossa. Samaa mitä 12 pelin voittoputkessa.

Siipirikkoisuus näkyy ehkä virheinä ja halpoina maaleina joita ei laadukkaamilla äijillä yhtä paljon tule.

Seuraavat 3 matsia himassa. TPS, HPK ja JYP. Niistä 9 pistettä ja ollaan vielä taistelussa mukana. Keväällä Lukko voi olla se mustaheone.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Luulin joskus, että minä olen negatiivinen kirjoittaja mutta ei mulla ole palaakaan, kun vertaa näihin @Via Dolorosa @Sinkilä @Parry Sound ja muihin sankareihin, jotka ovat tämän kauden lisäksi luovuttaneet jo pari seuraavaakin kautta. Ainakin siltä vaikuttaa.
Jumalauta kaikki on joukkueen omissa käsissä paitsi tuo koronan perkele.
Viime pelit ovat päättyneet tappioon mutta kyllä siellä saappaat jalassa on kaaduttu. Lauantaiksi toivottavasti pari-kolme pelaajaa mukaan sairastuvalta, niin auttaa paljon.
Mun mielestä Lukko on ollut monessa pelissä parempi kuin vastustaja mutta vajaa rosteri on vajaa rosteri.

Lopettakaa nyt se saatanan negatiivisuus. Just oltiin mestareita ja voidaan olla tälläkin kaudella. Ei nuo saatanan Anttilat ja velimatit mitään kovia äijiä ole. Lapasia.
Kiroilu on junttien juttu.

Lisäksi…

En koe kyllä itseäni kovinkaan negatiivisena kirjoittana.
Paljon negatiivisemminkin asiat voisi nähdä.

Äläkä myöskään ajattele puolestani.


Ja mutta on aina mutta.


Ja mestareitakin voidaan edelleenkin tällä kaudella olla, mutta miten ison todennäköisyyden näet tälle?
(Uskaltaako kysyä?)


Koen itse tällaiset viestit aika lapsellisina riidanhaastamisina.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Sama. Olen syksyn ensimmäisestä liigapelistä saakka ihmetellyt että mikä tähän porukkaan oikein on mennyt kesän aikana?
Mä luulen, että tuo puolitoista vuotta oli Ruususen unta. Kaikki oli pinkkiä ja oranssia. Syksyllä tuli paluu arkeen ja unohtuikin se tosiasia, ettei Lukko voita jokaista peliään 6-0.

On niin helppo alkaa heittelemään kiviä, kun homma ei toimi. Ja kun se tuossa toimi, niin palsta rauhoittui vähäksi aikaa. Salhstedt lisäsi vettä myllyyn istuessaan Sotkan sohvalla ja lupaili pelaajaa. Tokihan niitä tuli, mutta ei mitään kovia nimiä. Se aiheutti varmasti pettymyksiä.

Zagihan tuli aiemmin. Ja onnistui ja on kova.

KHL kiemurat herätti vielä toivon kipinän, mutta kun ne vanjat menikin muualle ja jokerinsuomalaiset menivät muihin seuroihin.

Lyhyt on ihmisen muisti. Kyllä muakin vituttaa, mutta minkäs teet. Siellä vanja kyntää Ukrainan peltoja pitkin sun muuta. On tässä perkele suuremmatkin murheet. Toivotaan silti Lukon voittoa!
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Negatiivisuus on subjektiivista ja kiroilla päräyttääkin voi tosipaikan tullen. Sen sijaan minulla ei juuri riitä ymmärrystä henkilökohtaisuuksiin menevän nimittelyn suhteen. Asiat riitelee eikä ihmiset ja jos sitä ei osaa sisäistää niin se on perin juurin ikävää. Vittumaista jopa.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Luulin joskus, että minä olen negatiivinen kirjoittaja mutta ei mulla ole palaakaan...

Lopettakaa nyt se saatanan negatiivisuus. Just oltiin mestareita ja voidaan olla tälläkin kaudella. Ei nuo saatanan Anttilat ja velimatit mitään kovia äijiä ole. Lapasia.
Hengellinen johtaja veti sen kortin, jota olin hakemassa, molempiin kohtiin.

Mulle taisi jäädä veli Raymondin lasit keskiviikkoisen keskustelun jäljiltä, mutta JOS Lukko tiensä sääleihin selvittää, niin mun mielestä kevät voi olla pitkäkin. Jaa miksi, pitänee perustella ennen kuin hulluksi leimataan.

Olettaen, että neljä ykköskentän äijää (sisältäen Liigan parhaan pakin) sekä kärkipään vahti eivät ole sairastaneet koronaa pahimman kautta, vaan olleet sivussa pitkän positiivisen takia, niin meillähän on kaikkein tärkeimmillä paikoilla enemmän tai vähemmän tuoretta ja levännyttä ukkoa! Runkosarjan lopussa hyvä sisäänajo ja sitten pedot ovat irti. Hakulinen voi toki olla sivussa jalkavammankin takia, mutta jos mies saadaan takaisin. Säälit on vain kaksi matsia entisen kolmen sijaan, ei ole niin paljoa rasitusta kuin normaalisti.

Miehistö on rampana taistellut ihan uskottavasti kahta taulukon kärkijoukkuetta vastaan ja hävinnyt nämä maalivahtipeliin. Terve Zagidulin tai terve Lehtinen (uskon, että mies on koko kauden pelannut jonkin haittaavan vamman kanssa) olisi voinut tuoda näistä paljon enemmän mitä saatiin.

Paljon jossittelua ilman muuta, mutta näen myös perusteet, joilla Lukko voi mennä tämänhetkistä mielialaa paljon pidemmälle.

Ps. Raymond, hae nää lasit pois, eihän tuo kuulosta yhtään minulta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Negatiivisuus on subjektiivista ja kiroilla päräyttääkin voi tosipaikan tullen. Sen sijaan minulla ei juuri riitä ymmärrystä henkilökohtaisuuksiin menevän nimittelyn suhteen. Asiat riitelee eikä ihmiset ja jos sitä ei osaa sisäistää niin se on perin juurin ikävää. Vittumaista jopa.
Olen tästä samaa mieltä.

Vähän liian provosoiden tuolla vastasin @Bakaun Imaami lle (pahoittelut siitä).

Toivoisin itse myös sitä, ettei täällä(kään) sorruttaisi nimittelyihin ja hyökkäyksiin.

Ihmisiä kaikki ollaan kuten pelaajatkin.
 
Olen tästä samaa mieltä.

Vähän liian provosoiden tuolla vastasin @Bakaun Imaami lle (pahoittelut siitä).

Toivoisin itse myös sitä, ettei täällä(kään) sorruttaisi nimittelyihin ja hyökkäyksiin.

Ihmisiä kaikki ollaan kuten pelaajatkin.
Samoin omasta puolesta pahoittelut liian intohimoisesta asiani puolustamisesta ja vertauksista/nimittelystä.
Ihmisiä ollaan.
(Tykätään jopa ainakin yhdestä samasta asiasta paljon. Veikkaan, että jos järjestettäs joukkutapaaminen, niin useammastakin :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kyllä Lukon pelissä rakenteet on kunnossa. Samaa mitä 12 pelin voittoputkessa.

Siipirikkoisuus näkyy ehkä virheinä ja halpoina maaleina joita ei laadukkaamilla äijillä yhtä paljon tule.

Seuraavat 3 matsia himassa. TPS, HPK ja JYP. Niistä 9 pistettä ja ollaan vielä taistelussa mukana. Keväällä Lukko voi olla se mustaheone.

Haluaisin lainata tätä ja vastata vielä kerran oman oikean ajatukseni.

Olen täysin samaa mieltä yllä olevasta.
Peli on kunnossa oikeasti ja vielä on mahdollisuus olla Musta Hevonen.

Uskon, ja osittain myös tiedän sen, että Lukon urheilujohtaja haluaa voittaa.
Ei siellä olla tyytyväisiä tietenkään.

Ottelut on itselle isoja juttuja nimen omaan tuloksen kautta.
Välillä tulee tunteen vallassa kirjoitettua ”väärin”, mutta….

1.
Tälläkin kaudella on vielä mahdollisuus onneliseen loppuun

2.
Meille on tulossa ensi kaudelle hyvä joukkue
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Samoin omasta puolesta pahoittelut liian intohimoisesta asiani puolustamisesta ja vertauksista/nimittelystä.
Ihmisiä ollaan.
(Tykätään jopa ainakin yhdestä samasta asiasta paljon. Veikkaan, että jos järjestettäs joukkutapaaminen, niin useammastakin :)
Sulle ei pysty laittamaan yv?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lisään vielä, että minulle on henkilökohtaisesti ainakin aivan se ja sama, jos hyökkää täällä minun päälle nimittelemällä tai jotenkin muuten. Ei voisi vähempää kiinnostaa, koska kasvottomia kirjoittajia täälläkin ollaan ja jos siitä saa paremman mielen, niin feel free to do it.

Se, mitä en ymmärrä, että jos pyrkii rakentavaa kritiikkiä (ainakin mielestäni asiallisesti) kirjoittaa, niin sitten tullaa sanomaan, kuinka pitäisi negailu lopettaa tai että on luovuttanut kauden tjmsp.

Oliko se nyt @benicio kun totesi hyvin syksyllä, että silloin voi katsoa itseään ylpeästi peiliin, kun kirjoittaa tänne sellaista, että sen pystyisi myös toiselle kasvotusten sanoman.

Minun mielestäni pitäisi osata erottaa kritiikki, avoin vittuilu sekä turha valittaminen toisistaan. Se, että toisen mielestä Lukkoa tai sen toimintaa ei saisi arvostella tai haastaa, on sekin aika omituista.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Lisään vielä, että minulle on henkilökohtaisesti ainakin aivan se ja sama, jos hyökkää täällä minun päälle nimittelemällä tai jotenkin muuten. Ei voisi vähempää kiinnostaa, koska kasvottomia kirjoittajia täälläkin ollaan ja jos siitä saa paremman mielen, niin feel free to do it.

Se, mitä en ymmärrä, että jos pyrkii rakentavaa kritiikkiä (ainakin mielestäni asiallisesti) kirjoittaa, niin sitten tullaa sanomaan, kuinka pitäisi negailu lopettaa tai että on luovuttanut kauden tjmsp.

Oliko se nyt @benicio kun totesi hyvin syksyllä, että silloin voi katsoa itseään ylpeästi peiliin, kun kirjoittaa tänne sellaista, että sen pystyisi myös toiselle kasvotusten sanoman.

Minun mielestäni pitäisi osata erottaa kritiikki, avoin vittuilu sekä turha valittaminen toisistaan. Se, että toisen mielestä Lukkoa tai sen toimintaa ei saisi arvostella tai haastaa, on sekin aika omituista.
Pidän sun tyylistä sanoittaa.


Olen tästä yllä olevasta hyvin paljon samaa mieltä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Maalin tappiosta on pitkä matka maalin voittoon by edesmennyt Mölli.

Onhan nyt puuttuvilla sen verran taitoa että täys kokoonpano saattaisi nämä kaikki pelit hoitaa voitokkaasti.

Vitun korona.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Pitäisiköhän muutaman nimimerkin ottaa vaikka vartin kävely ja huomenna takaisin palstalle?

Ihme ettei Kallea syytetä vielä siitäkin että ei tajunnut hommata lisää maalivahtejakin kun kaksi puuttuu.

Edelleen 7 tärkeää ukkoa pois ihan kärkipäästä. Ei sellaista kestä mikään joukkue ja sitä ei olisi 1-2 KHL-hankintaa muuttanut.

Edelleenkään ei mitään hätää, itse peli on ihan ok. Zagi/Lehtinen maalissa ja tältä viikoltakin olisi jo useampi pinna kasassa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ja mestareitakin voidaan edelleenkin tällä kaudella olla, mutta miten ison todennäköisyyden näet tälle?
(Uskaltaako kysyä?)
Kiroilu on junttien juttu.

Lisäksi…

En koe kyllä itseäni kovinkaan negatiivisena kirjoittana.
Paljon negatiivisemminkin asiat voisi nähdä.

Äläkä myöskään ajattele puolestani.


Ja mutta on aina mutta.


Ja mestareitakin voidaan edelleenkin tällä kaudella olla, mutta miten ison todennäköisyyden näet tälle?
(Uskaltaako kysyä?)


Koen itse tällaiset viestit aika lapsellisina riidanhaastamisina.
En haastaa riitaa. Ottaa päähän, kun joka ketjussa samat nimimerkit luovuttaa kauden.

Uskaltaa kysyä. Näen Lukon mahdollisuudet mestariksi suhteella 1/4.

Tappara, HIFK, Ilves tai Lukko. Siitä nelikosta joku on mestari. Noistakin Lukko pyyhkii lattiaa HIFKillä ja Ilveksellä, jos rosteri on täysin kunnossa. Eikä Tappara tänäänkään vakuuttanut junioripakistoa vastaan juurikaan.
Jos korona hellittää, niin mitalipeleissä ollaan. Lähdetään sääleistä tai kuuden joukosta. Ja tuohon kuuden joukkoon iskon edelleen 100%.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lähetin sulle. Minusta mullekin voi laittaa.
EI voi. Pariin otteeseen olen yrittänyt, mutta sun profiilista puuttuu mahdollisuus lähettää YVtä. Luulen että sen saa asetuksista pois tai päälle.

Ja sit luulin etten vaa osannu, mutta jos menee YV valikon kautta ja valitsee sut että lähetä tulee virheilmoitus: Hups jotain meni pieleen. Ei voitu lähettää käyttäjälle Parry Sound."
 
Viimeksi muokattu:

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Juuri näin.
Tiistaina ja torstaina Lukko on alkanut näyttää sitten kuitenkin häviävältä joukkueelta.
Minusta se on nimenomaan päinvastoin, ollaan samassa tilanteessa kuin ensimmäisen koronaryppään jälkeen. Ollaan oltu tällä porukalla lähellä voittoa, mutta ne palaavat pelaajat tulevat kääntämään maalin tappiot maalin voitoiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös