Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen)

  • 3 496
  • 85

redpecka

Jäsen
Spede piti palaverin itsensä kanssa. Saija kirjoitti puhtaaksi:

1/5 pistetaulukko:

@FASlapsi 3200
@mikko600 3000
@WarWas 2000
@Spire -400
@CuJo#31 -600

Fassuttelija hyväntekeväisyysjulkkiskierrokselle

2/5 pistetaulukko:

@Ikävänkantaja 1700
@peksa 600
@Arnold 500
@Unkka 400
@Kauko Viisas 000

Ikävä hyväntekeväisyysjulkkiskierrokselle

Näyttää siltä, ettei täyttä kolmatta kierrosta saada aikaan, joten jos ei ole perjantaiaamupäivään mennessä kukaan ilmoittautunut, pakotetaan kisaan mukaan heikoimmin menestynyt kilpailija eli Cujo (-600).

3/5 osallistujat ovat siis (starttaa perjantaina noin puoliltapäivin)

@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva
(Cujo?)

3/5 voittaja hyväntekeväisyysjulkkiskierrokselle ja kaksi parasta lohkokakkosta myös, jotta saadaan viisi kisaajaa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haloo, kuuleeko @teemu73 Porissa? Elämme vuotta -85-89 Kymppitonnissa ja sinullahan on kai kaikki tämän aikakauden jaksot veehooässällä? Joten kiinnoistaisko tulla kisaamaan oikeista jeneistä? Säännöt ja ohjeet ketjun ekassa viestissä.
Salmelainen kerkes pyytään Napakymppiin just samaan aikaan, niin en millään kerennyt. Mutta Kolmosvisaan tai Megavisaan tulen mielelläni, jos sellaisen järjestät seuraavaksi. Niin tai Spede specialiin, niitä ainakin on ollut veehooässälläkin.
 

redpecka

Jäsen
Julkkishyväntekeväisyysfinaali. Alkaa näillä näkymin perjantaina puolilta päivin. Mukana seuraavat julkimot vasemmalta alhaalta lukien:

@FASlapsi
@Ikävänkantaja
@Espoon Siniset
@mikko600
@Patarouva

Jos haluaa kustomoida boksiaan niin ennen lähetyksen alkua voi esittää toivomuksiaan. Myös oman laatikon voi ottaa mukaan, laittaa vaan tähän ketjuun kuvan boksin prototyypistä niin kahtellaan kelpuutetaanko kisaan.

Jos on jotain kysyttävää niin kysykää.

T: Saija H.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yläkerran laatikkoa ei muuten kustomoida, minä olen siellä edelleenkin ja viekää joku noi tyhjät pois ja tuokaa lisää kaliaa varastoon.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Julkkishyväntekeväisyysfinaali. Alkaa näillä näkymin perjantaina puolilta päivin. Mukana seuraavat julkimot vasemmalta alhaalta lukien:

@FASlapsi
@Ikävänkantaja
@Espoon Siniset
@mikko600
@Patarouva

Jos haluaa kustomoida boksiaan niin ennen lähetyksen alkua voi esittää toivomuksiaan. Myös oman laatikon voi ottaa mukaan, laittaa vaan tähän ketjuun kuvan boksin prototyypistä niin kahtellaan kelpuutetaanko kisaan.

Jos on jotain kysyttävää niin kysykää.

T: Saija H.
Laatikkoni on passeli ja voin ottaa sen mukaan. Shearerin kuvan voi poistaa, sillä se oli minulla vain lainassa @mikko600 ja en halua laittaa tilalle Alatensiön kuvaa, koska jollakin tavalla aavistan, että se ei olisi sovelias valinta tähän rennohkoon kilpailuun. Shearerin tilalle haluan Neumannin kuvan. On sitten kivempi kuunnella kasetilta Kerjäläisten valtakuntaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä haluaisin Timo T.A. Mikkosen kuvan omaan laatikkooni, siinä vasta vireä nuori mies, sotilaallinen ryhti ja haukan katse!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
On myös hyvä laulamaan. Olen kuullut joskus kun esitti Sinatran kappaleen ”My Way”.
Joulu on sen verran lähellä jo, että Joulusydän soimaan Tänään, tässä ja nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös