Ruumiinrakenne-gallup

  • 4 487
  • 53

Ruumiinrakenteesi

  • Ruipelo

    Ääniä: 50 29,4%
  • Läski

    Ääniä: 51 30,0%
  • Laihaläski

    Ääniä: 69 40,6%

  • Äänestäjiä
    170

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti snailcake

Ja päinvastoin kuin suurin osa teistä, minulla on tavoite nostaa painoa ainakin kymmenellä kilolla.
Samoin on ollut pyrkimystä täällä, mutta eipä kohoa (joku voi pitää sitä hyvänä asiana toki). Veikkaisinpa että painoni nousee vuodessa ehkä n. 100 g, tai sitten pysyy vuodesta toiseen melko samana. Kilon parin heittelehtimistä voi esiintyä, mutta peruspaino liikkuu tuossa 60 kilon molemminpuolin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti snailcake

Ja päinvastoin kuin suurin osa teistä, minulla on tavoite nostaa painoa ainakin kymmenellä kilolla.
Kuin myös. Veljen kanssa tuossa muutama päivä sitten juttelimme, että olisi hauska kilauttaa joskus satanen rikki. Enkä tarkoita nyt pelkästään syömällä, vaan raudan ja ruuan kanssa. No, tällä hetkellä vähänkään totisempi punttitreeni on vain haave kummallekin (minulle ajan puutteen ja veljelle sairauden vuoksi), mutta kyllä tuo satku olisi täysin toteutettavissa, kun mittaa molemmilla on kohtalaisesti (186 ja 187 cm). Itse olen painanut parhaimillani 94 kg rasvaprosentin ollessa jotain 13 % luokkaa, veljeni oli samanpainoinen, mutta tiukemmassa kunnossa. Nykyään painoni on siis se 85, ja vatsan kohdalla roikkuu pari ylimääräistä pullaa.

Hitsi, tässähän alkaa tehdä ihan tosissaan mieli salille.
 

Robinson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jukurit, Viking Stavanger, Oilers
Pituutta 191 senttiä ja painoo 114 kiloa. En ole läski, en ns. laihaläski enkä myöskään ruipelo. Jokainen päätelköön itse.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Pituutta on reilu 180, korkeintaan 182.
Paino heiluu 70 ja 75 kilon välillä, riippuen siitä missä vaiheessa kautta mennään. Nyt se on 69 kun ollaan offseasonilla.
Villi haave on saada paino hilattua 80 hujakoille pelkällä lihasmassalla ennen syksyä ja uuden lätkäkauden alkua.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Robinson
Pituutta 191 senttiä ja painoo 114 kiloa. En ole läski, en ns. laihaläski enkä myöskään ruipelo. Jokainen päätelköön itse.
Päättelen, että olet iso.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa no ehkä laihaläski, jos nyt ymmärrän mitä se tarkoittaa oikein. 173/78 on varmaan mitat suurin piirtein. Olen tyytyväinen mittoihin, mutta ruumiinrakenteen pitäisi muuttua niin, että paino siirtyy vatsan kohdalta muihinkin paikkoihin. Ja läskin voisin vaihtaa lihakseen mieluusti. No koko kesän ajan olen ajatellu urheilla kunnolla, joten paino ehkä tippuu hieman.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Grome
Laihaläski. Ottaisin kyllä ihan mielelläni muutaman kilon lisää.

Kymppi joutaisi vallan mainiosti täältä.Paljos tarjoot kilolta?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Pituus 180+ (siis vain hiukan yli 180 cm) ja painoa about 78-79kg.
Kananjalat ja "hiukan" jenkkakahvoja sekä orastavaa lipiditurvotusta navanalla...
Olen siis laihaläski ja kaiken lisäksi hyvin usein vielä läskipää (ei se Perhe on pahin sarjan polakki)...
 

hege

Jäsen
Kai sitä on mallia laihanläski, mitat on 187/84. Tosin nyt on viimeisen puolen vuoden aikana onnistunut pakkia pienentämään ihan hyvin, lähinnä ruokavaliota muokkaamalla. Tavoitteena olisi kyllä vielä hivenen siirtää massaa vyötäröltä lihaksiin, mutta periaatteessa on pitkästä aikaa ihan ok kondiksessa.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä oon aika varmasti yli 18-vuotiaista jatkoajan mieskirjoittajista lyhyin. Eli pituuteni on 169.5 cm tai jotain. Painoani en ole mitannut pitkään aikaan joten en voi tietää sitä tarkalleen. Sen tiedän että paino on ainakin vähän noussut siitä kun viimeksi painoin 55kg. Että silleen...ehkä kuitenkin ruipelo olen vaikka lihasta löytyy...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vastausvaihtoehtona ei ollut "lähes täydellinen", joten en voi vastata. Tuo "lähes" tulee siitä, että keuhkojeni pinta-alaa pienentäisin mielellään noin puolella, jos se olisi mahdollista. Ja ehkä voisin muutaman sentin lyhyempikin olla. Muusta en valita, kun kerran kyse on omasta mielipiteestä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen laiha läski. Pituutta on noin 179-180 ja painoa 80 kg. En todellakaan näytä 80-kiloiselta. Mulla on pieni kaljamaha, jota olen yrittänyt kuntoilla viimeisen kuukauden ajan pois. Se kaljamaha ei onneksi ole kovin suuri, joten toivoa on. Tosin en punttisalilla kuntoile, koska salimiehiä en ole koskaan ollut. Itsetunto ei kestäisi sitä, että mut naurettaisiin sieltä ulos :).
 
Ruumiinrakenteeni muistuttaa lähinnä tikkukaramellia: kapea varsi ja valtava pää.

Ruipeloksi taidan itseni noiden vaihtoehtojen joukosta nimetä, lihasta ruumiistani ei löydy kuin se ihan välttämättömin määrä.

Mutta sitkeä olen, kuin nuori paju.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nojaa, meikäläisen ruumiinrakenne ei kyllä ole mikään näistä esillä olevista vaihtoehdoista. Viikottain 4-6 kertaa punttisalilla treenaavana sekä muutaman aerobisen harjoituksen tekevänä sanoisin ruumiinrakenteeni olevan aika lihaksikas, vaikka en nyt mikään "tosibodari" olekaan. Lihasmassaa meikäläiseltä kuitenkin löytyy aika paljon keskivertokansalaista enemmän, tavoitteena tosin olisi saada sitä yhä kasvatettua ja rasvoja vielä hieman vähennettyä, mutta ans kattoo kuinka käy.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johto
NViikottain 4-6 kertaa punttisalilla treenaavana sekä muutaman aerobisen harjoituksen tekevänä sanoisin ruumiinrakenteeni olevan aika lihaksikas, vaikka en nyt mikään "tosibodari" olekaan.
Eli siis vaihtoehto "läski" olisi sopinut sinulle kuin nyrkki silmään. ;) Minä äänestyksen aloittajana sanoa mitä haluan.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti J-Ko
Eli siis vaihtoehto "läski" olisi sopinut sinulle kuin nyrkki silmään. ;) Minä äänestyksen aloittajana sanoa mitä haluan.

Heh, no okei sitten, ennemmin kuitenkin läski kuin ruipelo:)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti snailcake
Ruipelo.

Mitat 175/60
Ja päinvastoin kuin suurin osa teistä, minulla on tavoite nostaa painoa ainakin kymmenellä kilolla.

Tiedän miten onnistut. Kesällä vedät 3-4 kertaa viikossa pelkkää kaljaa juomalla perseet olalle, vältät liikuntaa ja syöt roskaruokaa.

T: Kokemuksen syvä rintaääni
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Mitat ovat noin 191/85, mutta aika ruipelona itseäni silti pitäisin nimenomaan ruumiinrakenteen puolesta.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Viestin lähetti Ted Raikas
Samoin on ollut pyrkimystä täällä, mutta eipä kohoa (joku voi pitää sitä hyvänä asiana toki). Veikkaisinpa että painoni nousee vuodessa ehkä n. 100 g, tai sitten pysyy vuodesta toiseen melko samana. Kilon parin heittelehtimistä voi esiintyä, mutta peruspaino liikkuu tuossa 60 kilon molemminpuolin.

Sama ongelma täälläkin. Painoa pitäis saada lisää mutta ei sitä näillä perintötekijöillä helposti tule.
Eli ruipelo -kategoriaan kuulun.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Laihaläski ehtottomasti. Tällä hetkellä 175/80, aika vakiona pysynyt vuoden verran.

Tuli juuri katseltua kuvia inttikesän festareilta ja ne pakottivat kaivamaan esille opp. tuuskin varusmieskortin. Ja kyllä (!) 174cm 64 kg (!) Ei siitä intistä ole kuitenkaan kuin kolme vuotta, eikä läski ole oikea sana kuvaamaan. Kai sitä lihaa on sitten tullut luiden ympärille.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
177/79 Taitaapi olla, notta semmosta peruskamaa, jospa tuo 8 kymppiä menis rikki tässä kohta niin ei ihan joka tuulen mutkaan lähtis. (laihaläski siis?)

Pari vuotta sitten painoin 64kg ja tuumasin että jotain tarttis tehä, kylkiluut paisto kilometrien päähän, nytten näyttää jo vähän paremmalta.

Jotkut täällä kaipailee lisää massaa vartaloon niin eihän siihen ole kuin yksi keino: syöminen.

Makkara-kuurille ei kummiskaan kannata ruveta, laadukasta ruokaa naamariin ja punttaileen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös