PS3: NHL12 - EASHL - Team Jatkis

  • 44 550
  • 397

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Kausi lähenee loppuaan joten alkaa olemaan playoffien aika. Minkälaisella kokoonpanolla taistoon lähdetään? Ja saadaanko tänään porukkaa lämmittelylle huomiselle(?) playoff taistolle? Itse voisin tulla puoli neljän jälkeen linjoille odottomaan seuraa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigakierroksen jälkeen varmaankin siirryn taas konsolilätkän ääreen. Viime yönä tuli Maskun kanssa pelattua puolen tusinaa sparripeliä ihan hyvällä ilmeellä, joten toivon mukaan homma toimisi tänäänkin.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Kausi lähenee loppuaan joten alkaa olemaan playoffien aika. Minkälaisella kokoonpanolla taistoon lähdetään? Ja saadaanko tänään porukkaa lämmittelylle huomiselle(?) playoff taistolle? Itse voisin tulla puoli neljän jälkeen linjoille odottomaan seuraa.

Viikonloppusin yleensä selkeesti eniten porukkaa linjoilla, joten mä oon sitä mieltä, että heti kun pääsee vähintään viidellä pelaamaan, niin saa alottaa pleijarit. Mulla ei ainakaan pitäisi olla huomenna mitään ihmeitä töitten jälkeen, eli oon koko illan vapaa. Lauantaina on sit taas varmaan koko päivän menoa.

Kaikki joukolla siis huomenna linjoille! Jos tulee liikaa, niin voin odottaa kopissa :)

Ja jos pelaatte pienemmällä porukalla, niin kapteeni muistaa vaihtaa pelin normaaliksi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pelatkaa tosiaan pleijarit vähintään neljällä, mielummin kuitenkin viidellä/kuudella. Onnea peleihin pojat!

P.S. I miss you guys. I miss my team. :(

Loma TJ 8
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
GM-Kerulle laitettu viestiä koskien pelaaja-asioita. Ei mitään radikaalia, lähinnä hienosäätöä. Lukaiseppas tripping-homer yksityisviestisi. :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jäi viirit saamatta.

Kuulin että poffifinussa tuli takkiin 4-6 NHT:lle. Harmi, mutta leuka pystyyn vaan, ette huonoille hävinneet. Mites ne muut poffipelit meni ja päättyi? Ketä vastaan pelasitte?

Olen tässä hieman kypsytellyt mielessäni yhtä pelillistä muutosta, jonka avulla saatettaisiin saada peliimme uutta ryhtiä. Kannattaa sitä ainakin kokeilla. Voin tästä laittaa joukkueen jäsenillemme infoa yyveellä tai sitten käydään homma läpi ensi viikonloppuna kun tulen linjoille. Ehkä mielummin niin. Toivottavasti silloin oli mahdollisimman paljon porukkaa liikkeellä.

Btw, pahoittelen jos kokeilemassa olleen kaverin äkkifudut tuli jollekulle shokkina. Keskusteltiin tästä gm-kerun kanssa, eikä kyseinen kaveri mielestämme yltänyt aivan vaaditulle tasolle.

Junnu ja masku samaan aikaan askissa, samassa joukkueessa on viikon ehdottomasti paras jatkis-uutinen! :)

Jatkakaa

Boris
 
Viimeksi muokattu:

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko mulla järkeä roikkua tyhjänpanttina pelaajalistassa. Mulla sattuu nyt vaan taas olemaan niin hektistä tää elämä. Tänään tuli työpäivä numero 14 putkeen. Vähätkin vapaa-aikani mitkä saan, niin en ehdi millään pelaamaan. Ehkä järkevintä olisi vaan tippua pois porukasta ja antaa pelipaikka sellaisella kenelle se kuuluu. Harmittaa mutta minkäs teet. Töitä on tehtävä ja varsinkin, kun uusi paikka niin näyttöjä samalla.

Kiitos kaikista peleistä, mutta Birdien on pakko lyödä hokkarit naulaan ainakin hetkeksi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kiitos kaikista peleistä, mutta Birdien on pakko lyödä hokkarit naulaan ainakin hetkeksi.

Täysin ymmärrettävää. Laita birdie sitten viestiä tännepäin jos/kun löytyy kunnolla aikaa pelata, niin pelipaikka kyllä löytyy.

Kiitos fuparille peleistä, toivottavasti puet vielä joku kaunis päivä Jatkiksen kunniakkaan pelipaidan yllesi.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No höh :( toivottavasti vielä palailet myöhemmässä vaiheessa peleille ja päästään jauhamaan levottomuuksia mikkien välityksellä. Onnea sinne änärin ulkopuoliseen elämään (mitä se on?) kuitenkin toistaiseksi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Uusi kausi starttaa tänään. Tavoitteiksi voitaisiin asettaa 100 voittoa, sijoitus top100 ja menestys kauden päätteeksi pelattavissa playoffseissa. Ei kuitenkaan oteta näistä paineita. Sopivan rennosti kohti voittoja.

Perjantaina pidetään sitten ihka oikeat ja Jatkisen historian ensimmäiset treenit. :D Näin siis, jos/kun linjoille saapuu tarpeeksi porukkaa. Boris tuo fläppitaulun ja tussit. Muut ovat kuuntelevinaan pelkästä myötätunnosta. Great success!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Boris tulee 18.45. Tule sinäkin!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tässä voittomaali jatkoajalta. Vastustajana yksi tämän hetken parhaita EASHL-joukkueita, nimittäin Including Me. Heillä sijoitus kausirankingissä 5 ja kokonaisrankingissä 2. Kapellimestarina Tumppii/Luuumu. Voja voja!

EA Sports || Jatkiksen #51
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Division: Elite
Club Record: 31 - 11 - 1
Division Ranking: 41
Overall Ranking: 64

Tänään lauantaina oli huikeita pelejä ja hyvää seuraa. Peleillä käväisi Junnu, Masku, Sporde, Luuumu ja Ebe. Voittoja käärittiin monistakin EHL-turnaukseen osallistuvista joukkueista. Esimerkkeinä käyköön Including Me, Bolaget HC ja Synergy Hockey. Voittojen arvoa nostaa se että valtaosa napattiin kuudella pelaten. Kassareina loistivat Masku ja erityisesti Ebe, jonka voi huoletta heittää tolppien väliin joukkuetta kuin joukkuetta vastaan. Hyvät pelit, kiitoksia seurasta. :)

Huomenna voitaisiin vielä pelailla iltapäivästä.
 

Eskelarit

Jäsen
Division: Elite
Club Record: 31 - 11 - 1
Division Ranking: 41
Overall Ranking: 64

Tänään lauantaina oli huikeita pelejä ja hyvää seuraa. Peleillä käväisi Junnu, Masku, Sporde, Luuumu ja Ebe. Voittoja käärittiin monistakin EHL-turnaukseen osallistuvista joukkueista. Esimerkkeinä käyköön Including Me, Bolaget HC ja Synergy Hockey. Voittojen arvoa nostaa se että valtaosa napattiin kuudella pelaten. Kassareina loistivat Masku ja erityisesti Ebe, jonka voi huoletta heittää tolppien väliin joukkuetta kuin joukkuetta vastaan. Hyvät pelit, kiitoksia seurasta. :)

Huomenna voitaisiin vielä pelailla iltapäivästä.

Joo, nastaa oli! Voin koittaa huomenna heräillä silleen ihmisten aikoihin niin ehdittäis muutama vääntämään.. (Joopajoo, yö menee kuitenki NHL kattellessa)

Kolme matsia Legenda 1-korttiin, kunhan keskiarvosana A- pysyy kurissa!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Päiväpelit käynnistymässä. Linjoilla Boris, SR ja JR. Luuumukin tuolla palloilee, muttei näe eikä kuule mitään? :O

Tulkaas pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Päiväpelit käynnistymässä. Linjoilla Boris, SR ja JR. Luuumukin tuolla palloilee, muttei näe eikä kuule mitään? :O

Tulkaas pelaamaan.

Raipe ja pari frendii valmistautuu nousemaan laivaan. Täällä alotellaa ja tässä samassa vähän änäriä. Kyllä te pärjäätte ilman Helmisen pannareit.

Pavel heräs eilen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös