Puolivälierä Suomi-Tshekki to 14.5

  • 15 489
  • 81
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitäs se tshekkipakki, jota Kontiola "löi päähän"? Sillekö ei olisi kuulunut tilanteesta mitään rangaistusta?
En minä siihen ole ottanut kantaa. Yleinen ohje on että jos kaveri pitää kiinni niin pitää yrittää irti. Yrittikö Kontiola irti? Minä en huomannut. Sillon vaikuttaa siltä ettei sitä Kontiolaa kiinnostanut se missä sen maila on, vaan se että pääsee kolaamaan sen kaverin. Olisi repinyt sitä mailaansa niin siitä olis voinut kaveri saada boksin, nyt meni sitten tuuppimaan kaveria päähän ja tämän omalle maalialueelle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siinä oli linkki suoraan postaukseesi, joten en varsinaisesti levitellyt mitään huhuja mitä olet sanonut.
Kyllä minä tiedän mitä olen kirjoittanut ja osaan sen linkin avata. Sinä olet se joka väitti minun tarkoittaneen tuolla maalivahdin estämistä. Lopeta nyt vaan suosiolla se muiden lainailu, jos on niin vaikeaa lukea mitä ne kirjoittaa.
 

canttig

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mulle ei jää mitään traumoja. Minä voitin vedonlyönnistä 320 euroa ja pullon viinaa, kun Tshekki meni jatkoon. Minä olin tyytyväinen siitä, että Tshekki voitti, sillä tuollaiset rahat ovat mulle tärkeämpi juttu kuin Suomen mahdollinen pronssimitali.
Onneksi olkoon tuollaisista rahoista. Huimaa! Miten tässä kuitenkin on vaikutelma että asia painaa sinua. Se ei jätä sinua rauhaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Sekä Mike että BlackWolf ovat olleet asiasta erimieltä.

Ei nyt jaksaisi jankata, mutta enpäs ollut. Totesin ainoastaan, että dumari ei voinut sivuuttaa tilannetta, koska Kontiolan koheltaminen johti myös Pavelecin toimintakyvyttömäksi. Noilla still-kuvilla voi pyyhkiä muutenkin persettä. Livenä Kontiolalla jo kiekko hukassa ja jyräsi päättömästi tshekkimuuria kohti ainoana tarkoituksenaan estää näiden kaikenlainen toiminta = jäähy, ja vielä vitun tyhmä jäähy.
 
Noilla still-kuvilla voi pyyhkiä muutenkin persettä. Livenä Kontiolalla jo kiekko hukassa ja jyräsi päättömästi tshekkimuuria kohti ainoana tarkoituksenaan estää näiden kaikenlainen toiminta

Livenä tuo koko tilanne lähti siitä, että Kontiolalla ei ollut edes mahdollisuutta yrittää pelata kiekkoa mailallaan, sillä tshekkipakki nappasi Kontiolan mailasta kiinni ennen kuin Kontiola ryhtyi häntä "jyräämään". Mitä Kontiolan olisi sen jälkeen pitänyt mielestäsi tehdä? Yrittää potkia se kiekko maaliin? On aivan naurettavaa syyttää Kontiolaa siitä, että hän "estää" tshekkipakkia pelaamasta kiekkoa, kun tuolla tshekkipakilla ei ollut missään vaiheessa pienintäkään aikomusta tai mielenkiintoa edes pelata sitä kiekkoa. Hän päätti pitää Kontiolaa mailasta kiinni sen sijasta, että olisi yrittänyt päästä kiekkoon. Sinälläänhän on pakilta ihan fiksua unohtaa tuollaisessa tilanteessa kiekko täysin ja keskittyä mieheen, mutta siinä vaiheessa kun pakki estää sen hyökkääjän kiekkoon pääsyn pitämällä hyökkääjän mailasta kiinni ja se kiekko pyörii hyökkääjän jaloissa (jolloin hyökkääjää ei voida tulkita tilanteessa kiekottomaksi), on estämisrangaistus tälle hyökkääjälle täysin väärä tuomio.

Väkivaltaisuuteen tuossa voi Kontiolan katsoa syyllistyneen, jos käytössä on joku naisten pelien tai E-junnumatsien linja, mutta siinäkin tapauksessa ensimmäinen rike tuossa tilanteessa oli se tshekin mailasta kiinnipitäminen, josta jäähy jäi puhaltamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Wire

Jäsen
Jos Kontiola ei olisi saanut estämisjäähyä niin maali olisi hylätty Kontiolan maalialueella seisomisesta.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Jos Kontiola ei olisi saanut estämisjäähyä niin maali olisi hylätty Kontiolan maalialueella seisomisesta.
Joo, totta, turnauksen linjan mukaan ois pitäny tuosta syystä hylätä kieltämättä, mikä nyt sekin ois ollu parempi vaihtoehto ko lisäks passittaa pelkästään Kontiola tuosta jäähylle
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös