Se oli hyvä matsi...

  • 21 011
  • 103

Mansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, ehdottomasti ja aina
Porissahan on jo hyvä jääkiekkokulttuuri jonka Karri Kiven sanoin: "huomaa jo kun hallille tulee", mutta todellinen fanikulttuuri täältä vielä puuttuu jota nyt koitetaan saada nousemaan pinnalle ja todella hyvä niin.. Porissa on yhdet parhaimmista mahdollisuuksista sm-liiga seuroista saada tämä fanikulttuuri kukoistamaan ja kukoistamaan vieläpä todella hyvin. Tiedän ja uskon että tälläkin hetkellä hallille saapuu moni henkilö joka haluaisi kannustaa joukkuetta parempaan menestykseen mutta pelkää että näyttäisi tyhmältä ja hullulta kun siellä katsomossa yksin/kaksin huutaa ja kannustaa, varsinkin jos muusta yleisöstä ei saa vastakaikua kannustukselle. Joukossahan kaikki on aina mukavempaa, joten toivon että kaikki jotka tunsivat äsken tuon tekstin lukiessaan piston sydämessään tulee seuraaviin Ässien peleihin vastustajan vaihtoaition taakse kohtaan josta löytää kaltaisiaan ihmisiä, siellä ei ketään katso ja arvostele toista että mitäs sinäkin teet vaan meitä yhdistää siellä yksi iso asia, se on patasydän ja sen "sivuvaikutukset"..
Niinkuin sanoin porukassa kaikkihan on aina mukavempaa kuin yksin ja joskus ja jostakin se kaikki on aloitettava, ilves pelissä se lähti jo hyvin liikenteeseen ja siitä se todelinen fanikulttuuri lähtee nousuun.
 

ässäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen odottanut jo innolla kauden alkua. Pelin lopputuloksesta oma mielipiteeni on että Ässät- Lukko 4-3. Pelissä on varmasti sähköä ja tunnelmaa ei tule puuttumaan. Toivotaan että pelistä tulee vauhdikas ja yleisöönmenevä.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Itse olen odottanut jo innolla kauden alkua. Pelin lopputuloksesta oma mielipiteeni on että Ässät- Lukko 4-3. Pelissä on varmasti sähköä ja tunnelmaa ei tule puuttumaan. Toivotaan että pelistä tulee vauhdikas ja yleisöönmenevä.

Joo, tää on aika turha ketjun aloitus vai häh? Eikö tän olisi voinut vaikka laittaa tonne otteluketjuun?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Elekää modet rankasko meiän maskottia, siirtäkää vaikka otteluketjuun tai jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös