Presidentinvaalit 1. kierros, LIVE-seuranta

  • 25 374
  • 205

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itseäni kiinnostaa vaalien seuraaminen todella paljon, mukava katsella näitä tv-ohjelmia niihin liittyen. Vaikkakin taso nyt välillä on mitä on.

Muutama vuosi sitten olin täysin negatiivisella kannalla näitä kohtaan.
 

Lohipoika

Jäsen
Niinistö tulossa ryminällä alas, nyt jo alle 39 prosenttia. Mahtaako päästä edes toiselle kierrokselle?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
BB-Suomessa tällainen asia tietysti onkin tärkeää.
Valitettavasti näin on. Jo eduskuntavaaleissa oli nähtävillä, että Kokoomus osaa parhaiten "markkinoida" itseään ja se vaikuttaa paljon tuloksiin. Ihmiset katsoo tasan ne vaalikeskustelut, ja muuten ei lueta lehtiä tai katsoa uutisia, ellei ne uutiset tule vähän myöhässä Salkkarien tilalla.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos Väyrynen toiselle kierrokselle menee, niin hattua pitää nostaa. Jopa omat kepulaiset olivat vastaan, mutta näin vain tulossa melkoinen potti.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Raastavaa kun Soini on syönyt osan Väykän äänistä. Jos äijällä ei ole juuri järkeä ryhtyä presidentiksi niin miksi häntä äänesttiin noin paljon? Olen varma että suurin osa Soinia äänestäneistä valitsisi mieluummin Väyrysen kuin Haaviston.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Raastavaa kun Soini on syönyt osan Väykän äänistä. Jos äijällä ei ole juuri järkeä ryhtyä presidentiksi niin miksi häntä äänesttiin noin paljon? Olen varma että suurin osa Soinia äänestäneistä valitsisi mieluummin Väyrysen kuin Haaviston.
Sehän on samalla oman puolueen mainostamista. Iso määrä ruutuaikaa.
 
Väykkä 19.3% Toivottavasti johto nyt pysyisi loppuun asti ja Haavisto ei toiselle kierrokselle pääse! Sitä hihhuleiden hehkutusta vaan ei jaksa kuunnella...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Raastavaa kun Soini on syönyt osan Väykän äänistä. Jos äijällä ei ole juuri järkeä ryhtyä presidentiksi niin miksi häntä äänesttiin noin paljon? Olen varma että suurin osa Soinia äänestäneistä valitsisi mieluummin Väyrysen kuin Haaviston.

Soinia äänestettiin, koska haluttiin tukea puoluetta. Ja minulle on ihan sama onko kakkoskierroksella Väykkä vai Haavisto.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Raastavaa kun Soini on syönyt osan Väykän äänistä. Jos äijällä ei ole juuri järkeä ryhtyä presidentiksi niin miksi häntä äänesttiin noin paljon? Olen varma että suurin osa Soinia äänestäneistä valitsisi mieluummin Väyrysen kuin Haaviston.

Jäätävää logiikkaa. Kummallehan luulisit Väyrysestä ja Haavistosta menevän tällä hetkellä kolmen vähiten ääniä saaneiden äänet?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ensimmäinen ei-demaripressa tulossa sitten Kekkosen. Olkoonkin henkilövaali niin vasemmiston "landslide" pohjamutiin naurattaa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi Väykkä mitään ristiretkeä aloittaisi? Nyt kun vaalityö on ohi, vaikuttaa Väyrynen suhtautuvan tilanteeseen hyvin realistisesti.

Kyllä se kohta kuullaan, jos Haavisto sieltä ohi tulee. Tosin veikkaan kyllä että Väykkä pitänee tuon kakkossijansa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Jäätävää logiikkaa. Kummallehan luulisit Väyrysestä ja Haavistosta menevän tällä hetkellä kolmen vähiten ääniä saaneiden äänet?

Joo logiikka on hieman hämärä, mutta Soinin ei välttämättä olisi kannattanut mennä ehdolle. Tarkoitin sitä. Ja kyllä, en odotakaan että osaa Soinin kannattajista kiinnostaa Väykkä-Haavisto-skaba, mutta joitakin varmasti. Tämähän on turhaa spekulointia mutta sitä se jännitys teettää.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Kieltämättä :D Kaikki muut on niin puolueettomia ja antavat perinteisiä politiikkovastauksia.

Lipposelta suoraa puhetta josta tarvii nostaa hattua. Ei mitään perusjargonia kampanjan hyvyydestä jne..
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Katsotte vissin maikkarin vaalilähetystä? Mitäs Paavo sitten sanoi?

Lipposen mukaan läpihuuto juttu jos näillä tuloksilla jatkoon. Samalla selitti että Lipponen itse olisi ollut ainoa joka pystyisi Niinistön haastamaan tokalla kierroksella plus Väyrynen on liikaa menneisyyden miehiä. Pokerinaamalla heitti ilmoille nämä kun Niinistö vieressä ja Väykkä myös sekä Soini sivummalla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Katsotte vissin maikkarin vaalilähetystä? Mitäs Paavo sitten sanoi?
Oho, jäi Maikkari päälle, kun ei uutisia jaksanut katsoa.

Paavo sanoi, että toinen kierros on läpihuutojuttu. Hän olisi kuulemma ollut ainoa, joka voisi Niinistön haastaa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Haavisto menee valitettavasti väykän ohi että heilahtaa
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Muutin mieleni. Todellakin Väykkä enemmemin toiselle kierrokselle kuin Haavisto. Olin jo melkein unohtanut nää vastajytky-pellet.
 

Ralph

Jäsen
Ennusteen tulos on, että Väyrynen matkaa toiselle kierrokselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös