PS3: NHL11 - World Cup

  • 7 664
  • 146

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Juu... Eipä vieny tsekit pisteitä vaan ne vei Saksa!

Saksa-Tsekki 3-0

Tässä se nähtii kun lähettiin takki auki. Kolmanteen erää lähdin ylhäältä 2-1-2 taktiikalla, koska pakko olisi ollut voittaa, että play-off unelma eläisi ja nyt se romuuntui kokonaan.

Saksa pelasi tiiviisti keskialueella ja ei siitä menty niin helposti läpi mitä jenkkejä vastaan ja saksan maalissa joku tiilimuuri otti ne helpot laukaukset mitkä piti ottaa.

Kiitos pelistä
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)

Kiitos itsellesi pelistä.

Greiss on todella parantanut huomattavan paljon, toki itsekkin on alkanut vähän paremmin pääsemään sisään joukkueeseen. Aina, jos kiekko on jollakin ykköskentän ulkopuolisella Jerryllä, koska mitään ihmeellistä ei voi yrittää ilman, että kiekko katoaa. Samoin mailahäirinnässä pitää olla varoa ja tärkeimpänä muistaa miten helvetin hitaita nämä jätkät on.

Eipä siinä, vielä taitaa olla kolme matsia jäljellä, yritetään kiusata vahvempia.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinkelin kanssa ongelmia pelin kanssa. Sinkel ei pääse minun kutsumiin peliin liittymään, mutta minä pääsen hänen. Ennen kuin peli alkaa niin mystisesti "yhteys vastustajaan katkesi" VITTU!

Pari päivää nyt temppuilut mulla näin..
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Huh Vihdoinkin Slovakia sai tappioputken poikki. 4-3 jatkoaika voitto suomesta. Ekat kaksi erää olin altavastaajana ja Suomi pääsi 3-0 johtoon. Mutta kolmannessa erässä sain myllyn päälle ja tein tarvittavat 3 maalia. Ja jatkoilla sitten Handzus pääsi maalin edestä rokottamaan ja vapauttava voitto Slovakeille! Kiitokset PELLille hyvästä matsista!
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Kiitokset PELLille hyvästä matsista!

Kiitti, oli kyllä hyvä peli! Kädet hikisenä sain puolustaa kolmannen erän, mutta ei vaan riittänyt. 12 sekuntiakos siinä nyt oli aikaa kun sen tasotuksen löit. Siinä viimesellä minuutilla mulle olis kyllä kuulunut tulla rankkari, mut jäähyllä selvisit ;)

Aika helpoilla maaleilla toisaalta pääsin 3-0 johtoon, että ihan ansaitusti voitto sulle. Sain sentäs sen yhen pisteen mukaan.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinkelin kanssa ongelmia pelin kanssa. Sinkel ei pääse minun kutsumiin peliin liittymään, mutta minä pääsen hänen. Ennen kuin peli alkaa niin mystisesti "yhteys vastustajaan katkesi" VITTU!

Pari päivää nyt temppuilut mulla näin..

Meillähän oli juurikin toisinpäin? Minä pääsin sinun kutsusta pelaamaan, mutta toisinpäin ei natsannut?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillähän oli juurikin toisinpäin? Minä pääsin sinun kutsusta pelaamaan, mutta toisinpäin ei natsannut?

Näinpä. En ymmärrä! Mulla on nyt ollu parin päivän ajan tälläsiä ongelmia juuri, että katkasee viimeistään pelin alkaessa.

Saube tuolla Sm-liiga ketjussa hieman uumoili, että hänen ongelmansa johtuivat modeemista, jonka hän vaihtoi sitten ja homma alkoi toimimaan normisti. Näinköhän olisi?

Mulla on upouusi A-Linkin modeemi tällä hetkellä. Vanhakin olis kyll tallessa, eli voisin kokeilla sen kanssa toimiiko pelit hyvin. Ainakin NHL10 aikaan homma toimi kuin unelma.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on upouusi A-Linkin modeemi tällä hetkellä. Vanhakin olis kyll tallessa, eli voisin kokeilla sen kanssa toimiiko pelit hyvin. Ainakin NHL10 aikaan homma toimi kuin unelma.

Onhan kyseessä varmasti 2+modeemi, itellä oli alkuun ilman plussaa, kun avasin tän uuden kaistan, ja se ei kuulemma hoitanut jotain kättelyitä, niin eipä toiminut nettikään kuin pätkittäin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Eipä onnistu Saksan vs. Venäjä peli. Kokoonpanoista herjaa, jos ongelma ei poistu ja muilla toimii, niin poistakaa ihmeessä minut.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Ei onnistu peliin pääsy ainakaan B-eagleä vastaan, ongelma mulla se että uusin kokoonpanopäivitys pakko ladata tai ei voi peltat mutta tähän tarvis vanhan?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Onks USA:lle vastustajaa jos tulis pleikkarin äärelle?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei onnistu peliin pääsy ainakaan B-eagleä vastaan, ongelma mulla se että uusin kokoonpanopäivitys pakko ladata tai ei voi peltat mutta tähän tarvis vanhan?

Voisko tuohon auttaa kokoonpanojen poisto ja sitten kun menee taas omat liigat --> World Cup niin taitaa ladata vanhat kokoonpanot.

Eli OMA NHL11 --> Kokoonpanojen poisto --> etit sieltä verkkokokoonpanot tms.

Täyttä veikkausta, mutta kannattaa kokeilla.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mulla kokoonpanojen kans sama homma, ei toimi.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Deadline lähestyy!

Deadline lähestyy! Kaikilla tulee olla pelit pelattuna 1.12 klo 17 mennessä!

Saatetaan nyt Word Cup onnellisesti loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös