RIP-ketju

  • 2 901 812
  • 11 686

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
En nyt jaksa perustaa ketjua, johon listataan elossa olevia ihmisiä, joten postaan tämän uutisen tänne:
Clint Eastwood elää


Mielestäni tarpeeton uutinen, sillä ainakin me keski-ikäiset kukkupillit tiedämme että viikatemiehen saapuessa Clint kaivaa Smith & Wessonin povaristaan ja avaa tulen ensin. Tämän jälkeen Clyde korjaa raadon pois.
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Tämä on vähän outoa mutta levätköön Burt Young rauhassa. Parhaiten mies muistetaan tietenkin Rocky-elokuvien Pauliena mutta oli ikimuistoinen myös muunmuassa yhdessä Sopranos-jaksossa ja tietenkin Chinatownissa ja Once Upon A Time In Americassa.

"Outoa" tässä oli että mies kuoli jo melkein pari viikkoa sitten 8.10 mutta tytär ilmoitti siitä vasta nyt.

Mies oli ikimuistoinen "pienten roolien" näyttelijä.

Eikä unohdeta Amityville II:sta, jossa näyttelee perheenisää. Kyseinen leffa esitetään muuten Kino Reginassa ke 22.11.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kuten tuonne kausiketjuunkin kirjoitin, niin kaikkien aikojen tärkein henkilö Manchester Unitedissa ja kaikkien aikojen paras englantilainen pelaaja on nyt poissa. Olihan Charlton sairastanut Alzheimeria jo pitkään, että sikäli armollinen kuolema, mutta on tämä silti todella pysäyttävää.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katselin joskus 1994 tai 1995 televisiosta Bobbyn ja Ryanin jalkapallokoulua. Bobby oli tietenkin Bobby Charlton ja Ryan oli Ryan Giggs. Siitä lähtien olen ollut enemmän tai vähemmän Manchester Unitedin puolella pelejä katsoessani. Toki keväällä 1997 oli tiukka paikka, kun Borussia Dortmund ja Manchester United kohtasivat Mestarien Liigan välierissä. Olen tyytyväinen, että Dortmund eteni silloin välieristä finaaliin ja aina mestariksi. Mutta joka tapauksessa Bobby Charltonilla on suuri merkitys sille, että minusta tuli Manchester Unitedin kannattaja ja arvostan häntä erittäin suuresti. Levätköön Bobby rauhassa.
 

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto,Real Madrid,Jaquars
Katselin joskus 1994 tai 1995 televisiosta Bobbyn ja Ryanin jalkapallokoulua. Bobby oli tietenkin Bobby Charlton ja Ryan oli Ryan Giggs. Siitä lähtien olen ollut enemmän tai vähemmän Manchester Unitedin puolella pelejä katsoessani. Toki keväällä 1997 oli tiukka paikka, kun Borussia Dortmund ja Manchester United kohtasivat Mestarien Liigan välierissä. Olen tyytyväinen, että Dortmund eteni silloin välieristä finaaliin ja aina mestariksi. Mutta joka tapauksessa Bobby Charltonilla on suuri merkitys sille, että minusta tuli Manchester Unitedin kannattaja ja arvostan häntä erittäin suuresti. Levätköön Bobby rauhassa.
Mä katoin kanssa miten mä muistan että olis ollu vuosi 1995.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lepää rauhassa Aira Samulin..
Kunnioitettavaan 96 vuoden ikään hän ehätti ja eli kyllä loppuun asti täysillä. Muistoissamme Airan elämä toki jatkuu. Rauhaisat levontoivottelut täältäkin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ohhoh, luulin että Aira elää ikuisesti. Enää ei tarvitse miettiä sitä, millaisen maailman jätämme Aira Samulinille. Rauhaisat levot.

Alla uutinen eiliseltä.
Kieltämättä tuli eilen tätä lukiessa mieleen, että noinkohan on ihan pelkkää "syysflunssaa". Edellisellä kerralla muistaakseni Aira antoi itse kommentteja poissaolostaan kun nyt ne antoi lapsenlapsi. Toki tuon ikäisellä se ihan perus syysflunssakin voi olla kohtalokas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös