Rautakanki putosi lähelle kissaa HIFKin toimiston edustalla!!

  • 14 925
  • 121

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
kylmä hiki nousee...

...sillä rautakangen tangomarkkinoiden puolivälieräkarsintakierros meni päin helvettiä. Varsinkin veljespari Fedja & Allan pyörittelivät karsinnoissa mennen tullen PAHASTI alisuorittanutta rautakankea. Oljenkorsi makaa nyt tappelussa Mattinykäsen kanssa ja Hannelelaurin sadantonnin hammaskalustossa. Ei hyvältä näytä ja saattaa kausi päättyä tähän.

Ja minkä maailman tähden sille kissalle pitää isoa liksaa maksaa sinne espanjaan. Ei kun takasin vaan, sillä kauden päätös lähestyy ja kissa on nostettava pöydälle, vaikka tekee kipeää.
 
Viimeksi muokattu:

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Hei, kanki löytyi täältä pyöreän huoneen nurkasta!

Vai oliko ne vihreitä pillereitä, kun piti tänään ottaa....:confused:
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos kankia useampiakin? Mitäs kankea minä sitten olen kantanut jo kohta viikon? Ammukusella käynti on muuten ollut tokkurassa hankalaa. Varmuuden vuoksi molemmat kanget kohti pönttöä. Opettelin sen parissa päivässä kun kyllästyin kusemaan jaloilleni. Miksei sitä muuten opetettu tarhassa?

Älkää kantako pesukonetta rengasliikkeeseen tasapainotukseen. Ei nimittäin kannata, ei ne voi tehdä sitä. Tasapainottavat kuulemma vain renkaita. Miksi? Rengashan on pyöreä, ei se paikallaan pysy kuitenkaan. Ihme porukkaa.

Koiriako enemmän kuin yksi? Älkääs nyt naurattako, en minäkään nyt mitä tahansa usko. Mutta onko isoa oravaa? Semmosta majavan kokoista.

Kissan olen minäkin nähnyt aurinkorannalla. Sillä oli housut, semmoiset pienet. Teppo pääsi jopa silittämään sitä. Vastakarvaan, hih hih. Se oli syönyt kalaa, Tepon kädet nimittäin haisi sillille. Maksaako joku niillekin muka palkkaa? Sehän selittäisi kaiken. Lapissa on siis kultaa.

Rautakanki tappeli Mattinykäsen kanssa? Makaa nyt oljenkortena? Maassako? Mitä se Masa oikein teki kangelle? Näytti oman kankensa? Musta makkara on pesiytynyt myös näille leveysasteille. Ei kai Matilla sentään mustaa makkaraa ollut taskussa mukana? Hyi sentään.

Tärinä helpottaa jo. Älkää ikinä syökö muiden lääkkeitä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihan vaan tiedoksi että Matin, siis Nykäsen, kanki on 22-senttinen. Meikäläinen joutuu kulkemaan 20-centtinen taskussa.

Mutta kiva kuulla että katti on vielä hengissä. Ehkä kesän huilattuaan katti on ensi talvena sitten kunnon iskussa...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Chip
Pitäisköhän teidät sulkea siihen kuuluisaan pyöreään huoneeseen etsimään nurkkia...? Huolestuttavaa :). Tai sitten se olen minä ja ne muut ymmärtämättömät, joiden pitäis mennä nurkkia ettimään :D

>>> Dear Chip

Siis tämähän on pohjimmiltaan ammatinvalintakysymys, puhumattakaan siitä että muovikukkia ei tarvitse lannoittaa eikä edes kastella. Itse olen tosin pelannut varman päälle ja kusaissut kerran päivässä jokaiseen tielle osuvaan muoviseen jukkapalmuun. Eilenkin City-marketin puutarhaosastolla joku pikkusieluinen myymäläkyylä tuli otsasuonet tykyttäen viereeni huutamaan, että "mitä se mies siinä siihen ruukkuun kusee"... käännyin sitten hänen puoleensa ja lorotin samantien äijän punteille. Silloin se lähti kiljuen pakoon... kai se sai siitä jotakin tyydytystä... mikä lie, hullu mies!
Samaisen marketin rautakauppaosastolla kohtasin järkyttävän näyn: eräällä hyllyllä makasi ainakin kolmekymmentä rautakankea vierekkäin ja täysin hengettöminä! Voi luoja mikä näky! Sellaista ilmestystä ei kukaan pysty unohtamaan ainakaan kymmeneen minuuttiin! Onneksi siellä ei sentään näkynyt sitä kissaa, eikä kyllä sitä koiraakaan. Yhden rotan näin lastaussillan alla, mutta sen minä söin.
Kävin myös apteekissa kokeilemassa, josko ne antaisivat minulle vanhalla reseptillä pillereitä, kun ei niitä minun lääkkeitäni ole vieläkään palautettu, vaikka eilen niin hövelisti tällä palstalla joku lupaili. Noh, eihän se apteekkari mitään minulle antanut. Täytyy sitten kai syödä loppuun tämä rasia, jossa on näitä vihreitä pillereitä, mitä sitten lienevätkään.
Tosin huomasin niitä nautittuani, että suuri majava istui Sokoksen edessä ratikan katolla läiskimässä hännällään katulamppuja... ai niin ja sähköhammasharjan tehot eivät riitä kannattelemaan isoa miestä ilmassa, jos hyppää kerrostalon katolta alas... tuli nimittäin kokeiltua. Seuraavaksi ajattelin hypätä vastatuuleen...
 
Viimeksi muokattu:

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kissa on hengissä! Minulla on siitä todiste; suussani oli aamulla maku, joka syntyy kun katti käy tekemässä tarpeensa. Mutta kissa ei ole enää asunnossani. Suosittu makaamispaikka kyseiselle luontokappaleelle on videonauhuri. Surisevana ja lämpimänä laitteena se vastaa eittämättä jonkinlaista keinoemoa. Mutta kun minä en halua videonauhuriini karvoja, enkä myöskään velttona makoilevaa kisulia, olen siirtänyt videoni komeron kätköihin. Kissan vaiheita kannattaa seurata 7 Päivää -nimisen laatulukemiston palstoilta. Kyseinen aviisihan on tiivisti mukana erilaisissa kissanristiäisissä, joten jossain vaiheessa saamme väistämättä lisätietoa kissan uusista seikkailuista. Rautakangesta ei ole uusia havaintoja.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tänään näin kauhistuttavan uutissähkeen. Berliinissä 2 naista teki itsemurhan. Nämä onnettomat 45- ja 32-vuotiaat naiset hyppäsivät tornitalon 23. kerroksesta ja toisella naisella oli kissa kainalossa hypätessään. Kaikki 3 kuolivat. Rautakankea ei jutussa mainittu, mutta pahoin pelkään, että meidän kissa palatessaan Barcelonasta Tupolevilla, on eksynyt Berliiniin. Dr kuumekin on ollut tänään kateissa. Odotamme Saksan kirjeenvaihtajamme raporttia aiheesta myöhäisempään lähetykseemme.

Edit. ja nyt Gunther von Feberkugelschreiber raportoi Berliinistä: "es war so schlecht. Die zwei damen sind tot.
Wir können nicht etwa zu tun. Trinken nur beer und warten samstag. Dann flugen wir mit die katze ins Helsinki. Es hat schon acht lieben und es sagst "miau" und trinkst milch.

Tässä siis G von Febersturmbansfuhrer ja Berliini kertoo kauheasta kissaa kohdanneesta kuolemantapauksesta. Päätämme lähetyksemme ja nyt vuorossa tulosruutu.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Johannes haloo...

Siis nyt on miehellä mennyt sekaisin nimet. Oliko kyseessä Von Feberkugelschreiber vai Von Febersturmbahnfuhrer? Jos kyseessä on tuo jälkimmäinen, niin hänhän on tunnetusti Stern-lehden viihde- ja väkivaltatoimittaja... ja siis Sternin toimittajathan puhuvat/kirjoittavat täyttä palturia! Mein Gott!
Sen jälkeen kun Stern julkaisi Adolf Hitlerin "aidot" päiväkirjat ja selvisi että ne olivatkin väärennöksiä, niin siinä vaiheessa meni luottamus kyseisen lehdykän toimittajiin. Himmel!
Eikä tuossa Berliinin raportissa mainittu mitään siitä kuolleesta munkista, joka kuitenkin näkyi siinä tv-kuvassakin aivan selvästi. Toinen niistä naisista oli pudonnut munkin päälle ja asianomainen leivonnainen oli mennyt niin pahaan kuntoon, ettei siitä saanut enää selvää oliko kyseessä Berliinin munkki vai tavallinen hillomunkki. Asvaltille levinneestä punaisesta töhnästä ei voinut päätellä mitään, koska myös Berliinin munkissa on hillosisus.
Lateksimaalilla kipsilevypintaa maalatessa kannattaa käyttää maalaustelaa, eikä pensseliä. Ja myös akvaariokalat kannattaa siirtää makuupussiin, koska avoautolla näin kevättalvella ajaessa voi helposti vilustua. Tämä ei ole mikään iso ongelma, koska pidän siniset ja mustat kansiot toisistaan erillään.
Werstehen Sie, oder nicht? Sehr vitsich, sanoi natsi kristalliyönä...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Dr Kuume on palannut gynekologien luentopäiviltä, oli tosi mielenkiintoista, teemana oli "pillu 2000-luvulla - käytävä muutokseen". Sain sellaisen t-paidankin, wau!

Kissa on kuulemma hyvässä voinnissa, vaikka masentuikin Liverpoolin Ciprussin huonosta peliesityksestä. Kissa on tänään hallilla ja laulaa maamme-laulun Kisu Järnströmin kanssa. Matsin jälkeen sitten suvivirsi.

Kesällä kissalle haettaneen uutta seuraa. Blues on lupautunut ostamaan kissan perinteidensä mukaisesti, jos ei muita ottajia löydy. Blues aikoo ensi kesänä OSTAA jokaisen ilman sopimusta olevan kiekkoilijan Euroopasta ja Pohjois-Amerikasta, niin on ainakin sitten mistä valita.

Minä en kyllä haluaisi kissan tai kangenkaan siirtyvän toiselle SM-liigajoukkueelle. Ehkä ennemmin sitten Tampa Bayhin.

Täytyy lopetella kun on vielä tehtävä ennen matsia yksi sukupuolenvaihdosleikkaus. Mies haluaa naiseksi ja aivan ensimmäiseksi pienennämme hänen aivojaan ja suurennamme suuta.

Nähdään Jakiksen Tebiksellä! Minut tunnistaa siitä, että minulla on farkut ja hyppään pituutta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
JHag hei...

Tapasin eilen sattumalta Stockmannin kellon alla Christian Ruutun. Ruuttu yritti ostaa minut, koska hän muisti naamani katsomosta silloin NHL-lakon aikana, kun Krisu pelasi IFK:ssa. Hän selitti, että Espooseen täytyy äkkiä saada jääkiekkokulttuuria ja se onnistuu parhaiten ja nopeimmin siten että ostetaan IFK:n vanhojen pelaajien lisäksi IFK:n fanit.
Kieltäydyin kohteliaasti, mutta Ruuttu nappasi takinhihasta kiinni ja kaivoi toisella kädellä mobilensa esiin. Näppäili siihen nenällään jonkin numeron ja piteli minua toisella kädellään kiinni. Siinä alkoi jo olla oikein kunnon kontaktia ja ihmiset ympäriltä poistuivat kirkuen kuka minnekin. Sitten Ruuttu työnsi väkisin sen kännynsä minun korvalleni ja kapulasta kuului ääni: - Salonoja tässä terve, tuletko sinä? Mitä maksaa? Tuletko sinä? Etkö sinä tule? No sinähän sälli olet kun et tule! Saat HK:n sinistä juustolla ja ilman loppuiäksesi koko perheelle, jos tulet!
Siinä vaiheessa hermostuin lopullisesti ja tein "Tikkaset"... siis kumarruin nopeasti alas ja tartuin lujalla otteella Ruutun oikean jalan polvitaipeesta takaapäin ja nykäisin käteni ylös. Silloin Krisulta meni tasapaino ja hän horjahti katuun selälleen (kiitos Esa, olen sinulta sentään jotakin oppinut).
Sitten siirryin ratikkakiskojen väliin ja lähdin juoksemaan pakoon. Se on kuulkaa karu näky, kun iso mies painaltaa...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hei Predator

...anteeksi, että unohdin kertoa sinulle, että fanioikeutesi on nyt myyty Bluesille. Niillä on just jotain tollasta niinku kulttuuriongelmaa tiedätsä että niillei niinku on sillee niinku oikeita faneja. Niillä on sitten niinku joku niinku kriisi tai jotain sen takia, ja niin sit ne niinku halus alkaa ostaan myös faneja...Et niillä ois jotain muutakin jutskaa siellä hallilla kun se rumpu.

Ja sitten se Jussi soitti minulle ja kysyi, että ketä teistä vois ostaa, niin sanoin heti että Predatorin ja Janoksen ja Janoksen mukana tulee myös Sakke. No ei se Jussi syttynyt siitä Sakesta, mutta osti Janoksen ja sinun fanioikeudet, jotka myin kyllä hyvästä hinnasta. Ei syytä huoleen. Nähdään tänään Blues-ässät matsissa, sä saat rummuttaa! Mulla on taas farkut ja hyppään pituutta, kyllä minut tunnistaa.

Aurinkoista kevättä kaikille jääkiekon ystäville. Antero Mertarannan sanoin "se on siinä"
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Hei Predator

Viestin lähetti JHag
Aurinkoista kevättä kaikille jääkiekon ystäville. Antero Mertarannan sanoin "se on siinä"
Määrittelkää sana se. Siis mikä on siinä? Siis missä on se? Missä tämä se on kun se on siinä? Onko nyt kyse kangesta, kissasta vai aivan jostain muusta?
Joo-o, aurinko paistaa mollottaa hienosti, voidetta naamaan ja menoksi. Älkää saako auringonpistosta. Tosin nyt jään miettimään millä aurinko voi pistää? Puukolla vai neulalla?

Hmmm...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Antero Mertarannan verbaliikka kristallisoituu juuri tällaisissa monimerkityksellisissä lauserakenteissa. Erään tulkinnan mukaan "se on siinä" -sanonta viittaa sukupuoliseen kanssakäymiseen, mutta yhtä hyvin sen voi käsittää myös puhtaasti seksiaktina.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Hei Predator

Viestin lähetti JHag
Ja sitten se Jussi soitti minulle ja kysyi, että ketä teistä vois ostaa, niin sanoin heti että Predatorin ja Janoksen ja Janoksen mukana tulee myös Sakke. No ei se Jussi syttynyt siitä Sakesta, mutta osti Janoksen ja sinun fanioikeudet, jotka myin kyllä hyvästä hinnasta. Ei syytä huoleen. Nähdään tänään Blues-ässät matsissa, sä saat rummuttaa! Mulla on taas farkut ja hyppään pituutta, kyllä minut tunnistaa.
Jaa, kun minä olin menossa kannustamaan Papparalle voiton Narreista mutta täytynee sitten muuttaa suuntaa Espooseen asti :o Kumma kun ei suostunut ottamaan Sakkea. Vitsin idiootti tuo Jussi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rautakangesta en tiedä, mutta Kissa on todennäköisesti taas Helsingissä. Tästä on todisteena minun suuni. Aivan selvästi Kissa on käyttänyt suutani hiekkalaatikkona la-su välisenä yönä. Paha maku on vieläkin jäljellä vaikka kuinka olen yrittänyt huuhdella sitä pois. On se inhottava otus tuo Kissa! Ampukaa se, kun saatte kiinni! Rautakangen voitte säästää ensi kaudeksi. hyvää kesälomaa...
 
Viimeksi muokattu:

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
PALUU TÖIHIN

Tulin kustannuspaikalleni ja hetihän se siellä vilahti. Pakko
lähteä perään ja selvittää tämä surkuhupaisa
kanki/kissa mysteerio...
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
mustan kissanpaskan tango

No niin. Tähänkö on tultu. Kakkaleikkeihin mieltynyttä kissaa etsii koko Suomen Poliisivoimat ja Salonojan Jokke. Lukuisien IFK-fanien suupielistä otettujen näytteiden mukaan kissa on n. viisivuotias uroshenkilö, polttaa piippua ja ampuu raitilta.

Rautakangesta liikkuu hurjia huhuja. Sopimus Jokerien ensi kauden päävalmentajaksi on jo allekirjoitusta valmiina, mutta rautakanki on se joka osasi lukea. Lisäksi toimitusjohtaja Matikainen on rautakangesta vääntämällä opettanut erotuomarikouluttajia kuinka pitää kouluttaa erotuomareita. Ja sehän sattui.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tämä ketju ylös...

... koska se on taas ajankohtainen. Nimittäin rautakanki on nähty viime yönä (aamuyöllä klo 04.15) Pitäjänmäen rautieaseman R-kioskin takana lähes tunnistamattomaksi jäätyneenä. Eräs tarkkasilmäinen taksikuski oli sen kuitenkin havainnut ja huomenissa juttu lienee jo iltapäivälehtien lööpeissä! Minä kuitenkin suhtaudun tuohon Pitskun kanki-insidenttiin suurella epäilyksellä, koska en usko mitään mitä en ole omin silmin nähnyt.
KISSAN sen sijaan näin omin silmin maanantaina (siis 2. päsiäispäivänä). Bongasin sen vakiopaikaltani Itäkeskuksen poliisiaseman katolta. Siis ei se kissa ollut siellä katolla, vaan minä olin. Kissa lensi siitä ohi keltaisella luudalla ja oli oikein silmiinpistävää, että kissa oli liikkeellä ilman noitaa. Koska luudan varteen oli lätkäisty FIN-tarra, päättelin että kissa on menossa ulkomaille. Kenties jopa itänaapurin puolelle.
Kissa luutineen häipyi perävalot vilkkuen horisonttiin ja siinä vaiheessa Karhuryhmän tunnustelijat tulivat uhittelemaan siihen naamani eteen rynkkyineen. En hermostunut, vaan jäätävällä otteella laitoin sukat takaisin jalkoihini, yleisavaimen sieraimeeni (vasempaan) ja napsautin sormiani (oikean käden). Aina ennen päsiäisenä napsautus on poliiseihin tehonnut, mutta nämä luotiliiveihin sonnustautuneet vekkulit olivat tavallista jääräpäisempää tyyppiä. Jouduin siis käyttämään näkymöttömyysviittaani... se onneksi toimi (vaikka en ole vielä edes lukenut sen käyttömanuaalia, kun se perhana on kirjoitettu serbo-kroatiaksi).
Se kyllä vähän risoo, kun unohdin siinä häslingissä päsiäismunani sinne poliisilaitoksen katolle. Ei muuten, mutta kun olin siitä jo valmiiksi vetänyt nahkat taakse ja maalannut sen kärjen sinivalkoiseksi... tarkoitus oli esitellä sitä keväämmällä jääkiekon Mömmömkisojen aikana Kisahallin ratikkapysäkillä.
Voi voi voi, ja vielä kerran voi ja Ville Peltonen.
Jaahas... olenkin tainnut taas unohtaa pillerini toisen takin taskuun...
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota en usko Predator...

... kiikkiin jäit. Olet selvästi hallusinoinut tai keksinyt koko jutun saadaksesi huomiota. Tarkkaavaisena yksilönä minun huomioni kiinittyi erääseen kertomuksesi epäuskottavaan yksityiskohtaan. Pitäjänmäen rautatieasemalla ei nimittäin ole enää R-kioskia. Se jyrättiin matalaksi kaupunkiradan rakennustöiden yhteydessä.

Konalan Kettu
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
En nyt tiärä josko sama kissa olisi ollut , mutta katuhuhu kertoo että sellainen musta olisi nähty tuolla hullussa hepassa tangoa suorittamassa , oli sillai linkannut vasenta takatassua että voisikin olla sama.Oli märkäkin ollu , oliskohan tullu hämeenlinnan kautta mutta myös vähän haisi , tyhmä kissa , pesussa pitäisi käyrä valkiakosken jälkeen , ei ennen.
Sitä ennen , siis hullua heppaa , se oli varmaankin käyny myäs henkassa laulamassa kesälauluja , onhan siitä kyllä jo vähä aikaa, kuningasikonin kanssa olivatten laulaneet sommartidenii siin baaritiskill , sillon sill kyl oli hiukka keltasta silmäpielessä , olikohan sitten ihan ite puhristautunu myös henkisesti ? Onneksi havannointitilanteessa nuo oralannsilasit olivat hiukka sumeena etten ihan sillain lähelle osannu suunnistaa.
Viime kesänä kun oli punaset lasit en kyl varmasti mitään kissoi nähny , ainaskaan läheltä , se on varma , kai. On siis ollu sillon jossakin muualla , ehkä sitten siel eteläisessä hiilisatamassa , joka pitäis suamesta irrottaa ja päästää ajelehtimaan ihan vapaasti.Niin , sieltä se värikin on sit kai tullu.
Mut silloin ku oli ne mustat lasit , niin aina piti niitä kankia yrittää väistellä , eihän siitä mitään tullu , sattu vaan kovasti kun niihin törmäsi.Ja otti päähän.Siihen mailan.
Eiku nyt tyät kutsuu , pitää etsiä taas uusi kiila kun sinne eteläiseen satamakaupunkiin pitää suunnistaa ja se kiila maahan hakata sinne finfööttalon tianoille missä on se sokkeloinen talo mihin voi eksyttää niitä yli-innokkaita . Kyl se siit sitten irtoaa mantereesta ku tarpeeks monta kiilaa sinne isketään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Tuota en usko Predator...

Viestin lähetti Konalan Kettu
... kiikkiin jäit. Olet selvästi hallusinoinut tai keksinyt koko jutun saadaksesi huomiota. Tarkkaavaisena yksilönä minun huomioni kiinittyi erääseen kertomuksesi epäuskottavaan yksityiskohtaan. Pitäjänmäen rautatieasemalla ei nimittäin ole enää R-kioskia. Se jyrättiin matalaksi kaupunkiradan rakennustöiden yhteydessä.

Konalan Kettu

>>> Skonalan Skede hei... en minä väittänytkään että kyseinen R-kioski olisi HELSINGIN PITÄJÄNMÄESSÄ. Tarkoitin tietenkin Albaniassa sijaitsevan Tiranan Pitäjänmäkeä. Kyllä siellä oli kiska ainakin vielä tänä aamuna. Voin todistaa sen, koska kävin sieltä aamutuimaan ostamassa litran pirtua, kortsupaketin ja hevosen. Kuittikin on tallella. HAH! Repikää siitä!
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Tuota en usko Predator...

Viestin lähetti Predator


koska kävin sieltä aamutuimaan ostamassa litran pirtua, kortsupaketin ja hevosen...

Hmm... Omituiset ostokset. Toivottavasti ostoksien käyttötarkoitukset eivät ns. liity toisiinsa. Siis tokihan hevosella saa känissä ratsastaa, ei siinä mitään... vaarallista tietysti. Tuo kortsupaketin ja hevosen yhdistelmä vaan arveluttaa...

Konalan Kettu
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Tuota en usko Predator...

Viestin lähetti Konalan Kettu


Hmm... Omituiset ostokset. Toivottavasti ostoksien käyttötarkoitukset eivät ns. liity toisiinsa. Siis tokihan hevosella saa känissä ratsastaa, ei siinä mitään... vaarallista tietysti. Tuo kortsupaketin ja hevosen yhdistelmä vaan arveluttaa...

Konalan Kettu

>>> Dear Fox From Konala City...

Miten niin "omituisia ostoksia"? Olet varmaan itsekin joskus ostanut Albaniassa R-kioskilta hevosen (kukapa ei olisi), joten tiedät varmasti tasan tarkkaan, että nuo ostosten käyttötarkoitukset liittyvät toisiinsa.
SIIS: Litra pirtua tarvitaan hevosen pesuun. Aina kun Tiranan Pitskussa ostaa näin keväällä kiskalta hevoisen, niin se heppa on aivan kaameassa kunnossa talven jäljiltä... siis vulgäärimmin sanoen se vitun horse on aivan paskan peitossa. Ja ne kortongit tarvitaan tietysti siksi, että niillä voi rajalla käydä miliisien kanssa vaihtokauppaa. Oliko tuossa nyt jotakin omituista? Häh?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minusta tuomaripeli oli todella puolueellista tiistaina Hämeenlinnassa. Miten niillä voi olla pokkaa.....hetkinen, väärä aivolohko, sorry, asiaan:

Tiranan R-kioskeissa on aina ollut hyviä hevosia. Suomen R-kioskeissa voi lyödä vetoa hevosista, mutta Tiranassapa R-kioskeilta saa ihan oikeita hevosia, ja suuri onkin se riemu, kun kokonaiset perheet poistuvat omilla hevosillaan kohti Albanian auringonlaskua R-kioskin edustalta. Kaunista kuin neuvostoliittolainen elokuva.

Kortsuilla ei ole enää saanut juuri mitään kivaa rajalta, nyt pitää olla Always-pikkuhousunsuojia. Arvatkaa harmittiko, kun vein sinne XL-kortsuja ja kaverit sanoivat, että vosut valittavat näistä kun kuminen pikkuhousunsuoja on epämukava.

Rautakanki on nähty HPK:n Harri Lintumäen kädessä hänen etsiessään Rami Savolaista pitkin maata. Viimeisin havainto tästä kilpajuoksusta on lähellä Nuorgamia. Kissa on kuulemma täysin henkitoreissaan HYKSissä ja sille tehtäneen myöskin pallolaajennus, koska Pentti haluaa varmistaa, että kissa saa samanlaisen kohtelun kuin hänkin. Ettei kukaan tule sitten soittelemaan jälkeenpäin, että kaikkea ei tehty.

Jos kaikki menee hyvin, kissa naukuu HIFKin ensi kauden vahvistukset ensi maanantaina klo 12 Tuomiokirkon portailta. Nyt se on jo treenaillut vähän; Ciiiiiipr....Ciiiipr.....Rajalaaaaaa Rajalaaa. No, kyllä se siitä lähtee, kaikki vaan kuuntelemaan. Samassa tilaisuudessa annetaan Rami Savolaiselle SM-liigan erikoispalkinto 200. emämokastaan SM-liigassa.

Pitäjänmäessä ei ole R-kioskia. Sen sijaan siellä on K.Rauta, kyllä, ihan oma sellainen ja sitten se kauppa/kioski, joka on aina auki ja josta saa sairaan hyvät irtokarkit. Neköhän ovat vetäneet kissaa täälläkin päin puoleensa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös