Savuhässäkkä JYP - Jokerit matsissa la 31.1.2009

  • 91 244
  • 595
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Täysin samaa mieltä Suomi-Salaman kanssa. Moisen ääliön suojeleminen ei auta ketään. Nimi kehiin, tyypille porttari ja sen jälkeen kohti uusia seikkailuja. Ilman niitä saatanan soihtuja.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi juniorit

On tää niin tuskaista, kun ollaan vaihtamassa uutta sukupolvea näkyvimpään faniosioon. Teineillä tulee näitä idioottimaisia ideoita näköjään ihan solkenaan ja surulliseksihan se vetää meidät vanhat pierut. Siis meidät jotka oli vastaavilla matkoilla 15-20 vuotta sitten aktiivisesti ja jolloin noilla reissuilla keskityttiin siihen oleelliseen eli kannustukseen. Menovettä juotiin toki mennen tullen, mutta eipä siellä onnistuttu pahennusta aiheuttamaan.

Savut ei todellakaan kuulu sisähalleihin. Mutta mitäpä se meitin vittumarko tälläisestä piittaa. Olisko kuitenkin Markolla yhtään kaveria, josta olisi miestä kenties opastamaan jannua oikeille raiteille? Vai onkos siellä useakin joiden mielestä tämä on se oikea tapa kannustaa omaa suosikkia? Ja todellakin siitä omasta tosi rohkeesta fanikaverista voi vasikoida, jotta nämä älyttömät tempaukset jää pois. Kyllä siellä moni tietää savumarkon ja joitakin näistä se toiminta jopa ahistaa.

Hävetti muuten taannoin Tampereella, kun oltiin koko perheen voimin matkalla Ilves-matsiin. Jälkikasvu oli kovasti ihmeissään, kun osa oman tutunnäköisistä Eteläpäädyn kannattajista huuteli solvauksia meidän astellessa kohti hallia. Selitä sitä sitten 5-vuotiaalle, kun vittumarko ja kaverit bisse kädessä huutaa räkä poskella haistavittuu mukamas landepaukulle. Ja meillähän ei ollut kun pari jokerilippua rullattuna kädessä... as allways.

Pojat on poikia vaan. Nää taitaa myös pysyä poikina?
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Taannoisessa ajankohtaisohjelmassa Somaleiden edustaja totesi, että on Suomen valtion vika, miksi osa somaleista tekevät rikoksia. Samoja syytöksiä esitetään jyväskylän järkkäreitä ja järjestelyjä kohtaan, vaikka omassa pesässäkin on mätiä omenoita. Tekijöitä suojellaan ja syytellään muita, vaikka se ongelma on oma munattomuus ja massan taakse piiloutuminen. Enkä nyt tarkoita tässä kaikkia jokerifaneja. Varmasti suurin osa heistä on sitä mieltä, että syy on TÄYSIN teon tehneiden ja nähneiden toiminnassa.
Syy on vaan niin helppo langettaa jonkun muun niskaan, kuin myöntää se itse.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Pojat on poikia vaan. Nää taitaa myös pysyä poikina?
Erittäin hyvä kirjoitus! En vain ymmärrä tätä flintin asennetta tähän touhuun. Syytetään vain järjestäjää eikä niitä, ketkä varmasti tietävät tämän teon tekijän mutta eivät uskalla sitä sanoa. Minun mielestäni on ihan perusteltua Jypiltä olla myymättä lippuja ennenkö "The smoker" ja muut pelleilijät on saatu kiinni.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikähän syyllisiä ole yksi, korkeintaan kaksi, jotka ovat tuon savun kanssa pelailleet, joten mitä muiden Jokerifanien tulisi mielestäsi myöntää?

Nyt kun ollaan saatu suurin osa itähesalaisista myöntämään se, että se todellakin on ollut joku heistä eikä ketään ulkopuolinen jonka toimesta savuhässäkkä on tapahtunut niin voidaan edetä asiassa. Seuraava askel on narrifanien meneminen itseensä ja faktojen omaksuminen. Fakta on se, että ei tämä ensimmäinen kyseisen kannattajakunnan tempaus ole, mitä olette itse valmiit tekemään ehkäistäksenne seuraavat turhat jälkipyykit? Naurettavaa mun mielestä piiloutua "en se mä ollut enkä mä mitään nähnyt"- selityksen taakse.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Eikähän syyllisiä ole yksi, korkeintaan kaksi, jotka ovat tuon savun kanssa pelailleet, joten mitä muiden Jokerifanien tulisi mielestäsi myöntää?

Esimerkiksi myöntää ketkä 1 tai 2 oli tämän takana. Nythän kukaan ei ole nähnyt tai kuullut yhtään mitään.

Ei tässä ole kyse mistään jokerifanien-ajojahdista...
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Syyllisiä on muutama, mutta tekijät tietäviä on varmaan monikertainen määrä. Miksi ei voi vain ilmiantaa näitä, jotta pääsy jyväskylään jatkossa olisi mahdollista eikä vain syyttää järjestäjiä heidän toiminnan puuttellisuudesta ja itkeä yleistämisestä? . Ei ymmärrä...
 

MaZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Reipas
Esimerkiksi myöntää ketkä 1 tai 2 oli tämän takana. Nythän kukaan ei ole nähnyt tai kuullut yhtään mitään.

Ei tässä ole kyse mistään jokerifanien-ajojahdista...

Mutta hetkinen! Kaikkihan tietävät että tekijät eivät olleet kannatajayhdistyksen väkeä vaan ulkopuolisia, joten jäsenlistaa vaan esille ja vadille kaikki ottelussa olleet ei jäsenet.

Ehkä uuden mallin porttikiellossa voitaisiinkin evätä pääsy kaikilta jokerikannattajilta paitsi kannattajayhdistyksen jäseniltä, tämähän ratkoisi kaikki ongelmat koska kun jotain negatiivista tapahtuu niin henkilöt eivät koskaan kuulu kannattajayhdistykseen vaan ovat aina omalla matkallaan.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kylläpäs on oikein pari sivua saatu väännettyä yhdestä savusta asiaa :)
Narrifanit tekivät väärin ja piste. Myöntäisitte nyt reilusti :P Kielletty mikä kielletty, siitä ei pääse yli eikä ympäri.


Ja vähän OT:tä;

Ainakin tähän asti joku yhdistyksen aktiiveista on ollut heti ilmoittamassa, ettei yhdistyksellä ole asian kanssa mitään tekemistä, jos jotain hämminkiä on ollut, viimeksi mailman- viimeisen Porin reissun jälkeen.

Niin, itsehän vain kommentoin väitettä, että meikäläisiä olisi heitetty hallista pihalle. Eikai se väärin ole jos korjaa asiat oikeaksi?

Mitä Porin reissuun tulee niin mitään "hämminkiä" ei mielestäni ole edes ollut. Joku mm. väitti että EtäKärppiä olisi jäänyt hallin ulkopuolelle - no, voin kertoa että ketään ei jäänyt ulos, eikä tehnyt edes tiukkaa.

Näinpä, näinpä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Narrifanit tekivät väärin ja piste. Myöntäisitte nyt reilusti
Tämä asia mielestäni tullut ketjussa harvinaisen selväksi, kauhean monta Jokerikirjoittajaa en ketjusta löydä, joka olisi eri mieltä asiasta, mutta sitäkin enemmän kirjoittajia, jotka täysin perusteettomasti syyllistävät tuhansia syyttömiä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Syyllisiä on muutama, mutta tekijät tietäviä on varmaan monikertainen määrä. Miksi ei voi vain ilmiantaa näitä, jotta pääsy jyväskylään jatkossa olisi mahdollista eikä vain syyttää järjestäjiä heidän toiminnan puuttellisuudesta ja itkeä yleistämisestä? . Ei ymmärrä...
Pelkästä ilmiannosta ei ole mitään hyötyä, koska tekijät eivät varmaankaan ole valmiita tekoaan tunnustamaan. Ilmianto vaatii myös valmiuden todistaa tapahtumasta oikeudessa. Omalla nimellä, omilla kasvoilla. Käsi ylös kaikki, jotka olisivat valmiita menemään oikeussaliin nokikkain näiden persereikien kanssa. Veikkaan, etteivät nämä tyypit katso erityisen hyvällä sitä, että ulkopuoliset puutuvat heidän asioihinsa. Joukossa on pikkukakaroiden lisäksi myös aikamiehiäkin, mitä ei toki tekojen perusteella ihan äkkiä uskoisi.

Lauantain episodin aikaan samassa katsomossa oli Jokeri-fanien kanssa myös paikallisia katsojia. Eikö heistä kukaan nähnyt mitä tapahtui? Eikö heillä ole samaa velvollisuutta todistaa tapahtumien kulkua ja ilmiantaa tekijöitä?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En tiedä kannattaisiko tähän enää lähteä mukaan, varsinkin kun hölmöilyä puolustelevat enää vain muutamat Jokerifanien omat niinamikkoset. Nyt syyttömät kärsivät muutamien jokeri-idioottien hölmöilyistä mm. ruumiintarkastusten myötä ja se nyt ei ainakaan ole oikein.

Ai ne ruumiintarkastukset on lähtöisin ihan Jokerifaneista ja onneksi mikään muu faniporukka ei olekaan hölmöillyt. Tai jos onkin niin ne on varmaan ollut Jokerifaneja silloinkin. Konsertteissa ja vastaavissa varmaan pelätään myös niitä kauheita Jokerifaneja kun sielläkin tehdään ruumiintarkastuksia. Mitä siinä ruumiintarkastuksessa kärsii? Ei saakaan sitä kiellettyä taskumattia vietyä halliin?

Savutus oli hölmöilyä ja sen on tuominnut käsittääkseni suurin osa ainakin täällä kirjoittavista Jokerifaneista. Itse en edes näe mikä siinä savutuksessa on olevinaan niin hienoa? Siltikin olen edelleen sitä mieltä että sanktiot kuuluu kohdistaa syylliselle/syyllisille, ei kollektiivisesti kaikille Jokerifaneille.
 
Itse Venäjällä Superliigan aikoihin pelejä katsomassa käyneenä voin sanoa, että ei ne metallinpaljastimet sun muut edes ole paha. Toki jos on niin herkkähipiäinen ja olevinaan muiden yläpuolella, että sellaista ei voi tehdä, niin sitten ei mielestäni ole pakko mennä koko ottelua katsomaan. Se portin läpi käveleminen kun ei hidastanut kulkua kuin muutamalla sekuntilla. Jos tuo on ainut keino varmistaa otteluiden turvallisuus, niin mikä siinä mättää? Toki Venäjältä voidaan kopioida myös keino, jossa fanikatsomoiden kummassakin päädyssä istu jokaisella rivillä mellakkapoliisit valmiina toimimaan.

Pointti on siinä, että jos vaaditaan turvallisuuden parantamista, niin sitten pitää itsekin uhrautua ja kävellä sen portin läpi. Ei ole iso homma ottaa vyötä pois, jos siitä on kiinni.

Toivottavasti tällaiseen ei kuitenkaan ole pakko mennä, mutta ei se metallinpaljastin nyt herranjumala ole niin paha.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Miksi ryhmä suojelee häirikköä, joka aiheuttaa yleisen turvallisuuden vaarantumisen?

- en tiedä, ilmeisesti joukon yhteenkuuluvuuden tunne ja kaverisuhteet pitää suut kiinni. Tosin tässä tapauksessa puhutaan luultavasti noin kymmnenestä jotka tietää savuttajan, loput pari sataa mukana olleista on ihan yhtä tietämättömiä kuin Jyväskylän järkkärit.

Kenen oikeudella häirikkö toimii?

- omalla ja vastaa itse teoistaan

Onko häirikkö ottanut toimissaan huomion myös lähettyvillä olevat henkilöt, jotka voivat saada sairaskohtauksen tapauksen myötä mm. astmaatikot??

- tuskinpa tuo sellaisia on miettinyt tai ajatellut

Onko häiriköllä lupa toimia esim. savupommin kanssa sisätiloissa, joissa järjestävänä osapuolena on jokin muu taho kuin herra Häirikkö?

- no eikö tämä ole ihan selvää ettei ole lupaa, eihän tässä syyllistä edes etsittäisi jos savutus olisi ollut luvallista.

Kenelle on edes iloa esim. savupommista sisätiloissa paitsi häirikölle itselleen, joka menee nurkan taakse naureskelemaan omalle selkärangattomuudelleen?

- en tiedä, kun ainakaan minä en näe niissä mitään hienoa - savu on vain savua

Miksi sysätä aina kaikki järjestysmiesten viaksi vaikka tietää toimivansa väärin?

- en minä työnnä vääriä tekoja järjestysmiesten syyksi, minä olen sanonut että jokainen vastaan siitä miten itse käyttäytyy tai toimii. Järjestysmiehet vastaavat omasta toiminnastaan. Järkkäreiden vastuulla on kuitenkin yleisen turvallisuuden takaaminen ja siihen velvollisuuteen kuuluu katsomoiden tarkkailu ja häiriöihin puuttuminen. Jokerifanit voivat yrittää selvittää keskuudessaan kuka savuttaja oli ja voivat auttaa järkkäreitä parhaansa mukaan. Silti tapauksen selvitysvastuu on muualla. Savuttaja on tässä tapauksessa se syyllinen, jos se sinulle on epäselvää.

Mikä on hyöty esim. savupommista?

- en tiedä, tästä ainakin oli vain haittaa Jokereille jonka hyvä ote katkesi aikaistettuun erätaukoon

Vastuunottaminen oman toiminnan hölmöilystä. Miksi ei voi tulla esille vaikka saakin porttikiellon?

- sitä pitäisi kysyä syylliseltä. Miksi minä sen tietäisin? Kyllä minä omista tekemisistäni olen ihan valmis vastaamaan, jos jotain syytä olisi.

Miksi nykyisin nämä epäkohdat tulevat esille Jokereiden vierasotteluiden myötä?

- ei Jokerifanit ainoita ole, tietäisit sen jos seuraisit lehtiä. Jokerifanien porukka on Suomen suurinpia ja ikähaitari on suuri joten meitä on moneen junaan. Isoon porukkaan mahtuu monenlaista säätäjää, joten tässä on ainakin yksi syy. Toinen lienee se että Jokerifaneissa on porukkaa joka ihannoi keskieurooppalaista kannatuskulttuuria tifoineen ja soihtuineen, tästä käy esimerkkinä vaikkapa juuri päättynyt CHL ja sen finaalissa pelannut Zurich jonka fanit soihdutteli mestaruuden jälkeen hallissa varsin näyttävästi.

Mitkä ovat omat toimenpiteesi vastaavien tapauksien poistamiseksi?

- ihan samat kuin aikasemminkin, vastaan itse omasta tekemisestäni. En ole noilla savuilla aikasemminkaan leikkinyt enkä meinaa leikkiä jatkossakaan, ei ne ole mun juttuni.

Itsensä pussiin puhumista on taas se, että varmuudella muka tiedetään, ettei savupommin laukaisija kuulunut tähän Eteläpäätyyn vai mikä onkaan, mutta kuitenkaan tätä rusina-aivoa tai -aivoja ei olla valmiita paljastamaan ja kukaan ei ole muka nähnyt mitään. Jonkun pitäisi ilmeisesti vielä uskoa tähän iltasatuun? Missä on muuten yhdistyksen hallituksen kannanotto?

Mistä on lähtöisin tieto ettei tekijä kuulu Eteläpääty ryn jäsenistöön? Käsittääkseni tekijästä ei edelleenkään ole mitään selvyyttä?

Viimeistään yhdistyksen hallitus pitäisi siitä huolen, kuten vastuullisen matkanjärjestäjän kuuluukin. Kenenkään muun etu ei olisi se, että koko porukan maine menee ja jäähalleihin alkaa tulla kollektiivisia porttikieltoja.

Millä ajattelit tekijän selvittää jos syyllinen ei itse tule esiin eikä ne muutamat silminnäkijät ja tekijän tietävät paljasta kaveriaan?
 
Viimeksi muokattu:

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
Onkohan "kansanedustaja" Paavo Arhinmäki mahtanut olla katsomassa kyseistä ottelua ;-)

Mutta asiaan eli ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa suunnata yhtä hallissa olevaa kameraa tietyssä katsomonosassa istuvaa tai seisovaa vastustajan fanijoukkoa kohtaan, vai mitä...
 

KLdiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teemu&Mara
Aseta itsesi hetkeksi otteluiden järjestäjien pöksyihin. On kaksi mahdollisuutta täyttää halli:

1. myydä halli normaalilla lipunmyynnillä täyteen ilman mitään erikoisjärjestelyitä ja lisäkuluja

2. myydä erikseen vajaa sata lippua ryhmälle, jolla on kaikenlaisia vaatimuksia, jotka aiheuttavat resurssien lisäämistä ja lisäkuluja. Vaaditaan omaa aidattua, muista eristettyä katsomoa, tupakointialuetta, vessoja ja kaljapisteitä. Käytännössä ryhmä aiheuttaa huomattavia lisäkuluja, mutta ei tuo ottelunjärjestäjälle mitään lisäarvoa ottelutapahtumaan. Lisäksi on tiedossa, että ryhmän saapuessa paikalle, on riski erilaisiin ylilyönteihin hallissa ja sen välittömässä läheisyydessä erittäin suuri. Sattuneiden ylilyöntien jälkeen ryhmä on sanoutunut niistä irti, eikä ole osallistunut niiden selvittämiseen.

En tiedä mihin väitteesi ryhmän vetäytymisestä asioiden selvittelyssä perustuu, varsinkin jokerikannattajien kohdalla. Mitä olen näinä vuosina fanitoimintaa seurannut, ovat virallisen faniclubin edustajat (hallituksen jäsenet) kyllä hommansa hoitaneet ylilyöntien sattuessa. Näköjään ainoa oikea tapa ylilöyntien selvittämiseen näyttää sinun mielestäsi olevan Jatkoajan ja jokerifanit-foorumit, jotka todellakaan eivät ole niitä paikkoja, joissa näin vakavia asioita hoidetaan. Kyllä siellä hallituksessa on täysin järkeviä, vastuunsa tietäviä aikuisia ihmisiä.

Lisäksi haluan selventää näkemystäsi hallien täyttämisestä. Olet keskittynyt kritisoimaan vain vierasjoukkueen kannattajia ja heidän käytöstään. Miten kotijoukkueen kannattajat? Eikö ottelun järjestäjien vastuu ylety heihin. Entä järjestyksenvalvonta? Onko mielestäsi oikein (kun kerran valitsit vaihtoehtosi yksi), että samaan katsomoon laitetaan kahden eri joukkueen intohimoiset kannattajat seurauksista välittämättä. Ja kaikki lätkämatseissa käyneet kyllä tietävät, mitkä nämä seuraukset voivat pahimassa tapauksessa olla. Haluaisitko kotijoukkueen kannattajana itse olla katsomossa, jossa vierasjoukkueen kannattajat seisovat, hyppivät ja huutavat koko matsin ajan. Ei varmaan mitenkään häiritse ottelun seuraamista, varsinkin jos satut istumaan tämän lössin takana. Ja puheeksi ei edes kannata ottaa kaikkia niitä alkoholia nauttineita kannattajia, jotka tulevat partaansa pärisyttämään ottelun aikana, puolen ja toisin. Lisäksi tällä "vapaalla liikkumisella" varmistetaan se, että näitä mätiä omenia eksyy väkisinkin virallisten kannattajanyhdistysten jäsenien joukkoon.

Viljelemäsi ajattelutapa kiduttaa pois kaiken sen työn, mitä on jokerikannattajien keskuudessa pyritty tekemään katsomoturvallisuuden puolesta. Linkkinä Eteläpääty ry:n kannanotto katsomoturvallisuuden lisäämiseen. Lukekaa ajatuksella ja huomioikaa, että kyseinen kannanotto on lähetetty ympäri Suomea SM-liiga seuroille.

Sm-liigaan paremmat ottelujärjestelyt vierasjoukkueen kannattajille

Kysymys kuuluukin, onko SM-liiga halukas ottamaan haasteen vastaan ja olisiko vihdoin ottelujärjestäjien kasvojen pesun aika ympäri Suomea. Sama säheltäminen ja syyttely jatkuu niin kauan kuin vastuusta pakoillaan, puolen ja toisin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kysymys kuuluukin, onko SM-liiga halukas ottamaan haasteen vastaan ja olisiko vihdoin ottelujärjestäjien kasvojen pesun aika ympäri Suomea. Sama säheltäminen ja syyttely jatkuu niin kauan kuin vastuusta pakoillaan, puolen ja toisin.
Miksi ihmeessä parinkymmenen Jokerifanin takia pitäisi aidoittaa puolet hallista ja palkata lisää järkkäreitä? Omat vessat ja kaljanmyyntipisteet? Sallikaa nyt mun nauraa. Helpompi ja kustannustehokkaampi ratkaisu on lätkäistä suoraan porttikielto tötöilyistä. Mua ei ainakaan jää yhtään harmittamaan jos jokerifanit ei osaa käyttäytyä kun pääsevät kerrankin häkeistään vapaaksi, ja saavat näin porttikiellon halliin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
It takes two to tango

Miksi ihmeessä parinkymmenen Jokerifanin takia pitäisi aidoittaa puolet hallista ja palkata lisää järkkäreitä? Omat vessat ja kaljanmyyntipisteet? Sallikaa nyt mun nauraa. Helpompi ja kustannustehokkaampi ratkaisu on lätkäistä suoraan porttikielto tötöilyistä. Mua ei ainakaan jää yhtään harmittamaan jos jokerifanit ei osaa käyttäytyä kun pääsevät kerrankin häkeistään vapaaksi, ja saavat näin porttikiellon halliin.

Keskenäänkö ne Jokerifanit tappelee? Ja missään hallissa ei ole ollut mitään järjestyshäiriöitä ellei siellä ole ollut Jokerifaneja? Anna mun nauraa. Ja vaikka Jokerifaneja on paljon niin ei se nyt puolta hallia aidotettavaksi vaadi eikä suuria määriä lisää järkkäreitä. Niinkin kaukana Raumalta kuin Porissa asia osattiin hoitaa kunnolla, milloinkohan se Raumallakin opittaisiin?
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Kysymys kuuluukin, onko SM-liiga halukas ottamaan haasteen vastaan ja olisiko vihdoin ottelujärjestäjien kasvojen pesun aika ympäri Suomea. Sama säheltäminen ja syyttely jatkuu niin kauan kuin vastuusta pakoillaan, puolen ja toisin.
Olipa mahtava lopetus viestille! Jokerifanit haastavat Sm-liigan! Ja lupaavat jatkaa säheltämistään ja vastuun pakoilua edelleenkin, ellei heidän VIP-kohteluunsa suostuta....
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Keskenäänkö ne Jokerifanit tappelee? Ja missään hallissa ei ole ollut mitään järjestyshäiriöitä ellei siellä ole ollut Jokerifaneja? Anna mun nauraa.
Kyllä yksittäisiä järjestyshäiriöitä on ollut iät ja ajat halleissa, mutta jotain kertonee se, että vain yksi faniporukka (liigan puolella, red armyhan on kunnostautunut mestiksessä) saa näitä aikaiseksi liukuhihnalta. Jos Ässien ja Lukon kannattajat mahtuvat samaan halliin sekaisin vuodesta toiseen, ja yksittäisiä häiriöitä lukuunottamatta kohtaamiset menevät sopuisasti, niin luulisi, että jokerifanitkin pärjäisivät halleissa. Ehkä joukossa sitten on sen verran kelvotonta materiaalia, että kannattaisi suunnata nuo vierasmatkat korkeasaareen, siellä on häkitkin jo valmiina ihan paikan päällä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä yksittäisiä järjestyshäiriöitä on ollut iät ja ajat halleissa, mutta jotain kertonee se, että vain yksi faniporukka (liigan puolella, red armyhan on kunnostautunut mestiksessä) saa näitä aikaiseksi liukuhihnalta.

Miltä liukuhihnalta? Luetteleppa nyt vaikkapa tältä kaudelta näitä tapauksia ja mieti samalla kuinka paljon siellä on tällä kaudella ollut esillä esimerkiksi tuo meidän lutuinen naapurimme, suloisesti kehräävä pieni punainen kissimirri kannattajineen?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Miltä liukuhihnalta? Luetteleppa nyt vaikkapa tältä kaudelta näitä tapauksia ja mieti samalla kuinka paljon siellä on tällä kaudella ollut esillä esimerkiksi tuo meidän lutuinen naapurimme, suloisesti kehräävä pieni punainen kissimirri kannattajineen?
Ilman sen enempää edes miettimättä tulee tältä kaudelta mieleen ainakin tämä savuhässäkkä, TPS-Jokerit, Jokerit-HIFK, tampereellakin oli jotain häsmäkkää (olisko ollut Tapparan matsi?). HIFKin faneista en muista suoralta kädeltä yhtään valitusta, tuossa Jokerit-HIFK-matsissakin palautteen mukaan Eteläpääty oli jo pelin aikana chantannut, että "jullit juoksee pelin jälkeen".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ilman sen enempää edes miettimättä tulee tältä kaudelta mieleen ainakin tämä savuhässäkkä, TPS-Jokerit, Jokerit-HIFK, tampereellakin oli jotain häsmäkkää (olisko ollut Tapparan matsi?). HIFKin faneista en muista suoralta kädeltä yhtään valitusta, tuossa Jokerit-HIFK-matsissakin palautteen mukaan Eteläpääty oli jo pelin aikana chantannut, että "jullit juoksee pelin jälkeen".

Kaiva nyt niistä esiin ne lehtijutut ettei mutulla tarvitse mennä? Et ole kuullut IFK-fanien lipunryöstöstä yms?

No juoksiko ne jullit sitten?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Onko mielestäsi oikein (kun kerran valitsit vaihtoehtosi yksi), että samaan katsomoon laitetaan kahden eri joukkueen intohimoiset kannattajat seurauksista välittämättä. Ja kaikki lätkämatseissa käyneet kyllä tietävät, mitkä nämä seuraukset voivat pahimassa tapauksessa olla.
Eipä tuossa pitäisi olla mitään ongelmaa, vaikka eri joukkueiden kannattajat samassa katsomossa ovatkin. Niille jotka eivät moiseen sopeudu pitää vaan evätä pääsy hallilta.

Kyllähän esim. Lukon ja Ässien kannattajatkin ovat varsin intohimoista lätkänseuraajaa, ja puhumattakaan keskinäisestä ottelusta, mutta kaikesta huolimatta voi kannattajia päästää sekaisin seisomokatsomoon.

Näille jotka vaativat jotain omaa erityiskohtelua aidattuine systeemeineen, ei voi kun sanoa, että menkää itseenne ja pysykää poissa peleistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös