PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 358
  • 1 850

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
2 viikkoa aikaa treidailla ja toteutuneet treidit tänne näytille. Tuskin kukaan haluaa hirveästi huippupelaajista halvalla luopua, koska melkein kaikki sijat ovat merkityksellisiä tässä liigassa (huomioi karsinnat). Eli mitään maximimäärää treideille ei aseteta. Tosin viime vuonna NHL09-liigassa treidien ollessa päällä tapahtui yhteensä tasan 0 treidiä. Että en usko, että mitään ilotulitusta tullaan näkemään. Porukka todennäköisesti hankkii about yhden puolustajan, hyökkääjän ja veskan.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse kun en ole ollut treidailemassa aiemmin, niin tuli semmoinen mieleen, että kai treidaus tapahtuu vain keskenämme, eikä mitään vapaita pelaajia kukaan pysty järjestelmästä latailemaan, mikä olisi perseestä. Oletan että näin, mutta itse pelissähän on näiden vapaiden pelaajien paikka oletusvaihtopaikkana.

PS: Alkaako liiga tänään ja milloin?
 
Itse kun en ole ollut treidailemassa aiemmin, niin tuli semmoinen mieleen, että kai treidaus tapahtuu vain keskenämme, eikä mitään vapaita pelaajia kukaan pysty järjestelmästä latailemaan, mikä olisi perseestä. Oletan että näin, mutta itse pelissähän on näiden vapaiden pelaajien paikka oletusvaihtopaikkana.

Ei oo mitään vapaita pelaajia. Siellä pelin kautta näkyy omat listat molarien ja kenttäpelaajien muodossoa. Sieltä voi ehdottaa sitten yksi pelaaja <-> yksi pelaaja kauppoja ja noita ehdotettuja kauppoja näkee sitten odottavat tarjoukset kohdasta sieltä liigan valikkojen kautta.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
2 viikon treidiaika toimisi varmasti hyvin alkaen siitä päivästä kun liiga pyörähtää käyntiin. Ja tämä ajankohta on taas heti, kun viimeiset kokoonpanopäivitykset ovat ilmestyneet EA:n puolelta.

Osaako kukaan sanoa, ovatko päivitykset jo tulleet tai koska olisivat tulossa? Mielestäni liigaa ei kannata ennen tätä aloittaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tämä kuulostaa mielestäni hyvältä. Vois ottaa tämän käytäntöön, jos ei kellään ole mitään tätä vastaa.

Jos muutkin hyväksyy tuon mallin karsintojen suhteen niin yksi asia mitä pitää vielä sopia. Eli nythän vastaan saattaisi karsinnoissa joutua kaksi samaa joukkuetta koska molemmissa vedetään NHL-joukkueilla. Voisiko niissä tapauksissa tehdä niin että kotijoukkue eli Kevätliigan tiimi pelaa omallaan mutta divari-joukkueen saa valita, mutta siten ettei divarijoukkueen kokonaisuus ylitä liigajoukkueen kokonaisuutta. Miten olis?

Kaikki säännöthän alkais sitten muuten olla jo aikalailla selvää ja rosteripäivitystä odotellen.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melko hyvät maaliskuun siirrot Pittsburghilla (oikeassa elämässä siis)!

OUT: Martin Skoula (D), Luca Caputi (C)

IN: Jordan Leopold (D), Aleksei Ponikarovski (RW)

Leopold on Skoulaa parempi puolustaja ja Ponikarovski tuo vielä lisää hyökkäystehoja jo ennestään kovaan hyökkäykseen.
 

RDivis

Jäsen
Jokos ne rosteripäivitykset on tulleet, jostain olen saanut käsityksen että tänään klo 19 olisi pitänyt tulla? Alkaa tulla pieni hinku jo päästä pelailemaan!

Noinkohan tulevat vielä tänä iltana.. EA änärifoorumin rosterpäivitys-topicissa ei pahemmin elämää näy. Koska tietokantavastaavat tekevät mitä todennäköisimmin duunia juuri Vankuuverin toimipisteessä, voi olla hyvinkin mahdollista, että update tulee jopa 22:30 jälkeen. Tuskin itse tuolloin enää pelattavissa, who knows..
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Perkele, koko päivän oottanu että pääsis pelaamaan tätä turnausta, mutta saa varmaan odottaa ainakin huomiseen, ellei jopa ensi viikkoon.

Olen myös etsinyt, että mistä voi lisätä kavereita, mutta ei sitäkään löydy...auttakaa joku?

Pari peliä voisi illan ratoksi ottaa harjotusmatseja jos jollain on aikaa, kun ei jaksa tota tietokonetta vastaan pelata jatkuvasti.

Eli Nashvilleä ja Kerubi80 vastaan jos jotain kiinnostaa.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Perkele, koko päivän oottanu että pääsis pelaamaan tätä turnausta, mutta saa varmaan odottaa ainakin huomiseen, ellei jopa ensi viikkoon.

Olen myös etsinyt, että mistä voi lisätä kavereita, mutta ei sitäkään löydy...auttakaa joku?

Pari peliä voisi illan ratoksi ottaa harjotusmatseja jos jollain on aikaa, kun ei jaksa tota tietokonetta vastaan pelata jatkuvasti.

Eli Nashvilleä ja Kerubi80 vastaan jos jotain kiinnostaa.

Laita kaveripyyntöä ps3 nickille JaaSin. Tuun kohta varmaan pelaamaan, ni laitan sulle haastetta. Oon itse liigassa siis Dallasilla..

Pieni reeni vois olla paikallaan..
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mikä tää Kotimaa 1 juttu on? Ei vaan ummarra ja on jääny vaivaan toi :-D

Itekkii oon aika huono tässä verkkopelailussa, mutta oon nähnyt joskus kun porukat täällä huutelee, että on pelaamassa Kotimaa 1:ssä, niin löysin online/yhteisöt/aula valikosta Kotimaa 1:n, että eiköhän ne tätä tarkota ;)

Ja täällä ollaan edelleen.

Äsken Fuparin Ottawaa vastaan oli yritys pelata, mutta jotain odottamatonta ilmeisesti tapautui?
 

Snagari

Jäsen
Itekkii oon aika huono tässä verkkopelailussa, mutta oon nähnyt joskus kun porukat täällä huutelee, että on pelaamassa Kotimaa 1:ssä, niin löysin online/yhteisöt/aula valikosta Kotimaa 1:n, että eiköhän ne tätä tarkota ;)

Noniin, tuli tämäkin selväksi. Mä oon niin juntti, että yleensä haastan ihan kutsulla. Mut voisin kyllä pelata tässä illalla yhen matsin, lisääs kaveriksi jompppa.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Joopajoo...Ja mä kun luulin olevani ees keskivertoa kovempi pelaaja...

Kaksi peliä tuli pelattua ja molemmissa niin pahasti vastaantulijana ettei mahollista...ekassa sentäs jatkoajalle pääsin, mut turpaahan sielläkin tuli.

Karsinnoissa nähdään! Ellei nämä kaksi ollut liigan parhaat pelaajat. (Snagari, Jaasin)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus ilmottautuu karsintoihin nyt jo. Siis eka vaikutti että tää on jopa ihan hyvä jengi, mutta ilman Filatovia,Commodorea ja Kleslaa tämä on yks paskin jengi mitä ikinä oon ohjastanut. Kun noihin perus online matseihin niitä ei voi nostaa kokoonpanoon. Paria liigaa kun olen pelannut niin hyvin toimii.
 

Snagari

Jäsen
Columbus ilmottautuu karsintoihin nyt jo. Siis eka vaikutti että tää on jopa ihan hyvä jengi, mutta ilman Filatovia,Commodorea ja Kleslaa tämä on yks paskin jengi mitä ikinä oon ohjastanut. Kun noihin perus online matseihin niitä ei voi nostaa kokoonpanoon. Paria liigaa kun olen pelannut niin hyvin toimii.

Oles ny! Columbusta kohdellaan kunnialla ;) Mulla se vasta paska jengin on! Kyllä jää finaalipaikka puolustamatta tässä liigassa, tällä jengillä. Ihan hyviä peruspelaajia hyökkäyksessä, pari hyvää pakkia, paskat maalivahdit. Täytyy koittaa treideillä parannella tilannetta, eihän tästä muuten mitään tule!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oles ny! Columbusta kohdellaan kunnialla ;) Mulla se vasta paska jengin on! Kyllä jää finaalipaikka puolustamatta tässä liigassa, tällä jengillä. Ihan hyviä peruspelaajia hyökkäyksessä, pari hyvää pakkia, paskat maalivahdit. Täytyy koittaa treideillä parannella tilannetta, eihän tästä muuten mitään tule!

Kohtelisin kunnialla jos Filatov olis edes kokoonpanossa :D se on iha kuningas..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös