PS3: NHL11 - World Cup

  • 7 663
  • 146

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tehdään nyt tälläinenkin liiga. Tänne vain ne jotka oikeasti kerkeävät pelamaan. Ja ne ketkä eivät ole saaneet pelattua pelejä Liigassa tai Divarissa niin turha tulla tänne pelaamaan, koska heidät tullaan välittömästi potkimaan pois ja he voivat keskittyä niihin tärkeimpiin peleihin.

Pelit tulee olla pelattuna ennen marraskuun loppua.

Säännöt:

- Kansainväliset säännöt
- 5min erät
- Play-offit paras 3:sta
- Runkosarjassa jokainen pelaa yhden ottelun jokaista vastaan.
- 12 nopeinta otetaan mukaan huonoimassa asemassa ovat ne jotka ovat lopettaneet muita sarjoja kesken. Ja tänne voi ilmoittaa niitä pelaajia.

Tiedot:

Jatkoaika World Cup
JWC

Ja ilmoittakaa samalla PSN-nick!!!

Salasanan saatte minulta.

World Cup on täynnä!! Onnea kaikille pelaajille!!

Joukkueet:

Durable - antlaa83 - Kanada
unelmaselluliitti - unelmaselq - Yhdysvallat
lätkämies - Pullamunkki - Venäjä
Sinkel - kiiwehl - Tsekki
Calcichew - Ruotsi
PELL - Kerubi80 - Suomi
Mäntylä #18 - sterrge - Slovakia
Herkku - JulmaHerQ - Sveitsi
Beagle Boy - B-eagle - Saksa
Sinom - anantti - Valko-Venäjä
salonen - elmeri10 - Latvia
mustaseiska - Ranska


Itävalta
Ukraina
Puola
Tanska
Norja
Kazakhstan
Japani
Italia
Iso-Britannia
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mulle Yhdysvallat

unelmaselq
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kerkeätkö varmasti pelamaan tämän läpi?

Kerkeen. oonhan mä mielestäni tuolla Elitserien ja SM-liigoissakin yks aktiivisemmin pelejä kyselevistä, vastustajia ei vaan oo näkyny linjoilla.

Mut mulle on myös ihan ok josset halua mukaan.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kerkeen. oonhan mä mielestäni tuolla Elitserien ja SM-liigoissakin yks aktiivisemmin pelejä kyselevistä, vastustajia ei vaan oo näkyny linjoilla.

Mut mulle on myös ihan ok josset halua mukaan.

Eikun ajattelin vaan kun taisit divarista jäädä pois, mutta mitä olen kattonut tuolta SM-liigan ja Elitserien puolelta niin hyvin olet vetänyt. En vain halua tänne sellaisia mukaan ketkä pelaavat 5 peliä ja lopettavat varmaan ymmärrät.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eikun aattelin vaan kun taisit divarista jäädä pois, mutta mitä olen kattonut tuolta SM-liigan ja Elitserien puolelta niin hyvin olet vetänyt. En vain halua tänne sellaisia mukaan ketkä pelaavat 5 peliä ja lopettavat varmaan ymmärrät.

Juu ymmärrän kyllä. Kyllämä aktiivisesti pelailen näitä kokoajan :)
Eikös pelaamisen voi aloittaa vaikkei kaikki paikat olekkaan täynnä?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otetaan Ruotsi.

EDIT: Niin tosiaan kannattaa Sinkelin vähän katsoa ketkä ovat niitä aktiivisia, ettei tässäkin liigassa jouduta sitten viimemetreillä potkimaan jengiä pihalle!

Ja kaikki ketkä ovat muissa liigoissa niin ne ovat ensisijalla! Durablelle ja unelmaselqulle näin ainakin tiedoksi.

Ruotsi pääsee illalla linjoille. Nyt iltavuorossa odotellaan kello 23.00 asti. Perkele.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu ymmärrän kyllä. Kyllämä aktiivisesti pelailen näitä kokoajan :)
Eikös pelaamisen voi aloittaa vaikkei kaikki paikat olekkaan täynnä?

Mietin muuten tätä. Mites jos esim liigaan on liittynyt 4 pelaajaa ja kaikki saavat pelinsä pelattua. Eikös periaatteessa playoffit pitäisi alkaa samantien? :D

Sehän se vasta olisikin ikävää.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Itse pelasin yhden turnauksen Suomella. Ei mikään kovin taidokas jengi. :D

Ei siellä ole huonoja kuin Miettis-Änä, joka onkin sitten tasaisen paska joka osa-alueella. NHL-pelien ehdoton lempipelaaja Jussi Jokinen vastaa kehnosta overallista huolimatta Malkkineille, Crosbeille ja Gaborikeille ilman ongelmia. Hyvä joukkue se on.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
No voi perkele, enää pelkkää shaissea jäljellä.. Otetaan sitten vaikka Tanska, ei kai se niin väliä.
 
Viimeksi muokattu:

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Otetaan Ruotsi.

EDIT: Niin tosiaan kannattaa Sinkelin vähän katsoa ketkä ovat niitä aktiivisia, ettei tässäkin liigassa jouduta sitten viimemetreillä potkimaan jengiä pihalle!

Ja kaikki ketkä ovat muissa liigoissa niin ne ovat ensisijalla! Durablelle ja unelmaselqulle näin ainakin tiedoksi.

Ruotsi pääsee illalla linjoille. Nyt iltavuorossa odotellaan kello 23.00 asti. Perkele.


Sinä varmaan osaat sano sieltä Liigan puolelta niitä ketkä eivät ole aktiivisia ja ovat lopettaneet liigan kesken. Ja toivotaan, että play-offit ei ala kun esim 8 ihmistä on saanut pelinsä pelattua. :D
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tarkoittaako tuo aikaraja,että "runkosarjan" pitää olla paketissa ennen marraskuun loppua vai koko turnauksen?

Mikäli vaihtoehdoista edellinen, niin tulen mukaan ja otan Charan ja Gaborikin.

edit. No en sitten otakaan. Saksa sitten.

Tiedoksi sitten vain kaikille, että olen 7.11-22.11 mailla vierahilla.

PSN B-eagle
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Siis runkosarja tulee olla pelattuna marraskuun loppuun mennessä tai aikaisemmin mahdollisesti. Ja tuon 16 peliä pelaa kolmeen iltaan :D

Ps. Monta 14 jengistä pääsee play-offeihin? Vähän epäilyttää, että tuo 16 tulisi pelaamaan kun viimeisille jäisi joku italia. Jos otetaan kovatasoinen turnaus ja 12 joukuetta. Teen uuden liigan ja pahoittelen ketkä ovat pelejä kerenneet pelata. Ja otetaanko, että kaikki pelaavat kaksi kertaa vai vaan kerran? Sanokaa ensin mielipiteenne.
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Siis runkosarja tulee olla pelattuna marraskuun loppuun mennessä tai aikaisemmin mahdollisesti. Ja tuon 16 peliä pelaa kolmeen iltaan :D

Ps. Monta 14 jengistä pääsee play-offeihin? Vähän epäilyttää, että tuo 16 tulisi pelaamaan kun viimeisille jäisi joku italia. Jos otetaan kovatasoinen turnaus ja 12 joukuetta. Teen uuden liigan ja pahoittelen ketkä ovat pelejä kerenneet pelata. Ja otetaanko, että kaikki pelaavat kaksi kertaa vai vaan kerran? Sanokaa ensin mielipiteenne.

Mun mielestä kerta jokaista vastaan on hyvä, saadaan vauhdilla turnaus läpi, eikä jää pelejä roikkumaan. Ja ehkä olisi hyvä supistaa, en usko että kovin monet on halukkaita liittymään italialla sun muilla.

E: tuo 12 joukkuetta on hyvä, ja kyllähän tuossa kaksinkertanen sarjakin kelpaa mulle, yksinkertanen menee ainakin vauhdilla läpi.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ok. 12 joukuetta on varmaan sopiva määrä onhan siellä vielä Latvia, Norja, Tanska ja Kazakhstan jonkin tasoisia joukkueita. Nyt on 10 joukkuetta kasassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös