Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 007 707
  • 47 202

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saako joku avattua tuon HIFK-radion MS Vista-koneella? Jos saa, niin miten? En ole lukuisista yrityksistä huolimatta onnistunut kuuntelemaan Hakin horinoita ja siinä sivussa "selostusta" pelistä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saako joku avattua tuon HIFK-radion MS Vista-koneella? Jos saa, niin miten? En ole lukuisista yrityksistä huolimatta onnistunut kuuntelemaan Hakin horinoita ja siinä sivussa "selostusta" pelistä.

Kyllähän tuo toimii ihan normaalisti, soittimena on MediaMonkey 3.0.5. Eli klikkasin vaan linkkiä ja avasin "media-apinaan".
 

d2uce

Jäsen
Nyt kun pelasin ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen pitkävetoa ja rivini kaatui JYP:n häviöön Kärpistä, pitäisikö minun mennä Vitutusketjuun haukkumaan koko Jyväskylä maan rakoon?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt kun pelasin ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen pitkävetoa ja rivini kaatui JYP:n häviöön Kärpistä, pitäisikö minun mennä Vitutusketjuun haukkumaan koko Jyväskylä maan rakoon?

Ei. Sinun pitäisi mennä polttamaan Jyväskylä. Mistä löytyisi oranssit farkut että Oranssimies-puvustani tulisi liki täydellinen?
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Onko kellään kokemuksia elisan mokkulasta Ahvenanmaalla? Toimiiko normaalisti vai tuleeko tuohon jotain lisämaksuja? Pitäisi ensi viikko puuhastella mokkulalla saarella ja ei kiinnosta ottaa mitään ylimäärästä satojen eurojen laskua reissun päätteeksi.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Onko varatyösuojeluvaltuutetulla irtisanomissuojaa samaan tapaan kuin varsinaisella työsuojeluvaltuutetulla? Lähinnä metallin tekemässä sopimuksessa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Miksi kaljatölkin kantta napsautetaan sormella ennen tölkin avaamista? Tein sen itse n. minuutti sitten, mutta jäin miettimään miksi näin teen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi kaljatölkin kantta napsautetaan sormella ennen tölkin avaamista? Tein sen itse n. minuutti sitten, mutta jäin miettimään miksi näin teen.

Olen kuullut että se pienentäisi mahdollisuutta että ne oluet kuohuu syliin sieltä tölkistä. En sitten tiedä onko tuolla mitään totuuspohjaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi kaljatölkin kantta napsautetaan sormella ennen tölkin avaamista? Tein sen itse n. minuutti sitten, mutta jäin miettimään miksi näin teen.

Ainakin jossain vaiheessa oli liikkeellä sellainen legenda, että näin tehtäessä olut ei kuohu niin paljoa avatessa. Ja vaikka tuo ei arvatenkaan pidä kutiaan, niin kai sitä tulee tehneeksi kaikenlaisia älyttömyyksiä ikään kuin varmuuden vuoksi, kun ei noista haittaakaan ole.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Miksi kaljatölkin kantta napsautetaan sormella ennen tölkin avaamista? Tein sen itse n. minuutti sitten, mutta jäin miettimään miksi näin teen.
Minun mielestäni tästä kysymyksestä tekee erityisen akuutin se seikka, etten ole koskaan kuullut tai nähnyt kenenkään tekevän näin. Saati että itse olisin tehnyt.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Onko kellään kokemuksia elisan mokkulasta Ahvenanmaalla? Toimiiko normaalisti vai tuleeko tuohon jotain lisämaksuja? Pitäisi ensi viikko puuhastella mokkulalla saarella ja ei kiinnosta ottaa mitään ylimäärästä satojen eurojen laskua reissun päätteeksi.

Pitää nostaa kysymys uudestaan esiin jos joku sattuisi tietämään?
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Mitäs kuuluu tänäpäivänä sille ternimaitofirmalle joka jäi Petteri Jussilalta?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitää nostaa kysymys uudestaan esiin jos joku sattuisi tietämään?

Ei ole varmaa tietoa, mutta nopealla Elisan sivujen selauksella en ainakaan löytänyt syytä (ts. hinnastoa tai mainintaa erillisestä maksusta), miksi mokkulan käyttö olisi sen kalliimpaa kuin mantereellakaan. Ålands Mobiltelefonin verkkoahan siellä kaytetään Elisan kuuluvuuskartan mukaan.
Asiakaspalvelusta tuo selviää. Rohkeasti jonottamaan, tai sähköpostia odottelemaan!
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs kuuluu tänäpäivänä sille ternimaitofirmalle joka jäi Petteri Jussilalta?

Sama kysymys tuli itelle mieleen kun tuon dokkarin äsken taas katsoin. Pitänee alkaa googlaileen ja ottaa selvää. Onko jossain joskus lukenut mikä oli Petteri Jussilan virallinen kuolinsyy? Pumppu tais pettää?
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Ei ole varmaa tietoa, mutta nopealla Elisan sivujen selauksella en ainakaan löytänyt syytä (ts. hinnastoa tai mainintaa erillisestä maksusta), miksi mokkulan käyttö olisi sen kalliimpaa kuin mantereellakaan. Ålands Mobiltelefonin verkkoahan siellä kaytetään Elisan kuuluvuuskartan mukaan.
Asiakaspalvelusta tuo selviää. Rohkeasti jonottamaan, tai sähköpostia odottelemaan!

Sepä se. Ei niitä välttämättä kiinnosta laittaa tommosia "turhanpäiväsiä" nippelitietoja asiakkaan tiedoksi. Ennemmin he laskuttavat jälkikäteen 500e. Pitänee soittaa aamulla ja selvittää asia. Toisaalta olen aika varma, että se asiakaspalvelun Pirkko ei tiedä asiasta mitään ja ohjailee minua virkailijalta toiselle.
 

Glove

Jäsen
Sama kysymys tuli itelle mieleen kun tuon dokkarin äsken taas katsoin. Pitänee alkaa googlaileen ja ottaa selvää. Onko jossain joskus lukenut mikä oli Petteri Jussilan virallinen kuolinsyy? Pumppu tais pettää?

"Jussila hukkui kotinsa edustalla Näsijärvellä yrittäessään pelastaa veden varaan joutunutta poikaansa." Wikipediasta.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
"Jussila hukkui kotinsa edustalla Näsijärvellä yrittäessään pelastaa veden varaan joutunutta poikaansa." Wikipediasta.

Sehän tiedettiin, mutta eikös tämä God-1 kuitenkin kesken uimisen yhtäkkiä vajonnut pinnan alle yllätäen ja siksi lehtijutuissa spekuloitiin sydänkohtausta?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sepä se. Ei niitä välttämättä kiinnosta laittaa tommosia "turhanpäiväsiä" nippelitietoja asiakkaan tiedoksi. Ennemmin he laskuttavat jälkikäteen 500e. Pitänee soittaa aamulla ja selvittää asia. Toisaalta olen aika varma, että se asiakaspalvelun Pirkko ei tiedä asiasta mitään ja ohjailee minua virkailijalta toiselle.

No eikös se ole vain hyvä, että Pirkko yhdistää sinut toiselle asiakasneuvojalle, jos ei kerran itse tiedä tuosta hinnoittelusta?
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mistä saan Matrix trilogyn blue-rayna ja suomenkielisillä teksteillä jouluksi?

Esim. Discshop.fi:stä.

Jos tuo linkki ei toimi niin mene discshop.fi ja hakukenttään matrix blu-ray. Trilogia "puoli-ilmaiseen" hintaan 3*26,95e ....

Juu ja tämä ei ollut maksettu mainos, on vaan itsellä hyviä kokemuksia tuosta puljusta. Blu-ray hinnat nyt ovat kovia joka paikassa, luultavasti jostain saa halvemmallakin.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mistäköhän saisi ostettua vielä "vanhoja" 4:3-suhteen lcd-tietokonenäyttöjä 19" tai isommassa koossa? Tarvetta olisi jos joltain löytyy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös