PS3: NHL12 - EASHL - Team Jatkis

  • 44 609
  • 397

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
En ainakaan ole kertaakaan ollut neljän kanssa samaan aikaan, että en olisi valmis pelaamaan. Ehkä vähän olen vähentänyt pelaamista, kun olen tajunnut ettei kannata pelata, kun ei oikeasti kiinnosta. Kyllä sitä 3-4 kertaa viikossa silti tulee pelattua.

Huomenna menossa Jaffalaan katsomaan peliä, niin koko viikonlopun pelit jää vähäisemmälle. Sunnuntaina mahdollisesti.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tunnin päästä joka vitun iikka linjoille. :) Iso B tulee räyhäämään lempeästi ja jakelemaan harhasyöttöjä.
 

Eskelarit

Jäsen
Tunnin päästä joka vitun iikka linjoille. :) Iso B tulee räyhäämään lempeästi ja jakelemaan harhasyöttöjä.

Ilmoitin jo Kerulle ja Eikalle chattiin, Masku tulee kasilta, mä oon ysiltä kotona. Eiköhän jompikumpi oo kokoajan linjoilla!

PS. Mikit kehiin, saadaan pärrätä kilpaa :)
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Onnistuisiko tänään pienet päiväpelit?

edit. Pieniä muutoksia aikatauluun. Kaveri tuli käymään kylässä, että en ainakaan nyt heti pääse pelaamaan mutta kova tarkoitus olisi tulla joskus ysin pintaan nyt ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Onnistuisiko tänään pienet päiväpelit?

Kyllä onnistuu. Meikäläinen on jo linjoilla ja palloilen täällä sm-liiga pelien alkuun asti. Muistaakseni junnukin jutteli jotain päiväpeleistä, mukaan kaikki muutkin jotka suinkin pääsee.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Division: Elite
Club Record: 38 - 14 - 4
Division Ranking: 94
Overall Ranking: 49

Nousimme takaisin sinne missä sijoitus pitääkin olla. Paljon pelattiin, pääosin hyviä pelejä vaikka joukkoon mahtui taas niitä heikompiakin suorituksia. Päivän ehdoton ykkösjuttu oli murohokin kaataminen hienon taistelun jälkeen lukemin 3-2. Muista kovista jengeistä kaatui esim. Nordic Hockey Tigers ja Hockey Inc.

Hyvin oli porukkaa linjoilla ja hyvät oli pelit. Kiitoksia ja hyvää yötä. :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Orastava tappioputki päällä. Tulkaa linjoille katkaisemaan se.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Koko viikonlopun riitti porukkaa hyvin linjoilla ja saatiin hyvät pelit pystyyn. Tästä johtuen kriisipalavereja ei tarvittu ja tilanne rauhoitetaan toistaiseksi. Eben try-out katsotaan loppuun ja pidetään silmät ja korvat auki vielä yhden kaverin varalle jos sopiva sattuisi eteen.

Itse Boris oli lähes koko viikonlopun entistäkin enemmän tuuliajolla. Lagikin vaivasi ja sen piikkiin voikin laittaa ne heikommat suoritukset. :)

Muistakaahan että on tiimipelurin merkki mennä pelaamaan kopissa odottavien pelikavereiden kanssa pari kerhoa vaikka aikeissa olisikin esim. HUT. ;)

Ja muistakaahan käyttää tätä ketjua hyväksenne pelejä huutelemalla ja saa niistä matseista raportoidakkin päivän päätteeksi. :)

Näillä eväillä jatketaan!

Boris
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Huomenna saapuu Boris peleille vähän ennenkuin kello lyö 19. Pelaammeko heti tuolloin vai vasta liigakierroksen päätyttyä?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläinen taitaa vielä tämän viikonlopun hakea änärimotivaatiota oluen ja muiden pelien takaa. Toki jos on akuutti yhden hyökkääjän tarve niin voi laittaa viestiä mikäli linjoilla olen.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Lähden mökille. Huomenna olen iltasella pelivalmiudessa.
 

Eskelarit

Jäsen
Vähän sama kun Arskalla! En ehdikään päiväpeleille, pyrin päästä linjoille siinä 23.30-00.00.. Toivottavasti muitakin yökyöpeleitä löytyy, voin mä HUTiakin tahkota jossette enää ole hereillä :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Perkele notta on täällä hiljasta.. No jos huomenna kahentoista jälkeen muutaman pelattais?

Heräsin aamukuudelta tosta eteisen lattialta, joten ihan en päässyt peleille asti. Mutta nyt täällä olen darrasta huolimatta. Tulkaahan muutkin klo 12-13 linjoille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös