Salibandyketju

  • 185 024
  • 1 199
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Annetaanpa kolmen tähden noteeraukset so far:

*** Lauri Stenfors. Nyt olen oikeastaan ekaa kertaa tarkkaillut juuri häntä pidemmän kaavan kautta, ja on sanottava, että pirun kovan puolustaja on kyseessä. Osaa pelata erittäin kovaa + kykyä myös hyökkäyssuuntaan. Majun kannalta iso harmi kun lopettaa.

*** Joona Rantala. Muuttanut pelityyliään, nykyään ihan ykkösluokan kahden suunnan sentteri. Osaa syöttää, osaa vetää ja nykyään myös puolustaa. Ehdottomasti Näädän tärkein mies.

*** Ruudun studio. Hyvä studio vaatii valmentajatason kommentaattorit, viihdepuolta unohtamatta. Lisäksi näkyy selvästi, että ovat valmiita tekemään hommia hyvän studion eteen (eli katsovat matsit tarkkaan myös jälkikäteen). Hieman ihmettelen, että Cmoren kiekkostudiossa ei ole valmentajatason heppuja mukana, jonkinlainen tietoinen valinta selvästi että ei haluta liian "vaikeaa" matskua, mutta voisi ottaa Ruudun studiosta mallia, että pelitapa-analyysin voi tehdä myös siten, että se on samalla sekä napakkaa, selkeää että viihdyttävää.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itse olen täysin Nokian puolella näissä finaaleissa ja Rantalasta olen tykännyt kovasti pari viime vuotta, ihan maajoukkuetta ajatellen melko kova pelimies hänestä on kehittymässä eikä todellakaan pelkää ottaa vastuuta kovissa paikoissa.

Pakko silti nostaa näissä peleissä Tepsin Hautaniemi, joka näyttää joltain Tuomas Kyrön ja Uuno Turhapuron risteytykseltä ja onnistuu jotenkin aina olemaan oikeassa paikassa maalin edessä tai kulmalla.
 
R

Rightin Maila

Finaalisarjan edetessä maalinteon tehokkuus on mennyt selvästi Nokialle. Toki ei sinänsä yllätä.
Tänään on TPS selkä seinää vasten.

Nokia siirtyy 1-0 johtoon. TPS piti reilu kolme minuuttia palloa saamatta aikaan oikein mitään. Nokia sai pallon ja laittoi pallon maaliin. Vaikka tuo TPS:n harhasyötöstä saikin alkunsa.
 
R

Rightin Maila

Ensimmäisen erän jälkeen 1-1. Laine tasoitti pelin Ojalan hienon riiston seurauksena. Tasainen erä ja pelin tärkeys näkyy aika varovaisena pelaamisena. Toisaalta muutama helpohko pallonmenetys myös molemmilla.
 
R

Rightin Maila

30min takana ja TPS johtaa 1-3. TPS pelasi ylivoimallakin, mutta siitä ei vielä onnistunut. Ja itse asiassa erittäin hyvä paikka oli myös Nokialla alivoimalla.

Ylivoiman jälkeen. Niemelä ja Laine onnistui tänään toistamiseen.
 
R

Rightin Maila

52min 1-4. Nokia sai todella kyseenalaisen ylivoiman, kun Kailiala ja Rantala taistelivat pallosta laidassa. TPS tappoi jäähyn ja Kailiala karkasi jäähyltä läpiajoon ja maali.

TPS menee 1-5 johtoon. Vesterinen sivaltaa keskeltä.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Hieno homma että sarja jatkuu. Jos TPS vie seuraavan, viimeinen ottelu pelataan Hakametsäsässä. Jos näin tapahtuu, niin allekirjoittanut menee heti lippuostoksille.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
52min 1-4. Nokia sai todella kyseenalaisen ylivoiman, kun Kailiala ja Rantala taistelivat pallosta laidassa. TPS tappoi jäähyn ja Kailiala karkasi jäähyltä läpiajoon ja maali.

TPS menee 1-5 johtoon. Vesterinen sivaltaa keskeltä.
Kailialaa ei kyllä passaa päästää paikoille. Aika tyly äijä. Hienoa että sarja jatkuu ja TPS pääsi omalle tasolleen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itse olen täysin Nokian puolella näissä finaaleissa ja Rantalasta olen tykännyt kovasti pari viime vuotta, ihan maajoukkuetta ajatellen melko kova pelimies hänestä on kehittymässä eikä todellakaan pelkää ottaa vastuuta kovissa paikoissa.

Pakko silti nostaa näissä peleissä Tepsin Hautaniemi, joka näyttää joltain Tuomas Kyrön ja Uuno Turhapuron risteytykseltä ja onnistuu jotenkin aina olemaan oikeassa paikassa maalin edessä tai kulmalla.
Tulee mieleen muuan Vegasin Mark Stone. Pelimiehiä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
On meillä huikeat finaalit käsillä. Upeaa viihdettä, jota keskiviikkona täytyy lähteä hallille taas katsomaan. Tepsillä on nyt hetki iskeä. Onneksi kaksi viimeistä finaalia on myös kunnon halleissa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Nokia häviää tahallaan ja perjantaina pelataan Hakametsässä :)
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itellä taas mutu, että Nokia laittaa tänään poikki kun kaikki odottavat sitä 7-peliä.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
TPS JO 3-0, perjantaina pelataan vai
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Porin Poika ottaa Nokiaa reppariin.
3-1 kavennusta kreivin aikaan.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Vihdoin kavennus
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
4-1 Tepsille, alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä että mestaruus ratkaistaan perjantaina Hakametsässä.
 
R

Rightin Maila

GAME SEVEN! Perjantaina ratkeaa mestaruus ja onpahan hieno sarja. TPS noussut kuilun partaalta takaisin mukaan. TPS on vienyt kaksi viimeistä ja henki on päällä. Näkisin, että Nokialla on isommat paineet ja nyt täytyy jotain keksiä.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Koska tulee liput myyntiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös