Saako naisen viiksistä puhua? Entäs kaljuuntuminen tai seksi? Moraaliketju.

  • 6 300
  • 31
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Moraaliketju:

Tässä nyt on viimeaikoina saanut lukea lennokkaita otsikoita kuinka julkkikset ovat paneskelleet alaikäisiä (mm. Timpe Salonen).

Mutta mitä mieltä olette, missä menee raja tuon ikäpolitiikan suhteen? Jos 25v. mies harrastaa seksiä 15v. tytön kanssa, voidaan em. mies tuomita rikoksesta, vaikka ko. tyttö olisi tehnyt aloitteen ja ollut jopa enemmän kuin suostuvainen...

Mutta kun mitä itse on seurannut nykyajan teinien (etenkin tyttöjen) menoa, käyttäytymistä, pukeutumista jne. niin täytyy sanoa että on aikas hankala välillä erottaa onko sitä ikää 15 vai 20 vuotta.

Ja älkääkä nyt käsittäkö väärin!

En nyt todellakaan halua puolustella ketään perheellisiä 30v. julkimoita jotka ovat statustaan hyväksikäyttäen keplotelleet itselleen teinirömpsää.

Mutta kuvittelisin että em. kaltaiset tapaukset ovat yllättävän yleisiä, ja että lähes vain ja ainoastaan julkkis statusta omaavat ihmiset saavat kiinni jäädessään kärsiä konkreettista harmia. Empä usko että kukaan ei-julkkis vastaavassa edellä mainitusta tilanteesta kiinni jäädessään saisi edes kahden rivin mainintaa paikallislehteen. Siihen, onko se oikein, kyselenkin nyt teitin mielipiteitä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Näissä viimeksi esiin tulleissa tapauksissa oli "onneksi" useita uhreja, se ei voinut tällä kertaa olla sattumaa tai sitä että nimenomaan nuori tyttö olisi hakemalla hakenut ja huijannut vanhempaa.

Kysymykseesi: Puskaradion välityksellä nämä toki leviävät aika helposti. Ja jos hommasta saa tuomion niin vankilassa EI ole todellakaan helppoa.

Samaltahan ne näyttävät, kyllä. On silti vaikea uskoa että ei itse saisi lainkaan selville minkä ikäisen kanssa suunnilleen mennään.

Minulla on toki ongelmatapauksiin eräs pätevä ratkaisumalli:

Kannattaisi ehkä ottaa aina jokin ulko- tai sisäpoliittinen keskustelunaihe esille, tai kysyä pari kysymystä kuten "kuka on Benny Hill?", "Minkä kodintekniikan laitteen ääressä Juha Jokinen aikanaan viihtyi tiheään?" - näihin kysymyksiin eivät kyllä 90-luvun lapset tiedä vastauksia.

En minä ainakaan saa minkäänlaisia kicksejä panemisesta jos muija ei osaa reagoida kun huudan makkarin ovelta "Hello viewers!"
 

rinkeli22

Jäsen
Re: Re: Re: Saako naisen viiksistä puhua? Entäs kaljuuntuminen tai seksi? Moraaliketju.

Viestin lähetti goldenawe
Jos tulen isääni tässäki asiassa niin aikanaan takaluukku aukeaa.

Kuullostaa mielenkiintoiselta. Muista kondomi.

Vakavasti puhuen on itselläkin nuo hiukset alkaneet harvenemaan mainitsemallasi tavalla, mutta on mulla silti vielä aika pehko. Olin taannoin työmatkalla muutaman päivän, ja vein meidän hiustenkuivaajan mukanani. Vaimo oli sitten todennut kaverilleen, että joutui yhtenä aamuna nousemaan aikaisin, jotta hiukset ehtivät kuivumaan ennen töihin lähtöä, kun mä olin vienyt kuivaajan. Kaveri oli sitten tokaissut, että mitäs se sillä tekee kun ei sillä oo ees hiuksia? Nyt olen pidellyt pitkää vihaa kyseistä ihmistä kohtaan. No en ole..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tulipahan tämä ketju mieleen viimeisimmän parturireissuni jäljiltä. Pari mukavaa kommenttia kauniilta tyttöseltä, puhuimme juuri tästä combover-touhusta: Ensin puhuin ettei takaluukkuni ole ainakaan vielä auki, eikä ole mielestäni lähtenyt myöskään ohimolta liikkeelle. Tyttö nosti etuhiuksiani ja sanoi jotain tyyliin "no, ei ainakaan paljon" Toisen mukaan hiukseni eivät olekaan kovin paksuja, vaan tiheässä. Onkohan tämä merkki ensimmäisestä askeleesta totuuden kieltämiseen?

Olisikohan ketjun aiheeseen liittyviä uusia tarinoita kertynyt ja sikitynyt/sikeytynyt/siennyt/sikiännyt/siinnyt/sikiöitynyt/siköitynyt/sano nyt! tässä vuoden mittaan?
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Golden AWe kirjoitti:
Toisen mukaan hiukseni eivät olekaan kovin paksuja, vaan tiheässä. Onkohan tämä merkki ensimmäisestä askeleesta totuuden kieltämiseen?

Tuohan menee jotenkin niin että tummahiuksisilla hius on paksumpi [siis yksittäinen hiuskarva] kuin vaaleahiuksisilla, mutta vaikka vaaleahiuksisilla on ohuemmat karvat, heillä on niitä tiheämmin päässä kuin tummahiuksisilla. Olet sitten vissiin vaaleakarvainen?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mun mielestä pahanhajuisesta hengityksestä on todella vaikeaa sanoa toiselle, vaikka se henki lehahtaisi aivan hirveeltä. Pitäisi kyllä jo sen toisen edun kannalta, mutta kun se on niin pirun noloa...
 

Kyle

Jäsen
Itse olen törmännyt monesti tilanteeseen, jossa toinen(nainen) kysyy esim. onko tukkani hyvin/ tai sopiiko nää housut tän paidan kanssa jne... Näissä tilanteissa olen tottunut vastaamaan mitenkä asia todellisuudessa on, tosin aika usein tahaltaani vastaan ettei se nyt ole, mutta mikä minä olen arviomaan.

Se miksi toimin näin on periytynyt varmaan siitä että tälläinen tilanne sattuu ihmisille kuitenkin suht usein ja yleensä ihmiset vastaavat vain "joo joo" edes katsomatta, joka on minusta pirun ärsyttävää. Vielä usein kyseinen uusi lookki ei ole todellakaan mikään tyylikäs.
Yleensähän vastaus "ei" ei kelpaa naisille, mutta helvettiäkö kysyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös