PS3: NHL10 talviliiga

  • 57 543
  • 869
se7en, tuutko voittamaan mut tänään illalla pari kertaa? Oon täs keränny ja kerään henkistä valmiutta meidän kohtaamisiin ja odottelenkin, et kohta pääs purkamaan jännityksen ja latauksen. Vähän no win/no win tilanne, pataan tulee vim. seuraavalla kiekalla ja silloinkin pitää ottaa niiden sankareiden kanssa samaan aikaan joukkueet ens liigaan ja taas ei oo todellakaan aikomusta nyt hävitä. Noh ihan sama, mut pelaillaan viimeistään viikonloppuna noi pelit.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
se7en, tuutko voittamaan mut tänään illalla pari kertaa? Oon täs keränny ja kerään henkistä valmiutta meidän kohtaamisiin ja odottelenkin, et kohta pääs purkamaan jännityksen ja latauksen. Vähän no win/no win tilanne, pataan tulee vim. seuraavalla kiekalla ja silloinkin pitää ottaa niiden sankareiden kanssa samaan aikaan joukkueet ens liigaan ja taas ei oo todellakaan aikomusta nyt hävitä. Noh ihan sama, mut pelaillaan viimeistään viikonloppuna noi pelit.

Miten myöhään oot hereillä? Vois iltakisojen aikaan jossain välissä heittää pelit, mutta on tämä ilta aika tukossa, kun ajattelin mennä Hakametsään jne. Ehkä joskus lähempänä puolta yötä vois pari matsia hakata, jos oot online silloin. Sitten taidan katsoa erän-pari naisten matsia ja mennä unille, kun se ratkee kuitenkin ajoissa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pientä analyysia Washington - Pittsburgh matseista.

Eka peli: 1-0

Huomas taas,että on eka peli sarjassa. Molemmat pelas todella varovaista peliä eikä uskaltanu oikee hyökätä kunnolla. No perus puolustamista ja sit tuli yks tilanne kolmannen erän puolivälissä. Brooks Laich poikittaissyötöstä 1-0 VM. Varlamov oli loistava, kuten myös Fleury.

Toinen peli: 3-0

Varlamov jatkaa vakuuttavia otteitaan ja ottaa heti toisen nollapelin putkeen. Washington sortui jäähyilyyn, mutta Penguins ei onnistunu ohittamaan Varlya! Laich lämärillä b-pisteeltä yläkulmaan 1-0, 2-0 Backström läpiajosta vähän sen jälkeen. 3-0 maali tuli kolmannen erän lopussa..

Kiitos matseista!

saas nähä kauanko Varlamov meinaa pitää nollaputken..
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Oli kyllä melkoisen tiukkaa vääntöä molemmat pelit. Itsellä tuo laukominen on jotenkin todella tuskaista. Lämäriä viritellessä tulee usein lopputulokseksi syöttö kun taiteilee liian nopeasti. Muutenkin erittäin hermostunutta. Ekassa pelissä oli Pensilläkin paikat laittaa sisään, mutta kun ei niin ei. Yks takatolppamaali riitti Capseille viemään pelin.

Toka peli oli erittäin rikkonainen. Olisko ollu Laich joka vetäs b-pisteeltä lämärin etuyläkulmaan. Olis tuo Fleuryn pitäny peittää. Ja sitten Letang sössii käsittämättömästi alimpana ja mies irti 2-0. Viimeisillä hetkillä vielä Washington kaunistelee 3-muna.

Ylivoima on syvältä, mahdollisuuksia on ainakin tarjottu. Sarja jatkunee parilla Pensin kotipelillä mahdollisesti jo huomenillalla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä melkoisen tiukkaa vääntöä molemmat pelit. Itsellä tuo laukominen on jotenkin todella tuskaista. Lämäriä viritellessä tulee usein lopputulokseksi syöttö kun taiteilee liian nopeasti. Muutenkin erittäin hermostunutta. Ekassa pelissä oli Pensilläkin paikat laittaa sisään, mutta kun ei niin ei. Yks takatolppamaali riitti Capseille viemään pelin.

Toka peli oli erittäin rikkonainen. Olisko ollu Laich joka vetäs b-pisteeltä lämärin etuyläkulmaan. Olis tuo Fleuryn pitäny peittää. Ja sitten Letang sössii käsittämättömästi alimpana ja mies irti 2-0. Viimeisillä hetkillä vielä Washington kaunistelee 3-muna.

Ylivoima on syvältä, mahdollisuuksia on ainakin tarjottu. Sarja jatkunee parilla Pensin kotipelillä mahdollisesti jo huomenillalla.

Joo mulle käy huomenna. Tosin kaljoitteluksi taitaa mennä, mutta siinä on ainakin paikka iskeä :D
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Joo mulle käy huomenna. Tosin kaljoitteluksi taitaa mennä, mutta siinä on ainakin paikka iskeä :D

Oon itse sählyssä huomenna puoli kahdeksasta noin kymmeneen. Joten vois ottaa pari peliä kuudelta tai sitten vastaavasti kymmenen aikoihin. Otan itsekin mahdollisesti pari neuvoa antavaa, joten puntit siltä osin tasan :p.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon itse sählyssä huomenna puoli kahdeksasta noin kymmeneen. Joten vois ottaa pari peliä kuudelta tai sitten vastaavasti kymmenen aikoihin. Otan itsekin mahdollisesti pari neuvoa antavaa, joten puntit siltä osin tasan :p.

Noni! Eli huomenna sit about kuudelta. Saattaa venyä puoli seitsemään jos oon duunissa niin pitkään. Tuskin jaksaa perjantaina olla niin kauaa..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelataanko tänää loppuun tuo Washington - Pittsburgh sarja Bouwmeester? Kuudelta ainakin voisin pelata ja myös kymmeneltä jos ei saada sarjaa poikki heti.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kootee78! laita viestii sit tossa pleikkarilla jos oot online ja voit pelata. Luultavasti pelaan noita maajoukkuepelejä silloin.

EDIT: haha just tulin huutelee sua tänne :D ja samaa aikaan..
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
SJ - NYR 1-1

Sharksien ja Rangersin välinen sarja potkaistiin juuri käyntiin. Ennakkosuosikkina sarjaan lähti runkosarjan voittaja Sharks, mutta Rangers osoitti edellisessä sarjassa orastavaa nousukuntoa.

Ensimmäinen ottelu venyi aina jatkoerään saakka varsinaisen peliajan päättyessä 1-1. San Jose teki ensimmäisen maalin ottelun alkuhetkillä ja hallitsikin tapahtumia, mutta Rangersin puolustus kesti paremmin kuin hyvin. Mitä pidemmälle ottelu eteni, niin sitä paremmin mielestäni pääsin peliin mukaan. Lopulta joskus puolivälin jälkeen(?) Prospalin lyöntilaukaus upposi vasempaan ylänurkkaan ja peli oli tasan. Kumpikaan joukkue ei saanut oikein kunnollisia maalipaikkoja aikaiseksi saati sitten maaleja. Jatkoaika oli ehtinyt jo ehtoopuolelleen, kun ratkaisu syntyi 3 vs. 3 pelissä. Kulmasta syöttö b-pisteiden väliin ja ylämummoon. Maalin teki joku kova jätkä ja hieman yllättäen eka peli mulle.

Toiseen peliin San Jose tuli kovalla sykkeellä ja onnistui taas iskemään avausmaalin tai itse asiassa kaksi, ennen kuin NYR pääsi peliin mukaan. Peli oli tiukkojen vaiheiden jälkeen 3-2, kun syntyi onneton ratkaisu. Muistaakseni SJ:n neljäs maali meni oman pakkini mailasta ja heti perään SJ:n hyökkääjä runnoi jonkin käsittämättömän ihmemaalin. Jotenkin se kiekko vaan lirui yli viivan ja ottelu oli selvä. SJ komisteli vielä lukemat 6-2, kun NYR vähän jo nosteli kulmakarvoja, että hohhoijaa.

Sarja siis tässä vaiheessa 1-1. Jatkuu aikanaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari peliä saatiin taas pelattua Washington - Pittsburgh sarjaa.

Eka peli: 1-0 Penguinsille.

Tasaista jälleen. Washingtonilla oli omat paikkansa ratkaista ottelu jo heti alussa, mutta ei niin ei..

Pelin käännekohta oli ehkä Fleuryn uskomaton torjunta. En ole koskaan nähnyt vastaavaa! Eka heittäytyi ja sai torjuttua, ja paluukiekosta ovy pääsi kokeilemaan tyhjään maaliin. Noh.. Fleury päätti vielä pyörähtää toiselle kyljelle ja nappasta senkin. Ihan vitun siisti :D Noh.. vähän sen jälkeen Varly päästää ensimmäisen kiekon taakseen tässä sarjassa. Todella helppo maali siniviivalta. 1-0 Voittomaaliksi jäi tuo osuma. Fleuryn peli tämä. Ja voitot kaventuvat 2-1

Toinen peli:

Hieman vapaantuneempaa peliä molemmilta. Washington hallitsi ekaa vitosta ihan miten tahtoi, mutta taas näytti, että Fleury pelaa elämänsä peliä. Taas toisinto edellisestä ja painostuksne jälkeen pens iskee jälleen todella helpolla rysty vedolla b-pisteeltä. Niin löysä ettei mitään rajaa ! :D Washington onneksi tasoittaa hieman tämän jälkeen ohjauksella ala Semin!

Toisessa erässä Washington näyttää murhaavaa ylivoimaa ja semin iskee läpiajon päätteeksi. :D Pens tasoittaa about 5 minsaa tästä nousemalla maalille ja kiekko kattoon. Kolmannessa erässä aika hauska maali Laichilta. Heitin kiekon omasta päästä keskialueelle ja kiekko pomppi penguins pelaajien jalkojen välistä Laichille ja yksin läpi. 4-2 ottelun lopussa lämärillä suht läheltä, Semin viimeisteli hattutemppunsa. Voitot 3-1 ja lisää pelejä kymmenen jälkeen.

Kiitos jälleen hyvistä matseista.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
SJ - NYR 2-2

Hieman on adrenaliinitaso nyt korkeella, mutta joka tapauksessa mun ja pääylöstimpan sarja on nyt tasatilanteessa 2-2. Game 3. päättyi takatolppajaskan ;) 3-1 voittoon ja Game 4. todella tiukasti allekirjoittaneelle 2-1. Taas tultiin takaa ohi ja kyllä itsekin on tullut yritettyä maalia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Omasta mielestäni olin kotipeleissäni lievästi niskan päällä, mutta nythän se karavaani siirtyy taas Kaliforniaan ja siellä on kyllä kuumat paikat.

Alan ottaan tän jo lievästi tosissaan :)
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Kirvelee hieman tuo Capitalsin hakema kolmas voitto mun kotikentältä:). Tasaista sarjaa ollut, molemmilla ollut oma momentuminsa pelin sisällä.

Sopisko Calcichew, että pelataan sarja loppuun vielä tänä iltana? Oon pleikalla tossa klo 23 jälkeen ja varmaan ainakin pari tuntia päivystän.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirvelee hieman tuo Capitalsin hakema kolmas voitto mun kotikentältä:). Tasaista sarjaa ollut, molemmilla ollut oma momentuminsa pelin sisällä.

Sopisko Calcichew, että pelataan sarja loppuun vielä tänä iltana? Oon pleikalla tossa klo 23 jälkeen ja varmaan ainakin pari tuntia päivystän.

Pelataan tänään joo. Haen muijan duunista tos 23.15 ja oon himas 23.30 about niin jos sillon otettais?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington - Pittsburgh sarja saatiin päätökseen. 4-1 voitot Capseille. Tasainen sarja kaikenkaikkiaan. Vika peli oli aika trilleriä! Homma meni jotakuinkin näin:

Hyviä paikkoja kummallakin, mutta veskarit ottivat varmasti koppeja. Brooks Laich oli illan hahmo, hän iski 1-0 maalin lämärillä yläkulmaan. 2-0 myöskin Laichin käsialaa tälläkin kertaa lämärillä, mutta alas. 3-0 ja puhdas hattutemppu Laichille. Ranteella suht läheltä kun ei syöttöpaikkaa ollut missään, vähän helposti meni Fleurylle..

Tässä vaiheessa pullat olivat jo valmiina uunista otettavaksi, mutta kuinkas kävikään. Pittsburgh iskee 3-1 poikittaissyötöstä. 3-2 melkein heti perään ja pelko tuli perseeseen. No ei aikaakaan kun Neiti Sinderella iski peli tasoihin omasta mielestäni todella vittumaisella maalilla, vittumaisella tarkoitan siis "vanhanaikaista" joka tehdään suojaus nappi pohjassa nousten maalille ja siitä yläkulmaan. Se on lähes varma maali AINA. No ei se onneks mitään kun jatkoajalla Pothier lämäs metrin päästä yläpesään ja game over. Good Series.

Voitot siis 4-1 , mutta pelit olivat huomattavasti tiukempia kun voitot kertovat. kootee78:lle iso kiitos peleistä ja hyvästä kommunikoimisesta. Hieno pelimies. Ensi liigassa sitten taas nähdään ;)

Varlamoville ja Laichille erikoiskiitos tästä sarjasta. Pelastivat monta peliä Capseille. Varlylle kaksi nollapeliä ja Laichille vissiin sarjassa 6 maalia.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Washington - Pittsburgh sarja saatiin päätökseen. 4-1 voitot Capseille. Tasainen sarja kaikenkaikkiaan. Vika peli oli aika trilleriä! Homma meni jotakuinkin näin:

Hyviä paikkoja kummallakin, mutta veskarit ottivat varmasti koppeja. Brooks Laich oli illan hahmo, hän iski 1-0 maalin lämärillä yläkulmaan. 2-0 myöskin Laichin käsialaa tälläkin kertaa lämärillä, mutta alas. 3-0 ja puhdas hattutemppu Laichille. Ranteella suht läheltä kun ei syöttöpaikkaa ollut missään, vähän helposti meni Fleurylle..

Tässä vaiheessa pullat olivat jo valmiina uunista otettavaksi, mutta kuinkas kävikään. Pittsburgh iskee 3-1 poikittaissyötöstä. 3-2 melkein heti perään ja pelko tuli perseeseen. No ei aikaakaan kun Neiti Sinderella iski peli tasoihin omasta mielestäni todella vittumaisella maalilla, vittumaisella tarkoitan siis "vanhanaikaista" joka tehdään suojaus nappi pohjassa nousten maalille ja siitä yläkulmaan. Se on lähes varma maali AINA. No ei se onneks mitään kun jatkoajalla Pothier lämäs metrin päästä yläpesään ja game over. Good Series.

Voitot siis 4-1 , mutta pelit olivat huomattavasti tiukempia kun voitot kertovat. kootee78:lle iso kiitos peleistä ja hyvästä kommunikoimisesta. Hieno pelimies. Ensi liigassa sitten taas nähdään ;)

Varlamoville ja Laichille erikoiskiitos tästä sarjasta. Pelastivat monta peliä Capseille. Varlylle kaksi nollapeliä ja Laichille vissiin sarjassa 6 maalia.

Ei tuohon minulla ole hirveästi lisättävää, haluaisin jossitella mutta ei sarja muuksi tuosta muutu. 4-1 voitot kuitenkin ja mielestäni minulla oli silti saumoja laittaa sinut tiukemmallekin:). Eipä siinä, varmasti oikea mies meni tästä parista jatkoon ja toivotan onnea jatkopeleihin. Hoidahan pytty kotiin, niin voin ainakin lohduttautua sillä, että putosin tulevalle mestarille:).

Vikan pelin jatkoajalla Crosby yksin läpi mutta jalkaharhautusta yrittäessäni tuloksena olikin tussu rannari suoraan Varlamovin rintapanssariin. Vastaiskusta sitten Caps ratkaisee sarjan. Olisin mielelläni mennyt rankkareihinkin, mutta tämä oli reilumpi tapa lopettaa sarja.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Kamenski en pääsekkään vielä pelaamaan, kun katon tuon Suomen pelin nauhalta, menee arviolta ainakin 40 min, laitan vaikka yv:tä sitten.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltapäivällä pistettiin Coyotes-Blackhawks sarja pakettiin, voitot 4-1 Kojooteille. Noinkohan oltiin molemmat krapulassa, oli pelien taso aika nihkeä verrattuna ekaan kahteen peliin. Lyhyesti pelit:

2-3
Laukaukset 8-15

Phoenix oli vielä eka erässä hereillä, Vandermeer aloitti maalinteon. Nousu viivalta kaarelle ja lämärillä sisään. 'Hawks taas jäähyili ja 5-3:lla Lombardi suti maalin edestä 2-0, mutta sen jälkeen Kojootit hyyty ja tsicago otti matsin haltuunsa. Versteeg kavensin ensin 1-2, pian sen jälkeen Bryzgalov imuroi Keithin lööysän vedon ilman maskia. Pian sen jälkeen sain rankkarin jonka tietysti tunaroin, ja tuli deja vu edellisestä sarjasta kun samalla tavalla tunaroin rankkarin tärkeessä vaiheessa... Bolland ratkoi hassulla maalilla, löi Sharpin riparin mun mielestä jo maaliin asti, mutta sitä ei laskettu ja kiekko tipahti maaliviivalle. Ilja anto armon käydä oikeudesta ja tökkäs kiekon päällään maaliviivalta maaliin asti.

1-0
16-11

Toinen peli oli aika heikkoa peliä ainakin meikäläiseltä. Nysväsin yhteensä 11 minuuttia hyökkäyspäässä saamatta oikeastaan mitään aikaan, pari tolppakutia mutta siinäpä oikeastaan ne. Vastahyökkäyksistä tuli oikeastaan paremmat paikat vastustajalle, mutta kaikki 2-1 hyökkäykset meni melkein samalla kaavalla: minä torppaan kiekottoman pelaajan ja annan Iljan hoitaa laukauksen; kävi aika turkanen mäihä että Hawksit vähän jäätyi näissä tilanteissa.

Ratkasu tuliki sitten vasta ajassa 59.25, Korppari nousi maalille, eka veto tolppaan, toka veto Niemen suojuksiin, sitten en enää tiennyt missä kiekko oli kunnes Fiddler välähti ja kiekko oli maalissa; siellähän se maaliviivalla pyöri ja Vernon teki pitkästä aikaa muun kun alivoimamaalin.

2-0
17-11
Edelleen tasaista vääntöä, eikä ollut juurikaan taas maalintekopaikkoja. Lombardi alusti ensimmäisen, nousu laidasta about pisteiden väliin, kova lämäri Niemen silmien väliin ja Doan lapioi riparin sisään. Sehän pakotti Hawksin hyökkäämään, ja 2-0 tuli 2-1 hyökkäyksestä, Lombardi maalintekijä takatolpalta.

Kiitos peleistä rankkuri! Raakaa peliä oli nää viimeset väännöt.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä vaiheessa muiden pelit ovat? San Jose - Rangers oli ainakin 2-2 tilanteessa jokin aika sitten. Samoin Columbus - Dallas 3-0 tilanteessa. Pelailkaas pelit loppuun niin päästään aloittamaan välierät.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Venailen pääylöstimppaa onlinessa, jotta saataisiin sarja etenemään, mutta en tiedä onko mies tulossa. Käsitin, että miehelle sopii näihin aikoihin pelaaminen ja ehdotin 16-18, mutta nähtäväksi jää tuleeko, kun ei ilmotellut sitten enää mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös