Saako naisen viiksistä puhua? Entäs kaljuuntuminen tai seksi? Moraaliketju.

  • 6 299
  • 31

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Uskallatko sinä mainita naisen viiksistä hänelle? Mitä sanot? Onko tämä asia josta voi puhua, vai vaietaanko tästä aina kohteen kuullen? Oletko törmännyt muuten viehättäviin naisiin joilla olikin viikset?

Entäs ns. "comboverit"? Kaljuuntuminen on luonnollinen juttu mutta joillekin se ottaa enemmän luonteen päälle kuin toisille, aiheuttaen mitä luonnottomimpia tilanteen peittelyitä, sen sijaan että hiukset leikattaisiin lyhyeen ja siistiin malliin. Mikä on se alkuaine joka saa ihmisen valehtelemaan itselleen, entä passaako asiasta puhua?

Oletko sinä tai sukulaiskersasi päästänyt suusta möläytyksiä asian suhteen? Mitä muita tabuja puheenaiheita meillä on? Kuinka tarkasti seksistä voi puhua kahvipöydässä? Oletko saanut puolitutun punastumaan mainitsemalla sanan "klitoris"?

Kuinka yksityiskohtaisesti seksistä voi puhua sauna-illassa? Onko porukka joskus heitellyt hiljaiseksi kun "se yks heittikin aivan lonkalta jne"?
Voiko vanhempien harrastamasta seksistä puhua? Saako rasistista herjaa heittää tummaihoisten kuullen? Saako juutalaisten mahtumisesta Kuplavolkkariin heittää läppää? Mikä muu on sinun piireissäsi "moraalitonta" tai sopimatonta jutustelunaihetta?

Onko sinulla traumoja tai kaduttavaa siitä kun erehdyit avaamaan suusi väärään aikaan väärässä paikassa? Menikö työpaikka vai jättikö tyttöystäväsi sinut?

Nyt voisimme keskustella siitä mitä saa sanoa ja mitä ei, ja mitä tuli sanottua.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Lukion lopulla tuli sitten eräässä baarissa eräälle naaraalle lohkaistua, että kyllä sinä tuon vararasvan turvin elät vaikka kaksi kuukautta. Lady otti lievästi sanottuna nokkiinsa... Tarkoitin toki sitä asiaa, että ihminen kuolee janoon parissa päivässä, mutta nälkäkuolema koittaa hiukan hitaammin...
Joskus sitä toivoisi, että "rakkaat huuleni, älkää liikkuko".
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Pahin "moga", joka tallasissa tapauksissa mulle on tapahtunut, oli kun vuosia sitten kavin pikapikaa hakemassa kukkia Korkeavuoren yhdesta kukkakaupasta ja kaverini (mulatti) jai autoon "vahtiin". Sakkopaikalla kun oli... Tehtiin aina jaynaa toisillemme ja niin nytkin. Kun tulin autoon, niin jatka oli vapauttanut ratin "lukosta" ja se lerpahti syliin kun istuin autoon. Taysin vaistomaisesti ja yllattaen suustani tuli: Voi vitun neeke... jolloin tajusin, etta nyt suu kiinni ja nopeesti! Vahan nolotti, vaikka tiesin, etta ei kaveri siita ollut moksiskaan. Mutta silti.

Mita noihin tabuihin tulee, niin kalju ja kaljuuntuminen nayttaa olevan ainoa asia, josta "saa" heittaa herjaa pain kasvojakin, jopa TV:ssa. Se on hauskaa ja sallittua, varsinkin heille, jotka eivat ole kaljuja tai kaljuuntumassa. Mutta annas olla kun puhutaan laskista, sokeasta, kuurosta, hampaattomasta, rumasta, killisilmasta, niin ei, ei sellasta saa toiselle pain plasia sanoa. Se on tahditonta ja ala-arvoista. Hassua, eiko?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Holocaust: kiitos termistä jota en ole itse vielä onnistunut käyttämään - vararasva.

1timer: Siis en ole nyt aivan messissä, "se lerpahti syliin"? Assosiaatio lähti laukkaamaan...

Olen samaa mieltä TV:n aiheiden suhteen - itsekin olen niitä mieltä että pitää nauraa joko kaikelle tai sitten ei millekään. Kaikesta pitää pystyä tekemään pilaa, noh, ehkä pedofiilijutut eivät jaksa aina naurattaa mutta se mitä katoliset papit puuhaavat pikkupoikien kanssa antaa uskoa että kaikki on mahdollista.

Osittain ideani tähän ketjuun lähti siitä kun muistin erään puolitutun naisen joka oli muuten varsin viehättävä, mutta hänelläkin ne kasvoivat. Viikset. Kuinka sanoa asiasta? Pakkohan se nyt on itse huomata? Eikö niistä kannattaisi pyrkiä eroon?

Kukaan ei kuitenkaan koskaan sanonut hänelle niistä mitään, kunnes kerran eräässä ravintolassa ilmeisestikin jostain välimeren rannalta kotoisin oleva ulkomaanelävä tiuskahti suutuksissaan naisen vahingossa tönäistyä tätä "gillette, gillette!" näyttäen samalla sormilla mistä kohti pitäisi höylällä pyyhkäistä.

Kukaan suomalaisesta seurueestamme ei kommentoinut asiaa.
 

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
Miten olisi vaikka vihjailu latinosukujuurista?

Oikeassa seurassa ja mielentilassa läppää voi kyllä heittää mistä tahansa, puhua antisemitismistä saksalaisten kanssa, tai tarjota ranskalaiselle Vichyä. Tähän mennessä varautuneimpia, tai poliittisesti korrekteimpia, alle kolmikymppisistä juttutovereista ovat olleet yhdysvaltalaiset.

Tilannetajua ja ihmistuntemusta kyllä silti pitää olla, eikä juttuja nyt ihan lonkalta voi lähteä heittämään. Enpä tiedä. Yhdenkään juutalaisen kanssa en ole jutellut, mutta siinä on kyllä ensimmäinen ihan selkeä blokki mikä voisi tulla vastaan, että jotain puheenaihetta selkeästi välttelisi. Toinen voisi olla kaikki vakavat ruumiinvammat. Lopulta kuitenkin ihan ihmisistä kiinni varmaan nuokin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Kattila
Miten olisi vaikka vihjailu latinosukujuurista?

Oikeassa seurassa ja mielentilassa läppää voi kyllä heittää mistä tahansa, puhua antisemitismistä saksalaisten kanssa, tai tarjota ranskalaiselle Vichyä. Tähän mennessä varautuneimpia, tai poliittisesti korrekteimpia, alle kolmikymppisistä juttutovereista ovat olleet yhdysvaltalaiset.

Tilannetajua ja ihmistuntemusta kyllä silti pitää olla, eikä juttuja nyt ihan lonkalta voi lähteä heittämään. Enpä tiedä. Yhdenkään juutalaisen kanssa en ole jutellut, mutta siinä on kyllä ensimmäinen ihan selkeä blokki mikä voisi tulla vastaan, että jotain puheenaihetta selkeästi välttelisi. Toinen voisi olla kaikki vakavat ruumiinvammat. Lopulta kuitenkin ihan ihmisistä kiinni varmaan nuokin.

Totta. Tilannetaju - kyllä älykkäältä vaikuttava ulkomaalainen ihminen saa sanoa allekirjoittanutta vaikka poronpaskaksi tai eskimoksi, luottamus tulee vain ansaita. Ainoa asia mihin olen malttanut väsyä on vuosien mittaan jokaisen urpon heittämä "your work is now finnished?"-läppä, mutta eipä sekään mitään vakavaa ole, ainoastaan vanha joke.

Ryssänvihaa ja -pelkoa vastaavaa ilmiötä ei vain taida muualta Euroopasta löytyä, vai mitä olette mieltä?

Turkkilaisista, ranskalaisista, saksalaisista jne. tehdään kyllä pilaa, mutta vastaavaa vakavuutta nuo kansallisuudet tuskin saavat missään. Hmmm.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti sopuli
Minun pienestä peniksestäni saa kyllä vääntää huumoria. Minä en pahastu.

Niin, "lihakullista" olen kuullut joskus puhuttavan tiettyjen henkilöiden kohdalla, mutta entä jos vastaavaa herjaa heittäisi entinen tyttökaveri tai eukko? Kestäisikö Jatkoaikalaisen kantti jos nainen olisi äänekäs sen koosta tai kestosta?

Entä onko seurustelupoliittisesti korrektia arvostella naisen pepan/rintojen kokoa, asia on helposti moukkamaista, mutta onko se ok jos kohde ei kuule asiaa?

Nim. "Normaali"
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun mielestä melkoisen pohjanoteerauksen tässä asiassa teki exän isoveljen tyttöystävä:

oltiin porukalla baarissa, minä, exä, exän veli tyttöystävineen, exän isä, tämän vaimo, vaimon tytär miehensä kanssa ym. Eli exän perhettä oli paikalla melkoisesti.

No, tämä tyttöystävä sitten alkoi suureen ääneen pikkupäissään selittää miten on kiva kun miehellä on sellainen sopivan kokoinen vehje, se ei ole liian iso vaan just hyvä!

Siinä oli aika hyviä ilmeitä itse kullakin. Parhaat naamanliikkeet löytyi ehkä tältä arvostelun kohteelta sekä hänen isältään. Mua nauratti niin perkeleesti mutten uskaltanut revetä hillittömään hirnuntaan ja alkaa tiedustella tarkemmin strategisia mittoja...
Kaikkinensa oli suhteellisen tökerö temppu ja huonoa käytöstä tuolta emännältä. Pilistä saa kyllä puhua mutta ei välttämättä omistajan tai herra paratkoon omistajan isän + muun perheen kuullen...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Min oon kyllä sanonut suoraan ja päin naamaa että poikaystävällä on pieni (vahingossa) ja että asiat hoituvat paremmin yksin (vihaisena). Jostain kumman syystä olen edelleen yksin...

Ja meidän perheessä isä yleensä pitää huolen minun pukeutumisen ja ulkonäön arvostelusta, mutta kyllä poikaystäviltäkin on tulut kommenttia mummomekoista, kamalan värisestä luomiväristä, lihomisesta, raskausarvista, karvankasvusta ym. Yleensä saivat kuulla kunniansa turhasta päänauonnasta.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Parhaimpien kavereiden kanssa voi puhua mistä vaan just niin suoraan kun haluaa.

Muuten kyse on sitten siitä, onko herramies (tai nainen) vai ei.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti kissankarva

No, tämä tyttöystävä sitten alkoi suureen ääneen pikkupäissään selittää miten on kiva kun miehellä on sellainen sopivan kokoinen vehje, se ei ole liian iso vaan just hyvä!

No, mietippä sitä millaiset ilmeet kohteelta ja kohteen selityksen vanhemmilla olisivat olleet jos tämä tyttöystävä olisi alkanut selittää kännipäissään jotain tyyliin "kiva toi teidän poika, mut sillä on liian pieni/iso".
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti narri
No, mietippä sitä millaiset ilmeet kohteelta ja kohteen selityksen vanhemmilla olisivat olleet jos tämä tyttöystävä olisi alkanut selittää kännipäissään jotain tyyliin "kiva toi teidän poika, mut sillä on liian pieni/iso".

Musta tuntuu että sillä ei olisi enää ollut juurikaan väliä.
Jos aletaan tuollaisessa porukassa puhua vehkeen koosta, sillä ei enää ole merkitystä mitä siitä tarkalleen ottaen sanoo.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti goldenawe
Entäs ns. "comboverit"? Kaljuuntuminen on luonnollinen juttu mutta joillekin se ottaa enemmän luonteen päälle kuin toisille, aiheuttaen mitä luonnottomimpia tilanteen peittelyitä, sen sijaan että hiukset leikattaisiin lyhyeen ja siistiin malliin. Mikä on se alkuaine joka saa ihmisen valehtelemaan itselleen, entä passaako asiasta puhua?

Ite täyttelen pian 24v ja on tuota tukkaa vielä päässä, mutta orastava kalju sieltä jo alkaa hyvin tehdä tuloaan. Tyttöystävältä saan kuulla paljon asiasta, mutta huumorimielellä. Eipä itseäkään huolestuta tuo tukan lähteminen. Yleensä heitän harvenevasta tukastani vitsiä. Ei tuota jaksa ainakaan ruveta peittelemään, tai ei viitsi. Miksi ihmeessä peittäisin? Järki ja tukka ei sovi samaan päähän.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kyllä melkein kaikesta voi puhua, ja joskus "alta lipan"-jutut voivat olla oikeastaan päivän ehdottomia pelastajia.

Yhdelle tutulle kävi lukiossa seuraavasti:

Oli äidinkielen tunnit, ja piti pitää niitä n. viiden minuutin puheita. Vuorot oli tietysti jaettu etukäteen.

No. Tunnin avasi joku neitokainen, jolta oli isä kuollut vaikean sairauden jälkeen. Tyttö, tippa linsissä, puhui kuolemasta ja omaisten surusta. Ja kaiken sellaisen käsittelystä. Aikaa oli kuulemma mennyt puheeseen kymmenen minuuttia, ja kaikki olivat kuunnelleet loistavaa puhetta hiiskumatta ja osa itsekin nyyhkien. Kaveri kertoi, että siinä vaiheessa hän jo kiitteli itseään tyyliin "Hienoa N.N. Sä sitten osaat valita nää sun hommat..."

Kaverin vuoro tuli seuraavaksi, ja etukäteissuunnitelmaansa noudattaen hän tokaisi aluksi "Ja sitten mennään vähän samanlaiseen aiheeseen. Mun puhe käsittelee naisen tissejä ja toples-tarjoilijoita". Ei ollut kuulemma luokan naurua saatu viiteen minuuttiin loppumaan. Mukaan lukien em. tyttö.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viestin lähetti kissankarva



No, tämä tyttöystävä sitten alkoi suureen ääneen pikkupäissään selittää miten on kiva kun miehellä on sellainen sopivan kokoinen vehje, se ei ole liian iso vaan just hyvä!


Tuli mieleen vähän samantyylinen juttu. Mun isoveljen emäntä alkoi kännispäissään isoon ääneen valittamaan, kun velipojalla on niin iso mulkku, ettei se mahdu perseeseen olleenkaan. Sisänsä harmitonta, mutta kun tämä emäntä oli ihan tosissaan ja puoli mun sukua paikalla todistamassa tätä vuodatusta.


Muita tabuja on mm. se kun yksi parhaista kavereistani tuli uskoon, niin sen jälkeen sen seurassa on pitänyt miettiä hyvin tarkkaan mitä puhuu, notta ei tuu päästettyä kirosanaa, saatikaan mainita sanaa jeesus kiroamismielessä. No, onneksi sen "valaistus" vaihe on hieman laantunut, että pystyy sentään jostain puhumaan.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viestin lähetti ptk
...kun velipojalla on niin iso mulkku, ettei se mahdu perseeseen olleenkaan.

Mun mielesta hanen pitais pitaa suunsa kiinni, kun on kerran liian tiukka perse, etta siita pitaa syyttaa muka kundikaverinsa lerssia. Hankkis isomman perseen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti kissankarva
Siinä oli aika hyviä ilmeitä itse kullakin. Parhaat naamanliikkeet löytyi ehkä tältä arvostelun kohteelta sekä hänen isältään. Mua nauratti niin perkeleesti mutten uskaltanut revetä hillittömään hirnuntaan ja alkaa tiedustella tarkemmin strategisia mittoja...
Kaikkinensa oli suhteellisen tökerö temppu ja huonoa käytöstä tuolta emännältä. Pilistä saa kyllä puhua mutta ei välttämättä omistajan tai herra paratkoon omistajan isän + muun perheen kuullen...

Viestin lähetti Pikku Myy
Ja meidän perheessä isä yleensä pitää huolen minun pukeutumisen ja ulkonäön arvostelusta, mutta kyllä poikaystäviltäkin on tulut kommenttia mummomekoista, kamalan värisestä luomiväristä, lihomisesta, raskausarvista, karvankasvusta ym. Yleensä saivat kuulla kunniansa turhasta päänauonnasta.

Viestin lähetti Gagne
Ei ollut kuulemma luokan naurua saatu viiteen minuuttiin loppumaan. Mukaan lukien em. tyttö.

Toitte tärkeän osion esille aiheesta: miten asiaan reagoidaan, miten reagoida. Ketä naurattaa ja ketä ei, kenelle paikka on oikeasti paha. Gagnen tapauksessa porukka osasi nähdä asian isossa valossa.

Kissankarvan tapaus on mahtava. JOS tuo kyseessäoleva suhde on kestänyt ajan kanssa, tahtoisin olla kärpäsenä katossa kun 20 vuoden kuluttua perheen isä tai äiti avautuu asiasta sukujuhlassa kiikkustuolin pohjilta, täräyttäen lärpälle, aikanaan kikkelin koosta möläytelleelle miniälle. Epäilen että ei kestä.

Pikku Myyn tapauksessa en ihmettele että joku isä heittää tuollaista. Kaikkien perinteisten "pistä nyt edes vaatteita päälle"-ja vielä pahempien kommenttien kuuleminen ei ikinä lakkaa huvittamasta minua.

Sen sijaan poikaystävän kommentoidessa jotain tuollaista - aika etevää. Kai ajatteli sillä jotain saavuttavansa, pitkässä juoksussa. Tytöt ja naisethan tunnetusti rakastuvat miehiin jotka ivaavat heitä ja murentavat heidän itsetuntonsa...kjeh.

Kyllähän sanoissaan pitää olla aina rakentavan kriittinen ja sopivan kusipäinen mutta onhan se Allah jo meille opettanut että vittuilu pitää suunnata niihin joiden suhteen ihmisellä ei ole saamisia, sukulaisuuksia tahi lempimisiä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Saako naisen viiksistä puhua? Entäs kaljuuntuminen tai seksi? Moraaliketju.

Viestin lähetti seisnauraa
Ite täyttelen pian 24v ja on tuota tukkaa vielä päässä, mutta orastava kalju sieltä jo alkaa hyvin tehdä tuloaan. Tyttöystävältä saan kuulla paljon asiasta, mutta huumorimielellä. Eipä itseäkään huolestuta tuo tukan lähteminen. Yleensä heitän harvenevasta tukastani vitsiä. Ei tuota jaksa ainakaan ruveta peittelemään, tai ei viitsi. Miksi ihmeessä peittäisin? Järki ja tukka ei sovi samaan päähän.

Oikea asenne.

Itse olen antanut viime aikoina pehkon kasvaa, nyt kun se vielä kasvaa, täytän 28 tänä vuonna. Jos tulen isääni tässäki asiassa niin aikanaan takaluukku aukeaa. Sitten mennään lyhyemmällä mallilla - enemmän olen huolissani jos urheilutouhuissa ei kasva muuta kuin leveä alaselkä, tai jos aikanaan menetän otteeni mentaalimaailmasta kokonaan...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti ptk
Muita tabuja on mm. se kun yksi parhaista kavereistani tuli uskoon, niin sen jälkeen sen seurassa on pitänyt miettiä hyvin tarkkaan mitä puhuu, notta ei tuu päästettyä kirosanaa, saatikaan mainita sanaa jeesus kiroamismielessä. No, onneksi sen "valaistus" vaihe on hieman laantunut, että pystyy sentään jostain puhumaan.

"Avoinmieliset" kristityt ovat todellakin oma lukunsa. Totuuksien kieltäminen, ahdasmielisyys ja tekopyhyys ovat asioita joihin törmää joka käänteessä. Pidä siinä sitten pokka.

Ts. uskovaiset ovat mitä loistavinta ja helpointa satiirin kohdetta jota tämä litteä planeettamme päällään kantaa!

"Suapiko Jeesus tulla talloon?"

"Suahan se tulla jos kiltisti elelöö ja vuokrasa maksoo!"
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Saako naisen viiksistä puhua? Entäs kaljuuntuminen tai seksi? Moraaliketj

Viestin lähetti goldenawe
Jos tulen isääni tässäki asiassa niin aikanaan takaluukku aukeaa.
Ai, en tiennytkään että olet bisse...eiku... tulet faijaas...? No, ihan sama. Vapaa maa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Re: Re: Saako naisen viiksistä puhua? Entäs kaljuuntuminen tai seksi? Moraaliketj

Viestin lähetti Dante
Ai, en tiennytkään että olet bisse...eiku... tulet faijaas...? No, ihan sama. Vapaa maa.

Ahahahaha...niin, eihän kerta homoksi tee.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viestin lähetti 1Timer
Mun mielesta hanen pitais pitaa suunsa kiinni, kun on kerran liian tiukka perse, etta siita pitaa syyttaa muka kundikaverinsa lerssia. Hankkis isomman perseen.

Kyllä tällä kyseisellä emännällä on aika iso perse, notta luulis sen reiänkin siellä olevan kyllin suuri. Loppujenlopuksi aivan sama, kun kyseessä on niin v:mäinen akka kun ollajavoi..
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tämähän on peräti mielenkiintoinen ja ajankohtainen keskustelunaihe. Olin nimittäin toissailtana kuuntelemassa Markus H. Korhosen esitelmää lasten tapakasvatuksesta. Poikamies puhui ala-asteikäisten vanhemmille lasten kasvatuksesta, ja hyvin puhuikin.
Tiivistettynä sanoma oli: vanhempien esimerkki on tärkein kasvatusmalli lapsille; hyvät tavat, tahdikkuus ja johdonmukaisuus. Asioita ei tarvitse laukoa päin naamaa, se ei välttämättä ole sitä oikeaa rehellisyyttä.

Tuohon kaljun peittelyyn olen kyllä itsekin kiinnittänyt huomiota. Voihan se olla monille vaikea asia, mutta tuntuu itsensä pettämiseltä kammata sivulta pitkiä haivenia kaljun peitoksi. Ei se kalju siitä haviä, vaikka sen piilottaa.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Uskoon tulleiden kanssa on vaikea puhua uskonnosta ja raittiiksi ryhtyneiden ex-alkoholistien kanssa juomisesta.

Yksi asia mitä en voisi naiselle koskaan sanoa on että "sinä olet huono äiti."

Miehen pienimunaiseksi haukkuminen on kevyttä kamaa siihen verrattuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös