Seuraavan valmentajan spekuloinnit ja siihen liittyvät huhuilut

  • 52 689
  • 341

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä luulen, ettei Kärpät ole kiinnostunut täällä mainituista kehää kiertävistä valmentajista. Jos olisi, sopimus olisi jo tehty ja mies puikoissa. Luulen, että Kärpät hakee rohkeammalla strategialla ja Myllykosken ammattitaidolla parempaa. Kauanko se kestää? En halua edes arvata, sillä niin tärkeä rekry on kyseessä. Siihen asti annan tukeni ja kannustukseni nykyiselle päävalmentajalle Ville Mäntymaalle. Tee taikoja, tee ihmeitä, tämä on urheilua! Tulta munille!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä luulen, ettei Kärpät ole kiinnostunut täällä mainituista kehää kiertävistä valmentajista. Jos olisi, sopimus olisi jo tehty ja mies puikoissa. Luulen, että Kärpät hakee rohkeammalla strategialla ja Myllykosken ammattitaidolla parempaa. Kauanko se kestää? En halua edes arvata, sillä niin tärkeä rekry on kyseessä. Siihen asti annan tukeni ja kannustukseni nykyiselle päävalmentajalle Ville Mäntymaalle. Tee taikoja, tee ihmeitä, tämä on urheilua! Tulta munille!
Tätä toivon itsekin, että remmiin tulee aivan tuore tapaus Kärpissä ja Liigassa. Se vain vaatinee tilalle loppukauden päävalmentajan ellei sitten mennä Mäntymaalla tämä kausi.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä luulen, ettei Kärpät ole kiinnostunut täällä mainituista kehää kiertävistä valmentajista. Jos olisi, sopimus olisi jo tehty ja mies puikoissa. Luulen, että Kärpät hakee rohkeammalla strategialla ja Myllykosken ammattitaidolla parempaa. Kauanko se kestää? En halua edes arvata, sillä niin tärkeä rekry on kyseessä. Siihen asti annan tukeni ja kannustukseni nykyiselle päävalmentajalle Ville Mäntymaalle. Tee taikoja, tee ihmeitä, tämä on urheilua! Tulta munille!
Lasketko myös Kari Jalosen tähän? Minun mielestäni on erikoista, jos Kärpät ei olisi kiinnostunut esimerkiksi juuri Jalosen palveluksista. Voi toki olla, että ei ole, mutta se on minun mielipiteeni.

Päätöksiä pitäisi pystyä tekemään nopealla aikataululla, jos tätä kautta aidosti edes koitetaan pelastaa. Muutenkin aletaan olla aika myöhään liikkeellä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lasketko myös Kari Jalosen tähän? Minun mielestäni on erikoista, jos Kärpät ei olisi kiinnostunut esimerkiksi juuri Jalosen palveluksista. Voi toki olla, että ei ole, mutta se on minun mielipiteeni.
K.Jalonen on käsittääkseni parhaillaan ulkomailla verotussyistä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No höh. Näin ollen spekulaatioista voitaneen poistaa Kiven lisäksi myös Kojo.
Spekuloida aina voi ja sehän tämän ketjun idea on. En kuitenkaan usko, että kukaan täällä jo mainittu ukkeli Kärppien valmentajaksi on tulossa. Kuten totesin, jos olisi, sopimus olisi jo tehty. Jotenkin sellainen fiilis, että tämä ketju ei tule loppuunsa kovin pian. Mäntymaahan se meidän Marjamäestä seuraava päävalmentaja on, mutta sitä seuraava ei välttämättä ratkea huomenna, eikä ylihuomennakaan.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
K.Jalonen on käsittääkseni parhaillaan ulkomailla verotussyistä.
Viikko sitten Iltalehdelle Kojo kertoi kyllä majailevansa tällä hetkellä Turussa. Livenäkin on ihan matseja käynyt katsomassa. Eli taitaa se Kojo sittenkin olla maisemissa.

– Ihan hyvää kuuluu! Jääkiekkoa on seurattu, mutta vähän eri tavalla. Olen nähnyt SM-liigaakin, jota en vähään aikaan ollut pystynyt seuraamaan. Olen katsonut pelejä livenä ja myös tv:stä, Turussa asuva Jalonen kertoo Iltalehdelle.

 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viikko sitten Iltalehdelle Kojo kertoi kyllä majailevansa tällä hetkellä Turussa. Livenäkin on ihan matseja käynyt katsomassa. Eli taitaa se Kojo sittenkin olla maisemissa.

– Ihan hyvää kuuluu! Jääkiekkoa on seurattu, mutta vähän eri tavalla. Olen nähnyt SM-liigaakin, jota en vähään aikaan ollut pystynyt seuraamaan. Olen katsonut pelejä livenä ja myös tv:stä, Turussa asuva Jalonen kertoo Iltalehdelle.

Taitaa tarkasti laskea päivät, jotka voi Suomessa viettää.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taitaa tarkasti laskea päivät, jotka voi Suomessa viettää.
Selkeästi sulla tietoa on, kun kerran aamulla olit vielä sitä mieltä, että häviämään tottunut Mäntymaa ei voi olla vaihtoehto ja tarjosit itsekin ”vaikka Pikkaraista tilalle.”

Rivien välistä luettuna veikkaan, että Jalosta on kysytty, mutta ei ole verotussyistä mahdollinen, joten Kärpät on päättänyt rauhassa Myllykosken johdolla hakea pidempiaikaista ratkaisua. Toisin sanottuna, minkäänlaista suunnitelmaa ei ole ollut taustalla, vaan ulkoisen paineen kasvaessa liian suureksi liipasin sormi lopulta laukaisi Marjamäelle monon kuvan ahteriin ja sen jälkeen on ruvettu vasta miettimään jatkoa.

Ei kuulosta hyvältä tämän kauden suhteen.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Jos olisin Myllykoski, kuittaisin saada Kojon hinnalla millä hyvänsä ensi kaudeksi. Pätkävalmentajaksi joku tsemppikiekon osaaja. En tiedä onko Laten raunioista mahdollista rakentaa enään kovinkaan kummoista peliä
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niin se mieli muuttuu, kun pikkasen rauhoittuu. Tulee järki mukaan, kun tunne tasaantuu.
If you say so, vaikken tähän uskokaan. Katsotaan, mitä tuleman pitää, mutta kyllä tämä siltä vaikuttaa, että myös tämä kausi ollaan sittenkin valmiita vetämään siihen samaan liuskaan, jos ei pidempiaikaista ratkaisua löydy. Vaikkakin, painekattilassa Marjamäki pistettiin pihalle. Jos tätä kautta mietitään, niin nyt on jo tulipalokiire. Mäntymaa&Sihvonen -kaksikko ei voi olla minkään sortin ratkaisu, ei vain kertakaikkiaan voi.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toisin sanottuna, minkäänlaista suunnitelmaa ei ole ollut taustalla, vaan ulkoisen paineen kasvaessa liian suureksi liipasin sormi lopulta laukaisi Marjamäelle monon kuvan ahteriin ja sen jälkeen on ruvettu vasta miettimään jatkoa

Tuli kuunneltua tuo petopodi missä Myllykoski oli vieraana ja itselle tuli juuri sama mieleen, että kauhea paine on ollut potkia ja eikä ole ehditty sen pidemmälle miettimään. Verkkoja ollaan laskemassa vasta vesille kertoo juuri tästä. Hieman itse ainakin karsastaisin, jos vaikka joulun jälkeen tai vuoden alussa palkkattaisiin jälleen uusi päävalmentaja.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Tuli kuunneltua tuo petopodi missä Myllykoski oli vieraana ja itselle tuli juuri sama mieleen, että kauhea paine on ollut potkia ja eikä ole ehditty sen pidemmälle miettimään. Verkkoja ollaan laskemassa vasta vesille kertoo juuri tästä. Hieman itse ainakin karsastaisin, jos vaikka joulun jälkeen tai vuoden alussa palkkattaisiin jälleen uusi päävalmentaja.

Tai päätös potkuista tuli oikeasti vasta sunnuntaina. Kun tällainen päätös on tehty, on suoraselkäistä ilmoittaa se valmentajalle heti. Jos tässä nyt palkattaisiin uusi valmentaja salaa ja voitettaisiin kolme matsia, miten sen perustelee?

Lateen uskottiin loppuun asti aivan valtavasta paineesta huolimatta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Marko "Veltsu" Virtanen ja reagointikiekko, näyttää, haisee ja jopa maistuu Kärppien seuraavalta valmentajalta.

Sanoissa ja tavoitteissa pyrkimys nopeaan lähes pelipaikattomaan kiekkoon, mutta lopputulema sekamelskaa ja miesvartiointia.

On myös sopivan nahjus siihen, ettei haasta liikaa seurajohtoa vaan tyytyy siihen mitä sieltä tulee.

Ennustan siis Veltsua Kärppien uudeksi päävalmentajaksi jollain 1+2 vuotisella sopimuksella. Veltsu ihan vittuilakseen hoitaa loppukauden hyvin ja optiot lunastetaan..

 
Viimeksi muokattu:

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä voi hyvin käydä niinkin, että laiva kääntyy nyt ja kohta mietitään halutaanko uutta valmentajaa sotkemaan kuvioita jos joukkue pärjää Mäntymaan johdolla erinomaisesti. Miten kannattajat ottaisivat uuden koutsin vastaan, jos aletaankin korjata jotain mikä ei ole edes rikki?

Karri Kivi ei muuten yllätä. Meinasi unohtua, että ovat Hapan kanssa parhaita kavereita jo peliajoilta ja Sebun kummisetä (vai oliko hänen pikkusiskonsa?). Menisitkö itse töihin firmaan, joka on potkinut pihalle hyvän ystäväsi?

Mäntymaa puolestaan on ilmeisesti Myllykosken pelikavereita vai mistä näin luin? Ei olisi mikään yllätys siis sekään, jos nyt ei tulipalokiirettä olisi uuden päävalmentajan etsinnöissä nyt kun jatkosopimuskin sattumalta sorvattiin viikkoa ennen Laten potkuja.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Tässä voi hyvin käydä niinkin, että laiva kääntyy nyt ja kohta mietitään halutaanko uutta valmentajaa sotkemaan kuvioita jos joukkue pärjää Mäntymaan johdolla erinomaisesti.
Kunhan tässä muistetaan että piristyminen ja yläkanttiin pelaaminen tapahtuu lähes aina kun päävalmentaja kengitään. Halutaanko me katsella seuraavat 5-10 peliä aktiivista ja hyvää jääkiekkoa jonka jälkeen viimeistään ne perusongelmat palaa arkeen, samalla ylistäen Mäntymaan maasta taivaisiin, vai katsoa sitä seuraavaa päävalmentajaa joka mahdollisesti pääsisi jo aloittamaan tälle kaudelle projektinsa?

Nyt on Myllykoskella iso päätös tehtävänä. Seuraavan valmentajan pitää olla sellainen joka pystyy tuon joukkueen ja organisaation nostamaan takaisin kärkikahinoihin. Ei käy kateeksi sitä joka tuohon rooliin hommataan.
 
Viimeksi muokattu:

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Jos Marjamäki kävi jo, olisiko jo aika Mamban paluulle kans? Olivat viimeksikin peräkkäin.

Ja todella isolla rahalla saa Jalosista Jukan mikäli vaan kuviot saadaan sopimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös