Rakastelu mutta missä ?

  • 79 883
  • 251
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Hanssoni kirjoitti:
Paikan aiheuttaman jännityksen takia pystyin venyttämään "session" yli kahteen minuuttiin mukaan lukien esileikin.

Kannattaa muuten kokeilla. Tulee lisää potkua suoritukseen kun naisen otettua heppisi suuhun kuulet jäähallin repeävän huutoon ja toinen kliimaksi heti vessasta poistumisen jälkeen, kun saat koko hallilta raikuvat suosionosoitukset.

Ettet vain olisi kateellinen.... hymiö tähän.

Se tässä asiassa on paskamaista jos molke sattuu pelaamaan nollapelin, ei olisi kovinkaan mukavaa odotella koko matsia hallin vessassa, ja luulisi että tyttöystäväkään ei jaksa pitää moloa suussa odotellen huutoa koko matsia. Niin meinaan jos samanlaisia säväreitä haluaa kuin sinulla.
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Goodison Parkilla vessassa. Missasin tämän takia kaksi ManU:n maalia. Toisella puoliskolla Everton tuli tasoihin kolmen maalin takaa. ManU kuitenkin voitti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Onkos kukaan ollut mustan, keltaisen tai vihreän kanssa, vihreä voisi muuten olla melko käytännöllinen nurmikko olosuhteissa. Listataas tähän hieman värisävyjä.

Musta
Kellertävä (kiinalainen tai from japani) muutkin kellertävät käy.
Romaani (mustalainen)
Mulatti
Intiaani
Eskimo
Arabi
Sekoitukset , erinlaiset variaatiot.

Niin että montakos värisävyä arvoisat jatkolaiset on tullut kokeiltua ? Minulla oli nuorena tyttöystävä joka oli romaani, en saanut.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Näyttää juuri nyt siltä (kuusi vuotta kun on tullut parisuhteessa elettyä) että ei tule kokeiltua muita kuin suomalaisia, mutta jos tällai spekulatiivisessa muodossa voi sanoa niin haluaisin kokeilla:

Kaunista mustaihoista
Kaunista latinoa
Kaunista kellertävää
 

Viljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät
veinikretski kirjoitti:
Oliko hyvä luisto ?


Niinkun sanoin, toimitus oli pikainen, ei paikasta johtuen vaan notta oli ruuti kuivaa, olis pitäny käyttää SWIXin jarruvoiteita... Yyterin hiekkaa ehkä?

Veinin väriskaalasta on napattu thai ja mulatti, eikä olleet sitten mitään maksutyttöjä niinkun heti moni nyt ajattelee, vaan aitoja ihastumisia, joskin verrattain lyhytaikaisia :-)
 

Rocco

Jäsen
Viljami kirjoitti:
Veinin väriskaalasta on napattu thai ja mulatti, eikä olleet sitten mitään maksutyttöjä niinkun heti moni nyt ajattelee, vaan aitoja ihastumisia, joskin verrattain lyhytaikaisia :-)

Funi ja Lola? ;)

Itse olen tyytynyt vain perin valkoihoiseen rotuun, tosin eipä ne muut mitään poissuljettuja ole. Vähän nirsompi ehkä niiden suhteen olen.
 

Hipcheck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Predator kirjoitti:
Esimmäinen tieteistarinaa vedättänyt tämä nimim. Hanssoni - IFK ei ole koskaan pystynyt tekemään kahta maalia puolessa minuutissa.
Älä nyt p***aa jauha. 11.11.-03 HIFK - ILVES Lambergin ja Laineen maalien välillä reilusti ALLE 30 sek. (8 sek.)
Anteeksi nyt vain, en siedä selkeitä asiavirheitä, joita totuutena tietämättömyyden kaivosta kannetaan. Ohessa linkki ottelun tilastoihin.
http://www.hifk.fi/stats/gamestats.php?id=20

Ja seksi on kivaa ihan missä vaan, parasta ihan punkassa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
veinikretski kirjoitti:
Onkos kukaan ollut mustan, keltaisen tai vihreän kanssa, vihreä voisi muuten olla melko käytännöllinen nurmikko olosuhteissa. Listataas tähän hieman värisävyjä.
Mistä oikein löydät vihreitä ihmisiä? Ellei kyseinen ihminen ole jotenkin pahoinvoiva tai niin kuin sanotaan: kateellinen?

No anyway. Omiin seksuaalisiin fantasioihini kuuluu kauko-idän nainen, mieluiten kiinasta, koreasta tai mikä parhainta: japanista. Yleensä ihailen aasialaisia naisia katukuvassa, kun heitä näkyy. Pieniä, siroja, ruskeasilmäisiä ihastuttavia olentoja. Voin sanoa, että aika heikko kohta ne minulla. Tutustuisipa joskus oikein kunnolla!

Intiaani vaikka puoliverinenkin ja intialainen voisi olla myös kiehtovia tuttuvuuksia. Afrikkalaiset ja afroeurooppalaiset sekä afroamerikkalaiset ei yleensä niin sytytä.

Edelleen tietysti mukavaa olisi tutustua paremminkin, jos se vaikka poikisi suhteita ulkomaille ja edesauttaisi siellä käymistä tai jopa asumista.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ted Raikas kirjoitti:
Mistä oikein löydät vihreitä ihmisiä? Ellei kyseinen ihminen ole jotenkin pahoinvoiva tai niin kuin sanotaan: kateellinen?

.

Vihreiden puoluekokouksesta tietenkin, siellä niitä on vaikka kuinka paljon. Osa on kylläkin ruohonsyönnistä pahoinvoivia, kateudesta en tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

temmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
no ni

oliko seny ted raikas joka ihannoi siroja aasialaisia.

melko suuri osa heistä käyttää korsettia mahassa ja toppaa tissessä kun kadulla sinua vastaan kävelevät(jos olet kaukoidässä). ihan itse paikan päällä todistaneena.
ei kyllä mittän vastaan heitä ole. mielelläni katselen!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ihan mielenkiinnosta kysyisin mitä mieltä ollaan kääpiöistä, siis oikein täysikäisistä kauniista kääpiöstä, olen aina haaveillut sellaisesta. Mutta nyt se on osaltani ohi ,katsella toki voisin. Onko kukaan ollut kääpiön kanssa? Meinasin kirjoittaa jotakin hassua Ilveksen tienoilta, mutta vedin takaisin. Minua ei muuten väri häiritsisi juuri ollenkaan, vaikka olisikin vihreä. Tuoksu voisi vihreillä ihmisillä olla melko hassu, mielikuvat liikkuvat vasta niitetyn heinän ja timotein välillä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
temmi kirjoitti:
osa heistä käyttää korsettia mahassa ja toppaa tissessä kun kadulla sinua vastaan kävelevät(jos olet kaukoidässä). ihan itse paikan päällä todistaneena.
Epäilemättä, mutta samaa voi epäillä ihan suomettarista. Varmasti tuota boostausta esiintyy ihan kotoisissa elleissäkin. Eihän siinä mitään, kaikki on sallittua.

Se on vaan se eksotiikka... vinot silmät, tummat sellaiset... tumma öinen tukka... otsatukka. Vaikea selittää.

Helppo nähdä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Ted Raikas kirjoitti:
Epäilemättä, mutta samaa voi epäillä ihan suomettarista. Varmasti tuota boostausta esiintyy ihan kotoisissa elleissäkin. Eihän siinä mitään, kaikki on sallittua.

Joo, esiintyisipä. Täällähän vaan ostetaan S-koon paitoja, juodaan viikonloput siidereitä ja käydään McDonaldsissa. Kyllä se vatsa mahtuu sinne S-koon topin sisälle, eikä se varmaan haittaa jos se tulee joka suunnasta ulos. "Sehän on vain söpö pieni pömppömaha?"
 
Evenuel kirjoitti:
Kaikkein noloin erilaisemman paikan kokeilu tapahtui kolmisen vuotta sitten silloisella kesätyöpaikallani. Näppärästi ruokasalin pöydällä ja eiköhän meikäläisen isä tullut just silloin paikalle. Eikä riitä, että hän olisi yllättänyt vain kerran saman aktin aikana. Ehei, kävi kaksi kertaa.

Faija on varmaan tyytyväinen, että on kasvattanut tyttärestään tuollaisen horon. Ei pahalla. Hyvin sä vedät.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Routainen Sydän kirjoitti:
Kyllähän noita paikkoja löytyy talon katosta puiston penkkiin, mutta immuniteettisuojan tai -suojien takia en ala tässä niitä erittelemään. Sanotaanko näin, että hubaa on aina ollut. Kieltämättä.

Heh, palstaveli harrastaa samoja systeemejä. Viime lauantaina ensin Ainolan puistossa kun porukka käppäilee kännissä himaan ja sitten kerrostalon parvekkeella uudemman kerran, se oli jo hieman hurskaampaa kun joku oli kusella vastapäisellä pihalla ja ihmetteli äänekästä touhua. Eli katseli koko ajan.

Lisätäänpä vielä blowjob-osasto: eli saunassa, jo aiemmin mainitulla parvekkeella (joka on koko taloyhtiön käytössä), porttikongissa.

Kesää on vielä jäljellä ja talveakin hiukan, RaksilaAreena voisi olla hyvä paikka kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulihan sitä harrastettua Ahvenanmaalla kaverin saunassa. Johan nuo ihmetteli meidän saunomis intoa. (ex naisen kanssa) Toisen naisen kanssa isän kämpillä hänen (siis isän terv. pilkunnussijoille) kuorsatessa aina välillä. Huvittavaa oli se, että aina odoteltiin Hengityskatkoksien välillä elämänmerkkejä:) Viimeiset viikot olen vain kasvattanut karvahanskoja.
 

bunghole

Jäsen
veinikretski kirjoitti:
Niin että montakos värisävyä arvoisat jatkolaiset on tullut kokeiltua ?

Aasiasta vietnamilainen mutta aivan Suomessa. Tummaihoisia, kaikki eri "värisävyjä". Eri puolilta maailmaa, amerikasta, afrikasta, karibialta sekä mulatteja suomesta. Osa on siis ollut vaaleanruskeita mulatteja, osa hieman tummempia esim. jenkeistä ja osa todella tummia joko afrikasta tai karibialta (Barbadokselta). Myös latinoja on ollut ja he ovat olleet Espanjasta ja Brasiliasta. Jos italialaiset ja kreikkalaisetkin lasketaan niin italialaisia on ollut kaksi ja kreikkalaisia yksi.

Olen siis harrastanut muitakin värisävyjä kuin perinteistä valkoista vaikkakin sitä eniten. Itseäni kiehtovat erityisesti latinot ja tummat tytöt eikä niinkään aasialaiset mutta sieltä eniten vietnamilaiset. Japanilaisille ja kiinalaisille en paljoa lämpene.

Ja jos nyt tähän ketjun aiheeseen vielä jotain sanotaan niin paikkoja on tullut kokeiltua useita mutta silti paras on kuitenkin se perinteinen sänky. Siellä se on ollut aina parasta. Itselläni ei ole mitään tarvetta hakea aina uusia paikkoja sillä niissä seksi on yleensä joku kolmen minuutin konttaus ja asennotkin yleensä vaikeita ja asento pystyssä eikä makuulle pääse. Kyllähän niitä voi käyttää paremman paikan puutteessa halujen yllättäessä tai aivan vain piristykseksi. Yleensä vain käy niin että kun uutta paikkaa kokeilee niin päättää ettei ikinä siellä uudestaan ja sänky kelpaa taas. Minulle se pussien tyhjentäminen ei ole seksissä tärkeintä ja sen voin tehdä itsekin ilman naista joten en halua mitään minuutin revittelyä jossain mäkkärin vessassa vaan vien leidin ennemmin kämpilleni ja pidän hyvänä koko yön. Jotkut haluavat kerätä uusia kokemuksia ja piristää seksielämäänsä uusilla paikoilla. Tämä sopii mielestäni parisuhteessa eläville mutta itse haen uusia kokemuksia ja piristystä uusilla partnereilla. Toisille sopii toinen paremmin ja toisille toinen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:






Turku
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Erm.. otan riskin ja uskon että kämppis ei lue Jatkoaikaa. Oli meinaan tässä hetkoinen sitten herran parveke kovassa käytössä. Kämppis ei tosin ollut silloin talossa.
Muita erikoisia sitä ei sitten ole tullut harrastettuakaan. Tylsyys on nörtin kiro.
 

Hanssoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK
Predator kirjoitti:
Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:
Turku

Laulavat veljekset Matti ja Teppokin ovat kuuleman mukaan saaneet Turussa.
Oletko näitä "faneja", jotka haluavat samaistua idoliinsa...?
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Predator kirjoitti:
Kaikista erikoisin paikka on kuitenkin vielä mainitsematta:


Turku

Minäkin joudun tunnustamaan tämän.
Lisäksi muutamia erikoisuuksia:
Autossa etupenkki kaadettuna jossain metsätiellä 5-tien varressa. Ikkunat todellakin huurtuvat moisen aktin aikana, ainakin keväällä. Tilannetta edelsi silloisen tyttöystävän antama oraalinen tyydytys ajaessa, pakko oli mennä sivuun kun auton nopeus ei tahtonut enää pysyä vakiona ja ajolinjatkin saattoivat olla hieman erikoiset.

Ravintolan vessa Tampereella Cumuluksen yökerhossa. Ei todellakaan kovin hehkeä paikka, huonekin olisi ollut mutta vessaan vaan eksyttiin satunnaisen tuttavan kanssa.

Kerrostalon rappukäytävä, suora näköyhteys ulko-ovelle. Jäähyväissuudelma illan päätteeksi "vähän" riistäytyi käsistä. Ilmeisesti postinjakaja tai joku kävi rapun ovella, mutta päätti jättää rapun myöhemmäksi. Ajattelevainen kaveri.

Lisäksi suihkut, saunat, eteisen lattiat, keittiön pöydät ym.
Eipä noista nyt erityisemmin kicksejä saa, aina se vaan ei katso aikaa eikä paikkaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hanssoni kirjoitti:
Laulavat veljekset Matti ja Teppokin ovat kuuleman mukaan saaneet Turussa.
Oletko näitä "faneja", jotka haluavat samaistua idoliinsa...?

Nyt ei ymmärrä? Kyllä minä ainakin pystyin Turussa muiluttamaan melaa mekkoon ajattelematta ollenkaan Mattia & Teppoa. Ei edes Seppo tullut pieneen mieleeni.

Jokainen saa minun puolestani ihan rauhassaa fanittaa ketä lystää, joten ole sinä onnellinen Matti & Teppo-fantasioittesi parissa...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Predator kirjoitti:
Nyt ei ymmärrä? Kyllä minä ainakin pystyin Turussa muiluttamaan melaa mekkoon ajattelematta ollenkaan Mattia & Teppoa. Ei edes Seppo tullut pieneen mieleeni.

Jokainen saa minun puolestani ihan rauhassaa fanittaa ketä lystää, joten ole sinä onnellinen Matti & Teppo-fantasioittesi parissa...

Mitäs Matissa ja Tepossa on vikana, minä laitan biisin soimaan " kaiken takana on nainen", ja räväytän menemään. Lopuksi lisään listaani soutuveneen alla paikka Rauma, ja helvetin kylmää oli. Oli tosi kierosilmäinen tyttö mutta paikat okey.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
veinikretski kirjoitti:
Mitäs Matissa ja Tepossa on vikana, minä laitan biisin soimaan " kaiken takana on nainen", ja räväytän menemään.

Sä olet taas kuullut väärin. Raumalaisilla on perinteisesti ollut vaikeuksia tulkita Turun kieltä.... siis eihän ne veljekset suinkaan laula, että "kaiken takana on nainen" - vaan "kaapin takana on paimen".
Mutta räväytä menemään vaan - varsinkin jos se on sähköpaimen - siitä ainakin revähtää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös