Silloin harvoin, kun ketuttaa...

  • 894 168
  • 5 377

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Voi elämä miten väsyneeltä kuulostava selostaja tänään KalPa-Lukko pelissä. Tässähän nukahtaa jumalauta väkisinkin ennen kuin ollaan päästy edes ennakkohaastatteluihin.
Taitaa olla ihan ekoja Liigapelejä, mitä selostaa. Menee sanat koko ajan sekaisin. Annetaan pojalle aikaa, mutta kyllä tekisi mieli laittaa Ramona päälle ja koittaa synkata ääni ja kuva.
 

lugufani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tampa Bay Lightning, Chelsea
Voi elämä miten väsyneeltä kuulostava selostaja tänään KalPa-Lukko pelissä. Tässähän nukahtaa jumalauta väkisinkin ennen kuin ollaan päästy edes ennakkohaastatteluihin.
Olin juuri tulossa kommentoimaan samaa että ei hyvää päivää CMore, ketä ne tuonne valitsee.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Silloin harvoin, kun Lukko pelaa Kuopion sukellusitkijäseuraa vastaan, niin silloin aina ketuttaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli unohdetaan Kallen / Teperin tapa tehdä pelaajarekrytointeja ja palataan vuosikausia hyviä tuloksia tuoneeseen Mokka / Vanhatalo malliin?

Sillä olisi tyydytetty jo monen Lukko miehen fiilis. Sisään olisi tullut jo Björk, Robar, Seitsonen, Melin, Pratt, Jacina, Nolan, Ardelan... Jatketaanko listaa vai riittikö jo näille tyypeille, jotka odottaa enemmän hankintoja kuin Lukon menestystä?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mua vituttaa sitten taas se, että ikäänkuin vajaalla rosterilla olisi ”lupa” hävitä.

Kyllä sen tappion kuuluukin vituttaa.

Toki….
En mä nyt veisi asiaa niin pitkälle, että yksi tappio tässä nyt vielä lopettaisi koko kautta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sillä olisi tyydytetty jo monen Lukko miehen fiilis. Sisään olisi tullut jo Björk, Robar, Seitsonen, Melin, Pratt, Jacina, Nolan, Ardelan... Jatketaanko listaa vai riittikö jo näille tyypeille, jotka odottaa enemmän hankintoja kuin Lukon menestystä?
Melin oli kyllä pelimies ja on tässä väärällä listalla.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Eli unohdetaan Kallen / Teperin tapa tehdä pelaajarekrytointeja ja palataan vuosikausia hyviä tuloksia tuoneeseen Mokka / Vanhatalo malliin?
Meinaatko että Haga on ollut nappihankinta? Ja varsinainen onnistuminen pelaaja hankinnoissa?

Joskus on tervettä olla kriittinen ja tarkastella omaa tekemistä ja oppia.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
No kohtalainen. Mietin hetken laitanko vai en. Joka tapauksessa kertoo paljon ajan kulttuurista, kun vähintään 50% oli jätettä.
”Uramalta kesti vuoden saada Robar siirtymään Raumalle, kun taas maksava yleisö näki miehen olevan riittämätön liigatasolle ensimmäisessä vaihdossa.”
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua vituttaa sitten taas se, että ikäänkuin vajaalla rosterilla olisi ”lupa” hävitä.

Kyllä sen tappion kuuluukin vituttaa.

Toki….
En mä nyt veisi asiaa niin pitkälle, että yksi tappio tässä nyt vielä lopettaisi koko kautta.
Mua vituttaa Lukon tappio aina, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Eniten tänään tappiossa vituttaa tuo tapa millä se lopussa tuli.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
”Uramalta kesti vuoden saada Robar siirtymään Raumalle, kun taas maksava yleisö näki miehen olevan riittämätön liigatasolle ensimmäisessä vaihdossa.”

Maksettiin varmaan kovempaa liksaa kuin Pressille ja Danforthille heidän ensimmäisillä kausilla yhteensä. Ei varmaan oikeasti ole kaukana totuudesta. Ei naurata edes jälkeenpäin
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Maksettiin varmaan kovempaa liksaa kuin Pressille ja Danforthille heidän ensimmäisillä kausilla yhteensä. Ei varmaan oikeasti ole kaukana totuudesta. Ei naurata edes jälkeenpäin
”En tiedä mitä pojat ovat taas sählänneet”, sanoi Isä Mokkakin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sillä olisi tyydytetty jo monen Lukko miehen fiilis. Sisään olisi tullut jo Björk, Robar, Seitsonen, Melin, Pratt, Jacina, Nolan, Ardelan... Jatketaanko listaa vai riittikö jo näille tyypeille, jotka odottaa enemmän hankintoja kuin Lukon menestystä?
Jatketaan listaa vielä Noah Clarkella. Oli joskus ollut kova, mut Lukossa ei kyllä. Sveitsistä oikein "ryöstettiin"...
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jatketaan listaa vielä Noah Clarkella. Oli joskus ollut kova, mut Lukossa ei kyllä. Sveitsistä oikein "ryöstettiin"...
Oli vielä Hagaakin pehmeämpi.
Tilanteiseen mentiin vähän niinkuin kipeällä pillunpäällä.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meinaatko että Haga on ollut nappihankinta? Ja varsinainen onnistuminen pelaaja hankinnoissa?

Joskus on tervettä olla kriittinen ja tarkastella omaa tekemistä ja oppia.
Haga ei ole ollut nappihankinta. Varmasti Kalle ja Haga itse odottivat enemmän tältä kaudelta.

Sanoisin kuitenkin että Kalle ja kumppanit ovat onnistuneet pelaajahankinnoissa niin kovalla prosentilla, että ihmettelen tätä negailua yksittäisistä pelaajista tai siitä että jotain ylikylän maaliseppoa ei ole Rauman kirkkaisiin valoihin tälle kaudelle löytynyt. Kallella on täysin erilainen pelaajahankintapolitiikka (ja onneksi on) kuin edellisillä jolloin hankittiin pelaajia hankkimisen ilosta. Nyt hommassa on selkeät perusteet ja aikansa kun etsii, niin hyvä pelaaja Lukon sapluunaan löytyy.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mua vituttaa Lukon tappio aina, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Eniten tänään tappiossa vituttaa tuo tapa millä se lopussa tuli.
Tämä. Kyllä vituttaa tämä tappio isosti. Peli oli aivan voitettavissa tuollakin rosterilla ja sitten kusipääjäähy Almarilta 5 minuuttia ennen loppua. Aika paljon hyviä asioita saa kaveri esittää, että pääsee mun suosioon tuon jälkeen.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mua vituttaa sitten taas se, että ikäänkuin vajaalla rosterilla olisi ”lupa” hävitä.

Kyllä sen tappion kuuluukin vituttaa.

Toki….
En mä nyt veisi asiaa niin pitkälle, että yksi tappio tässä nyt vielä lopettaisi koko kautta.
Kaikilla rostereilla on lupa hävitä. Katsos kun siellä kaukalossa on se toinenkin joukkue. Semmoista joukkuetta ole vielä keksittykään joka ei joskus häviäisi. Uutta matoa koukkuun vaan.
 
No kohtalainen. Mietin hetken laitanko vai en. Joka tapauksessa kertoo paljon ajan kulttuurista, kun vähintään 50% oli jätettä.
Tällä kaudella hankittu Zagidulin +, Slovacek 0, Svanenbergs(-)/Almari(+) (ensimmäisen osalta pidän ihmeenä, jos saa option lunastukseen, toisen osalta näen varovaista plussaa tulevaisuudessa).
Potkittu pois Pospisil.
Vaikka kuinka yritän sinikeltaisin lasein kurkistaa, niin en saa onnistumisprosenttia yli 50:n näistäkään.
Ei tässä ole Zagia lukuunottamatta yhtään palasta, jotka oikeesti tekevät Lukosta kilpailukykyisemmän joukkueen. Heikko esitys Kalle/Teperi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä kaudella hankittu Zagidulin +, Slovacek 0, Svanenbergs(-)/Almari(+) (ensimmäisen osalta pidän ihmeenä, jos saa option lunastukseen, toisen osalta näen varovaista plussaa tulevaisuudessa).
Potkittu pois Pospisil.
Vaikka kuinka yritän sinikeltaisin lasein kurkistaa, niin en saa onnistumisprosenttia yli 50:n näistäkään.
Ei tässä ole Zagia lukuunottamatta yhtään palasta, jotka oikeesti tekevät Lukosta kilpailukykyisemmän joukkueen. Heikko esitys Kalle/Teperi.

Niin no tässä on vielä tämän kauden hankinnat kesken. Harvemmin kautta arvioidaan kesken kaudenkaan epäonnistuneeksi.

Mikä tuo - Svanenbergsin kohdalla on? Lynkkasitko yhden pelin perusteella siis vai ymmärsinkö väärin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös