Samuli Aaltonen – tuleva kulttipelaaja

  • 18 795
  • 92

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvin veti harkkapeleissäkin, ja tuo aina "eloa" kentälle taistelullaan, ja silloin tällöin tekee myös maaleja, ihmettelen myös miksei saa peliaikaa tässä tilanteessa, jos ei ole rikki?!
 

Elanko

Jäsen
Aaltonen menee kyllä omissa papereissa Karnarannan ja Virtasen ohi heittämällä. On myös monella osa-alueella parempi kuin Pile. Aaltonen pitäis olla ensimmäinen joka nostetaan rosteriin.

Ja Karnarannalta ei mitään pois, pelannut ihan hyvin. Virtanen nyt on täys turisti.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Peli lakkasi kulkemista heti kun viikset lähti, ongelma helppo jopa nykyvalmennuksella saada kuntoon.
Odotellaan vaan, että viikset kasvaa takaisin...ei tässä sen kummempaa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aaltonen kuuluu ensi kauden joukkueeseen todellakin, ja on paljon parempi versio esim. Pihlajamäestä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aaltonen aloittaa Mestis-ruletin siirtymällä toistaiseksi lainaan FPS:ää. Tuskin jää ainoaksi Mestis-lainaksi
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Aaltonen aloittaa Mestis-ruletin siirtymällä toistaiseksi lainaan FPS:ää. Tuskin jää ainoaksi Mestis-lainaksi
Että minä olen kyllä pätevä! Viimeksi eilen sanoin, että Aaltonen on minun papereissani hyökkääjistä käytännössä ensimmäinen, jonka oikea paikka tässä vaiheessa olisi Mestis, koska hän edustaa kuitenkin rosterin täytettä ja on yli-ikäinen junnuihin.. miten minä voinkin olla näin hyvä :D

Ja tosiaan seuraava lähtijä lienee aika varmasti Jami Virtanen..
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Että minä olen kyllä pätevä! Viimeksi eilen sanoin, että Aaltonen on minun papereissani hyökkääjistä käytännössä ensimmäinen, jonka oikea paikka tässä vaiheessa olisi Mestis, koska hän edustaa kuitenkin rosterin täytettä ja on yli-ikäinen junnuihin.. miten minä voinkin olla näin hyvä :D

Ja tosiaan seuraava lähtijä lienee aika varmasti Jami Virtanen..

Hyvää työtä. Siitä vaan hakemusta Ässien officeen, koska Kerttula tarvitsee hyvän seuraajan.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aaltonen aloittaa Mestis-ruletin siirtymällä toistaiseksi lainaan FPS:ää. Tuskin jää ainoaksi Mestis-lainaksi
Jami Virtanen oikeastaan ainut vaihtoehto Aaltosen lisäksi. Kerttulan jutuista sai käsityksen että junnuikäiset pysyvät Kemppaisen opissa, mikä ihan järkevää onkin.

Aaltosen nimilappu oli jo toukokuussa pukukopin seinällä kohdassa Mestis.
 

Juhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool, Bayern Munchen,
Aaltonen aloittaa Mestis-ruletin siirtymällä toistaiseksi lainaan FPS:ää. Tuskin jää ainoaksi Mestis-lainaksi
Olisin laittanut Virtasen ennemmin, mut syyn nyt tietää. Aaltosella on kuitenkin omat vahvuutensa. Roolipelaaja.
Pystyy sytyttämään joukkueen ja kotikatsomon taklauksilla, mut ehkä niitä ei arvosteta.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Kerttulan jutuista sai käsityksen että junnuikäiset pysyvät Kemppaisen opissa, mikä ihan järkevää onkin.
Tästä oon kuullu eriävän version. Liekö suunnitelmat sitten muuttuneet, mutta alkukesästä mestislaina oli ainakin yhden junnun kohdalla todennäköinen puheiden perusteella.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aaltosella oli se 15 minuuttia julkisuudessa kun tammikuussa 2021 nakutti kolmeen ekaan peliinsä 2+1. Jotenkin ei sittemmin ole ottanut tuulta alleen vastaavalla tavalla.

En tiedä mikä on lyhyen taikka keskipitkän ajan suunnitelmansa. Mutta rosteri tiivistyy, hyökkäys pakkaantuu. Oli kultti- ja/tai voimahyökkääjän ainekset millaset sitten onkaan niin pelaavuus ja kosketukset kiekkoon on jonkinlainen vaade nykyaikana alaketjuissakin. Ehkä niitä saa tähän rakoon enempi FPS:n puolelta.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aaltosen kausi meni siis kokonaisuudessaan FPS:ssä Mestiksessä. Ja vihkoonhan se meni: vyölle kertyi ainoastaan 19 ottelua joissa tehot 7+3. Viimeiseen 9 peliin vain 0+2. Sarjan kolmanneksi surkeimmassa joukkueessa ei toki kovin moni muukaan paljoa paremmilla ppg:illä pelannut. Loukkaantumiset tuntuivat vaivaavan: pelattuja otteluita katsomalla voisi päätellä, että oli poissa ainakin neljään eri otteeseen ja kausi oli ohi tammikuun lopussa. Näillä näkymin Aaltonen ei ole liigapelaaja ainakaan vielä ensi kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös