PS3: NHL10 talviliiga

  • 57 533
  • 869

Snagari

Jäsen
Tänään ois tarkotus pelailla EinoKeisarin kanssa sarja loppuun, ei oo vaan vielä miestä koneella näkynyt. Noo, ei tässä vielä mitään paniikkia, varsinkaan kun sarjaa enää yksi peli jäljellä ( ;) minun johtaessa 3-0.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Oon heitellyt pääylöstimpalle viestejä niin PS3:lla, kuin täälläkin, mutta saan vain ympäripyöreitä vastauksia. Lisäksi olen tänäänkin roikkunut online pitkin päivää ja niin hänkin, mutta peliä ei vaan saada aikaan. Tovi sitten oli joutilaana ja heitin haasteen ja viestin, mutta sankari alkoi pelaamaan jotain muuta vastaan.

Jätkä luulee vissiin olevansa joku stara ja nyt kiukuttelee ku tuli pari kertaa takkiin :D Jos ei ihmeitä satu, niin kohta se menee offline. Kyttään siihen asti. Alkaa oleen kohta sen vastuulla näiden pelien järkkääminen. Oon mielestäni tarjonnut mahdollisuuksia tänäänkin tuntitolkulla.
 

Snagari

Jäsen
Oon heitellyt pääylöstimpalle viestejä niin PS3:lla, kuin täälläkin, mutta saan vain ympäripyöreitä vastauksia. Lisäksi olen tänäänkin roikkunut online pitkin päivää ja niin hänkin, mutta peliä ei vaan saada aikaan. Tovi sitten oli joutilaana ja heitin haasteen ja viestin, mutta sankari alkoi pelaamaan jotain muuta vastaan.

Jätkä luulee vissiin olevansa joku stara ja nyt kiukuttelee ku tuli pari kertaa takkiin :D Jos ei ihmeitä satu, niin kohta se menee offline. Kyttään siihen asti. Alkaa oleen kohta sen vastuulla näiden pelien järkkääminen. Oon mielestäni tarjonnut mahdollisuuksia tänäänkin tuntitolkulla.

Melkosta draamaa teillä :D Me saatiin EinoKeisarin kanssa sarja päätökseen, Columbus 4-0 voitoin jatkoon. Koittais nyt sitten se pääylöstimppa vastailla, että saisitte sarjan pelattua, koska kaikki muut ovat jo pelanneet. Eli no pressure.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Melkosta draamaa teillä :D Me saatiin EinoKeisarin kanssa sarja päätökseen, Columbus 4-0 voitoin jatkoon. Koittais nyt sitten se pääylöstimppa vastailla, että saisitte sarjan pelattua, koska kaikki muut ovat jo pelanneet. Eli no pressure.

No ei tässä nyt isompaa draamaa. Tällä hetkellä vaan vitutuskäyrä aika tapissa, kun just tosiaan oli tossa joutilaana ja sit ampukin johonkin. Ja tosiaan oon aika paljon tänäänkin kytännyt ja heitellyt viestiä.

No seurataan tilannetta. Mielestäni eilen sano, ettei kovin myöhään pelaile, minkä toki ymmärrän itsekin työssäkäyvänä. Multa katoo vaan tatsi tässä, kun en jaksa juuri muuten pelailla, mut haluisin näitä sarjamatseja hakata kyllä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
No yks peli pelattiin ja SJ:lle selkeä 6-3 voitto. Pitkään oli tasaista, mutta kolmannessa erässä katkes usko, kun kaveri kuittas aina tasotuksen jälkeen uudelleen johtoon. Toivottavasti huomenna saadaan sarja päätökseen.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oon heitellyt pääylöstimpalle viestejä niin PS3:lla, kuin täälläkin, mutta saan vain ympäripyöreitä vastauksia. Lisäksi olen tänäänkin roikkunut online pitkin päivää ja niin hänkin, mutta peliä ei vaan saada aikaan. Tovi sitten oli joutilaana ja heitin haasteen ja viestin, mutta sankari alkoi pelaamaan jotain muuta vastaan.

Tuotahan se toiminta oli sillä jo runkosarjassakin,ainakin sen meidän toisen keskinäisen osalta.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Oon heitellyt pääylöstimpalle viestejä niin PS3:lla, kuin täälläkin, mutta saan vain ympäripyöreitä vastauksia. Lisäksi olen tänäänkin roikkunut online pitkin päivää ja niin hänkin, mutta peliä ei vaan saada aikaan. Tovi sitten oli joutilaana ja heitin haasteen ja viestin, mutta sankari alkoi pelaamaan jotain muuta vastaan.

Itsehän sain tuossa sarjassamme niin puhtaasti 4-0 turpaa, ettei se edes jaksa vittuttaa. Palauttetta voin nyt kuitenkin antaa, kun mullakin tuntuu olevan samaa ongelmaa.

Tais olla lauantai päivä, kun oltiin sovittu että mahdollisesti klo 14 jälkeen vois pelejä pelailla pois. Molemmat oltiin onlinessa ja laitoin viestiä, niin sain vastauksen "kohta". Käsitin tuon vastauksen niin, että ei kannata paljoa muuta puuhastella ja odottelin kiltisti lobbyssa kun kaveri pelailailee Battlefieldin demoa. Puolen tunnin odottelun jälkeen laitoin pari viestiä lisää ja vastaus oli, että ei kerkeekään tänään.

Seuraavana päivänä olin linjoilla sovittuun kellonaikaan ja pääylöstimppakin käynnisti pleikkansa. Sama rumba ja lupaus, että "5 minuuttia", mutta ilmeisesti aika lentää Battlefieldin seurassa kun meni taas reilu 30 mins. Tämän jälkeen saatiin pelit sitten pelattua kaikki matsit putkeen.

Taitava pelaaja, mutta aikataulutuksessa ja sovitusta kiinnipitämisessä toivomisenvaraa. Ongelmaa ei olisi, jos saisi vähän täsmällisempiä ja rehellisempiä vastauksia siitä, että milloin pelit alkaa. Vähän v-käyrä nousee ruutua tuijottaessa ja toista pelaajaa paikalle odotellessa.
 
Joo tiedostan ongelmat noiden pelien pelaamisten suhteen ja pitää petrata. Tuppaa aina olemaan jotain muuta vireillä sillä hetkellä, kun joku haluaa pelata poffeja sun muita. Joskus on hyvä syy, joskus huono, mut ei voi mitään. Eilen taas into vei pelaamaan eashl:ää, ennen kuin huomasin sitten Miksan olevan paikalla ja vasta sen jälkeen järkkäsin siihen paikan pelata edes yhden pelin poies. Pahoittelut tästä ja pitääpi varata tohon illalle semmonen aika et saadaan peli/pelit pois.

Välillä vaan menee niin, et siellä PS3:n ääressä on muutakin tekemistä kuin liigan pelaaminen :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
SJ - NYR 4-2

Sarja päättyi sitten noloimmalla mahdollisella tavalla. SJ sai kuudennen pelin jatkoajalla kaks rankkaria, joista jälkimmäisen pääylöstimppa onnistui laittamaan maaliin. Peli päättyi 4-3. SJ sai ainakin yhden uskomattoman pullamaalin, mutta näitä sarjassa nähtiin useampia muutenkin.

Sarja oli tasainen ja kyllä tsäänssit voittoonkin oli, mutta ei tällä kertaa.

Harmittaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopisko Snagarille/jompppalle pelata tänään noita välieriä pois? Oon linjoilla heti ja myöhemmin.
 
Olipa kyllä hirvittävän haastava sarja ja ei todellakaan ollu helppoa. Toi Rangerssin sijoitus runkosarjassa vähän hämäsi, sillä kyllä parhaitten pelaajien joukkioon voipi se7enin laittaa. Ainakin valmistautuminen sarjaan ja peleihin onnistui siellä suunnassa paremmin kuin mulla, sillä mulla meni liikaa aikaa siihen, et onnistuin löytämään sen oikean tavan pelata tuota se7enin pelitapaa vastaan. Kovia pelejä oli ja en tiiä ansaitsinko jatkopaikkaani, mutta nyt kävi näin. Tuuriakin oli mukana, kun aina ei kaikkea taitoa pystyny hyödyntämään. Ei muuta kuin kiitoksia peleistä ja kevätliigassa tavataan vähän eri jengien kanssa.

Seuraavana oma suosikkini kamenski, jota vastaan pitää pari rauhoittavaa varata käyttöön. Ei tuu olee helppoa ei.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Olipa kyllä hirvittävän haastava sarja ja ei todellakaan ollu helppoa.

Kiitos kehuista. Eiköhän oikea joukkue kuitenkin jatkoon mennyt. Pari peliä repeskin hieman sulle ja kyllä oma pelini oli vähän veitsenterällä tanssimista koko ajan. Hyvän taktiikan kuitenkin löysin lopulta ja pystyin pelaamaan sun tekopaikat suhteellisen hyvin tukkoon. Kaikkea ei kuitenkaan ehdi peittämään.

Tämä viimeinen tappio eniten syö, kun peli ratkes mitä hölmöimmällä tavalla. Sain pakille kiekon ja ajattelin, että sulla on vaihto kesken ja pyrin avaamaan "sokkona" ylös. Kiekko sun pakille ja taisit sillä surffata melkein loppuun saakka, kunnes ronkin sut nurin. Kyseenalainen rankkari, mutta varma viimeistely. No näitähän tässä pelissä vihelletään aika paljon. Tosin tais melkein ainoot rankkarit olla nämä tässä sarjassa. Ei ikinä pitäs tollasia syöttöjä kuitenkaan heitellä, mutta into oli liian kova päästä hyökkäämään.

Ja mitä tohon runkosarjasijoitukseen tulee, niin sarja alkoi multa ihan paskasti ja pelaamattomuuskin näkyi. Vielä kun en löytänyt sopivaa taktiikkaa itelleni aluksi, niin tulokset oli aika paskoja. Seuraavassa sarjassa sitten alusta saakka paremmin :)

Hieno oli pelata tiukkoja matseja, ei siinä. Tsemppiä vaan jatkoon.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas tää ketju valahtanut alas! Nostetaan siis ylös. Onko ProoJaska ja kamenski saanut sarjansa käyntiin jo? Mulla oli Snagarin kanssa puhetta tästä illasta, jos hän palailee mökkireissultaan sillon. Sopisko monen aikaa Snagis?
 

Snagari

Jäsen
Olipas tää ketju valahtanut alas! Nostetaan siis ylös. Onko ProoJaska ja kamenski saanut sarjansa käyntiin jo? Mulla oli Snagarin kanssa puhetta tästä illasta, jos hän palailee mökkireissultaan sillon. Sopisko monen aikaa Snagis?

Jep. Kotona ollaan, saa nähdä pysyykö ohjain edes tältä tärinältä käsissä. Ja nyt ei ole kysymys olympiajännityksestä.

Ehdinkin sulle jo laittaan yyveetä. Koko ilta tulee..eikun siis käy koko ilta vaikka pelailla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. Kotona ollaan, saa nähdä pysyykö ohjain edes tältä tärinältä käsissä. Ja nyt ei ole kysymys olympiajännityksestä.

Ehdinkin sulle jo laittaan yyveetä. Koko ilta tulee..eikun siis käy koko ilta vaikka pelailla.

Krapulassa pelaaminen ei ole terveellistä. Nojoo, eiköhän pelata!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington kriisissä. 2-1 sarja columbukselle , kaikki pelit jatkoajalle mennyt. Pelit jatkuu--> myöhemmin lisää infoa.

EDIT: pidetään pieni breikki joten nyt on hetki aikaa purkaa pelit läpi.

Game 1

Melkoista ilotulitusta! Eipä siinä kummempaa, maaleja tuli liukuhihnalta ja jatkoajalle mentiin eikä sielläkään ratkaisua. Rankut Washingtonille. 6-5 voitto

Game 2

Kaksi erää nollilla. Hieman Washingtonin hallintaa. 1-1 tilanteesta jälleen rankuille. Columbuksen onnistuessa rankussa niin voitto sinne. Varlamov torjuu, mutta kiekko jää viivalle. Hetken siinä odotin kunnes Columbus pelaaja tuli ja tökkäs sen sisään?! voitto sinne, mutta miten vitussa noi voidaan hyväksyä. Ihan vitun perseestä koko rankku systeemi kun ei sitä näemmä osata kunnolla tehdä! VITTU!

Game 3

Tasaista vääntöä taas. 4 minuuttia ennen loppua Washington johti 3-1 eikä mitään hätää. Taas vaihteeks seuraavasta hyökkäyksestä 3-2 ja 3-3 maali 36 sekkaa ennen loppua. Jatkoajalla poikittaissyöttö ja lämäri ylämummoon. Columbukselle voitto. Voin sanoa, ettei varmaan koskaan vituttanut yhtä paljon videopelin parissa.

Varlamov ollut sysipaska! Suorat vedotkin menevät sisään tosi helposti.. Theodorea en uskalla laittaa maaliin, koska sille menee ihan mikä vaan niin Varlylla on mentävä.. Vituttaa niin ettei veri kierrä, mutta minkäs teet. Tasaista ollut kuten näkee kaikista peleistä. Jatkoajalla/Rankuilla vasta ratkaisut.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Washington kriisissä. 2-1 sarja columbukselle , kaikki pelit jatkoajalle mennyt. Pelit jatkuu--> myöhemmin lisää infoa.

Nyt on paussin paikka, ei jumalauta pumppu kestä tota jännitystä kahen päivän ryyppäämisen jälkeen. Pakko nauttia nyt hieman rauhoittavaa Ettania, laita sä infoa pojille. HUHHUH!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on paussin paikka, ei jumalauta pumppu kestä tota jännitystä kahen päivän ryyppäämisen jälkeen. Pakko nauttia nyt hieman rauhoittavaa Ettania, laita sä infoa pojille. HUHHUH!

Joo pistin tohon pientä infoa peleistä ylemmäksi. Pistän kans Grovin huuleen ja kelailen nää pelit läpi ja koitan keskittyy siihen pelaamiseen nyt enkä raivoomiseen. Kädet tärisee vitutuksesta. Millon jatketaan? kohta vois, ettei mee koko ilta pelaamiseen, voi olla ettei irtoa pimppiä jos vaan pelailee ;D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän sarja ollut siinä. 3-1 columbukselle. VITTU

Noh.. 3 voittoo putkeen..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
4-2 columbus finaaliin. Hieno sarja Varlamovilta. Kiitos hänelle. Kuka haluu ostaa NHL10? hyvässä kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Kiitos vielä Chewille vastuksesta, viimeinen peli nyt oli aivan pohjanoteeraus tässä sarjassa siinämielessä, että se ratkesi jo ensimmäisessä erässä ja sen jälkeen olikin aika arsesta hakata vielä 2 erää. Muttajoo, pääsin finaaliin, ei vittu voi vieläkään uskoa. Kait sitä sitten vähän kehittynyt on huomaamattaan. Chew laittaa ehkä vielä infoa peleistä, en tiedä, taitaa olla mies tällä hetkellä niin vittuuntunut että levyt lentää :-D Maalivahdit tosiaan ratkas ton sarjan mulle.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos vielä Chewille vastuksesta, viimeinen peli nyt oli aivan pohjanoteeraus tässä sarjassa siinämielessä, että se ratkesi jo ensimmäisessä erässä ja sen jälkeen olikin aika arsesta hakata vielä 2 erää. Muttajoo, pääsin finaaliin, ei vittu voi vieläkään uskoa. Kait sitä sitten vähän kehittynyt on huomaamattaan. Chew laittaa ehkä vielä infoa peleistä, en tiedä, taitaa olla mies tällä hetkellä niin vittuuntunut että levyt lentää :-D Maalivahdit tosiaan ratkas ton sarjan mulle.

Joo melko vittuuntuneena tätäkin nyt kirjoitan, mutta kylmän koffin just avasin niin nyt pystyy hieman paremmin avautumaan tästä sarjasta.

Ekat kolme peliä oli todella tasaista vääntöä. Washingtonilla ehkä paremmat maalintekopaikat, mutta jäädyin tai sitten Mason teki gamesaverin. Siinä aika pitkälti noi pelit.. niijoo jatkoajalle meni kaikki ne 3 ekaa. Neljäs peli oli sit vähän selkeempi Columbukselle (en nyt muista paljon päätty mut ihan sama)
Viidennessä matsissa otin sit sen pakollisen voiton 2-1 lukemin ja tuli tunne, että vittu tästähän noustaan vielä. Tähän asti loistava sarja, ja hyviä matseja! Kunnes.. Game 6 ja Varlamov&Theodore varastaa shown! Eka erä 4-0 Columbukselle, taisi olla kaikki suoria vetoja. Toiseen vaihdoin sitten Thedoren maaliin, eikä tuntunut auttavan vittu yhtään mitään! imu jatkui ihan samalla kaavalla eli KAIKKI MENEE! Loppu peli sit pelailtiin vaan ja Washington pelleili.. Anteeksi Columbukselle siitä! Mutta innostus loppui kuin seinään ton pelin kanssa, ihan uskomaton fiiliksen raiskaaja. Vikan pelin ku sais pelata vaik uusiks ilman veskaa niin lukemat olisi varmasti kohtuullisemmat. Parempi voitti vaikken sitä myönnäkään, mutta lukemat sen kertoo :D

Pitää miettiä tota toista liigaa vielä, koska jengi tulee olemaan niin kuraa kun mahollista ellen ehi nappasta sitä mitä nyt suunnitelin pari päivää sitten. Ei ehkä pinna kestä jollain Islandersilla pelaamista tälläsen sarjan jälkeen :D

Tsemppii jompppalle finaaliin kuka sieltä nyt tuleekin vastaan. Columbus mestaruuteen !
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eka peli SJ-PHX sarjasta pelattu, voitto SJ:lle 5-4 rankkarikisan jälkeen. Varsinaisella peliajalla tehtiin maaleja vuorotellen 1-0, 1-1, 2-1, 2-2 jne. Outo peli, kojoottien normaalisti kova puolustus oli ihan paperia ja hyökkäyskin sai tehtyä normaalia enemmän maaleja. Eka erä pyörittiin melkein kokonaan kojoottien päädyssä (mun pelikirja kopioitu - näennäishallintaa hyökkäyksessä ;), pelin lopussa niin kudit kuin hyökkäysaika oli aika tasan, muistaakseni. Näillä näkymin tänään jatkuu.
 
Näillä näkymin tänään jatkuu.

Tänään jatkuu joo. Ihan ihme peli, olin ns. hyvin valmistaunut ja olin valmiina vastahyökkäyksiin jne. ja sain vielä hallinnankin alkuun ja maalinkin heti alkuun, mutta aina kojootit tuli maalin takaa tasoihin. En nyt tiedä puolustiko kumpikaan "heikosti," koska moni maali tuli ns. sektorin ulkopuolelta. Tasainen peli ja rankkareilla onnistuin tuurillakin vääntämään Heatleyllä maalin. Jatkoajalla oli molemmilla omat paikkansa, varsinkin ylivoimilla, mutta maali jäi tällä kertaa puuttumaan.

Tasainen sarja tiedossa ja saa nähdä kumpi tästä selviää voittajana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös