Ruumiinrakenne-gallup

  • 4 453
  • 53

Ruumiinrakenteesi

  • Ruipelo

    Ääniä: 50 29,4%
  • Läski

    Ääniä: 51 30,0%
  • Laihaläski

    Ääniä: 69 40,6%

  • Äänestäjiä
    170

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Eka!

Laihaläski tietty, minun kuvahan löytyy kuulemma laihaläskin kohalta sanakirjastaki...
 

JanJ

Jäsen
181 pituus.
Painoin 103 ja olin läski.
Laihdutin 20 kiloa mutta läski olo säilyi.
No helvetti, toinen mokoma vielä pois sit.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen 162cm pitkä ja paino siinä 104kg, olen laihaläski. Satasen vedän joku 13.4 talvella,kesäaika on hieman parempi . Pidän itseäni melko normaalina kaverina, kun pitää röökinpolton siinä 25-30 päivässä, niin pysyy melko hyvässä kunnossa. Olen melko karvainen ja siksi naiset varmaan vilkuilevat minua uimahallissa.
Siinä taisi olla melko tyhjentävä kuvaus itsestäni.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
175/72, kuitenkin hiukan ekstraa löytyy. Lihaksia ei nimeksikään joten siitä selittyy suhteellisen alhainen paino. Rasvaprosentti varmaan suhteellisen lähellä Hannu Jortikan vastaavaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Meitsin ruuminrakenne on mallia hessu hopo, joten tarvii kovemmalla myräkällä pysyä sisällä, että ei lähde tuulen mukaan.
181/70 ja vastasin, että ruipelo.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Valitsin vaihtoehdon läski, sillä se on totuus. Pituus on 167 cm, vaa´alla en tänään(kään) uskaltanut käydä, kun olin siskoni luona "kisastudiossa". Pelkään, että pääsen sanomaan teille, jotta alle satakiloisilla ei ole edes omia mielipiteitä.
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Pituutta kertyny meikäläiselle 185cm ja painoa oli n. 30min sitte 70,5kg. Eli vastasin ruipelo. En kyllä pidä itseäni mitenkään erityisen laihana.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen 168 senttiä pitkä ja paino heiluu jossain 55 kilon molemmin puolin.

Ruumiinrakenteeni on oikeastaan Miss Alankomaat, mutta olosuhteiden pakosta jouduin vastaamaan "ruipelo". Minusta kun ei etsimälläkään löydy mitään ylimääräistä, ei edes suotavaa. Onneksi on Mallikoulun Suvi, joka saa minut kerran toisensa jälkeen riemuitsemaan "muodoistani".
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Laihaläski, koska ainut paikka missä on (paljon) ylimääräistä on maha. Jalat ovat normaalit mutta yläkroppa onkin mahaa lukuunottamatta kaljapullohartiaa ja narukättä. Kiva olisi jos hartiat olisivat reilusti leveämmät kuin vatsa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pituutta 186 cm ja painoa viime viikolla 85 kg. Kai minä laihaläski (?) olen.

Edit: Nyt pitäisi enää tietää, tarkoittaako tuo laihaläski normaalia vai mitä ihmettä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jo on vaihtoehdot...

Ilmeisesti atleettisilla ei ole osaa eikä arpaa tässä äänestyksessä - eipä sille, en itsekään tähän ryhmään kuulu mutta kuitenkin.

Samaten sopusuhtaiset loistavat poissaolollaan, ilmeisesti kukaan meistä ei voi nähdä itseään sopusuhtaisena.

Tiedä mitä tässä sitten äänestäisi kun tukevaakaan ei löydy vaihtoehtojen joukosta.

Onko liikaa pyydetty, että äänestyksiä suunnitellessa paneuduttaisi edes hitusen näihin vaihtoehtoihin? Tuntuu siltä, että äänestyksien taso on viimeaikoina laskenut kuin lehmän häntä.

vlad.

P.S. pituutta 172 cm ja painoa viimeisimmän mittauksen mukaan 83 kg.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti vlad
P.S. pituutta 172 cm ja painoa viimeisimmän mittauksen mukaan 83 kg.


Muuten sama, mutta n. 5 cm pituudesta pois. Eli Theoren Fleuryn mitoissa ollaan! Pelityylikin samanlainen, jos pelaisin, heh..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
182/74 ja paino on nousussa..Hitaasti mutta varmasti kohti sataa! Ja vastasin laihaläski, mikä lieneekään mutten mikään muukaan ollut..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
176/74

Tavoite olisi tiputtaa joskus vielä paino alle 70:n kilon, mutta taitaa olla toiveajattelua. Noh, katsotaan nyt.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruipelo.

Ei edes vaikea poimia oikeaa vaihtoehtoa. Strategisia mittojani jaksa tähän laittaa, mutta eivät huimaa päätä.

Edit: No prkl! 179/60 suurinpiirtein noin melkein.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Vajaa puoli vuotta jo kortisoni-kuurilla, 20 kiloa lisää painoa, eipä juuri vanhat vaatteet enää päälle mahdu. Sinänsä ei tilanne hymyilytä: ei juuri ole laulaen tullut eikä taida viheltäen mennä. Vastaus siis ilmeinen.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Ruipelo.

Mitat 175/60
Ja päinvastoin kuin suurin osa teistä, minulla on tavoite nostaa painoa ainakin kymmenellä kilolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös