PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 330
  • 1 850

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Älkääs vielä intoilko noiden treidein kanssa, tilanne on vielä aika tasan ja kaikki ei varmastikaan ole käynyt äänestämässä. Tosin eihän äänioikeutta ole pakko kenenkään käyttää.

Mutta kuitenkin, kaikki ketkä ei ole vielä käynyt äänestämässä niin testialueella on noista treideistä äänestys. Laittakaa äänenne vielä viestinä ketjun jatkeeksi niin äänestyksen tekijä voi siitä vielä tarkistaa tuloksen ilman ulkopuolisten ääniä.
 

Snagari

Jäsen
Joo, se kommentti on siinä se tärkein osa. Niistä lasken sitten ne äänet. Sinne nyt on käyty äänestämässä näitä "heh,hassua vastustan kaikkea!" viestejä.

Eli käyttäkää äänioikeuttanne!
 

RDivis

Jäsen
Eli käyttäkää äänioikeuttanne!

Njah, tälläinen pieni kysymys; Onko nyt, enää mahdollista vaihtaa kantaa? Ja ei, en valinnut 'Ei:tä' vahingossa. Ja kyllä, tiedän, ettei normaalisti tällä tavalla menetellä.

Ajattelin äänestyshetkellä typerästi.

nimim. Voi v*ttu jos Pavelec on maalilla, kun liiga alkaa.

Tosin tuota Ei-vaihtoehtoa lienee käynyt äänestämässä kaikenmoiset asiaankuulumattomat urpot. Jäteyissä liigalaisten kommenteissa Kyllä nähdäkseni johtaa.
 
Viimeksi muokattu:

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laskin tuossa huvikseni noi liigaan kuuluvien äänet tuosta äänestyksestä, ja jos oikein laskin, niin tilanne on tällä hetkellä:

Kyllä: 12 ääntä
Ei: 7 ääntä

Laskin RDivisin äänen ei ääniin.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Minkäänlaista hajua kellään koska uudet kokoonpanot on tulossA? Kiima olis kova päästä aloittamaan liiga ; )
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos jotain kiinnostaa harjoitusottelu niin olen ihan kohta haastettavissa. Lisätkää siis kaveriksenne HLeht .
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Jos jotain kiinnostaa harjoitusottelu niin olen ihan kohta haastettavissa. Lisätkää siis kaveriksenne HLeht .

Oon pleikalla ihan kohta ja voisin lisätä sut jos vielä harjoituspeli kiinnostaa Tampaa vastaan.

Onko asioista perillä olevat tietoisia, koska tuo uusi rosteripäivitys olisi tulossa, että päästäisiin aloittamaan kevätliiga?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Kyllläpä ne nyt hieroo niin saatanan hartaasti sitä rosteripäivitystä..

Missään ei ole edes huhuja päivityksen tulosta..

Perkele.

Kovasti kiinnostais päästä jo Liigaa starttaamaan.

Tänne saa ehdotella treidejä seuraavilla palikoilla.

Maalivahdeista Turco (85) tai Lehtonen (84)

Hyökkääjistä Brunnström (80), Lehtinen (80), Morrow (85),
Richards (88) ja Ott (84?), Eriksson (84), Sutherby (79) ovat ainakin saatavissa, jos vaan tarjonta miellyttää. Overallit siis suluissa.

Olen hyvinkin valmis tekemään myös useamman ukon vaihtoja, joissa itse annan vaikka pari ukkelia..
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Liigan TJ:lle

Muuten kuka hyvänsä tämän liigan sitten pistääkin päälle niin muistaa sitten ettei laita mitään rajoitusta keskytys% suhteen.

Itsellä ainaskin on kesk% liian suuri kun netti on pätkiny.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä voin iskee yllättävän nimen siirtomarkkinoille. Rick Nash! En saa tällä ukolla mitään aikaseksi, joten vaihtoon lähtee. Nimiä saa ehdotella! Toki aika kova jätkä saa olla, että vaihdan. =)

Samoin Steve Mason lähtee veskareista vaihtoon.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mä voin iskee yllättävän nimen siirtomarkkinoille. Rick Nash! En saa tällä ukolla mitään aikaseksi, joten vaihtoon lähtee. Nimiä saa ehdotella! Toki aika kova jätkä saa olla, että vaihdan. =)

Samoin Steve Mason lähtee veskareista vaihtoon.
Kaipaatko kovaa ykkösveskaria Nashin tilalle? Tarjolla olisi Rick DiPietro?
 
Pistin muutamalle kaverille yv:llä kyselyä treideistä, käykäähän vastaamassa.

Kaipaatko kovaa ykkösveskaria Nashin tilalle? Tarjolla olisi Rick DiPietro?

Toi DiPietro ei oo sen ihmeellisempi kuin Mason. Masonkin on hyvä molari ku puolustaa oikein sen eessä :) DiPietrosta on kokemusta ja aika riskialtis molari on näin ihan mainospuheena.

Floridassa on varsinkin hyökkääjiä monia tarjolla, ni ei muuta kuin tarjousta tulemaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jamie Langenbrunnerin (84) voin mahdollisesti treidata jos joku tarjoo hyvän ja liikkuvan pakin.

Saat Jan Hejdan (80) ja Kris Russelin (78) molemmat ketteriä (82 )ja nopeita (85)puolustajia.
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jamie Langenbrunnerin (84) voin mahdollisesti treidata jos joku tarjoo hyvän ja liikkuvan pakin.
Paul Mara (79) nopeus (85), hyökkäävä pakki, muistelisin nuo arvot.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mitenkäs toi kokoonpanopäivityshomma oikeen etenee? Washingtonista ainakin löytyy tällä hetkellä treidirajalla hommatut Corvo, Belanger, Walker.. Eli eikös se meinaa että kokoonpanot olisi päivitetty? Vai miten tämä menee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös