Sakari Salminen – Dominaattori

  • 220 786
  • 1 084

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ei muuten Kiven ja Salmisen ainoa aikaisempi yhteinen kausikaan mitään riemumarssia ollut. Tosin Saken ajatukset taisi jo marraskuussa olla Kallaveen rannoilla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Salmisen KalPa-aika sisälsi enemmän maaleja kuin syöttöjä. Snaipperin vikaa löytynyt myös, vaikka nykyään profiloitunut pelintekijäksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Sakken peliä oikeasti muovaa ajatukset, en voi laukoa ko mulla on huono laukaus ja että joukkueesta voi syöttää vaan yhelle tai kahelle äijälle, ko muut ei osaa tehä maalia, niin aika huonot lähtökohdat on tuloksen tekemiseen.

Isolla kädellä henkistä valmennusta äijälle ja sitten arvio, että voidaanko tulevaisuudessa nähdä muutosta, millä joukkuepeli ja ryhmädynamiikan merkitys nousee taas keskiöön. Itse en (valitettavasti) ehkäpä enää ottaisi asiassa riskiä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Salmisella on 299 pinnaa tehtynä runkosarjassa. Joko tänään tulisi piste numero 300, saa toki tehdä useammankin
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Salmisella on 299 pinnaa tehtynä runkosarjassa. Joko tänään tulisi piste numero 300, saa toki tehdä useammankin
Sieltä se pinna tuli ekaan maaliin. 424 peliä 300 pinnaa (tällä hetkellä).
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viime kausilla on tahti hieman hiipunut, mutta harvassa on ne kaverit jotka liigassa on 300 pinnaa tehneet.

Onnea.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Viime kausilla on tahti hieman hiipunut, mutta harvassa on ne kaverit jotka liigassa on 300 pinnaa tehneet.

Onnea.
Jos SM-sarja lasketaan mukaan niin reilu 150 pelaajaa on tehnyt +300 pistettä. 400 pts tehneitä on 66, 500 pts tehneitä 27, 600 pts tehneitä 9 ja 700 pts rikkoneita kaikki neljä eli Ojanen, Java, Hakki ja Reijo Leppänen. (Näin siis ilman tämän kauden pisteitä. Kuusela on aika liki nousta kans kerhoon.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sakke ottaa taas vaihteeksi kultakuupan itselleen Barachilta tehoilla 6+19=25

Pieni tilastopala: Liigassa on tällä kaudella pelannut 496 kenttäpelaajaa. Sakke on -16 lukemallaan +/- tilastossa sijalla 491. Yksi SaiPan ja neljä JYP:n (O'Brien jo poistunut Liigasta) pelaajaa on enää hänen alapuolellaan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sakke ottaa taas vaihteeksi kultakuupan itselleen Barachilta tehoilla 6+19=25

Pieni tilastopala: Liigassa on tällä kaudella pelannut 496 kenttäpelaajaa. Sakke on -16 lukemallaan +/- tilastossa sijalla 491. Yksi SaiPan ja neljä JYP:n (O'Brien jo poistunut Liigasta) pelaajaa on enää hänen alapuolellaan.
Ehtii hyvin nappaamaan miinuskeisarin viitan vielä, eikä tee edes tiukkaa. Loput pisteet ylivoimalla ja perus Sakkea 5v5 pelissä niin paikka on varma.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Super-Koukku sai ensimmäisenä Ässäläisenä tällä kaudella -20 täyteen. Hienojen syöttöjen vastapainoksi tulee näitä hölmöilyjä.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Salminen 52. 7+25= 32 -20
Meyer 53. 16+26= 42 -16

Siihen nähden mikä paskamyrsky täällä oli viime kaudella, Salminen selviää "yllättävän" vähällä.






Vitsivitsi, ei yllättänyt oikeesti. Naurattaa ennemminkin.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Salminen 52. 7+25= 32 -20
Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.
Ei kritiikkinin niinkään kohdistunut Salmiseen, vaan palstan "asiantuntijoihin". Eipä ne kaikki Meyerinkään miinukset hänestä johtuneet. Mutta tuollainen 42p kauteen on kuitenkin kohtuullisen vaikeasti korvattavissa ja täällä kaveri naurettiin pihalle.


Minun puolestani Sakke saa jatkaa, jos pelaa sopuhintaan, eikä ole lähtökohtaisesti joukkueen kärkihevosia. Voi vaikka päästä pienemmillä paineilla uuteen nousuun.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.
Lisäksi Sakkella 15 kpl 2 minuuttisia. Näistä 4 aikaan vastustaja tehnyt maalin.

En nyt ala etsiä klippejä mutta kyllä Ässiä on useasti Sakenkin virheestä rokotettu.

Noita pistäisi kompensoida aivan erilaisin tehoin hyökkäyspäässä.

En sano, että Sakke olisi yksin syyllinen, mutta yhdessä Kärjen kanssa suurimmat pettymykset.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.
Ei kaikki miinukset välttämättä ole suoraan Sakken vika puolustuspelissä. Siltikin Sakke saa kantaa miinuksistaan syyllisen viittaa ihan hyvällä omallatunnolla. Sakken hyökkäydpeli on hyvin kestämättömällä pohjalla ja se ajaa koko kentällisen pelin ongelmiin. Puolustuksenkin kannalta on erittäin tärkeää, miten hyökkäykset päätetään. Sakken ollessa kentällä hyökkäykset päätetään...tai oikeastaan ennemminkin päättyy usein erityäin huonoissa asemissa. Tästä syystä miinukset eivät ole vahinko, eikä tilastoharha.

Meyer on erinomainen verrokki. Molemmilla on hyvin samankaltaisia ongelmia.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Ei kaikki miinukset välttämättä ole suoraan Sakken vika puolustuspelissä. Siltikin Sakke saa kantaa miinuksistaan syyllisen viittaa ihan hyvällä omallatunnolla. Sakken hyökkäydpeli on hyvin kestämättömällä pohjalla ja se ajaa koko kentällisen pelin ongelmiin. Puolustuksenkin kannalta on erittäin tärkeää, miten hyökkäykset päätetään. Sakken ollessa kentällä hyökkäykset päätetään...tai oikeastaan ennemminkin päättyy usein erityäin huonoissa asemissa. Tästä syystä miinukset eivät ole vahinko, eikä tilastoharha.

Meyer on erinomainen verrokki. Molemmilla on hyvin samankaltaisia ongelmia.
Kyllä Kärki on se suurin syy kentän ongelmiin ja Meyerin ongelma oli että veti liian pitkiä vaihtoja Wännströmin kanssa eikä jaksanut puolustaa enää. Tai sitten se ei vain kiinnostanut.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sakke voitti sekä Ässien sisäisen pistepörssin 7+26=33 että miinuskeisarin tittelin -23

Eiköhän tuo lähiaikoina nähdä tarvitseeko Kivi hänen palveluksiaan vai oliko Ässäura tässä. Välivuotta ei pysty enää pitämään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös