Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen)

  • 3 496
  • 85
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tervetuloa. Olet kolmoskauden kolmas osallistuja. Tänään pyörähtää kakkoskausi käyntiin.

Keskushyökkääjän paikka on toki vaativa, mutta yritetään täyttää se parhaani mukaan.

(Joskus Väisäsen Kymppitonnissa selostajalegenda JP Jalo oli kilpailemassa ja hän kertoi kilpailijat jääkiekon avauskentällisen tyyliin eli ylärivin kopeissa oli hyökkäysketju, alarivin kopeissa pakkipari. Ja Riitta Väisänen maalivahtina. Jalo oli itse muistaakseni oikea puolustaja eli viitoskopissa.
 

redpecka

Jäsen
Keskushyökkääjän paikka on toki vaativa, mutta yritetään täyttää se parhaani mukaan.

(Joskus Väisäsen Kymppitonnissa selostajalegenda JP Jalo oli kilpailemassa ja hän kertoi kilpailijat jääkiekon avauskentällisen tyyliin eli ylärivin kopeissa oli hyökkäysketju, alarivin kopeissa pakkipari. Ja Riitta Väisänen maalivahtina. Jalo oli itse muistaakseni oikea puolustaja eli viitoskopissa.
Haha. En muista tällaista, mutta hyvä vertaus 10-tonni-settingistä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onko jokin promilleraja osallistumiseen? Tuota jaksoa seuratessani pohdin vaan, onko koskaan mahdollisuuksia.
 

redpecka

Jäsen
Onko jokin promilleraja osallistumiseen? Tuota jaksoa seuratessani pohdin vaan, onko koskaan mahdollisuuksia.
Voi rakas! Älä ole promilleista huolissasi. Laatikoista löytyy jokaisen oman toivomuksen mukaiset raiderit. Kuuluu formaattiin.

Tulkitsenko nyt oikein, että tulet kolmoskauden viimeiselle paikalle oikeaan alakulmaan? Tähän mennessä kolmoskaudelle on ilmoittautunut seuraavat:

@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva

T: Saija
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Voi olla, että vkl-primetimessä on hektistä, mutta jos kolmoskausi menee viikolle niin tahti on alussaluvattu señoriittamaisen lunggi. Pidetään sinut varalla. Mahdollisesti olisit neloskauden ensimmäinen?

Tämä hyvä diili. Ilmoitan mahdollisista varmoista peruutuksista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuo kakkoskausi tuntuu kestävän pitkään. Kolmoskauden aloitus taitaa viivästyä. Pahimmoilleen olen ke varsinkin ja osittain myös to varsin estynyt, kun pitää tienata leivän päälle voinappeja.
 

redpecka

Jäsen
Tunteeko kukaan ketään spedee, joka saatais viidenneksi kisailijaksi kolmanteen erään?

Minä tiedän yhden ja aion nyt pirauttaa sille:

Haloo, kuuleeko @teemu73 Porissa? Elämme vuotta -85-89 Kymppitonnissa ja sinullahan on kai kaikki tämän aikakauden jaksot veehooässällä? Joten kiinnoistaisko tulla kisaamaan oikeista jeneistä? Säännöt ja ohjeet ketjun ekassa viestissä.
 

redpecka

Jäsen

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kolmoskausi starttaa perjantaiaamuna kun palstaspedelegenda on saanut hankittua voinappinsa. Osallistujat ovat:

@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva

Viides kisailija tuohon vielä tarvitaan. Jos ei ole perjantaihin mennessä löytynyt niin sovelletaan.

Tällä aikaa voitte katsoa tätä yö-teeveetä. Ajatelkaa, että tuossa on ripaus alkuräjähdyksen taustakohinaa!



Kohinaa… Voi hitto, mikä mahtoi olla ohjelman loppuratkaisu? Pitikin taas nukahtaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kolmoskausi starttaa perjantaiaamuna kun palstaspedelegenda on saanut hankittua voinappinsa. Osallistujat ovat:

@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva

Viides kisailija tuohon vielä tarvitaan. Jos ei ole perjantaihin mennessä löytynyt niin sovelletaan.

Tällä aikaa voitte katsoa tätä yö-teeveetä. Ajatelkaa, että tuossa on ripaus alkuräjähdyksen taustakohinaa!



Huomautan ennakkoon, että joudun perjantai-illaksi siirtämään laatikkoni Isomäen jäähalliin. Toivottavasti huutelu ei häiritse liikaa ohjelmaa. Varoitan myös mahdollisista kompuroinneista vastauksissani.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Huomautan ennakkoon, että joudun perjantai-illaksi siirtämään laatikkoni Isomäen jäähalliin. Toivottavasti huutelu ei häiritse liikaa ohjelmaa. Varoitan myös mahdollisista kompuroinneista vastauksissani.
Paitsi jos tulet vasempaan yläkulmaan eli niin sanotusti oikean laiturin koppiin, minä olen siellä herra ja hidalgo ja koppi ei siirry minnekkään!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paitsi jos tulet vasempaan yläkulmaan eli niin sanotusti oikean laiturin koppiin, minä olen siellä herra ja hidalgo ja koppi ei siirry minnekkään!!
Höpsis! Pääset sinäkin kunnolla Isomäen tunnelmaan. Tai sitten jaetaan koppi. Sinä saat kopin puolikkaaseesi Wunderbaumin ja minä omaani Alan Shearerin kuvan ja Arskan jemmaamat oluet.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Höpsis! Pääset sinäkin kunnolla Isomäen tunnelmaan. Tai sitten jaetaan koppi. Sinä saat kopin puolikkaaseesi Wunderbaumin ja minä omaani Alan Shearerin kuvan ja Arskan jemmaamat oluet.
Et tule minun koppiini ja kiitos vinkistä missä on lisäkaljaa, käväisempä heti hakemassa ne.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolmoskausi starttaa perjantaiaamuna kun palstaspedelegenda on saanut hankittua voinappinsa. Osallistujat ovat:

@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva

Viides kisailija tuohon vielä tarvitaan. Jos ei ole perjantaihin mennessä löytynyt niin sovelletaan.

Tällä aikaa voitte katsoa tätä yö-teeveetä. Ajatelkaa, että tuossa on ripaus alkuräjähdyksen taustakohinaa!



No niin @Steril , sinun aikasi on koittanut loistaa! Tsemppiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös