PS3:n NHL 11 Divari

  • 35 504
  • 476
Kyllähän yksikin kierros olisi varmaan tarpeeksi, kun veikkaisin kuitenkin että osa porukasta pelaa ohella UHT:a myös. Kaksi peliä per vastustaja on kyllä jo ehdoton yläraja, sitä enempää tuskin jaksaa yhdessä liigassa pelailla.

Tosiaan vaikuttaa siltä että se 10 oli kierroksien määrä, ei "pelien" määrä. Eihän siinä olisi mitään järkeä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko se nyt niin, ettei tuo varmasti tarkoita kierroksia, vaan nimenomaan otteluiden määrää?

Saattaisi 290 ottelun runkosarja alkaa maistumaan puulta jossain vaiheessa.

Tuo tarkoittaa juurikin jokaista joukkuetta vastaan pelattavia otteluita. Eli nyt tulee 10 kappaletta jokaista vastaan. Eli täyden liigan ollessa n. 300 ottelua :D
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tuo tarkoittaa juurikin jokaista joukkuetta vastaan pelattavia otteluita. Eli nyt tulee 10 kappaletta jokaista vastaan. Eli täyden liigan ollessa n. 300 ottelua :D

Aivan. Joten paskojen suomennosten takia (jollette usko niin käykää katsomassa) liiga starttaa vasta illalla. Eli salasanan jo saaneet voivat unohtaa kyseisen. Päivitän joukkueluettelon ja takaan että Divari alkaa vielä tänään. Pahoitteluni.

Ja loppuun vielä FU EA-sports.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Aivan. Joten paskojen suomennosten takia (jollette usko niin käykää katsomassa) liiga starttaa vasta illalla. Eli salasanan jo saaneet voivat unohtaa kyseisen. Päivitän joukkueluettelon ja takaan että Divari alkaa vielä tänään. Pahoitteluni.

Ja loppuun vielä FU EA-sports.

Kerkesin jo joinata tuohon aiempaan tekemääsi liigaan, eli pitääkö minun nyt lähteä siitä pois ja liittyä uuteen vai miten tuo käytännössä toimii?

2 kierrosta on mielestäni oivallinen määrä, tulee sopivasti pelejä ja saa jokaista vastaan revanssin.. tai saa antaa vastustajalle revanssin ;)
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä tässä mitään hätää, illalla vaan uutta divaria pystyyn, ja salasanaa jakoon.

Sovitaanko joku, esim. marraskuun loppuun mennessä runkosarja pelattuna - takaraja, vai mitä muut ovat mieltä?
 
Viimeksi muokattu:

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko toi Sinkelin -lista, mikä on postattu tänään kello 16.04 viimeisin. Eli joukkueet, mitkä eivät ole listassa, ovat valittavissa vielä?

EDIT: Jos on, niin mulle sit Buffalo.

Paha_Kurki/ Buffalo Sabres
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Jos vielä tilaa on niin ilmoittautuisin mukaan!
Bourque#77 / MuDKoRn / Colorado Avalanche.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Onko toi Sinkelin -lista, mikä on postattu tänään kello 16.04 viimeisin. Eli joukkueet, mitkä eivät ole listassa, ovat valittavissa vielä?

EDIT: Jos on, niin mulle sit Buffalo.

Paha_Kurki/ Buffalo Sabres

Juuri näin! Vielä mahtuu porukkaa. Ja ketkä eivät ole antaneet PSN-nick nii voisivat laittaa tänne niitä. Kiitos!

Ps. Vielä kaksi paikkaa vapaana jos ei vanhat divaari pelaajat peru paikkaansa!!
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Päivitin myös kaikki joukkueet ketjun pääviestiin eli viestiin nro 36. Modet voisivat tehdä siitä ketjunavausviestin, mikäli sattuvat näkemään.

Tällä hetkellä sarjassa on tilaa kolmelle uudelle pelaajalle. Varmoja ilmoittautuneita on kaksikymmentä, joten hyvin saa jo sarjan käyntiin.
Nimimerkki Sinkel on ilmeisesti jo kysellyt kaikkia listassa esiintyneitä nimiä mukaan joten piakkoin odottelisin vastauksi.

Kerkesin jo joinata tuohon aiempaan tekemääsi liigaan, eli pitääkö minun nyt lähteä siitä pois ja liittyä uuteen vai miten tuo käytännössä toimii?
Kyllä vain. Mene ja eroa. Saat uuden salasanan illalla kunhan kotiin kerkeän.

Nyt nauttikaa lätkäkierroksesta!

EDIT. divari on perustettu. Lähetin kaikille yv:llä kutsun sarjaan, mikäli et ole saanut viestiä jostain syystä ota yhteys meikäläiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo eli meikäläinen ei pysty osallistumaan, kun on liian suuri keskeytysprosentti. Prosentti on 33 ja sen takia, että olin pelannut ennen liittymisyritystäni kolme peliä, joista yksi loppui ennen aikojaan. Peli meni paussille ja tuli teksti, että yhteys vastustajaan katkennut. Luulin, että se oli vastustajan syy eikä minun. Onko vielä mahdollista liittyä?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Joo eli meikäläinen ei pysty osallistumaan, kun on liian suuri keskeytysprosentti. Prosentti on 33 ja sen takia, että olin pelannut ennen liittymisyritystäni kolme peliä, joista yksi loppui ennen aikojaan. Peli meni paussille ja tuli teksti, että yhteys vastustajaan katkennut. Luulin, että se oli vastustajan syy eikä minun. Onko vielä mahdollista liittyä?

Asetusta ei voi muuttaa, mutta jos kerta olet vain kolme matsia pelannut niin saat keskeytysprosentin suht vaivattomasti vaadittavaan rajaan. Eli pelaappa viisi online-matsia niin takaan että pystyt taasen pelaamaan divaria!
 

Ltk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, LA Kings, Liverpool
Mikäli mukaan vielä mahtuu niin voisin toki osallistua. Joukkueeksi vaikkapa Anaheim.
Psn nick: Latukka123
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sori tyhmä kysymys, mutta miten tämä pelaaminen käytännössä hoituu: pelataanko matsit siis aina kun joku sattuu olemaan linjoilla vai miten? Itselläni on esimerkiksi lauantaina päivällä aikaa tutustua peliin kunnolla, mutta tänään ei mitään toivoa, kiitos Blegin pelin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päivitin myös kaikki joukkueet ketjun pääviestiin eli viestiin nro 36. Modet voisivat tehdä siitä ketjunavausviestin, mikäli sattuvat näkemään.

Mahtaako modet hirveästi tätä puolta seurata..

Sinkel voisi copy/pasteta muokkauksella tuon viesti nro 36 avausviestiinsä, ja korostaa, että se on ajankohtainen, ja sitä seurataan.

Jos jaksaa alkaa ruveta värkkäämään, vai tuleeko siitä penalttia?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sori tyhmä kysymys, mutta miten tämä pelaaminen käytännössä hoituu: pelataanko matsit siis aina kun joku sattuu olemaan linjoilla vai miten? Itselläni on esimerkiksi lauantaina päivällä aikaa tutustua peliin kunnolla, mutta tänään ei mitään toivoa, kiitos Blegin pelin.

Juuri näin, itse olen suosinut tuplaotteluita, eli molemmat pelit heti alta pois, niin ei jää yksittäisiä pelejä roikkumaan takarajan lähestyessä.

Haastaja on aina kotijoukkue, eli molemmat haastaa kerran.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Nyt on ensimmäisessä viestissä, pelaajat / joukkueet, säännöt jne.

Ps. Pelaajat jotka ovat listassa ilman joukkuetta niin valitkaa mahdollisimaan nopeasti tai uusia pelaajia tulee teidän tilalle. Herkun kanssa on vielä sopimatta milloin divari sulkeutuu.
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Olisin nyt online puolentoistatunnin verran, eli voitais pelata! Siellä näyttää aika monikin olevan online, mutta mun haasteisiin ei kuulu vastausta.. Eli jos joku haluaa pelata niin Washingtonille haastetta!
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kyllä on vaihteeks taas vaikeeta noiden EA:n serverien kanssa.Millään ei meinaa linjoilla kestää ja sitte kun saa yhteyden ja haasteen vetämään tai itse vastattua niin viimeistään siinä kohtaa katkeaa yhteys uudestaan.Huoh.Ja iltavuorokin pukkaa päälle elikkäs taitaa tämän päivän pelit olla vähitellen mun osalta taputeltu.Illalla 23.00 jälkeen vois sitten uudestaan yrittää paremmalla onnella.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Olisin nyt online puolentoistatunnin verran, eli voitais pelata! Siellä näyttää aika monikin olevan online, mutta mun haasteisiin ei kuulu vastausta.. Eli jos joku haluaa pelata niin Washingtonille haastetta!

Hyvä otetaanko pari matsia nyt heti? PSN-kiiWehl
 
Viimeksi muokattu:

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ensimmäinen peli meni jännittämiseen ja 4-1 turpaan. Ei ollu oikeastaan missään vaiheessa mahdollisuuksia. JussiK:lla kädet tärisi ja lukemat olisi voineet olla vielä rumemmat.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ensimmäinen peli meni jännittämiseen ja 4-1 turpaan. Ei ollu oikeastaan missään vaiheessa mahdollisuuksia. JussiK:lla kädet tärisi ja lukemat olisi voineet olla vielä rumemmat.

Yllättävän hyvin pelasin klassisilla asetuksilla ;) Nojoo, mahdollisuuksia olisi ollut ehkä pariin-kolmeen lisämaaliin, mutta olihan luongo taas pelipäällä! Välillä ihan käsittämättömiä venymisiä! Ei mitään, nyt on ainakin apinat selästä pois ja uutta putkeen vaan, pistä haastetta tulemaan?

Edit. Ratkaisijat eivät löytyneet ykkösketjusta, vaan yllätyksellisesti J.Carlson 2+0 ja E.Fehr 1+1 :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös