PS3:n NHL 11 Divari

  • 35 514
  • 476

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ensimmäinen peli meni jännittämiseen ja 4-1 turpaan. Ei ollu oikeastaan missään vaiheessa mahdollisuuksia. JussiK:lla kädet tärisi ja lukemat olisi voineet olla vielä rumemmat.

Kerkeetkös ottamaan matsia? Laitoin jo haasteen tulemaan. On muuten Phoenix hieman pudottanut tasoaan viime Änäristä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kerkeetkös ottamaan matsia? Laitoin jo haasteen tulemaan. On muuten Phoenix hieman pudottanut tasoaan viime Änäristä.

Meikäläinen vois ottaa, pitää tossa tunnin kuluttua lähteä töihin, eli hyväksytkö mun haasteen/haasta Washington :)
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Liiga alkoi mainiosti kahdella voitolla, edellisessä pelissä mustaseiskaa vastaan luulin olevani pahasti altavastaajana alun jälkeen, kun mustaseiska sai heti maalin aikaiseksi, mutta niin vaan punnersin 4-2 voittoon.

Ratkaisijana ei taaskaan ollut ykköskenttä, vaan jälleen grinderi ERIC FEHR! Kaveri nakutti hattutempun. Vertailun vuoksi kahden pelin jälkeen Ovechkin 0+0, Eric Fehr 4+1.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
4 ottelua 4 tappiota ja maali eroa en edes halua tietää. Hiton hyvin menee -.-

Ja vielä on kaksi vapaata divari paikkaa jäljellä!

Oliko se niin, että jokainen joukkue kohtaa jokaisen kahteen kertaan. Kerran kotona ja kerran vieraskentällä?

Ps. Jos pelaajia löytyy niin haastetta vaa tulemaan. PSN-kiiWehl
 
Viimeksi muokattu:

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Joo bingo, mun piti ilmoittautua kanssa liigaan. Onhan se ok, että aloitan pelaamisen vasta ensi viikon perjantaina, notta noihin kirjoituksiin lukeminen ei mene sekaisin? Tunnetusti olen aktiivinen pelaaja, joten jälkeenjäädyistä peleistä ei tulisi ongelmia.

Jos onnistuu niin tunnukset ovat seuraavat : Mentos/Anaa92 ja joukkue on Dallas Stars
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mahtuuko vielä mukaan? Ilmottaudutaanko liigaan vaan tuolta hausta, vai miten, kun en ole aiemmin näissä JA:n liigoissa ollut mukana..? :)

E: ahaa.. unelmaselluliitti / unelmaselq / Montreal canadiens
 
Viimeksi muokattu:

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Joo bingo, mun piti ilmoittautua kanssa liigaan. Onhan se ok, että aloitan pelaamisen vasta ensi viikon perjantaina, notta noihin kirjoituksiin lukeminen ei mene sekaisin? Tunnetusti olen aktiivinen pelaaja, joten jälkeenjäädyistä peleistä ei tulisi ongelmia.

Jos onnistuu niin tunnukset ovat seuraavat : Mentos/Anaa92 ja joukkue on Dallas Stars

Jos saat vaan pelit pelattua niin eihän siinä mitään. Lisään sinut listaan.

Divari on tällä hetkellä täynnä! Mutta kannattaa kärkkyä paikkoja jos tulee peruuntumisia vielä.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Hyvin menee mutta menkööt. 6 ottelua 6 häviötä, tehdyt ja päästetyt maalit 4-23. Pakkasen puolella ollaan kivasti :D
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tuleeko salasana JA:ssa yv:nä vai pleikkari tunnukselle? voisin tulla pelaamaan parit ennen Bleg-IFK ottelua, jos pääsis liittymään :)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Penguins olisi linjoilla tämän illan. Ilmoitelkaa tähän ketjuun tai yv:llä, jos haluatte pelailla.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Komeasti nekkuun ekassa pelissä 0-2. Laukaukset voitin 25-12, mutta kun ei osu tyhjäänkään maaliin sitten millään...
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Pyh, ei taida olla minun juttuni tämä liigailu. Menny hermot jo useammin kerran tänään, yksikin peli päätty kaverille 9-1 kun lopetin pelaamisen 4-1 jälkeen, kaveri teki joka toisen maalin samalla #!"#n kikalla. Sitku mun pelit pelattu ni se on soronoo.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
liigan passu YV:nä sitku kerkee, pääsis mätkii parit pelit : )
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Phoenix on linjoilla. Eikun haastetta tulemaan joko tänne tai pleikkarin kautta.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Siis miten kaikki tekee maaleja, mutta minä en. Siis vit**** iha hitosti! Mikä siinä on niin vaikeeta en ymmärrä. Tossa äsken treenasin maalinteko pelkkää maalivahtia vastaa niin 22 maalia ja maalivahti torjoi ~90 kertaa!!! Viittiikö joku heittää tänne jotai linkkiä mistä löytää jalkakikkaa, pyörähdystä jne.

Ps. Yksi paikka nyt vapaana ja mahdollisesti huomenna klo 12 tulee vielä pari paikkaa lisää! Halukkaat olkaa paikalla silloin!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Penguins olisi vailla vastustajaa tällä hetkellä. Haastakaa ihmeessä.

On muuten harvinaisen perseestä tuo liigasysteemi, kunnei näe mistään onko käyttäjät pelaamassa vaiko idlaamassa. Haasteisiin vastaaminen on hankalampaa kuin 10:ssä vai enkö vain osaa?
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Atlanta vois myös pelailla, haasteita vaan. Joku olikin kerennyt jo haastelemaan muutamaan otteeseen, mutta nyt näkyi vaan "istunto on päättynyt" -viestejä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Phoenix on linjoilla. Eikun haastetta tulemaan joko tänne tai pleikkarin kautta.

Olipas pelit Herkun Phoenixia vs. Ekassa pelissä olin ihan vastaantulija, mutta Varlamovin ansiosta ensimmäiset erät mentiin 0-0. Kolmannessa sain aivan käsittämättömän maalin kun Bryzkalovi jäi maalin taakse pyörimään. Kyllä sen saattoi arvatakkin, mutta kun Herkku on pyörittänyt peliä niin hän sai väsättyä tasoitus ja voittomaalitkin vielä erän loppuun.

Tokassa pelissä olinkin jo mukana paljon paremmin, en jäähyillyt, etkä päässyt pyörittämään niin paljoa.. pelasin paljon suoraviivaisemmin, ja tasoitinkin pelin sitten kolmannen erän loppuun. Rankkareissa ykkösketjun kaverit oli rautaa!

Täytyy kyllä sanoa että olis kohtuullisen mielenkiintoisia maaleja näissä meidän peleissä!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pistäkäähän poijjjaaat washingtonille haastetta! Todella ärsyttävää kyllä, ettei pysty näkemään ketkä idlaavat ja ketkä ovat pelissä.

Myös pistepörssi, mistä näkisi kaikki pelaajat, olisi erittäin nasta. Itse olen pitänyt omien pelaajien pisteet ylhäällä, ihan omaksi huvikseni! Tuon koko liigan pistepörssinhän näkee, mutta olisi mukava nähdä juurikin maalit jne.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Montreal Canadiens paikalla, haasteita tulemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös