Serranon perhe

  • 70 554
  • 201

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Täytyyhän YLE:n parhaalle kesäsarjalle saada oma ketjunsa.
Sarjan suosio on yllättänyt lähes kaikki, sitä on vaadittu jatkettavan elokuun lopun jälkeenkin. Nettiadressiin on kirjoittanut nimensä jo yli 3000 henkilöä.

Kertakaikkiaan yksi parhaista ulkomaalaisista sarjoista, mitä YLE ehkäpä koskaan näyttänyt.

Sarja perustuu loistaviin roolihahmoihin ja niiden sekalaiseen arkeen, missä sattuu ja tapahtuu.

Diego, Fiti ja Santiago! Tästä on hyvä jatkaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koko kesän on tullut seurattua, lähes kaikki osat katsottu.

Sarja jossa on kauniita naisia, väärinkäsityksiä ja käsien levittelyä ääretömän paljon.

Hieno sarja.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamulla radiossa hehkuttivat että katsojalukumäärät on noin 300,000 päivittäin ja kuinka aito sarja on verrattuna esim. jenkkiläisiin perhesarjoihin. Pitkästä aikaa sarja johon olen jäänyt koukkuun, loistavaa menoa, etenkin ne Diegon neuroosit ja hermoromahdukset lähes joka asiasta jaksaa naurattaa.
Ja Curro-parka, jostain syystä tunnen suurta sympatiaa pikkukundia kohtaan, etenkin kun joutui esittämään olevansa Luciferin riivaama... :D

Tuntee itsensä niin hillityksi ilmaisijaksi näitä seuratessa.
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Aivan loistava sarja.. Roolihahmot on aivan uskomattoman hyviä! Diego kaikkine selittämisineen, hermoiluineen sekä änkyttämisineen, mutta paras on varmaankin Raul. On niin huvittavaa kun jätkä höntyilee ja puhuu vähän väliä sivu suunsa.. viimeisimmässäkin jaksossa "joo, olen marcos (mitkä bosat!!)". Kaikki roolihahmot tässä sarjassa olisivat mainitsemisen arvoisia, mutta ei jaksa sepittää.

Hauskaa muuten, kun melkein joka jaksossa keskustellaan kahden kesken, ja toinen selittää "mun piti kertoa..." "SÄ TIESIT SIITÄ?!" ja sitten loppujen lopuksi ei puhutakkaan samasta asiasta. Jotenkin tekee mieli painaa pää peiton alle, ihan vain myötähäpeästä.

Mutta hyvä ja kaikinpuolin seurattava sarja, suosittelen kaikille :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viime viikolla katsoin ensimmäisen jaksoni.

Aika lempeää, lepsua ja kilttiä "huumoria" ja kyllähän tyyli nimenomaan viittaa amerikkalaisiin sitcomeihin, mutta aina peukut ylös tällaisille sarjoille, jos ei muusta syystä niin kielireenin takia. Kuumia tyttäriä. UFF.

bis-mil-lah!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Harmin paikka, että kyseinen sarja tulee siihen aikaan kun meikäläinen istuskelee toimistolla. Viime keväänä espanjan opinnot aloittaneena tekisi mieli seurata sarjaa ihan oppimismielessäkin. Enpä kuitenkaan jaksa tuon takia hankkia tallentavaa digiboxia tai ruveta virittelemään vanhoja VHS-laitteita päälle.

Toivottavasti sarja jatkuisi syksyllä ja tulisi ihan ilta-aikaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vaimo opiskelee epsanjaa ja seuraa sarjaa, joten siinä ohessa olen itsekin katsellut sitä aika ajoin. Ihan katsottava hömppäsarja, paikka paikoin on mahloton vauhti päällä. Mieluummin tätä katsoo kuin Kauniita ja Rohkeita.
 

Sic

Jäsen
Kyllähän tätä tulee seurattua, aina kun herää aikaisessa. Tosin tuleehan uusinta vielä päivällä, mutta sekin on minusta melko huono lähetysaika, silloinkin monet töissä varmasti.

Mutta itse sarjaan. Sarjassa mielenkiintoisia juttuja ja koukkuun meinaa jäädä, enkä ihmettele sarjan suosiota, hyvä hankinta YLElle.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Onhan tätä silloin tällöin töiden ohessa tullut mulkoiltua. Alkuasetelmissaan homma toimi ihan viihdyttävästi, mutta on siinä jo tässä vaiheessa ikävä väsähtäminen näkyvissä, näin käy, kun iloinen anarkia muuttuu väkisin väännetyksi saippuaksi, sääli.

Hahmoista Santi on saanut aikaan hörähdyksen jos toisenkin ja se niiden jenkkilän matka oli klassikko. Santi kiteyttää sen ihaillun "äijä" karaktäärin täydellisesti.

Alussa se oli anarkohömppää, nyt se on hömppäsaippuaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kertakaikkiaan yksi parhaista ulkomaalaisista sarjoista, mitä YLE ehkäpä koskaan näyttänyt.

Sarja perustuu loistaviin roolihahmoihin ja niiden sekalaiseen arkeen, missä sattuu ja tapahtuu.

Diego, Fiti ja Santiago! Tästä on hyvä jatkaa.




tähän on helppo yhtyä, sarja on aivan LOISTAVA. Kesätöiden takia ei ole ehtinyt läheskään tarpeeksi seuraamaan, toivottavasti siis jatkuu syksyllä, mieluiten ilta-aikaan.

Mitä ovat kaiken maailman hollyoaksit, salatutelämät ja emmerdalet verrattuna tämän sarjan kiemuroihin? Eivät mitään.
Oikeasti mielenkiintoisten juonikuvioiden ja loistavan huumorin lisäksi sarjan miesmallit tarjoavat jo meillä Suomessakin lähes katoavaa kansanperinnettä: Miehiä, jotka eivät meikkaa, sisusta tai sievistele - ja silti löytyy se herkempikin puoli. Lisää tätä sarjaa, tai en maksa enää lupamaksuja!
 

Luiro

Jäsen
Lisää tätä sarjaa, tai en maksa enää lupamaksuja!


Tahi käänteisesti, hyvä että maksan lupamaksuja kun tulee tällaistakin. Ei muuten ikinä olisi mennyt kaupallisille kanaville tämä sarja, lupamaksujen ansiosta Ylellä on varaa ottaa tämänkaltaisia riskejä ja tällä kertaa se onnistui hankkimaan yhden suuren suosikin. 300 000 katsojaa per jakso, aika huikeaa kun miettii esitysaikaa.

Eva tunnetaan myöskin nimellä Jamon Serrano.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyllä vaan. Suhtauduin kyseisen sarjan saamiin kehuihin aluksi todella skeptisesti ja katsoin pari jaksoa sivusilmällä duunin ohella, kunnes kolmas kerta toden sanoi, katsoin jakson himassa kokonaan ja repeilin huumorille ja mahtaville juonenkäänteille ja nyt olen totaalisesti koukussa! Harmi, että tätä sarjaa ei taida saada mistään esim. dvd:llä esim. englanninkielisillä teksteillä. :/

Parasta koskaan missään!

No, perkele, onhan Eva & Africa aika kuumottavia beibejä.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
En ole kertaakaan katsonut, kun on ollut sellainen kuva, että latinosarjat ovat aika kuraa (eli saippuasarjoja, mitkä eivät minua kiinnosta). Kielen takia olisi kyllä hyvä katsoa. Laittaa se joku tekstinpeittosivu kehiin ja katsoa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En ole kertaakaan katsonut, kun on ollut sellainen kuva, että latinosarjat ovat aika kuraa (eli saippuasarjoja, mitkä eivät minua kiinnosta). Kielen takia olisi kyllä hyvä katsoa. Laittaa se joku tekstinpeittosivu kehiin ja katsoa.

Yle Teemalla tulee se toinen espanjalainen perhesarja. Halpista sekin, mutta näytti digibokserin kautta lähettyvän myös espanjaksi tekstitettynä. Lisää näitä, ehkä jonain päivänä puhun jo sujuvasti!

Donde esta bemari?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yle Teemalla tulee se toinen espanjalainen perhesarja. Halpista sekin, mutta näytti digibokserin kautta lähettyvän myös espanjaksi tekstitettynä.

El program de televisíon se llama "Medicó de familia". Es también el program muy simpatico.

Tulee todellakin Teemalta, ja espanjalaiset tekstit saa kehiin. Suosittelen Schollille. Meikäläisen kielitaidolle vielä liian nopeasti puhuttua ja vaikeaa, mutta ehkä sitetn parin vuoden päästä.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Kyllähän Serranot on aivan uskomattoman loistava sarja! Aivan ensimmäisiä jaksoja en nähnyt, mutta kyllähän tuohon on mukaan päässyt, ja pääsee vieläkin jos vain koittaa. Muutamassa viime jaksossa on kyllä saanut nauraa niin, että huhhuh.

Tietääkö muuten kukaan kuinka monennessa jaksossa ollaan menossa? Toissa päivän jaksossa oli alussa mielestäni tekstitettynä "jakso 36 - ja se jakson nimi", mutta kun imdb:stä katselin niin mielestäni ollaan paljon pidemmällä. No kuitenkin tätä herkkua on luvassa, tai ainakin niitä jaksoja on tehty, 121 siivun verran. Toivottavasti kaikki näytetään ja eipä haittaisi, vaikka vielä muutaman lisäkauden pyöräyttäisi... kunhan meno vaan jatkuisi samana.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

#37

Jäsen
Vasta viime viikolla löysin tämän sarjan ja ensimmäisistä minuuteista lähtien on nyt kaikki jaksot tullut katsottua. Ihan mukavasti pääsin vielä kärryille ja kyllähän tämä hakkaa ehkä jopa Salkkaritkin. :)

Hahmoista kyllä Santiago nousee ylitse muiden!
 

vikkenilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey-Rent,Saipa sekä symppikset Tony Salmelainen
On se vaan hyvä

Ei ihme että Espanjassa on pälvikalju ukkoja.. Takaraivoon lävähtävä litsari voi tehä tukan juureen nannaa.. Ja sitä kun näyttää saavan niin nuoret kuin vanhatkin. "Fiti" on hyvä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aika surutta lätkitään muksuja kun siltä tuntuu. Vanhat kunnon kasvatusmetodit!

Vaimo tätä katselee enemmän; töitten vuoksi ehdin seuraamaan noin puolet noin joka toisen jakson uusinnasta... Ehdottoman positiivinen juttu kuitenkin! Jo Emmerdale virkisti aikanaan - jotain muuta kuin sitä samaa amerikkalaista paskaa koko ajan. Tämä on askel etiäppäin siitäkin. Up the Serranos!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh. Tossa lomalla tuli aina välillä katseltua kyseistä sarjaa, kun sattui mökillä telkkarin ääreen sopivasti, ja alkoi jo epäilyttämään, että onkohan mussa jotain vikaa, kun sarja jotenkin kiehtoi, ja piti alkaa tuijottamaan aina ahkerammin. :) No okei.. alunperin huomio kiinnittyi sarjassa esiintyviin HELV%&/(eikun perkel¤%%mukavan näköisiin naispuolisiin espanjattariin, ja ennen kuin huomasinkaan, olin koukussa. :)

Voishan noita töissäkin katsella, kun on telkkari huoneessa, mutta ei se nyt ihan niin hyvä ollut. :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän epäilyjä oli, mutta hauskan metka sarjahan tämä on. Ei nyt mitään huikean härskiä ilotulitusta, päivällä kun tulee, mutta mielestäni silti moneen jenkkisarjaan verrattuna paljon irroittelevampaa huumoria ja alapääosastoa ei olla unohdettu tietenkään. Muutaman jakson olen katsonut ja on hauskuuttanut kovasti. Tulee aina ihan nälkä ja alkaa tehdä mieli cervezaa (kirjoitinko oikein?) kun kuvataan sitä kuppilaa, missä se veljespari työskentelee. Futiksestakin jauhetaan melkoisesti, kuten odottaa sopii.

Lisäksi se Evaa esittävä neitokainen. Huhh. En usko, että olen missään nähnyt vähään aikaan yhtä kaunista naista ja en itse tv-sarjojen ja elokuvien neitoja yleensä kuolaa. Nyt teen sen poikkeuksen. Mikä enkeli (ainakin ulkoisesti). Se luomi poskessa kruunaa kaiken. Olen ihan rakastunut kyllä.

Mainio sarja siis ja espanja on kaunis kieli ja muutenkin loistavia käänteitä, noinkin pienillä ympyröillä varustettuna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lisäksi se Evaa esittävä neitokainen. Huhh. En usko, että olen missään nähnyt vähään aikaan yhtä kaunista naista ja en itse tv-sarjojen ja elokuvien neitoja yleensä kuolaa. Nyt teen sen poikkeuksen. Mikä enkeli (ainakin ulkoisesti). Se luomi poskessa kruunaa kaiken. Olen ihan rakastunut kyllä.
Nyt veit jalat suustani. Kerrassaan viehättävä neitokainen on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös