Rautakanki putosi lähelle kissaa HIFKin toimiston edustalla!!

  • 14 901
  • 121

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, yleisön pyynnöstä (huolimatta) on aivan pakko ottaa esille tämäkin epäkohta, sillä olemme SM-liigakeskustelun puolella havainneet, että HIFK-ketjujen määrä ei kerta kaikkiaan riitä mihinkään.

Joten kaikki HIFK-asiat on saatava julki myös täällä vapaan puolella.

HIFK muuten kiistää rautakanki-tapauksen, hah!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Yllätyksekseni en löytänyt mitään tietoa osoitteesta hifk.fi, joten haluaisinkin kysyä tri Kuumeelta, mikä on kissan tila?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tohtori kuumeen suvun aikaisemmista vaiheista löysin kuvauksen.

Tänä vuonna on ilmestynyt hieno Aarne Honkavaaran elämänkerta - Dynamo rakkaudesta jääkiekkoon - .

Sivuilla 283-284 kerrotaan maajoukkueen lääkäristä Paavo Pankamaasta ja kerrotaan kuinka tri Pankamaa löytää a) kooveen Rauno Lehtiöltä korkeaa verenpainetta, jonka vuoksi on jääkiekkoilu lopetettava kokonaan b) ilveksen Jorma Peltoselta selkänikaman murtuman, joka voi johtaa täyteen halvaantumiseen ja c) tps:n Juuso Wahlstenilta "sydänvian" ja määrää hänet jatkotutkimuksiin. Juuso kieltäytyy tutkimuksista ja sanoo "uskon näihin juttuihin vasta, kun ensimmäinen tapparan mies raakataan".

Dynamo Honkavaara sanoo kirjassaan "En usko, että Pankamaa teki nämä ratkaisunsa seurasyistä vaan hän oli ilmeisesti ylivarovainen" ja Paavo Pankamaa oli henkeen ja vereen tapparan kannattaja, joka oli vasta muutaman vuoden asunut Tampereella eikä ollut koskaan aikaisemmin ollut missään tekemisissä jääkiekkoilun kanssa. Nyt oli siis tps:n, ilveksen ja kooveen parhaat miehet ehdotettu poistettaviksi maajoukkueesta ja määrätty lopettamaan jääkiekkoilu. Tapahtumavuosi on 1964.

Tutulta kuulostaa. Olisiko tri kuumeen isoisä tämä dr Pankamaa. Dr kuume voisi ifk:n lääkärinä löytää jonkun sopivan "vian" Cipruksesta.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tohtori Kuume on todellakin enemmän naistenlääkäri, mutta eiköhän se eläimen tutkiminenkin onnistu. Ja yhden latvialaisenkin.

Tilanteen tekee mielenkiintoiseksi se, että kissa on viety hoitoon salaiseen paikkaan ja sen terveydentilasta tiedotetaan kuulemma huomenna puolenpäivän aikaan. Siis mitään tietoa ei ole tarjolla sitä ennen!

Tuo Pankamaahan vaikuttaa ihan helvetin mukavalta veikolta ja todellakin, tarkemmin ajateltuna, saattaa olla isäni, jolla on 62 lasta ympäri Suomea. Tulevan perinnön arvo on siten ainoastaan noin 1 milj/euroa per pää.

Isäni setä, Igor Kuume, asuu Venäjällä ja toimii plastiikkakirurgina. Hän joutui paikkaamaan sen tv-dokumentissakin esiintyneen miespolon, jolta karhu söi nenän ja puoli naamaa. Igorin kätten jälkiä paikattiin sitten myöhemmin lisää Sveitsissä ja sieltä kysyttiin, että oliko sillä karhulla veitsikin! Niin karmeaa jälkeä kuulemma!

No, kun Igor oli operoinut miehen, hän oleili vähän aikaa sukumme parantolassa Vienan-karjalassa, missä herätti suurta ihmetystä, että mies laihtui laihtumistaan sairaalassa maatessaan. Todella rankkaa, ensin karhu vie nenän, ja sitten vielä paino putoaa 26 kiloon. Asiaa tutkittiin ja pian syy selvisi. Igor, joka vei henkilökohtaisesti ruoat potilaiden huoneisiin, huusi aina kun tökkäsi bratwurstit ja hapankaalit sisään huoneeseen, että "näitä on sitten kolme per nenä!".

Ja miesparka ei uskaltanut ottaa mitään...

Nyttemmin hän voi hyvin, kun pääsi Sveitsiin ja etsii Igoria kuulemma elämäntehtävänään.

Taidan kysyä Igorillta onko kissa viety rajan taakse?

Dr.Kuume - aina palveluksessa kun naistentaudeista on kyse
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Janos
Yllätyksekseni en löytänyt mitään tietoa osoitteesta hifk.fi, joten haluaisinkin kysyä tri Kuumeelta, mikä on kissan tila?

Minua taas huolestuttaa rautakangen tila... tri Kuume?
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Kyylläpä kyllä

Viestin lähetti Tinde


Minua taas huolestuttaa rautakangen tila... tri Kuume?

Näinpä. Mitä te siitä katista. Typerä se on kuitenkin ja haisee. Ja alisuorittaa ensi kauden vimeisen päälle (peluutetaan väärässä roolissa). Oikein sille. Mutta miten on käynyt rautakangelle, joka kai paremmin tunnetaan Pauli Levokarina? Tipahtiko korkealta? Vai ymmärsinkö kaiken ihan väärin? Ja vielä tahallani?
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asiasta tietämättömille tiedoksi. Kanki on minulla, tarkemmin ottaen Tepolla. Hän on tarkka siitä koska hän sen löysi ja ainoastaan hän saa esitellä sitä muille. Tohtori Kuumeelta kyselisin miksi hän ei muuten tullut Jakiksen Tebikselle, niin kuin oli puhe. Kerroin tuolla toisaalla jo sen päivän tapahtumista. Mutta selvennyksen vuoksi: kissa on siis nähty Vallilassa mutta se pääsi karkuun koska juttelin poliisien kanssa Pasilassa. Koiran jälki taas on nähty kissan oletetun olinpaikan läheltä. Oletan koiran syöneen kissan.

Mutta eilen olin taas etsimässä kissaa, tai oikeammin koiraa. Mattihan löysi sen koiran jäljen, eli puntit on tasan koska Teppo löysi kangen. Mukaani otin tietysti kangen ja spraymaalit. Ajattelin haukata happea ennen koiran etsintää Vallilan suunnalta ja kävelin Kaivariin. Siellä näin sen. Koira. Innostuin oitis nähtyäni tuon lyhytkarvaisen mustan koiran.

Matti: ”Hah, mikä tuuri. Olisin saanu ettii koko päivän tota koiraa Vallilasta koska se on täällä.”
Teppo: ”No niin kyl olisinki.”

Kävelin kangen kanssa koiran luokse ja kysyin omistajalta:

Minä: ”Mitä äijä? On muuten siisti dogi. Varmaa kivaa olla sen kaa täällä? Onks toi koira muuten syöny kissaa viime aikoina?”
Koirankusettaja: ”Ai mitä sanoit?”
Minä: ”Niin, mä vaa etin yhtä kissaa ja tota mä näin sen luona semmosen jäljen. Mä luulen et koira on syöny sen. Et onks toi sun koiras syöny sen kissan?”
Koirankusettaja: ”No ei ainakaan minun tietääkseni.”
Minä: ”No mä ny kuitenkin tarkistan tän jutun.”

Samassa kumarruin koiran suuntaan ja tartuin sitä leuoista kiinni. Onneksi koira oli niin iso ettei minun tarvinnut kumartua paljon. Avasin sen suun ja kurkistin sisään. Ei mitään, kissan ei karvoja eikä mitään muutakaan. Mutta sitten, takahampaassa oli jotain ihmeellistä. Perkele, tuosta on otettava selvää. Tungin kättäni koiran suuhun kunnes jotain tapahtui. Koiran hammas osui käteeni. Onpas sillä terävät hampaat.

Minä: ”Kiva koira. Yritti nuolla mua mut varmaan hammas raapas. On muuten terävät hampaat ku näin iso haava tuli.”
Koirankusettaja: ”Hullu. Tuo oli kyllä aivan omaa syytäsi.”
Minä: ”Taitaa olla parasta mennä hakemaan laastari tuosta terkkarista.”
Koirankusettaja: ”Laastari? Luultavasti saat parit tikit.”
Minä: ”En mä kyl nyt oikee ehtis pelaa korttii ku pitää ettii sitä kissaaki.”

Otin kangen mukaan ja menin terveyskeskukseen jossa minulta kysyttiin onko jäykkäkoristus kunnossa. Vastasin ettei minulla ole ollut kouristuksia moneen vuoteen. Viimeiset olivat mahassa ja nekin loppuivat kun aloin syömään ainoastaan retiisiä, selleriä ja auringonkukansiemeniä. Hoitaja katsoi kysyvästi ja otti piikin.

Minä: ”Tulinks mä vahingos eläinlääkärille ku sillä on tommonen hevosille suunnattu piikki?”
Minä: ”No taisin tulla, kohta kirpasee ja...”

Heräsin vasta myöhään illalla ja käteni oli vähän kipeä. Kiva koira mutta tuollainen vahinko. Päätin lähteä kotiin mutta matkalla minun piti ostaa pesukoneeseen uusi vesiletku. Menin rautakauppaan.

Minä: ”Mun pitäis saada pesukoneeseen viiden metrin vesiletku.”
Myyjä: ”Viis metrii. Missä sä pidät sitä? Parvekkeella vai?”
Minä: ”Ei, kyl se on ihan siinä hanan alla. Mut kato ku mä pesen pyykkiä ni sit linkousvaiheessa se kone tuppaa lähtee liikkeelle. Nykyinen letku on niin lyhyt et se ottaa kiinni puolessavälissä linkousta ja sit siit tulee semmonen meteli. Kyl sä sen äänen tiedät. Ihan hirvee kolina ku se kone hakkaa seinään. Ni kato viis metrii ni sit se vois tulla vaik siihen eteiseen asti. Siitä mä tyrkkään sen sit takas.”
Myyjä: ”Kannattaisi varmaan tasapainoittaa se ennemminkin.”
Minä: ”Ai, pitääks mun niinku kantaa se jonnekkin niinku rengasliikkeeseen et ne laittaa siihen niitä semmosii painoja vai? Miksei niit niinku vois laittaa jo tehtaalla?”

Myyjä poistui yhtäkkiä takahuoneeseen. Hyvä kuulo hänellä, en minä aikaan kuullut puhelimen ääntä. Matti nyt ei ole vielä edes herännyt siitä piikistä. Sieltä kuului naurua, joku taisi kertoa jonkun jutun. Myyjä palasi ja kertoi minulle tarinan koneen alla olevista anturoista. Pitäisi kuulemma pyöritellä kohdalleen. Just joo, päätin mennä huomenna toiseen liikkeeseen.

Kävelin kotiin ja näin mainoksen missä kehotettiin syömään sellaisia pillereitä et lihakset kasvais paremmin. Onkohan vastaavia pillereitä oraville? Jos joku orava on syönyt tuommoisia pillereitä ja kasvanut niin isoksi että pärjää kissalle. Huomenna on soitettava radion luonto-ohjelmaan. Koira se ei ollut. Tänään nimittäin näin koiran ja tarkistin asian. Kotona menin sitten illalla sitten nukkumaan. Mattikin heräsi.

Matti: ”On se hyvä et aloin nukkuu täs keittiön pöydällä makuupussissa. Saa sellerit ja retiisit suoraa jääkaapista.”
Teppo: ”Joo, ja mä naulasin ton radionki tonne kattoo ni nyt voi sitte sitäkin käyttää täs illalla.”
Matti: ”Miksi sä sen kattoon naulasit?”
Teppo: ”No kato nyt ku illalla kuuntelee Saurii nii voi olla ihan selällää ja näkee kuitenki ton radion ihan hyvin.”
Matti: ”Idiootti, telkkarii katotaa eikä radioo.”
Teppo: ”Ai jaa, no siks mull on varmaan noi silmät aina niin kipeet ku mä oon yrittäny pimeessä tihrustaa sitä.”

Samassa Teppo nukahti ja jäin kuuntelemaan radiota sellerinippu suussani.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Täällä Dr. Kuume, sorry matti ja teppo, olisin tullut Jakiksen Tebikselle, mutta antamani taksisetelit eivät enää kelpaa! Eikä myöskään kirjoittamani reseptit, outo salaliitto. Yritin soittaa hyvälle kaverilleni, dr. Karvoselle, mutta en saanut häntäkään kiinni. Joten jäin kaupunkiresidenssilleni Helsinginkadulle.

Kanki ei ole Levokari eikä se varsinkaan ole Tepolla. Paskapuhetta.

Kanki on siirtynyt MTV3:n Hockey Night tiimin palvelukseen ja sille sovitellaan juuri oranssia pikkutakkia. Koekuvauksissa tämä venäläisvalmisteinen rautakanki on ollut jopa Kari Tyniäkin rennompi.

Olen muuten käynyt samassa rautakaupassa ostamassa leikkausvälineitä, mm. rasvaimurina hyvin toimivan painepesurin, johon voi laittaa imunkin päälle.

Se Kanki mikä on Tepolla kiinnostaa kyllä minua HIFKin lääkärinä kovasti, hän kuulostaa potentiaalilta Aigars Ciprussin seuraajalta.

HIFK tiedottaa:
Kissa, jonka lähelle rautakanki putosi, on hoidossa eräällä luotettavalla itärajan takaisella klinikalla. Kissan tilaa luonnehditaan vakaaksi. Osumaton kanki ei ole aiheuttanut vaurioita, hoitomme sen sijaan on.

Dosentti Igor Kuume, sairaanhoitoa ja Ladan varaosia samasta osoitteesta.

Tällainen tuli juuri meiliin, pistän sen kaikelle kansalle julki.

Älkää syökö selleriä, syökää sieniä, varsinkin jalkasientä.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti JHag
Kanki on siirtynyt MTV3:n Hockey Night tiimin palvelukseen ja sille sovitellaan juuri oranssia pikkutakkia. Koekuvauksissa tämä venäläisvalmisteinen rautakanki on ollut jopa Kari Tyniäkin rennompi.

Kiitos tri Kuume, kivi putosi sydämeltäni... IFKin toimiston edustalle!!! :confused: :eek:
 

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Mulla ei juuri ole aavistusta mistä tässä ketjussa on puhe, mutta onpa hauska tarina :)
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
KUMPI KANKI

Onko Urheilukanavalla selostamassa kanki vai kanki?

En tiedä enää kummasta olen enemmän huolissani, tästä
kangesta vai halvaantuneesta kissasta. Jotenkin säälittää
tämä kohtelu mitä kisumirri on saanut osakseen.

Jonkunlainen ratkaisuhan tähän asiaan tulisi saada.

Toivottavasti joku saisi tähän asiaan jonkun mukavan
ratkaisun, joka tyydyttäisi kaikkia osapuolia.

ps. olen kuullut huhun, jonka mukaan kissa on nähty
vanhan toimiston tienoilla. Kissa oli raahautunut
etukäpälillään eteenpäin. Onko mahdollista, että asiaan
olisi sekaantunut kaksi kankea ja kaksi kissaa?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ja mikä on Kisu "Juustossa löytyy" Järnströmin osuus tapahtumiin? Kyseistä musiikkiesitystä kuulemma luukutettiin ns. kybällä HIFKin toimistossa samana päivänä kun kanki putosi lähelle kissaa
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hyvä pojat!

Kerrankin viestiketju, jossa on helposti ymmärrärrettävää tekstiä! Tästä minäkin pidän, että asiat sanotaan suoraan kiertelemättä... näytetään kunnolla kaapin ja kissan paikka. Puhumattakaan rautakangesta.
Niinpä yhdyn kaikkiin tämän ketjun kirjoittajiin (en tiedä vielä, missä tämä yhtyminen tapahtuu, mutta eiköhän se selviä pian).
Sitä odotellessa päätin aikani kuluksi kiivetä jäähallin edustan lipputankoihin tarkistamaan, että mitä siellä lipputangon nupissa lukee. Siellä muuten kaikista huhuista huolimatta ei lukenut "LIPPUTANKO PÄÄTTYY TÄHÄN", vaan teksti oli ihan jotakin muuta. Sitä oli tosin hankala lukea, koska lipputangon varsi oli sangen liukas sateesta johtuen ja paljaat reiteni alkoivat siinä luistaa. Asiaa hankaloitti myös päässäni oleva sukka, joka oli aivan liian pientä kokoa... niinpä silmissäni alkoi sumeta kireän sukan aiheuttaessa vasemmassa ohimolohkossani verenkiertohäiriöitä ja alempana vartalossani siemensyöksyjä. Onneksi olin jättänyt housuni ja kalsarini alas lipputangon juurelle. Huomasin että jokin takkuinen koira oli ilmestynyt sinne alapuolelleni nuuhkimaan alushousujani häntä pystyssä väristen. Mutta rautakankea en nähnyt missään. En edes kadulla raitiovaunun perässä kulkevan punaisen sukellusveneen kannella.
Miten elämä voikin olla välillä näin vaikeaa?

Lipputangosta tähän....

PS: Kuka perkele on pöllinyt minun pillerini?
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti JHag
...Kissa, jonka lähelle rautakanki putosi, on hoidossa eräällä luotettavalla itärajan takaisella klinikalla. Kissan tilaa luonnehditaan vakaaksi. Osumaton kanki ei ole aiheuttanut vaurioita, hoitomme sen sijaan on...

Kyllä mun mielestä tälle asialle pitäisi tehdä jotain...

Kissa täytyy noutaa kotio vaikka jatkosotahengessä! Vai olisko sittenkin parempi suorittaa sissioperaatio hyväksi käyttäen pernaveikon Azerbaidzanin iskuryhmää!?!

Ehdotan, että joku ottaa yhteyttä FIFAan ja aikaistaa pelin jo tälle keväälle! Voi nimittäin olla hoitojen jatkuessa ettei kissa ehkä kestäkään syksyyn -03??

Toimintaa... vaadin!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Saamiemme tietojen mukaan kissa aikoo näyttäytyä tänään Barcelonan Nou Camp (lausutaan nau kämp) -stadionilla Barcelona-Liverpool -matsissa. Kissan herkkua on maksa ja vienankarjalaisen klinikan englanninkielen sanakirja sanoo, että Liver on maksa! Ja Pool on taskubiljardi uima-altaan äärellä. Lisäksi kissa on armoton Jari Litmanen -fani, sillä oli löydettäessä punainen Litmanen 37 -paita, joten Tupolev on jo matkalla - varokaa, se lentää Suomen yli juuri. Kypärät päähän.

Retki Barcelonaan on terapiaa, jolla kissaa yritetään psyykata takaisin elämään.

Kanki saattaa vierailla Nelosen futisstudiossa ja aivan varmasti vieraileekin, jos siellä on se sirkeä Anna Sorainen. Kaikkien kankien sankari. Kanki on myös maikkarin leipiin uituaan yrittänyt järjestää itseään Inka Korhosen pariksi tulosruutuun. Perusteluna kanki oli todennut, että Inka on sen näköinen, että kaipaa kankea!

Lipputankoinsidentti on todella outo. Viimeksi kun kävin, niin siellä luki "Ei ilman lippua". Arvaatkaa kyrsikö, kun lippupalvelukin oli kiinni, eikun alas vaan. Sukellusvene oli kyllä mielestäni keltainen ja sen kannella oli Ringo Starr tamburiinia soittaen. Ehkä näin väärin, mutta kykloopin asema on aika vaikea.

Tiesittekö muuten, että kosteiden tilojen remontti kannattaa aina tilata ammattilaiselta? No, nyt tiedätte.

Predator, sinulla saattaa olla Dr.Kuumeen pillerit ja minulla taas sinun. Älä ole huolissasi, erektio kestää tasan 72 tuntia, pidä hauskaa! Sinun pillerisi ovat sinisiä, kivaa! Lempivärini.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tähän kissan Espanjan matkaan saattaa olla syynä myös se, että kissalla on taipumusta latkia liikaa maitoa ja mitäs litkuja siihen valkovenäläiseen nyt tulikaan. Kissan lempinimi on "Bar Jellona" ja nimi Barcelona on oikeastaan johdettu kissan esi-isien asuma-alueesta, jonka keskellä tuo kaunis kaupunki sijaitsee.

Kissa on todella ollut piristyksen tarpeessa. Se on viime aikoina kieltäytynyt ääntelemästä. Kissa on ollut nau lakossa.

Kanki on päästyään televiisioon alkanut suunittelemaan laulajan uraa. Taiteilijanimenä K- Anki. Taustalaulajiksi on suunniteltu Anna Soraista ja Inka Korhosta. Lavalla tulee heilumaan myös Keith Armstrong taiteilijanimellä K- Eke.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
En tajunnut sanaakaan. Toivotaan, että kissaa ei sattunut.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Luulisin, että kissan ei käy kuinkaan, koska kissoillahan kerrotaan olevan 7 henkeä.

Tosin, jos kyseessä on joku hienompi rotukatti niin siinä tapauksessa en menisi vannomaan. Ne on niin paljon herkempiä.
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoitatko Kiisa, että samasta kissasta on mennyt kaksi rautakankea ohi jo aiemmin?

Minä muuten kuulin, että se kissan Espanjan matka olisi ihan bisnestarkoituksessa tehty. Meni tsekkaamaan jotain pitkälettistä pelinrakentajaa ensi kauden joukkueeseen. Tarkoitus on myös vaihtaa kissa saman tien siihen kikkailijaan. Tähän asti kaikki hyvin, mutta aika luotettavasta paikasta kuulin, että kyseessä on aivan perseestä huono pelimanni, joka on ollut Espanjassakin pääasiassa vilttiketjussa! Ja Espanjan liigan tasonhan me kaikki tiedämme... Tai - no minä en tiedä - onko siellä edes liigaa? Pelataanko siellä vain potkupalloa? Joka tapauksessa tämän "vahvistuksen" nilkat tai polvetkin ovat kuulemma aika klesana. Ai ai.

Mä luulen ja päättelen, että kaikki tämä koko asian ympärillä vellova salamyhkäisyys johtuu siitä, että rautakanki ei oikeasti edes pudonnut kissan lähelle. Tai ainakaan tämä rautakanki, niistä kahdesta aiemmasta en tiedä, enkä siksi sano mitään, mutta tässä haisee kyllä aika selvästi nyt se, että haetaan kissalle julkisuutta ja näkyvyyttä, jotta sen arvoa markkinoilla saataisiin hilattua ylöspäin.

Sinällään musta on todella hyvä, että nyt ollaan hankkimassa pelinrakentajaa, koska sellaisten hankkiminen on aika vaikeaa. Jos tämä on kunnon vahvistus ja pystyy pelaamaan Vopatin ja Vihkon välissä kakkosessa ensi kaudella, niin eteenpäin on taas menty. Vielä puuttuu sitten se ykkösketju, pari pakkia ja veskari. Onnekasta on myös se, että kissalle on kuulemma stuntti jo katsottuna - ja muutenkin - jos siitä on jo kaksi (kolme?) rautakankea ohi mennyt, niin se alkaa olla jo niin kolhiintunut, että ura voi päättyä jo seuraavaan kangen kolahdukseen muutenkin.

Pelottaa vain, että mitä sieltä Espanjan Liigan vilttiketjusta löytyy, mutta tässä vaiheessa pitää vielä löytyä kissalle luottoa.

Varjoisilta kujilta, kuiskutuken keskeltä - tähän.

Muksu
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Rebel
En tajunnut sanaakaan. Toivotaan, että kissaa ei sattunut.

>> Et sanaakaan? Sinulla taitaa sitten olla eri lääkitys, kuin meillä muilla Niuvanniemestä karanneilla?

Voisin muuten vielä lisätä (että Rebelkin sitten käsittää) tuohon lipputankoseikkailuuni, että pääsin sieltä tangosta sitten kätevästi alas. Sattui nimittäin Maija Poppanen lentämään sateenvarjoineen Nordenskiöldinkadulla ja tuulenpuuska heitti hänet mäjähtäen selkääni kiinni. Maijan sattarissa oli kuitenkin sen verran kova puhti päällä, että roikkumalla ämmän hameessa matkamme jatkui sitten yhdessä lentäen yli jäähallin katon. Jouduimme siinä Hjallkisen futisstadionin yläpuolella kuitenkin väistelemään viilliintynyttä Harry Potteria lentävine luutineen.
Maijan hame repesi Urheilukadun päässä juuri siinä Paavo Nurmen patsaan kohdalla ja niinpä minä putosin hameenriekaleet käsissäni mustavalkoisen poliisiauton konepellin etureunalle. Onneksi kytillä ei ole varaa Mersuihin, olisi meinaan tehnyt vähän turhankin höpöä jos olisi mäiskäyttänyt anuksensa konepellin etureunassa sojottavaan Johtotähteen.
Poliisit pelasivat juuri kumpikin yhteistä taskubiljardia, joten he eivät kiinnittäneet minuun sen isompaa huomiota. Toinen konstaapeli kylläkin huusi perääni, että "ja oopperatalon eteen ei mennä munasillaan".

Sen jälkeen päätin tehdä parkettiremontin olohuoneessa ja hankkia keltaiset sukat, ennenkuin on myöhäistä. Parempi kuitenkin sekin, kuin että joutuisi aina kulkemaan sormi syvällä suolessa... kiertoliikettä vastapäivään tehden.

PS: Jos niitä minun pillereitäni ei palauteta, niin minä olen huomenna hyvin vihainen!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Muksu, en ole nyt aivan varma, että onko kyseessä sama katti, kun kissat muistuttavat kovasti toisiaan ja mä olen ollut 3 päivää sivistyksen ulkopuolella. Onneksi intter netti on keksitty.
Mulla on vaan vahva tunne siitä, että tämä on juuri se kissa mitä on etsitty koirien kanssa.

Tästä pelimannesta sen verran, että kuulemma pysyy pystyssä, jos teipataan riittävästi ja molemmilla puolilla on avustaja pitämässä käsistä kiinni. Kolmannen avustajan tehtävänä on työntää vauhtia. Tavoitteena on kuulemma ajaa kaveri joukkueeseen 3 vuoden aikana.

Kanki on taas karannu Havaijille faxin kanssa, jotta kukaan ei saisi tietää totuutta tulevasta vahvistuksesta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos ne sitä naurettavaa Liverpoolin Ciprussia meinaa meille ensi kaudeksi Vopatin ja Lehtiön seuraksi, niin ei jumalauta. Äkkiä kissalta passi pois ja takatukka pois ja pois sieltä sähläämästä. Bisnesneuvottelut ovat isojen poikien puuhaa ja siellä ei millään ruutulehtiöllä pelkästään pärjätä. Kun saamme kaikki Ruudun veljekset, niin ei puutu kuin 10 muuta.

Kissa saattaa olla kasaamassa myös Mestarien paluuta, lavalla Kissa itse (juustossa löytyy), Anki ja Kanki. Nou camp olisi tarpeeksi iso, mutta sen nimi pitäisi vaihtaa jees campiksi.

Nyt on syytä olla tarkkana, että mitään lasijalkoja ei meille hommata! Johan se Penttikin hermostuu kesken toipilasaikansa. Liverpoolin Ciprustahan kutsutaan lokaaleissa pubeissa tuhkimoksi tai paaviksi.

Kissalla on 7 henkeä, mutta nyt alkaa olla kuudesti laukeava käytetty. Ja mikä pahinta, kissoja on todellakin liikkeellä ainakin kaksi yhtä aikaa. Toinen on hämäystä, mutta vaarallista peliä. Kankiakin on vilahtanut jo useampi, samoin kampiakseleita niin että Raija Auerkoskeakin hirvittää kuin eläimiinsekaantujaa.

Uskomatonta härdelliä, koko Varsinais-Suomen aluetoimitus on hämmästyksissään ja kolme viisasta miestä tähtineen.

Silmät auki, matsi alkaa, varokaa sitä Ciprusta, se ei saa päästä Suomen koneeseen.

Saat ne pillerit huomenna, Predator, nou hätä. Ei tartte tulla vihaiseksi, sillä maailma olisi parempi paikka jos kaikki rakastaisivat toisiaan ja jokaisella olisi SDP:n käsikirja.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisköhän teidät sulkea siihen kuuluisaan pyöreään huoneeseen etsimään nurkkia...? Huolestuttavaa :). Tai sitten se olen minä ja ne muut ymmärtämättömät, joiden pitäis mennä nurkkia ettimään :D
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Kymysyksiä?

Sattuiko rautakankeen? Ja kumman sydämestä "otti" tässä tilanteessa? Kangen vai kissan? Miten käy HIFK:n toimiston tämän välikohtauksen jälkeen? Keneltä kanki putosi? Kenen kanki putosi? Onko kanki kunnossa? Entä mitä kissa teki kun kanki tippui? Kuka on vastuussa?
 

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Täältä pyöreästä huoneesta vaan että nyt se halvaantunut mirri on täällä ja makaa mun naamalla. Se ei suostu puhumaan mitään ja haisee viikon auki olleelle tonnikalapurkille. Mun paidan hihat on jotenkin hassusti enkä mä oikein pääse tätä takasin sinne ryssiin hättyyttelemään. Kielelläkin joudun kirjottamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös