Robert Kantor Dynamoon

  • 45 596
  • 286
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti slaavilainen ahneus ei iske muihin rajanylittäjiin,koska potentiaalinen dollarihai jäi jäljelle.
Jokainen varmaan muistaa tapaus Kadlecin,siinä myös haluttiin jotain ja enemmän.
Näppis häiriö åo0irawu0gjepbj'pdsk eli vituttaa
cool,cool,cool.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti fiftyeight
Positiivista tietysti Kantorin lähdössä on, että nyt saadaan yksi ulkomaalaispaikka vapaaksi. Olethan Pena nyt hereillä ja hanki Hucko kotiin!

Ei helkkarissa.Eihän Hucko puhjennut IFKissä edes kukkaan (Vauhkosen ohella) Toisi mukanaan Marco Barreran sieltä Mehikosta.Riemastuttavaa seurata taas tätä SHOWta.
Koirat haukkuu jne...
 

ahk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JanJ
Nyt kun pistit Ässistä pakkeja tuohon, niin miksei myös tasapisteissä olevasta Tepsistä:
- Kimmo Peltonen
- Pasi Petriläinen

ja hyökkääjistä
- Kai Nurminen
- Niko Mikkola

:D

Mielestäni enemmän HIFK-tyyppisiä pelaajia olisivat:

Hyökkääjistä:
- Jani Kiviharju
- Niko Mikkola
- Mika Alatalo
- Marco Tuokko :)

Puolustajista:
- Kimmo Peltonen

Älkää ihmeessä Petriläistä vaan ostako.

Edit: Ottajaansa odottaa edelleen Ville Immonen. Pistäkäähän faksi laulamaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos Kantorista maksetaan selvästi yli "markkina-arvon", niin terveisiä Moskovaan vaan. Kyseinen Kantor on pelannut niin hyvin, että nyt HIFK:lla olisi mahdollisuus tehdä järkeväkin kauppa. Varsinkin kun pelaajalla on jotain ongelmia muun joukkueen kanssa (en lähde erittelemään, kun en tiedä mikä on faktaa ja mikä ei). Sikäli tietenkin ikävää, että näin menetetään huippukuntoinen pakki, joka on todella puhjennut kukkaansa (ja vielä yksi omista suosikeistani).

Jotta kauppa kannattaisi, niin tämä edellyttäisi tietenkin sitä että rahaa tulisi todella hyvin ja niillä hankittaisiin hyvä/hyviö pakkeja tilalle (mielellään vielä suomalaisia).
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Omalla tavalla hyvääkin..

Eikös Kantorin peli esitykset kuitenkin ole olleet laskusuhdanteessa. Nyt jos saadaan hyvät rahat Kantorista jää auki yksi ulkomaalaispaikka sekä on rahaa ostaa suomesta kotimaalainen pelaaja (sopimus ulos). Ja koittaa kalastaa vielä pohjoisamerikasta ja/tai itäeuroopasta vielä pelaajia.
Jos Kantor itse haluaa lähteä, niin senkus menee, ei varmasti tee hyvää joukkue hengelle. Ainut pelko on miten suhtautuvat Vopat, Mrazek ja Zidlicky tähän kuvioon.

Ja vielä, se parempi pelaaja ei välttämättä halua mennä venäjälle, eikös Kantor ole sen ikäinen että koulussa on Venäjän kielitullut opittua. Muutenkin helpompi Tsekki on Venäjän sarjaan saada kuin Laamanen tai Peltola.

Mitenkäs on Vesa Viitakosken saatavuus, nyt vaan Tampere/Lahti akselilta kavereita Stadiin. Tosin jättäkää Peltomaa Tampereelle :)
(turkulaisia on tarpeeksi joukkueessa)

Anteeksi tekstin sekavuus, myöhemmin editit, nyt salille.
 

Bacardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen on hyvä väri..
Miten suhtautuu..

Ainakaan ei tarvitse pelätä miten Zidlicky suhtautuu, koska hän ei pahalla katso mikäli Kantor siirtyy pois. Kantor ei tunnetusti ole se mukavin jannu joukkueelle, ja mm. Zidlicky ei tosiaan vastusta moista siirtoa. Muutaman kauden Suomessa pelannut Zidlicky laittaa nimittäin Kantoria aika halvalla muille, nuoremmille pelaajille esim. harjoitusten yhteydessä

Varma tieto.
 

hege

Jäsen
Vaikeaa voi olla samantasoisen puolustajan hankkiminen, kun brändiin ei oikein noita ulkomaaneläviä mahdu ja hyökkääjistäkään ei oikein voi ketään laittaa pois. Tosin mielestäni ketään ei kannata väkisin pitää joukkueessa ja meillä kuitenkin on yksi ulkomaalainen liikaa riveissä ja nyt tarjoutuisi sellainen ennennäkemätön tilanne, että joku lähtisi pois joukkueesta ilman että IFK joutuisi maksamaan pelaajan palkat seuraavalle vuosikymmenelle asti. Simicekin palattua riviin olisi kuitenkin jonkunlainen ratkaisu tehtävä ja ei välttämättä kovin toimiva ratkaisu ole sekään, että ulkomaalaisista joku istuu vuoronperään katsomossa. Itseasiassa pitänee olla tyytyväinen Penan scouttaukseen, kun kaikki ulkomaalaiset ovat "korvaamattomia".

No onneksi voi fantasiamaailmassa suunitella Kantorin korvaamista Jerellä ja Jarskilla. Tosielämässä saa sitten jännittää tuleeko sieltä Timo, Santeri vai Antti...
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Animal

Viestin lähetti Carlos
En tiedä missä kunnossa The Jere on tällä hetkellä, mutta olisikohan mitenkään mahdollista että niillä ryssien kipurahoilla Nääsville suostuisi luopumaan näistä lopuista kuukausista mitä Jeren sopimusta on jäljellä, ja antamaan kaverin meille kotiin? Eli:

Kantorin kipurahat --> Nashville
Kantorin palkka + pieni bonus --> Jere Karalahden taskut

En tiedä mistään mitään, mutta minusta kuulostaisi aika loogiselta, ja näin myös kantrikaupunki saisi jotain edes pientä iloa tästä vikatikistään. Jos Jere on yhtään kondiksessa, myös Hifk voittaisi tässä, suunnilleen Kantorin hinnalla mies joka ei häviä urkurille millään pelin osa-alueella, päinvastoin.

Tai sitten Honey. Kultanen on tiettävästi teoriassa mahdollista saada, mutta rahaa täytyy irrottaa vino pino. Olisiko tässä se puuttuva pino, mihin meillä ei ilmeisesti ollut ainakaan ennen tätä varaa? Ei olisi huono vaihtoehto tämäkään, vaikkakin kyllä fysiikassa jäätäisiin tappiolle.

Jos näin tulee käymään että saataisiin Karalahti niin laulan aariaa koko yön niin että naapuritkin tietää. Jos vielä kultanen siihen messii ni voipi mennä toinenkin yö.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Miten suhtautuu..

Viestin lähetti Bacardi
Ainakaan ei tarvitse pelätä miten Zidlicky suhtautuu, koska hän ei pahalla katso mikäli Kantor siirtyy pois.

Varma tieto.

Ja sitten se lähde. Mistä sinä tämän tiedät? Yhtä hyvin minä voin ruveta täällä uhoomaan, että TIEDÄN Kanttorin tilalle tulevan Kimmo Timosen. Varma tieto. Vai mitäs luulet? Miksi TÄSTÄKIN ketjusta muodostui HUHUKETJU (anteeksi kun huusin, kiihdyin hyppyselisen)?

Jos tämä tähän malliin menee, niin ennen siirtorajan umpeutumista meillä on huhujen mukaan Mario Lemieuxin lisäksi tulossa pari kovan tason "bilettäjää" kuten Theo Fleury ja J.Karalahti. Ja taas varma tieto.

Nyt tämä touhu rupeaa riipomaan jo aikuistakin ihmistä...

HUHUJA, prkl...
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti hege

Simicekin palattua riviin olisi kuitenkin jonkunlainen ratkaisu tehtävä j

Mielestäni tämä ei ole ongelma eikä mikään Simin tämän kauden otteiden perusteella: istukoon vaikka katsomossa jos ei muuta keksitä. Joku ulkomaanelävä pakistoon Urkurin tilalle ja Kultsi näillä rahoilla kotiin.

Kyllä se oli taas kiva avata kone pitkän päivän jälkeen(jonka vietin totaalisessa mediapimennossa).. kantor on ehdottomasti suosikkipuolustajani joukkueessa, joten kyllä stuntin pitää olla kovatasoinen. Vaatimukset samat kuin Robertilla: hyvä ylivoimalla, perusvarma omassa päässä ja ihan helvetin KOVA! Niitä avojään pommeja jään kaipaamaan..
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko tämä ulkomalaissekoilu alkoi, kun hommattiin kuudes ulkomaalaispelaaja Mrazek. Vaikka ihan kelpo pelimies ilmeisesti onkin, niin uskon vakaasti ettei kovinkaan moni IFK fani olisi varsinaisesti kiukusta puhissut, jos sen hetkisen iskukyvyn takaamiseksi olisi hommattu Ville Immonen ja lisäksi joku kova ulkomaalaispuolustaja olisi tullut tilalle, mutta on olemassa fiksu tapa ja sitten se IFK:n tapa, joka on yleensä kaikkein kallein ja samalla joukkuetta eniten heikentävä. Itse The Great Pentti on myöntänyt, että puolustajaa tarvittaan, niin mennään hommaamaan sitten hyökkääjä tsekeistä, kun 160 km:n päässä olisi ollut kotimainen hyökkääjä vailla seuraa ja vielä sellainen, josta vielä vuosi sitten oltiin aidosti kiinnostuneita. Jos Mrazek olisi kotimainen pelaaja, niin mikä ettei, mutta ei kyllä mikään ulkomaalaisvahvistuksen kriteereitä täyttävä pelaaja.

Sen minä vaan sanon, että jos Kantor lähtee Dynamoon, niin on toi meidän puolustus kyllä aika avuton.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Juu ei Pentti-hyvä, älä nyt tuota Kantoria mihinkään päästä, jos et nyt jotain super-simpannssia sieltä Afrikan scoutti-matkaltasi ole matkaarkkuusi haalinut. Pojalle pieni palkankorotus, pidetään jannu meillä ja tyytyväisenä.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Animal

Viestin lähetti cobol
Sen verran ristiriitaista tietoa jaat koko ajan. Välillä ei ole kukaan IFK:sta lähdössä, välillä ei ole valtuuksia, välillä on lähdössä korvauksilla, välillä koko Kantor-asia on täysin keksittyä, sivukaupalla paskaa. Hoh-hoijaa.

Älä lässytä asemalaiturilla. Lainaa minun tekstiäni, jos haluat jotain minun kirjoittamaani oikeasti kommentoida, mutta älä jatkuvasti yritä laittaa omia kirjoituksiasi minun kirjoittamakseni. Olen monta kertaa aiemminkin asiasta sinulle sanonut.

IFK:n osalta Kantorin tilanne on selkeä. Epäselvyydet on ihan muualla kuin IFK:ssa ja se on muiden ongelma kuin IFK:n. Kantor ei lähde IFK:sta mihinkään, jos ei joku halua lyödä pöytään sellaista tarjousta, että siitä ei kannata kieltäytyä. Tilanne on täydellisesti IFK:n omissa käsissä, vaikka sinä asemalaiturilla epätoivoisesti muuta haluaisitkin toivoa. Naurettavaa, mutta mitä muuta voi narrilta odottaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olis Penalla hyvä mahdollisuus tehdä Kantorin kanssa parin vuoden jatkosopimus ja korottaa miehen liksaa jos siinä jotain tarkistettavaa on(ilmeisesti on). Toki kenenkään edessä ei pidä alkaa nöyristelemään, tosin Penasta on pirun vaikea kuvitella että hän jonkun edessä nöyristelisi.
Jos ei jatkodiili kelpaa palkankorotuksineen (tämä kausi loppuun asti kuitenkin vanhalla sopimuksella/liksalla), niin tervemenoa karvakäsi. Korvaajia kyllä löytyy varmasti!!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tiedote?

Mistä Kantoria koskevasta HIFK:n juuri julkaisemasta tiedotteesta Anu tuossa äsken puheli? Onko siis nyt tullut jotain uutta johdon taholta? En kuullut ihan tarkasti, mutta eikös se näin mennyt..?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Hockey Night

HN kertoi, että ifk:n johto on kiistänyt heille Kantorin olevan siirtymässä Dynamoon kesken kauden.

Loistavaa, jos tämä stoori saa vihdoin viimein tällaisen lopun. Ei Kantor ole korvaamaton, mutta tässä vaiheessa kautta meillä ei olisi todellakaan varaa luopua hänen tasoisestaan pakista.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Animal

Viestin lähetti TheAnimal
Lainaa minun tekstiäni, jos haluat jotain minun kirjoittamaani oikeasti kommentoida, mutta älä jatkuvasti yritä laittaa omia kirjoituksiasi minun kirjoittamakseni. Olen monta kertaa aiemminkin asiasta sinulle sanonut. .

1. Mähän lainasin vaan sun omaa tekstiäsi. Syytit minua siitä, että en ollut yksilöinyt sun löysää löpinääsi Venäjästä. Hyvä, minä yksilöin sen. Laitoin sen löysän löpinäsi esille. Se oli sun tekstiä se löpinä , ei todellakaan mun! Voi toki olla, että olet sen löysän jo tapasi mukaan poistanut tästä ketjusta. Kas näin sen löysä löpinäsi meni:

Viestin lähetti TheAnimal
Tästä voisi kertoa montakin mehevää juttua. On se merkillinen maa. Jonkin verran on ollut "ilo ja kunnia" seurata nykypäivän venäjänkauppaa ja ei voi kuin päätä pyöritellä. Veroja kierretään miten huvittaa, rajan yli mennessä (jos sen yli nyt edes pääsee..) kuljetuksen arvo on ihan jotain muuta kuin mitä se todellisuudessa on. Kuljettajalle lyödään rahaa taskuun, että voi lahjoa paikallisia "viranomaisia" aina milloin mistäkin syystä ja niitä syitähän löytyy. Kuljetus puretaan sitten keskellä yötä olosuhteissa, jotka ainakin suomalaisittain vaikuttavat vähintäänkin oudoilta.


Eihän siinä mitään pahaa sinänsä ole, mutta muut puhuvat tässä ketjussa Robert Kantorista...

2. Missäs olet mulle monta kertaa aiemmin sanonut, että yritän laittaa omia kirjoituksiani sinun kirjoittamiksi? Pistä vaan rohkeasti näytille -;)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Hockey Night

Viestin lähetti Johannes
HN kertoi, että ifk:n johto on kiistänyt heille Kantorin olevan siirtymässä Dynamoon kesken kauden.

Loistavaa, jos tämä stoori saa vihdoin viimein tällaisen lopun. Ei Kantor ole korvaamaton, mutta tässä vaiheessa kautta meillä ei olisi todellakaan varaa luopua hänen tasoisestaan pakista.

Jep, näin minäkin olin kuulevinani. Hyvä homma jos niin on, Kantor kannattaa pitää kunhan miehen pelimotivaatio ei murene. Tätä tiedotetta ei kuitenkaan toistaiseksi löydy mistään. Onko tulossa?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
On tässä aina se vaara, että Dynamo lyö sellaisen määrän rahaa tiskiin, ettei ifk:n kannata pitää Kantoria.

Näin sanoi The Animal tuossa vähän ylempänä ja kai se aina on totta, vaikka kuinka haluttaisiin uskoa jotain muuta.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Hockey Night

Viestin lähetti Pärde
Jep, näin minäkin olin kuulevinani. Hyvä homma jos niin on, Kantor kannattaa pitää kunhan miehen pelimotivaatio ei murene.

No ainakin tähän asti on miehen moraali toiminut. Erittäin hyvin pelasi tänäänkin. Jäisin kaipaamaan, uskomattomia pommeja jatkuvasti...

EDIT:
Sen verran vielä, että pistää vihaksi tämä omaan pesään kuseminen eli tällaiset "varmat tiedot" tai "kuulin mutsin veljen ainoan siskon ainoalta lapselta"-tarinat. Pidetään ne vain omana tietona, niin kauan kun mies pelaa meillä.

Minäkin nimittäin kuulin itseni sanovan, että kuulemma eräs jokeri-pelaaja ajaa takaapäin erästä toista jokeri-pelaajaa ja siksi tämä toinen jokeri-pelaaja on aina turvallaan, eräänlaisena esileikkinä. Mutta en minä sitä minään totuutena tänne kirjoita.
 
Viimeksi muokattu:

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
On tässä aina se vaara, että Dynamo lyö sellaisen määrän rahaa tiskiin, ettei ifk:n kannata pitää Kantoria.
Tässähän ei ole mitään pahaa, jos sitä rahaa on TODELLA paljon. Sillä ostetaan sitten joku kotimainen pakki tai kaksi pudotuspelien ulkopuolelle jäävästä joukkueesta. Mielenkiintoisempaa on jos Kantor lähtee, vaikka HIFK ei antaisikaan pelilupaa. Jos Kantor sitten tästä huolimatta pelaisi Dynamossa, niin ainoa vaihtoehtohan olisi laittaa Jere kehiin vaikka keskenkuntoisenakin. Ihan vaan jotta voisimme näyttää, että osataan sitä meilläkin pyllyä pyyhkiä pelikielloilla! Siinä se olisi The Penalle näyttöpaikka.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Nelosen..

..urheilu-uutisten mukaan

"Ifk:n valmennusjohto sanoi, että Kantorin siirto Dynamoon on täysin tuulesta temmattu".
 

JanJ

Jäsen
Alpo lehdistötilaisuudessa

Tässä nauhalta sanasta sanaan:
No, se mitä siitä on sanottu pitää varmaan paikkansa.

Sen sijaan että me myytäis pelaajia, mä luulen että me tarvittais pelaajia. Meillähän on kaksi puolustajaa siitä porukasta pois mikä lähti... kun me lähdettiin liikkeelle. Kurvinen ja Lehtonen.

Mä en oikein tiedä mikä tämä juttu on. Tää on niinku aika outua touhua. Jos nää kaikki jutut mitkä olen kuullut pitää paikkansa niin outoa touhua, joku seura pistää meidän pelaajan Venäjän liigan listalle. Vaikka hän... pelaajalla on meille virallinen sopimus ja siis mitään transfer cardeja, mitään sopimuksia ei olla teh... purkamassa eikä mitään ni tää on aika viidakkoa. Et tota mä en tiedä missä täällä oikein mennään. Mutta kai se selvii huomenna kun Pena tulee, tulee takaisin.

Mutta että Roobertti pelas erittäin hyvän pelin taas tänään ja.. ei siinä tietysti mitään, tottakai hyviä pelaajia halutaan ympäri maailmaa mutta tässä on hiukan tragikoomisia piirteitä täs touhussa. Ei meillä nyt ihan niin suuri viidakko vallitse miltä tää näyttää.

Jos tää siis pitää paikkansa että ne on virallisesti pistänyt meidän pelaajan ja antanut sille numeron ja pannut sen sinne... rekisteröinyt ilman transfer cardia niin kyllä se kertoo niitten touhuista aika kummallisia, kummallista. Eihän se on mahdollista! Ei sellasta voi tehdä!

Entä mitä sanoi Robert Kantor?
Haluatko lähteä Venäjälle?
- En tiedä vielä, en ole ihan varma.
Onko sinulla sopimus?
- Eee... en allekirjoittanut vielä sopimusta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: Alpo lehdistötilaisuudessa

Viestin lähetti JanJ

Entä mitä sanoi Robert Kantor?
Haluatko lähteä Venäjälle?
- En tiedä vielä, en ole ihan varma.
Onko sinulla sopimus?
- Eee... en allekirjoittanut vielä sopimusta.

No eipä kuulosta kovin innokkaalta jatkamaan HIFK:ssa...
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käymään vaan tänne.......

Täytyy vaan toivoa, että jos Dynamo tosiaan latoo pöydälle riittävän suuren tukon fyffelaattoria ja Kantor lähtee, niin niillä rahoilla myös hankittaisiin pelaaja PAKISTOON, vaikka niistä hyvistä pelaajista joutuu paljon pulittaakkin. Tällä tarkoitan sitä, että ajateltaisiin nyt ensin sitä urheilullista menestystä ja sitten viivan alle jäävää € määrää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös