SaiPan peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 205 682
  • 1 628

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tutut 2-0 näköjään taas taululla vihulaiselle, kun juuri muistin, että tänäänhän on peli. Tai olin sen ehtinyt autuaasti unohtaa. Perverssi minussa haluaa nähdä kuinka paljon painetta ja kuumotusta SaiPa saa sarjapaikkansa oikeutusta pohdittaessa, "kun tällä kaudella ei enää kannata valmennusta vaihtaa".
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
On tuo kyllä hirveän näköistä sontaa. Se on aivan sama kuka tuossa joukkueessa pelaa, niin tämä tai nämä valmennusnerot saa homman näyttämään todella surkealta. Olisi kannattanut Viitasalosta säästyneet rahat laittaa vaikka uuteen päävalmentajaan, niin se olisi ollut terveellisempää.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Siellä tänään taas tuttuun tapaan meitä vastaan tehdään (ainakin) parit kauden avausmaalit ja Tepsi nappaa täydet pisteet ensimmäistä kertaa lähes kahteen kuukauteen.

Uskomatonta shaibaa. Kaikki lihoiksi, jos joku huolii.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Haistakaa vittu kaikki, mulle alkaa riittää. Toivon liigalisenssin eväämistä ja SaiPan loppusijoittamista johonkin firmasarjaan, tai vastaavaan. Ei noi edes yritä, niin miksi minäkään olisin kiinnostunut. Mä olen ihan tarpeeksi aikoinani työn puolesta antanut siitä saatuun korvaukseen nähden itsestäni tälle jengille. Nyt kaikki on ollut ja tulee olemaan aivan täyttä paskaa. Toki palkkaus ei ollut SaiPan murhe, vaan minun, mutta rakkaudesta lajiin ja tähän jengiin.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Toivottavasti saadaan joku 14-1 lopputulos ja se yksi maali, jotta mediatiimillä on yksi pätkä laittaa IG Storyyn. Ja harmittelut kun "TPS OLI TÄNÄÄN PAREMPI LUKEMIN 14-1. MENNÄÄN ETEENPÄIN"

Hämäläisen onnittelut vastustajalle pisteistä ja pöydälle yöksi unohtuneen täyden punaisen maitopurkin tuoksuinen liibalaabaselittely.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat Poriin
Hämäläinen mainitsi haastattelussa, ettei pyritä hallitsemaan kiekkoa enemmän kuin vastustaja. Siinä onnistuttiin helvetin hyvin.
Tässä on todellakin onnistuttu. Mitä teesejä seuraavaksi? "Ei hävitä yli viidellä maalilla"? Kun kunnianhimosta tingitään ja aitaa madalletaan, niin tulos näkyy taululla - tänäänkin. Ja mitään kehitystä tai käännettä parempaan ei ole luvassa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kiviaholle ihan "kiva" ensimmäinen peli kasvattajaseurassa. Ja tämä yksi hoopo ei tee elettäkään, että vaihtaisi toisen maalivahdin. Näin saatiin Kiviahonkin itseluottamus särjettyä heti kärkeen.

Tuollaisten puolustajien takana ei tosin selviäisi takaiskuitta edes itse Hasekaan.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Kyllä kelpaa lähteä lauantaina Nokialle katsomaan taistelevaa Saimaan Palloa.
Sama suunnitelma. Toki kaikki tämän kauden käydyt ottelut ovat menneet enemmän ja vähemmän ryyppäämiseksi. Selvin päin tuota kauheaa järkyttävää veristä ripulia olisi kyllä epämiellyttävää katsoa ja vielä maksaa siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös