Siitä on jo aikaa - uutta jatkotarinaa?

  • 1 599
  • 31

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Olisiko jo aika? Joko yhteisömme kestäisi uuden, yhdessä, mutta itsenäisesti kirjoitetun jatkotarinan? Joko mini-yhteiskuntamme on toipunut edellisestä flopistamme? Joko olisi aika kerätä vanhat parrat ja uudet kynäniekat jatkotarinan äärelle? Joko mielikuvitus riittäisi kirjoittamaan kiroilematta luettavan yhteisen hengentuotteen?

Periaate olisi tietenkin sama kuin ennenkin, jollei kukaan parempaa keksi? Listautujia, leimautujia? Haluatko Sinä, vanha tarinoija, nolata taas itsesi jälleen kerran, ettei aika pääse kultaamaan kilpeäsi? Haluatko Sinä, uusi kirjoittaja, saada itsellesi kyseenalaisen maineen parantumattomana tuubanluojana?

Minä olisin jo valmis floppaamaan.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mikä on tarkoitus tässä jutussa? olen positiivisen varautunut hankkeeseen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mukana ollaan, kuin iilimato kivespussissa...

Ja tässä olisi stoorin alkuun aihetta:

- tämän täytyy olla scifiä ja kauhua, unohtamatta kuitenkaan huumoria ja Pentti Matíkaista (muuten jutun ei mitenkään tarvitse liittyä jääkiekkoon, kunhan saadaan Pentti mukaan)
- kunnioittaaksemme edesmennyttä Pertti "Spede" Pasasta, tarinassa ei saa olla yhtäkään d-kirjainta... joten Uuno Turhapuron artikulointia matkien esim. sana todistakaamme on Spedemäisesti totistakaamme... ym. Selkiskö?
- tarinassa PITÄÄ myös esiintyä Jatkoajan nimimerkkejä touhussa mukana
- tarinassa pitää myös olla mukana Mustanaamio ja Kissanainen
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Eiköhän allekirjoittaneeltakin onnistu tämmöiseen jatkotarinaan osallistuminen. On muuten Penasta tainnut tulla jonkin sortin fetissi eräille palstalle kirjoittaville? ;-)

Tarina tulee kirjoittaa puhtaalla kirjakielellä että sen kaikki ymmärtää. Luulet sie Helssingin ukko toin iestä jotta ymmärrät kaiken mitä murteella kirjotettaan?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mukana ollaan ehdottomasti, kun tämä alkaa. Eli pistäkää meikä messiin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Inessä ollaan..
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jeah, tarinoimaan vaan. Eli mukana.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Laskekaa minut kuuluvaksi mukaantulijoiden joukkoon. Predatorin ideat tarinan kehykseksi saavat minulta varauksettoman myönteisen vastaanoton.
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Minä myös mukana hyörisin, jos passaa. Uuden kirjoittajan on aika nolata itsensä. Juttujeni perusidea on aina ollut "paska, mutta oma", joten sillä mennään...
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Mukaan pyritään!
 

Carlos

Jäsen
Mukana olen minäkii, vaikka viimeksi en tainnut edes avata koko ketjua.

Ja vielä tuohon Predan listaan lisätäkseni, nöyrä toivomukseni on saada mukaan vähintään kerran Nicklas "rengasrauta" Hedberg.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ok, ok!!! Saitte ylipuhuttua... Kuka aloittaa?
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
okei

Joo. Nyt olisi 20 ilmoittautunutta täynnä. Tämä riittänee, joten ilmoituksia ei kai enää oteta vastaan? Järjestyksestä sen verran, että tämä ilmoittautumisjärjestys voisi olla kirjoitusjärjestyksenä sopiva. Poikkeuksena se, että jos joku muu kuin minä tahtoo tarinan aloittaa, se olisi oikein mukavaa. Itse en sitä välttämättä tahtoisi tehdä...

Miten on, Preda, tahtoisitko sinä aloittaa tarinan, niin saataisiin oikein kokemuksen siivittämä lentävä lähtö. Ja kun sinulla noita toiveitakin tuntui olevan, niin saisit johdateltua tarinaa hiukan niiden suuntaan?

Muita halukkaita aloittajia?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä haluun mukaan, muuten mä en ala enää olleskaan*nyyh*
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Niin - tuossa aiemmin jo kyselin, että olisiko muita halukkaita aloittamaan tarina. Itse johdattelisin tarinan varmastikin vaarallisille linjoille...

Odotellaan vielä hetki, jos vaikka löytäisimme tarinalle innokkaan aloittajan, mutta jos moista ei löydy, niin minä yritän pakertaa jotain kasaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös