Rakastelu mutta missä ?

  • 79 821
  • 251

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Evenuel kirjoitti:
Loistavaa. Kiitos! Näin teemme.
Mutta kuka hitto haluaisi ostaa jo kerran käytettyä spermaa? Kysynpähän vaan...

Käytettyä? Myydäänhän sitä ns. käytettyä tavaraa alan pankeissakin.

Jos ei muuta keksi, niin säästää vaikka ajankohtaan, kun se kello kehossa pärähtää. Sitten iskee jonkun Espoon tasa-arvovaltuutetun kaverin, juottaa känniin ja soittelee vähän ajan päästä vahinko kävi, elatusmaksua pliis.

---

Vielä aiheen vierestä: ei paikka, mutta sairainta oli yrittää pitää veret oikeassa osastossa, kun seinän takana beiben isukki katsoo Vicky Rostin(?) keikkaa nauhalta ja laulaa, tietysti pienessä nousussa, mukana "OOO, tuolta saapuuuu Tsaarliii, KAIKKI MUKAAN, OOO..."
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
tuuski kirjoitti:
Käytettyä? Myydäänhän sitä ns. käytettyä tavaraa alan pankeissakin.

Jos ei muuta keksi, niin säästää vaikka ajankohtaan, kun se kello kehossa pärähtää. Sitten iskee jonkun Espoon tasa-arvovaltuutetun kaverin, juottaa känniin ja soittelee vähän ajan päästä vahinko kävi, elatusmaksua pliis.

Alan pankeissa oleva tavara on ruiskautettu suoraan purkkiin, eikä ensin potentiaaliseen siitettävään (onpas muuten hirveä sana).

Ja mitä kelloon tulee, niin se pirisee jo. Tai sitten se on vaan mun pään sisällä.

Tuosta läheltä löytyi kyllä niin kaunis ja syrjäinen pieni uimaranta, että pitääpä yrittää viikonloppuna saada äijä houkuteltua sinne iltauinnille...
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Predator kirjoitti:
En nyt kyllä taas yhtään ymmärrä nynynuorison kikkelinkäyttötapoja. Ei minun nuoruudessani sladdilla leidiä silmään sojoteltu, kyllä minä ainakin löysin partnerini naamalta ainakin yhden silmää mielenkiintoisemmman ruiskautuspaikan.

Niin, näin nuoret vasta opettelee. Onneksi meillä on teitä "vanhempia herrasmiehiä", jotka sitten auliisti neuvovat ;)

p.s. kah, osaan minä korrektikin olla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Evenuel kirjoitti:
Niin, näin nuoret vasta opettelee. Onneksi meillä on teitä "vanhempia herrasmiehiä", jotka sitten auliisti neuvovat ;)

p.s. kah, osaan minä korrektikin olla.

Joo täällä odotellaan kysymyksiä, on mukavaa että nuoremmat käyttävät hyväkseen palstan kokeneempaa siipeä. Muistan kuinka itsekkin elin aikaa kun en vielä osannut käyttää uimalaseja.:)
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Evenuel kirjoitti:
Alan pankeissa oleva tavara on ruiskautettu suoraan purkkiin, eikä ensin potentiaaliseen siitettävään (onpas muuten hirveä sana).

Ja mitä kelloon tulee, niin se pirisee jo. Tai sitten se on vaan mun pään sisällä.

Juu, luin hätäisesti sen koon tekstin. Mitenkäs muuten tuolle tavaralle käy, jos nutipäät heittää pikku lenkin ennnen purkkiin joutumista, onko vielä tehoja jäljellä?

Niin ja kelloista, itselläni pirisee niitä parikin. Toinen se normaali jatkuva pirinä ja toinen varoittaa niistä kypsemmistä rouvista, joilla se kello tosiaan pirisee.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
tuuski kirjoitti:
Juu, luin hätäisesti sen koon tekstin. Mitenkäs muuten tuolle tavaralle käy, jos nutipäät heittää pikku lenkin ennnen purkkiin joutumista, onko vielä tehoja jäljellä?

Niin ja kelloista, itselläni pirisee niitä parikin. Toinen se normaali jatkuva pirinä ja toinen varoittaa niistä kypsemmistä rouvista, joilla se kello tosiaan pirisee.

Kyllähän niissä kait tehoja on, pystyväthän ne tarpeeksi hyvissä olosuhteissa heilumaan hengissä munasolua etsien parikin päivää. Sitkeitä kavereita ovat.

Taas tunnen itseni ihan friikiksi. Minulla kello tikittelee, eikä minua nyt kuitenkaan vielä voi laskea "kypsemmäksi rouvaksi", kuten asian nätisti ilmaisit.

Ja miten minä AINA löydän itseni tällaisten aiheiden ääreltä?
 

Lexa

Jäsen
V-man kirjoitti:
Missäs se olikaan kun joltain ujolta neitokaiselta kysyttiin studioyleisössä/kadulla/jossain että "What's the funniest place you've ever made love at?" ja neito vastasi jännittäen että "ummm.... asshole?" ja kaikki repesivät ihan täysin? Oliko tuo jossain leffassa vai ehkä jossain netin videoklipissä? Palstan pervoilijat, auttakaa huonomuistista.

Kyseessä oli varmaan pätkä eräästä jenkkiläisestä radio-ohjelmasta. Muistaakseni homma meni niin, että pariskunnan mies-osapuoli oli pohjustanut tarinan kertomalla juontajalle, että he olivat sekstailleet keittiön pöydällä ja muistaakseni jomman kumman vanhemmat olivat vielä samaan aikaan kylässä.

Juontaja soitti miehen vaimolle/tyttöystävälle ja alkoi udella asiasta. Eli mitä teit aamulla jne. Koska tapahtumapaikka oli hieman erikoisempi, piti se myös saada selvitetyksi. Keskustelun loppu meni osapuilleen näin:

Juontaja: -Where did you have it?
Tyttöystävä: -hmmm...
Juontaja: -Where did you have it?
Tyttöystävä: -In the ass
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jo on levotonta tarinaa!
Tässähän sitä ihan punastuu (ei, ei sieltä!), kun lukee noita "juttuja"...

Voisikohan modet vaihtaa tuon Evenuelin nimimerkin vaikka Emmanueliksi? Emmanuel sopisi paremmin - ainakin juttujen mukaan... iso hymiö tähän.
Jatkaa!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Evenuel kirjoitti:
Taas tunnen itseni ihan friikiksi. Minulla kello tikittelee, eikä minua nyt kuitenkaan vielä voi laskea "kypsemmäksi rouvaksi", kuten asian nätisti ilmaisit.

Niin, tekstistäni välittyi ehkä hivenen väärä ajatus juuri tuon "kypsempi" -sanan takia. Kypsemmällähän voi tarkoittaa toki vain fyysistä ikää, siis numeroita, mutta itse tarkoitin lähinnä sellaista naishenkilöä, joka on omasta mielestään valmis tähän äipän rooliin. Näkeehän noita entisiä luokkakavereita jo lastenvaunujen kanssa, pelottavaa.

Tuo varoittava pirinä päässäni johtunee tuttavapiirissä sattuneista "laaki ja vainaa" -seteistä, jossa ihan perus yhden illan / viikonlopun juttu on johtanut faijan roolin nopeaan opetteluun / elatusmaksurumbaan.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
tuuski kirjoitti:
Tuo varoittava pirinä päässäni johtunee tuttavapiirissä sattuneista "laaki ja vainaa" -seteistä, jossa ihan perus yhden illan / viikonlopun juttu on johtanut faijan roolin nopeaan opetteluun / elatusmaksurumbaan.

Noh, minulla se piipitys on jatkunut jo kolmisen vuotta.

Nuo tuollaiset vahinkovanhemmuudet onkin sitten jo inhottavampia... Siis jos molemmat osapuolet ei ole tyytyväisiä tilanteeseen.

Ja Holocaust: Ei saa kiusata. Pieni tyttö punastuu pian.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
tuuski kirjoitti:
Näkeehän noita entisiä luokkakavereita jo lastenvaunujen kanssa, pelottavaa.

Ja minkähän takia se lapsi on PAKKO TEHDÄ? MIKSI?
Siis sukulaistenko takia, vai ihan sillai, että siinä parisuhteessa naisen lisäksi myös se mies sen haluaa?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
tuuski kirjoitti:
Näkeehän noita entisiä luokkakavereita jo lastenvaunujen kanssa, pelottavaa.

Niimpä näkee, eikä se ole pelottavaa, kun lastensa lapsia työntelevät:) Itsekin olin onnenikukkuloilla, kun taanoin eräällä camping alueella, herrasmies vastaan kävellessään kysyi nuoremmalta pojaltani. "Oletkos lähtenyt vaarinkanssa kävelylle"? Olin onnellinen, että edes, joku pitää minua aikuisena;)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Evenuel kirjoitti:
Noh, minulla se piipitys on jatkunut jo kolmisen vuotta.
Tuo voi tietenkin olla myös Tinnitystä, kantsis käydä korvalääkärillä.

Itse olen jo autuaassa ylikypsä-tilassa, sillä minun kellosstani loppui patterit jo reilut kymmenen vuotta sitten.
Nykyään kuulen vain kuorma-auton hurinaa aina iltaisin kun oikaisen vuoteeseen. Joo tiedän, ajattelette, että olen vähän hullu, mutta empäs olekaan. Kuorma-auton ääni saatiin jäljitettyä kun ostimme uuden jääkaapin...

Terveisin koo
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itseäni kyllä pöyristyttää, jos näkee entisen luokkakaverin lastenrattaiden kanssa, tai kuulee että niin ikään ex-luokkakaverilla on lapsi ja toinen jo tuloillaan.

Niin se aika kiitää. Missä vaiheessa sitä tultiinkaan aikuisiksi ja ruvettiin lapsia hankkimaan? Mitä oikein tapahtui.

Ehkä kysymys on vain itsestäni, että unohdin aikuistua jossain vaiheessa ja sitä myöten lapset ei kiinnosta vitun vertaa...

...tai no ehkä sen vitun verran juurikin.

Kunhan eivät vaan tulla putkahda ulos sieltä aukosta koskaan, ainakaan niin, että minun siemeneni on se kaaoksensiemen.

Eli ei lapsia tänne, kiitos.

P.S. Toisinaan tuntuu väärältä, että niin ihana asia kuin seksi, on yhdistetty niinkin ikävään asiaan kuin lastensaaminen. Nuo kaksi asiaa erilleen toisistaan, lopullisesti.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Ted Raikas kirjoitti:
P.S. Toisinaan tuntuu väärältä, että niin ihana asia kuin seksi, on yhdistetty niinkin ikävään asiaan kuin lastensaaminen. Nuo kaksi asiaa erilleen toisistaan, lopullisesti.

Siitä vain tuulimyllyjä vastaan taistelemaan :)

Itselläni tilanne on päinvastainen, lapsia saisi tulla vaikka heti.
Menee hieman off-topic, anteeksi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Evenuel kirjoitti:
Siitä vain tuulimyllyjä vastaan taistelemaan :)

Itselläni tilanne on päinvastainen, lapsia saisi tulla vaikka heti.
Menee hieman off-topic, anteeksi.

Paas tullen tänne sitten. Tosin 9 kuukautta joudut odottaan hätäisimmässäkin tapauksessa.

PS.Kysytäänkö rouva Olkulta lupa, ettei tule jälkipuheita.

PS II. Todistettavasti laatulapsia, jo vuodesta 1990.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Olkku kirjoitti:
Paas tullen tänne sitten. Tosin 9 kuukautta joudut odottaan hätäisimmässäkin tapauksessa.

PS.Kysytäänkö rouva Olkulta lupa, ettei tule jälkipuheita.

PS II. Todistettavasti laatulapsia, jo vuodesta 1990.

Ahaa, Jatkoajan hedelmöityspalvelu?

Ei kait lupaa tarvitse kysyä, jos ei kerrota kenellekään? :)

Ja jos oikein vakavaksi heittäydyn, niin olen siitä onnellinen, kaikesta menneestä huolimatta, että tiedän pystyväni tulemaan raskaaksi. Sitä kun on seurannut ja kuunnellut parin naisen kokemuksia tilanteessa, jossa niitä lapsia vaan ei näy, ei kuulu. Että iso kiitos sille suuremmalle voimalle/voimille, joka on olemassa ainakin mahdollisuudesta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Evenuel kirjoitti:
Siitä vain tuulimyllyjä vastaan taistelemaan :)
Mistä oikein löytää naisia, jotka eivät halua jälkikasvua ollenkaan? Tuntuu ettei sellaisia olekaan.

Kirottu olkoot sinä lisääntymisvietti!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Ted Raikas kirjoitti:
Mistä oikein löytää naisia, jotka eivät halua jälkikasvua ollenkaan? Tuntuu ettei sellaisia olekaan.

Kyllä niitäkin löytyy. Tosin vakaalla parisuhteella on tapana alkaa pikkuhiljaa muuttamaan paatuneimmankin lapsia haluamattoman ihmisen mielitekoja. Sad for you. Toisaalta, ei me oltaisi täällä jollei luonto olisi hoitanut hommaa jotenkin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ted Raikas kirjoitti:
Kirottu olkoot sinä lisääntymisvietti!

Miksi? Itse en ainakaan kadu työntöäkään, vedosta puhumattakkaan. Vanhempi poika on nyt 16v ja niitä hetkiä jalkapallo- ja kiekkokentänlaidalla en poijes vaihtaisi, nuorempi vasta alottelee, että uudelleen saan kokea tämän silminnähtävän kehityksen, pienessä ihmisessä. Toki olemme erilaisia haaveinemme ja realiteetteinemme, mutta itselle ei ole maailmassa koskaan tapahtunut parempaa-asiaa, kun nämä kaksi poikaa ovat. Tyhjä olisi elämäni, ilman heitä. Jos mennään urheilusta sivuun, niin hiekkalaatikoiltakin on jäänyt unohtumattomia kokemuksia, jotka pahanapäivänä autavat silti hymyhuulin uneen.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Niin näitä paikkoja.....palataksemme niihin

Nämä on jo kyllä suuremmaksi osin mainittuja

soutuveneessä
kahden mukanukkuvan vieressä
nurmikolla pihalla
saunassa
suihkussa
pesukoneen päällä
keittiön pöydän päällä
kylpyammeessa
uimarannalla
ihan vaan järvessä
autossa (ainakin Ford Fiesta, mahdollisesti Opel Kadett)
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketjusta tuntuu katoavan mielenkiinto samalla kun se eksyy aiheesta. Alunperinhän sen piti olla ketju, jossa miespuoliset voivat leuhkia seksikokemuksillaan tai ainakin parhailla paikoilla (ei niillä kiekkoyön), eikö niin? Nyt näyttää siltä, että joka toinen viesti on naispuoleisen henkilön lähettämä. Lisäksi naispuoleiset (pitäisikö olla yksikössä?) tuntuvat nauttineen seksistä vaikka missä ja kuinka usein. Loppujen lopuksi lähes kaikissa tuntemissani vakavissa seurustelusuhteissa seksin harrastaminen on jäänyt aina naisesta kiinni, ainakin ensimmäisen puolen vuoden jälkeen. Vai onko sitten niin, että jos mies on hissukka ja roolien mennessä päin vastoin ko. miehelle riittää seksi kerran tai kaksi viikossa?

Ja vaikka viestini saattaa kuulostaa katkeralta, niin sitä en ole. Tänäänkin melkein sain pillua. Vehje seisoi jo ja housut olivat pois jalasta, mutta ei ollut naista. Lopuksi vielä mainittakoon ketjun aiheeseen liittyen, että rakastelen tänään toimistotuolillani, itseni kanssa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruutuässä, pyydän anteeksi että aloin puhumaan asiasta vinoon. En millään muodoin tahdo nussia ketjuanne vinoon. Pysyn tästä lähtien täydessä asiassa. Listaanpa tasan tarkkaan ne paikat, missä olen itse "rakastellut" urani aikana:

Sänky
Toinen sänky
Patja
Leveämpi patja

Siinähän ne.

Lisää tulee?
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
Ruutuässä, pyydän anteeksi että aloin puhumaan asiasta vinoon. En millään muodoin tahdo nussia ketjuanne vinoon.

Niin, eihän tässä nyt ketään syytetä, sitä paitsi kaikki ketjut ovat yhteisiä. Toki filosofinen keskustelu lastensaannista ja silmien turpoamisesta on kiinnostava, mutta ketjun alkuperäinen aihe hukkuu viesteihin, joista myönnän kirjoittaneeni kaksi turhinta. Ja kai pitäisi käyttää hymiöitä, ettei tulisi väärin ymmärretyksi.

Itseäni on oikeastaan pitemmän aikaa kiinnostanut suihinotto autoa ajaessa. Täsmennettäköön, että appari ottaa poskeen kuskilta. Tätä pitää kokeilla seuraavan kerran kun on auto käytössä. Ongelma vain ei välttämättä ole sen auton hankinnassa, vaan naisen suostuttelussa. Toivon kuitenkin onnistuvani siinä piakkoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös