Presidentinvaalit 1. kierros, LIVE-seuranta

  • 25 324
  • 205

12961

Jäsen
Niinpä, ei tuo Soini kaikesta päätellen ollut loppuun asti täysillä mukana. Taisi pelätä puolueen puolesta.

No saipa poltettua puolueen rahoja, mutta saiko itse puolueelle usuia kannattajia. Epäilen sitä henkilökohtaisesti.


Eiköhän tässä nyt nähty se, että Kepun liberaalimpi linja ei ollut äänestäjien mieleen, ja se menetti eduskuntavaaleissa huomattavan osan ääniä PS:lle.

Nyt tämä kepun jääräosasto koki kuitenkin menneisyyden tuulahduksen - Väyrysen omakseen, vaikka kepu puolueena ei keväällä kelvannut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo ylipäällikön virka nyt on muutenkin pelkästään seremoniallinen joten sillä ei käytännössä ole vitunkaan merkitystä onko presidentti entinen kapiainen, sivari, nainen tai mikä tahansa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Eihän siinä mitään tarunhohtoista tarinaa olekaan, mutta ei se sellainen "postimyyntitapauskaan" ole niinkuin sinä tykkäät esittää.

En nyt noinkaan väittänyt. Sinä taas kiersit asian tähän "postimyyntiin", koska et halunnut vastata suoraan.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jos Haavisto käskisi linnan juhlissa Puheloisen punnertaa, niin Puheloisen ei tarvitsisi totella?

Puheloinenhan jää eläkkeelle ennen uusia linnanjuhlia....
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Mahtavaa Pekka! Nyt voi hyvillä mielin mennä äänestämään toisellekkin kierrokselle. Mikäli Väyrynen olisi sinne mennyt niin en olisi ihan hevin mennyt äänestämään. Niinistökin on vaan niin luotaantyöntävä persoona.

Täällä osa kommenteista on taas totutun juntteja. Mut ei mitään, Haavistolle paljon tsemppejä toiselle kierrokselle :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olihan meillä nytkin maan äitinä mies 12 vuotta. Ja edustava olikin.
Joo, myönnetään, huono.

Kyllähän Sauli tokan kierroksen vie.
Persuthan eivät äänestä homoa, jolla on mamu "vaimona". Tää ratkeaa jo siihen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mahtavaa Pekka! Nyt voi hyvillä mielin mennä äänestämään toisellekkin kierrokselle. Mikäli Väyrynen olisi sinne mennyt niin en olisi ihan hevin mennyt äänestämään. Niinistökin on vaan niin luotaantyöntävä persoona.

Täällä osa kommenteista on taas totutun juntteja. Mut ei mitään, Haavistolle paljon tsemppejä toiselle kierrokselle :)
Joo, olen iloinen! Voin edelleen kehua, että olen äänestänyt jokaisissa vaaleissa sen jälkeen kun olen täyttänyt 18. Jes!
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiviniemi suorastaa vittuilee päin naamaa Väykälle. "Vaikka me puolueena tuemme ja teemme kaikkemme, niin lopulta ehdokas itse tekee sen lopputuloksen". Ei hemmetti mikä kiitospuheen aloitus.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt noinkaan väittänyt. Sinä taas kiersit asian tähän "postimyyntiin", koska et halunnut vastata suoraan.
Tiedän, ettet ole puhunut mistään "postimyynnistä", mutta kyllähän se on selvää että olet pitänyt tätä Haaviston ja Floresin suhdetta jotenkin "likaisena" ja tuo nyt oli mielestäni ihan hyvä vertaus tuohon sinun ajatusmaailmaasi.
 

KRONOS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin vire & Pate
Junttia

Mahtavaa Pekka! Nyt voi hyvillä mielin mennä äänestämään toisellekkin kierrokselle. Mikäli Väyrynen olisi sinne mennyt niin en olisi ihan hevin mennyt äänestämään. Niinistökin on vaan niin luotaantyöntävä persoona.

Täällä osa kommenteista on taas totutun juntteja. Mut ei mitään, Haavistolle paljon tsemppejä toiselle kierrokselle :)

Boldattu ehdottamasti juntein kommentti tähän asti.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tiedän, ettet ole puhunut mistään "postimyynnistä", mutta kyllähän se on selvää että olet pitänyt tätä Haaviston ja Floresin suhdetta jotenkin "likaisena" ja tuo nyt oli mielestäni ihan hyvä vertaus tuohon sinun ajatusmaailmaasi.

Enkä pidä ollenkaan likaisena. Minua ei toisten yksityisasiat kiinnosta eivätkä ne minulle kuulu. Huomautinpa vain, että ne jotka kutsuvat itseään suvaitsevaisiksi, olisivat jos tilanne olisi ollut jo mainitunlainen, että Soinilla tai Väyrysellä olisi ollut itseään se 20 vuotta nuorempi vaimoke, jonka syntyperä olisi ulkomailta, olisivat nämä samat ihmiset, jotka ovat Haaviston ja Floresin suhdetta ylistäneet suvaitsevaisuuden, avoimuuden ja ihanuuden riemuvoitoksi, iskeneet näihin ehdokkaisiin sellaisia leimakirveitä tämän vaimokkeen osalta, että oksat pois. Olisi varmasti käytetty hyväksikäyttö-korttia sun muuta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enkä pidä ollenkaan likaisena. Minua ei toisten yksityisasiat kiinnosta eivätkä ne minulle kuulu. Huomautinpa vain, että ne jotka kutsuvat itseään suvaitsevaisiksi, olisivat jos tilanne olisi ollut jo mainitunlainen, että Soinilla tai Väyrysellä olisi ollut itseään se 20 vuotta nuorempi vaimoke, jonka syntyperä olisi ulkomailta, olisivat nämä samat ihmiset, jotka ovat Haaviston ja Floresin suhdetta ylistäneet suvaitsevaisuuden, avoimuuden ja ihanuuden riemuvoitoksi iskeneet näihin ehdokkaisiin sellaisia leimakirveitä tämän vaimokkeen osalta, että oksat pois. Olisi varmasti käytetty hyväksikäyttö-korttia sun muuta.
Ja minun mielestäni taas silloinkaan ei olisi mitään hyväksikäyttö-syytöksiä esitetty, joten ehkei tätä kannata keskustelua kannata enää jatkaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huomautinpa vain, että ne jotka kutsuvat itseään suvaitsevaisiksi, olisivat jos tilanne olisi ollut jo mainitunlainen, että Soinilla tai Väyrysellä olisi ollut itseään se 20 vuotta nuorempi vaimoke, jonka syntyperä olisi ulkomailta, olisivat nämä samat ihmiset, jotka ovat Haaviston ja Floresin suhdetta ylistäneet suvaitsevaisuuden, avoimuuden ja ihanuuden riemuvoitoksi, iskeneet näihin ehdokkaisiin sellaisia leimakirveitä tämän vaimokkeen osalta, että oksat pois.

Pakko lainata noin paljon, kun kirjoitus oli kuin Seinäjoen poliiseilta.

Ketkä ovat ylistäneet Haaviston ja tämän puolison suhdetta?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Laimea mies kertakaikkiaan. Eikä minulla ole mitään homoja vastaan sinänsä mutta eihän tuollaista "miestä" voi Suomen presidentiksi valita.
Niinistöhän se vasta laimennettua vettä on, jos kuka. Ei ole sentään vihreä, kun on täys-harmaa. Ja sellainen nössö kelpaa sitten ihan kelle vaan pressaksi. Ei suututa ketään, koska ei tule tekemään ainuttakaan päätöstä kautensa aikana.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Noin äkkiseltään luulisin, että menee aika pitkälle prosentein 65-70% Niinistölle toinen kierros.
Tulos Niinistö 70% - Haavisto 65% olisi suoraan kuin Venäjän vaaleista, paitsi Putin ei ikinä saisi alle 90% äänistä. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös