Rami Määttä

  • 87 907
  • 578
Itse olin pelin aikana vielä hiihtolenkillä, joten maali jäi livenä näkemättä. Heti, kun pääsin mökille pääsi ihan kunnon spontaanit tuuletukset, kun näki Määtän iskeneen! Upeaa!! Ja tuuletukset sitä luokkaa, että saisi iskeä useamminkin ;)
 

Fox-x

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!

Tämä on muuten monella tavalla ihan oikeasti poikkeuksellisen hyvää viestintää Ässiltä. Saateteksti ai-van täydellinen ja etukäteen kuvattu videokin tosi hyvä (ja hauska ja heittäytyvä). Vähän eri tasoa kuin ne "laitetaa Jounerille viikset naamaa, kato. Kaikki tykkää"-videot.

Poikkeukselliseksi tämän tekee se, että omaan silmään Porissa ollaan hoidettu aina asiat vähän niinku siihe suuntaa, mutta harvemmin kunnolla ja harkiten. Tätä oli mietitty etukäteen ja toteutus oli hyvä! Kuinka usein voi sanoa näin?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tämä on muuten monella tavalla ihan oikeasti poikkeuksellisen hyvää viestintää Ässiltä. Saateteksti ai-van täydellinen ja etukäteen kuvattu videokin tosi hyvä (ja hauska ja heittäytyvä). Vähän eri tasoa kuin ne "laitetaa Jounerille viikset naamaa, kato. Kaikki tykkää"-videot.

Poikkeukselliseksi tämän tekee se, että omaan silmään Porissa ollaan hoidettu aina asiat vähän niinku siihe suuntaa, mutta harvemmin kunnolla ja harkiten. Tätä oli mietitty etukäteen ja toteutus oli hyvä! Kuinka usein voi sanoa näin?
Päinvastoin sen suhteen, että kyllähän Ässien mediatiimi on tehnyt ihan hyvää työtä jo pitkään muutenkin. Mutta yksi mainio veto lisää, että tämä on näemmä tosiaan ollut enterin takana valmiina jo kauan :D
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En muista koska olen viimeksi pelästynyt jääkiekkopelissä jotain asiaa.

Määttä kun teki maalin, pelästyin ihan kunnolla ja spontaani tuuletus jonka jälkeen standing ovation kotona.

Hyvä Rambo! Läheltä ylös. Tuolta etäisyydeltä ei enää kehtaa heittää ränniin.
 

Nigi

Jäsen
En muista koska olen viimeksi pelästynyt jääkiekkopelissä jotain asiaa.

Määttä kun teki maalin, pelästyin ihan kunnolla ja spontaani tuuletus jonka jälkeen standing ovation kotona.

Hyvä Rambo! Läheltä ylös. Tuolta etäisyydeltä ei enää kehtaa heittää ränniin.

Toivotaan, että maali tuo Määtälle itseluottamusta pelata kiekolla. On kuitenkin oman alueen kiekollisessa pelissä hyvä, joten kyllä siellä kiekkovarmuutta olisi viivapeliinkin nähtyä enemmän.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertakaikkisen upea pelaaja ja persoona kyseessä. Olen aidosti ylpeä ja onnellinen, että Rami on kotoutunut Poriin hyvin. Rambon vahvuudet eivät jatkossakaan tule olemaan hyökkäyspäässä, mutta uskon, että tulee jatkossa tukemaan hyökkäyksiä eri tavalla, kuten tänään saatiin nähdä.

Puolustussuuntaanhan Rambo on kova tekijä, mutta uskon vakaasti, että tulee ottamaan seuraavien Ässä-kausien aikana vielä steppejä hyökkäyssuuntaankin.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä lämmittää vanhan sian mieltä, kun Rambo sai vihdoin palkinnon uurastuksestaan. Olihan se ansaittu.

Ja oli vieläpä hieno maali! Sieltähän löytyy kädet! Kyllä siitä vielä viivapakki tehdään :)
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä oli sukupolvikokemus. Vielä ensi vuosituhannella kysytään ihmisiltä, että missä olit kun Rami Määttä teki ensimmäisen liigamaalinsa. Minä olin Valkeakoskella, enkä edes kokenut tätä livenä. Voi saatana.

Joka tapauksessa suuret onnittelut Rambolle, joka on kyllä sellainen persoona, että oksat ja vähän isommatkin männyt pois. Tilannekomiikkaa piisaa ja pukukopissa varmaan aika vekkuli tapaus. Nuoresta iästä huolimatta johtajuuttakin löytyy ja Järvinenhän totesi haastattelussa pelin jälkeen, että "on juttujen perusteella jo henkisesti eläkkeellä." Huikea kaveri.
 

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä oli sukupolvikokemus. Vielä ensi vuosituhannella kysytään ihmisiltä, että missä olit kun Rami Määttä teki ensimmäisen liigamaalinsa. Minä olin Valkeakoskella, enkä edes kokenut tätä livenä. Voi saatana.

Joka tapauksessa suuret onnittelut Rambolle, joka on kyllä sellainen persoona, että oksat ja vähän isommatkin männyt pois. Tilannekomiikkaa piisaa ja pukukopissa varmaan aika vekkuli tapaus. Nuoresta iästä huolimatta johtajuuttakin löytyy ja Järvinenhän totesi haastattelussa pelin jälkeen, että "on juttujen perusteella jo henkisesti eläkkeellä." Huikea kaveri.
Upeasti sanailtu. Tämä on juuri niitä "missä olit, kun..."-tilanteita mitä mainitsit.

Mestaruutta 2013 en päässyt hallille valitettavasti todistamaan, mutta tämä sattui omalle kohdalle. Sen tunteen, nuo tuuletukset ja tärkeät 2 pistettä kyllä muistaa lopun ikäänsä. Ensin hallilla pluet rinnuksille riehuessa ja illemmalla kyynel silmään maalikoostetta katsellessa.

Kiitos Rambo!

(Pakko antaa myös iso käsi Waheebille selostuksesta. Upeasti kartalla!)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös