Rami Määttä

  • 88 597
  • 578
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Omalla prioriteettilistalla Määtän jatko ei kyllä olis ollu lähelläkään kärkeä. Ykkösenä jatkopahveista JMJ ja Lefe. Tosin Lefe ei välttämättä oo ees kiinnostunut aiheesta ennen vappua. Myös Viitalan jatkot olis ollu edellä Määttää. Ei Määttää kukaan olisi vienyt.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Määttä kiinnosti muitakin seuroja kuin Ässiä.
”Pata on minulle niin tärkeä, että olisin varmaan vaatinut sopimukseen ehdon, ettei minun tarvitse pelata Ässiä vastaan, ei ainakaan Isomäki-areenassa.” kertoili Määttä SK:lle.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Määttä kiinnosti muitakin seuroja kuin Ässiä.
”Pata on minulle niin tärkeä, että olisin varmaan vaatinut sopimukseen ehdon, ettei minun tarvitse pelata Ässiä vastaan, ei ainakaan Isomäki-areenassa.” kertoili Määttä SK:lle.

Tällaista logolle pelaamista ei ole nykymaailmassa yhtään liikaa. Kuulostaa ihan Jessen sanoilta nämä Määtän kommentit. Tulevaisuuden kapteeniainesta. Maailman porilaisin oululainen.

Ja kannattaa muistaa kuinka nuori puolustaja Määttä on. Parhaat vuodet edessäpäin.
 

Tuamas

Jäsen
Hyvä jatko.

Peruspuolustajat kypsyvät hitaasti, Määtällä on parhaat vuodet vielä edessäpäin.

Monia tuntuu hämäävän se, että jannu vetää jo neljättä kautta liigaa.
Kuitenkin kaveri on vasta 21-vuotias, joka on ihan kloppi, kun pakeista puhutaan.

Edit. Hämäs mutkin.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä jatko.

Peruspuolustajat kypsyvät hitaasti, Määtällä on parhaat vuodet vielä edessäpäin.

Monia tuntuu hämäävän se, että jannu vetää jo kolmatta kautta liigaa.
Kuitenkin kaveri on vasta 21-vuotias, joka on ihan kloppi, kun pakeista puhutaan.
Vetää neljättä kauttaan nyt ;-)
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Määttä kiinnosti muitakin seuroja kuin Ässiä.
”Pata on minulle niin tärkeä, että olisin varmaan vaatinut sopimukseen ehdon, ettei minun tarvitse pelata Ässiä vastaan, ei ainakaan Isomäki-areenassa.” kertoili Määttä SK:lle.
No nyt uunituoreen Jesse-uutisen valossa voi sanoa, että tämähän on tosiaan ihan kapteenin puhetta, tämä *hymiö*
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Määttä kiinnosti muitakin seuroja kuin Ässiä.
”Pata on minulle niin tärkeä, että olisin varmaan vaatinut sopimukseen ehdon, ettei minun tarvitse pelata Ässiä vastaan, ei ainakaan Isomäki-areenassa.” kertoili Määttä SK:lle.
Ihan ok jatko, on jo pelannut mikaronttimaisen uran 21 vuotiaana, toivottavasti palaa kehitysuralle takaisin.

Toivottavasti kisa ei ole ollut liian verinen, voi tulla maaleille hintaa ;)
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä Rami ihan liigatason pakki on, nyt vaan kiinnitetään turhaan huomiota siihen maalittomuuteen. Ihan hyvä jatko mielestäni. Tuskin edes kallis.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Määttä toteaa SK:n jutussa, että Pori on varteenotettava vaihtoehto uran jälkeiselle elämälle.

Nooh siihen on vielä aika pitkä aika. Onko koko Poria enää tuolloin vai onko se vain jonkun isomman metropolin nukkumalähiö?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja kannattaa muistaa kuinka nuori puolustaja Määttä on. Parhaat vuodet edessäpäin.

Olin jo tuolla kausiketjussa nostamassa tätä esiin, hyvä muistutus. Olisi ollut typeryyttä päästää Rami pois. Totta helvetissä se tekee virheitä ja koomailee. Onhan tuota tullut kirottua. Vaan kovin on nuori poika vielä ja aika hyvin tuo vaan ikänsä huomioiden suorittaa. Asenne on ainakin ihailtava, ja on yhtenä vaikuttavana tekijänä rakentamassa omaa mielipidettäni tästä pojasta.

Ja mä haluun nähdä sen tuuletuksen. Livenä mieluummin.
 

SONN1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No huhhu. Määtällä ei muita apuja olekaan kuin asenne. Lehdistölle nyt voi kuka tahansa sanoa mitä tahansa. Toivotaan, että alkaa näkyä myös kentällä eikä vaan kansikuvapoikana asenteineen, kun raadetaan kynsin ja hampain säälipaikoista.

Vaihtoehdot toki oli pitkä jatko tai ei jatkoa ollenkaan. "Muista seuroista kiinnostusta"... niin no kyllä kaikki 7 pakkejakin halvalla tarvitsee ja aina on toivoa nuorella jannulla lunastaa odotuksia. Vielä se ei valitettavasti pelissä näy. Fysiikkaa nyt ainakin kuntoon, kun siinä jatkuvasti altavastaajana, jos ei muuta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sinänsä en yhtään epäile etteikö Määtän kanssa töitä asian suhteen olis tehtykin. Puolustavan pakin työkalut kuitenkin saatu tietylle Liigatasolle jo nuorella iällä.

Mutta jos Matinpalo istui Turusen kanssa alas ja hieman muokkasi suuntaa seuraaville tasoille noustakseen niin josko Määtästäkin olis mahdollista leipoa hieman paremman luokan all-around pakki Liigaympyröihin.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Sinänsä en yhtään epäile etteikö Määtän kanssa töitä asian suhteen olis tehtykin. Puolustavan pakin työkalut kuitenkin saatu tietylle Liigatasolle jo nuorella iällä.

Mutta jos Matinpalo istui Turusen kanssa alas ja hieman muokkasi suuntaa seuraaville tasoille noustakseen niin josko Määtästäkin olis mahdollista leipoa hieman paremman luokan all-around pakki Liigaympyröihin.
Kyllä luistelun kanssa on vielä niin paljon tekemistä ja sen laukauksen kanssa vielä enemmän, että pitkä on matka siihen paremman luokan all-around pakkiin edes Liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös