PS3: NHL11 - World Cup

  • 7 664
  • 146

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ruotsi kärsii toisen tappionsa. JulmaHerkun Sveitsi voitti 4-3. Olipa tiukka ja jännittävä ottelu. Minuutti ennen loppua Sveitsin pelaaja heittää keikon vielä katsomoon ja antaa Ruotsille hyvän tasoituspaikan. Tätä ei käytetty joten pisteet hyvin pelanneelle Sveitsille. Kiitos matsista.

Kiitos Calccikselle peleistä! Otin samantien varoivaisen taktiikan käyttöön kun vaihdoit Lunkan pois maalilta. Ihan rehellisesti olisit vienyt kaikki pinnat mikäli sulla olisi ollut edes kohtuullisella tasolla pelaava maalivahti. Oli meinaan sellasia maaleja etten ole moisissa koskaan onnistunut. Vitutti jopa itseäni.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mites muut pikkumaat, onko teidän pelaajat koko ajan kontillaan jäässä? Yritin antaa kovuutta jenkkejä vastaan koko ottelun ajan sillä seurauksella että hävisin taklaukset 6-34...

En tiedä lasketaanko tsekkiä pikkumaaksi, mutta mulla on tilastot 1-5-1 ja pelijari paikka on melkein menetetty! :DDD

Varmaan johtuu siitä kun en osaa pelata :D

Jos Herkulla olisi ihan mikä muu maa vaan niin voittajasta ei olisi epäselvää. Mun mielestä Hiller pitää Sveitsiä pystyssä itsekseen mitä minä meidän välisestä pelistä muistan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Henrik Lundqvist. Kuinka huono voi olla?

Nojoo, eipä siinä. Ihan ok matsi Suomea vastaan. 3 ylärimaa ja pelin hallinta ekat 25 minsaa. Lundqvist päätti imaista pari helppoa ja Kipperi napsia uskomattomia koppeja. No onneksi oli Leijonat vastassa, muuten vituttaisi.

Kiitos PELLille matsista. Suomi-Ruotsi maaottelut on aina kivoja.
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Käyn suihkun puolella ja tuun sitte linjoille, haluiskoha joku tulla kokeilee Yhdysvaltoja vastaan?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruotsi tulee linjoille noin kello 00:30

löytyiskö peliseuraa silloin? Lähinnä Tsekki,Venäjä ja Kanada. Noi alta pois niin on tääkin liiga pelattu jo loppuun + pleijarit tietty jos sinne päästään.

Sinkel! Sori, ainakun oot haastanut oon joko pelaamassa toista peliä tai sitten en vaan ole ehtinyt ottamaan. :D Pääsetkö joskus 01:00?
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ruotsi tulee linjoille noin kello 00:30

löytyiskö peliseuraa silloin? Lähinnä Tsekki,Venäjä ja Kanada. Noi alta pois niin on tääkin liiga pelattu jo loppuun + pleijarit tietty jos sinne päästään.

Sinkel! Sori, ainakun oot haastanut oon joko pelaamassa toista peliä tai sitten en vaan ole ehtinyt ottamaan. :D Pääsetkö joskus 01:00?

Katotaan olenko linjoilla silloin. Ei se mittää ompa tullu randomeita vastaan harjoteltua nuokin ajat. Jos en ole tuohon aikaan niin katsellaan jokin muu aika huomenna.

Ja itseltäni puuttuu, Ruotsi, Yhdysvallat, Venäjä ja Saksa

Tsekkejä tuskin tullaan pleijareissa näkemään..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katotaan olenko linjoilla silloin. Ei se mittää ompa tullu randomeita vastaan harjoteltua nuokin ajat. Jos en ole tuohon aikaan niin katsellaan jokin muu aika huomenna.

Ja itseltäni puuttuu, Ruotsi, Yhdysvallat, Venäjä ja Saksa

Tsekkejä tuskin tullaan pleijareissa näkemään..

Jos pelit maistuu niin ilmoittele sitten tänne. Alan nyt katsomaan elokuvaa.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tuun nyt linjoille, sori otin vähän lepoo ku ihan puhki ku pitiki alkaa urheilee... Nyt siis linjoille.

Voin pelata tästä 22.30 tonne 01.00 asti, että haasteita vaan. :)

E: Slovakiaa vastaan nyt, sitten Ranska ilmeisesti? vai Tshekki?
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Huh mikä peli Slovakiaa Vastaan, joka päättyi 6-5 USA:n voittoon.
 
Viimeksi muokattu:

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ja Slovakia jatkaa tappio putkea. Usa peppuraiskas meikäläisen kahdessa ekassa erässä. Kolmannessa erässä sain sentää luotua muutamia maalipaikkoja ja peli päätty lopulta 6-5. Pitää jatkossa ruveta keskittymään enemmän puolustamiseen, aivan karseeta työskentelyä omassa päässä viimeaikoina.

Mutta kiitokset Unelmaselluliitille viihdyttävästä pelistä!
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Nyt voin kertoo että vituttaa. Hävisin USA:lla Tshekille 5-3

Laukaukset 30-21 USA:lle
Hyökkäysalueaika 11.18 - 3.02 USA:lle

Pelin alussa kaks tolppaa, ja seuraavasta hyökkäyksestä vastustaja rankasee, peli oli jo 5-1 kolmannen erän alussa, mutta sain vähän kirittyä, ei perkele että vituttaa.

Onnea Tshekille voitosta.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Oho, Saksalle työtapaturma Slovakian kanssa. Greiss pelasi loistavan pelin ja pelasti homman. Kusessa oltiin taitavien slovakkien kanssa ja kauhulla odotan Kanadan ja Venäjän kohtaamista.

Kiitos pelistä.

Laukaukset 30-21 USA:lle
Hyökkäysalueaika 11.18 - 3.02 USA:lle

Hanakasti on takatukat laukoneet.

Kanada, Venäjä, Latvia tai Tsekki peleille?
 
Viimeksi muokattu:

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Oho, Saksalle työtapaturma Slovakian kanssa. Greiss pelasi loistavan pelin ja pelasti homman. Kusessa oltiin taitavien slovakkien kanssa ja kauhulla odotan Kanadan ja Venäjän kohtaamista.

Kiitos pelistä.

Jees kiitokset tasasesta väännöstä! Greiss pelas ihan hyvin mut en kyllä saanu mitään huippu paikkoja. Ja sitten taas omassa päässä lahjotin sulle ne kahella nollaa vastaan hyökkäykset.

Taitaa olla Slovakialla valmentajan vaihto edessä jos homma ei kohta rupee kulkee, Leime on onneks vapaana...
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Huhuhu mikä peli jenkkejä vastaan!! Onneksi vain maalit ratkaisee pelin.

Tsekki-USA 5-3

Taktikkana oli saada eka maali ja lannistaa vastustajaa ja siinä onnistuttiin tai ainakin eka maali saatiin. Mutta USA ei antanut missään vaiheessa periksi, kolmanteen erään lähdettiin Tsekkien 5-1 johdossa?? Mutta johdossa kummiskin, mutta paskat meinas mennä housuun kun USA painaa päälle hullunlailla ja tekee kaksi maalia minuutin sisään ja vielä oli 10minuuttia peliä jäljellä. Tsekit pystyi pitämään johdon ja voitto tuli. Koko peli oli kyllä yhtä päätä kun USA vyörytti, mutta Vokun ja Tsekki kesti. Positiivista, että Tsekit sai maalihanat auki, mutta taisi saada vaan liian myöhään.

Kiitos hienosta pelistä!
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Huhuhu mikä peli jenkkejä vastaan!! Onneksi vain maalit ratkaisee pelin.

Tsekki-USA 5-3

Taktikkana oli saada eka maali ja lannistaa vastustajaa ja siinä onnistuttiin tai ainakin eka maali saatiin. Mutta USA ei antanut missään vaiheessa periksi, kolmanteen erään lähdettiin Tsekkien 5-1 johdossa?? Mutta johdossa kummiskin, mutta paskat meinas mennä housuun kun USA painaa päälle hullunlailla ja tekee kaksi maalia minuutin sisään ja vielä oli 10minuuttia peliä jäljellä. Tsekit pystyi pitämään johdon ja voitto tuli. Koko peli oli kyllä yhtä päätä kun USA vyörytti, mutta Vokun ja Tsekki kesti. Positiivista, että Tsekit sai maalihanat auki, mutta taisi saada vaan liian myöhään.

Kiitos hienosta pelistä!

Jooh, hyvä ettei ohjaimet lennelly ku vokoun leikittelee mun laukausten kanssa :D Noh, etiäppäin, ihan hyvinhän tää on alkanut Voittoja 4 ja Häviöitä 2, mutta niin alko Elitserienkin ja sitten alkoi alamäki.

Jos Ranska haluaa pelata kohta niin ilmottele täällä.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Jooh, hyvä ettei ohjaimet lennelly ku vokoun leikittelee mun laukausten kanssa :D Noh, etiäppäin, ihan hyvinhän tää on alkanut Voittoja 4 ja Häviöitä 2, mutta niin alko Elitserienkin ja sitten alkoi alamäki.

Jos Ranska haluaa pelata kohta niin ilmottele täällä.

En tiedä olinko minä niin hyvä vai sun Miller niin paska, mutta onneksi meni kerrankin näin päin.

Tainnu tuo mun maalinteko harjoitukset tuottaa vihdoin hedelmää!! :)

Ps. Monen aikaan Svedut on linjoilla?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä olinko minä niin hyvä vai sun Miller niin paska, mutta onneksi meni kerrankin näin päin.

Tainnu tuo mun maalinteko harjoitukset tuottaa vihdoin hedelmää!! :)

Ps. Monen aikaan Svedut on linjoilla?

Tuun Sinkel hieman aikaisemmin linjoille! Joskus 10-20 minuutin päästä. Käykö peli silloin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös